GP26R De la CRRCPRO
#31
Postat 07 July 2010 - 06:31 AM
#32
Postat 24 August 2010 - 08:05 PM
Inainte am mai patit cateva belele dar nu atat de nasoale.
Griga mare, Loctite sau belele!!!
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 24 August 2010 - 08:07 PM
#33
Postat 24 August 2010 - 08:38 PM
#34
Postat 24 August 2010 - 09:04 PM
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 24 August 2010 - 09:06 PM
#36
Postat 25 August 2010 - 06:44 PM
#37
Postat 25 August 2010 - 07:14 PM
#38
Postat 26 August 2010 - 08:39 PM
AG-74-HESS, la Aug 25 2010, 08:14 PM, a spus:
Fac pariu ca ,carburatorul e chinezesc si scrie pe el walbro sau tillotson.Mi-au trecut sute de carburatoare originale prin mina si nu am vazut niciunul fara surubul tipic despicat,dar in schimb la fel de multe am avut pe mina de la tot felul de drujbe chinezesti care aveau surubul strins poate cu Loctite,desi eu nu am vazut nici o urma pe surub,dar nu am vazut nici ca surubul sa fie despicat pentru siguranta.Mai degraba crezusem ca s-au desprins piese din muzicuta ca se intimpla si la case mai mari...
#39
Postat 26 August 2010 - 09:30 PM
O alta problema, tot la un Walbro de pe un Mintor 55, am gasit-o la Allen astazi. Axul mergea greu cand strangeam clapeta si nu era stramb. Solutia: o saiba intre clapeta si ax.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#40
Postat 26 August 2010 - 10:50 PM
#41
Postat 27 August 2010 - 07:47 AM
#42
Postat 27 August 2010 - 08:08 AM
#43
Postat 27 August 2010 - 08:17 AM
Teo-Costin, la Aug 27 2010, 09:08 AM, a spus:
Nu trebuie sa urmaresti nimica folosestel distreazate ca nare nicio treaba.Acuma depinde de bafta fiecaruia cum ii pica motoru,unu asamblat de un chinez treaz iar altu de unu somnoros. Cum tie bafta :blink: . Eu unu am un GF50I de 50cc si nam urmarit strins nimic si merge super fain.
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric
OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
#44
Postat 27 August 2010 - 12:27 PM
1.Strangerea corecta a carburatorului pe inelul de plastic folosind saibe Grower si atentie sa etanseze corect garniturile inel carburator,inel motor(aer fals suna nasol!)
2.Strangerea corecta(nu forta!)a clapetei de soc si de acceleratie(vine din fabrica fixata bine insa surprizele sunt posibile)
3.Rodaj serios in etape de 30 min.turat 2500-3000 cu 30%ulei mineral ,turat la 5000-6000 dupa 3-4 litri consumati.
La rodaj inspectie dupa fiecare litru -poti desface capacul filtrului si spala usor cu benzina.
4.Dupa 4 litri poti face reglaje .Atentie ! Usurel cu jiglerul de minim !Cate 2 grade stg. si dr. si urechea pe tahometru! Motorul merge prost sub 1500 rot/min.Asa e el!2000-2300 e super!
Daca turat brusc raspunde zglobiu da in el si desfa usor jiglerul de maxim.Al meu urca la 8500 fara probleme.
Toate sfaturile primite pana acum sunt bune si binevenite.Eu insist pe verificare periodica ,sa zicem dupa 2-3 zboruri."Fiara" lui DJ Andrei merge bine pentru ca e reglat bine si pentru ca ,la fel ca mine,nu
a mesterit nimic la interior(verificare prindere pe sasiu,curatare filtru,benzina buna 98-100).Succes!
#45
Postat 27 August 2010 - 01:08 PM
flypol, la Aug 27 2010, 01:27 PM, a spus:
La rodaj inspectie dupa fiecare litru -poti desface capacul filtrului si spala usor cu benzina.
4.Dupa 4 litri poti face reglaje .Atentie ! Usurel cu jiglerul de minim !Cate 2 grade stg. si dr. si urechea pe tahometru! Motorul merge prost sub 1500 rot/min.Asa e el!2000-2300 e super!
Daca turat brusc raspunde zglobiu da in el si desfa usor jiglerul de maxim.Al meu urca la 8500 fara probleme.
Toate sfaturile primite pana acum sunt bune si binevenite.Eu insist pe verificare periodica ,sa zicem dupa 2-3 zboruri."Fiara" lui DJ Andrei merge bine pentru ca e reglat bine si pentru ca ,la fel ca mine,nu
a mesterit nimic la interior(verificare prindere pe sasiu,curatare filtru,benzina buna 98-100).Succes!
Sal!
Vezi ca pui cam mult ulei... :lol: 30% nu-i cam viscos amestecul? :lol:
Si acum intrebarea:8500 cu ce elice?Adica ce fabricant,ca exista o mare diferenta intre sa zicem MenzS si Top Flite...(MenzS de 18x8 la 8500 rpm cere de la motor cam 4 cp...si ar trage cam 9 kg...)
Aceasta postare a fost editata de nitrometan: 27 August 2010 - 01:11 PM
#46
Postat 27 August 2010 - 05:29 PM
funny people
Aceasta postare a fost editata de typer: 27 August 2010 - 05:29 PM
"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
#47
Postat 27 August 2010 - 06:27 PM
ideea e sa nu umble deloc la motor, doecamdata. sa termine rodajul, si doar dupa, sa verifice fiecare surub. eu am versiunea GF26I, si nu am pus nici o picatura de locktite pe el. doar dupa ce l-am desfacut bucati ca sa ii schimb rulmentii, am pus lock pe suruburile desfacute, in rest, nu am umblat la nimic, dar, le-am verificat si sunt in regula.
la Mintor, unde vibratiile sunt mai mari, dupa rodaj a trebuit sa strang doar suruburile de fixare a carburatorului. atat.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#48
Postat 27 August 2010 - 08:01 PM
La Super Tigrul meu care vibreaza ca un campion,vad ca nu s-a desfacut inca nimic...Si 3w28 vibra binisor,dar parca nu asa.
La chinez trebuie ulei mult si bun(dar nu 30%... :) ) si o elice usoara preferabil lemn ca sa nu sara acele din biela sau piston si tin si ele destul(peste 200 ore de functionare in exploatare normala).25:1 ulei nu a stricat niciunui motor pina acuma.
Desi nu se recomanda a se desface un motor care merge fara probleme,eu as verifica la 20 litri de amestec consumat,prin portul de evacuare(daca e posibil), daca exista depuneri de carbon pe capul pistonului,mai ales ca ele se acumuleaza in zona aceasta.Daca se observa si o trena neagra de depuneri care pleaca de la segment/ti in jos si e consistenta,atunci e posibil ca locasul segmentului/tilor sa fie infundat cu depuneri de carbon care trebuiesc urgent curatate,altfel functia de raclor a segmentului este mult diminuata deoarece segmentul nu mai poate sa adere la cilindru datorita faptului ca e bocat total sau si mai rau partial in locas ,si praful de carbon poate trece printre segment si cilindru,ceea ce provoaca uzura accentuata si rapida a ambelor elemente.De aceea uleiul pe baza de esteri e best fiindca prin ardere nu rezulta componente solide de carbon.
Parerea mea.
@MLGore
Cu ce elice va dati cu 3W28-ul si cam ce turatie obtineti(eventual si ce evacuare daca nu e Krummscheidul pe care l-am vazut in poze?)Dau o bere pt Info...
Aceasta postare a fost editata de nitrometan: 27 August 2010 - 08:03 PM
#49
Postat 27 August 2010 - 08:42 PM
La mine, in cartea motorului spune sa se foloseasca ulei mineral.
Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 27 August 2010 - 08:42 PM
#50
Postat 27 August 2010 - 11:01 PM
#51
Postat 27 August 2010 - 11:03 PM
MLGore, la Aug 26 2010, 10:30 PM, a spus:
O alta problema, tot la un Walbro de pe un Mintor 55, am gasit-o la Allen astazi. Axul mergea greu cand strangeam clapeta si nu era stramb. Solutia: o saiba intre clapeta si ax.
Cine a patit-o stie!!! Exact asa s-a si intamplat. A ramas turat si s-a zburat pana s-a oprit motorul. Cand a ramas turat ne-am gandit ca oricum nu mai are multa zeama si se va opri singur. Gresit! Cand a tacut, se ``terminase`` motorul.
#52
Postat 28 August 2010 - 07:19 AM
AG-74-HESS, la Aug 28 2010, 12:03 AM, a spus:
poti detalia un pic, te rog.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#53
Postat 28 August 2010 - 07:41 AM
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#54
Postat 29 August 2010 - 09:02 AM
#55
Postat 29 August 2010 - 09:16 AM
Scotand bujia si inspectand capul pistonului dupa 5-6 ore de rulat surpriza: stratul de calamina este subtire si fin de culoare negru-gri,la fel si depunerea pe cap bujie.Ce e drept motorul elimina pe esapament stropi fini de ulei ars dar nu murdareste tare.
#56
Postat 29 August 2010 - 09:54 AM
Ce nu am inteles eu e afirmatia ca scoti 8500 rpm cu 18X8.Poate cu 18X6 desi si asta tre sa vad ca sa cred deoarece exista motoare in clasa de 26cc bune de tot care scot la limita 8500 cu 18X6.
Ca sa ai 8500 rpm cu 18X8,fie ea si MAS trebuie minim 3,8 cp,ceea ce motorul tau nu va scoate never ever.Fara suparare.
#57
Postat 29 August 2010 - 03:48 PM
nitrometan, la Aug 27 2010, 09:01 PM, a spus:
Cu ce elice va dati cu 3W28-ul si cam ce turatie obtineti(eventual si ce evacuare daca nu e Krummscheidul pe care l-am vazut in poze?)Dau o bere pt Info...
E 3W28CS, am o elice 3W 19*8, turatia obtinuta fiind de 7800-8000. Evacuarea e rezonatorul Krumscheid din poze.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#58
Postat 29 August 2010 - 06:17 PM
MLGore, la Aug 29 2010, 04:48 PM, a spus:
Mersi mult!
Eu cu cazanelul am cu MenzS 19X8(tot un fel de 3W dupa cite stiu eu) 7500.Deci rezo face toti banutii...O sa pun si eu rezo de la MvvS de 26 sa vad daca il pacalesc sa scoata 8000.Nu se incinge?
#59
Postat 30 August 2010 - 04:48 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#60
Postat 30 August 2010 - 11:05 AM
Acum, la rodaj am un ulei 2T ELF mineral.
Daca este sa folosesc ulei Motul 800 dublu ester de unde se cumpara si de care este, am vazut ca sunt de doua feluri?