Modelism - RHC Forum: GP26R - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

GP26R De la CRRCPRO

#1 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 15 June 2010 - 05:05 PM

De curand am intrat in posesia unui nou model de benzinar de la CRRCPRO si anume GP26R.

Citeva caracteristici:

Type: Two-stroke piston valve petrol aircraft engine
Displacement(cc): 26.0cc
Bore x Stroke: 34mm X 28.6mm
Carburettor Walbro(Diaphragm &Butterfly Valve)
Max. Output: 3.15ps/9000rmp
RPM Range: 1600-9000rpm
Weight: About 1100g (Without ignition battery)
Ignition power: Auto advanced CDI(4.8V)
Fuel mixture: 25-35 : 1
Propeller: 18X6 18X8 18X10 19X6 (2-blade prop)

Urmeaza sa ies sa-i fac rodajul asa ca rog pe cei ce folosesc benzinare si care stiu sa faca un rodaj, sa-mi dea si mie o mana de ajutor.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 15 June 2010 - 05:07 PM

Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#2 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 15 June 2010 - 06:39 PM

sti ce ai de facut...il aduci la zbor il montam pe unul din bancurile de rodaj si ii dam. Sa iei benzina de la rompetrol atlo 100 si ulei cred ca are Gore, daca nu cumpara si tu un ulei mineral pentru motoare 2t amestec.
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#3 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 15 June 2010 - 07:15 PM

Vezi postareaflorin100%, la Jun 15 2010, 07:39 PM, a spus:

sti ce ai de facut...il aduci la zbor il montam pe unul din bancurile de rodaj si ii dam. Sa iei benzina de la rompetrol atlo 100 si ulei cred ca are Gore, daca nu cumpara si tu un ulei mineral pentru motoare 2t amestec.

Auzi ba ? Ce faci cu el ?

Il faci motocicleta ?

Gata ai trecut la benzinare ? AI sarit peste faza spuma, planor, trainer,acrobat, 3d ?

Huh ?
0

#4 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 15 June 2010 - 09:07 PM

Nu, nu domnu' Motzu, cum sa fac asa ceva? a fost o oportunitate sa iau asa ceva si am zis sa trec la actiune.
Nu zbor, deocamdata asa ceva ci doar vreau sa-i fac rodajul si sa vad cum toarce motorul asta.
Si nici la spuma nu am renuntat mai ales la cea din bere ;)

Florinel este saritor ca in totdeauna, mercic my friend, beey de ce benzina de 100 si nu de 95 sau 98?

apropo, astia in manual zice ca sa faci "break-in" cu ulei mineral si dupa 20 ore sa treci pe semi-sintetic sau sintetic.

Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 15 June 2010 - 09:08 PM

Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#5 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 15 June 2010 - 10:15 PM

hai sa-l stapanesti sanatos. la prima vedere, asa cum ti-am zis de altfel, pare fain motorul. seamana un pic cu unul pe metanol. ramane de vazut cum se comporta in realitate, desi, dupa ce am citit un pic, se pare ca pe afara lumea il lauda un pic, desi e un pic prematur, fiind nou pe piata. dar, fiind CRRC, raportul calitate pret ii mai mult decat ok.

Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 15 June 2010 - 10:15 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#6 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 June 2010 - 07:51 AM

Daca e rodaj, rodaj sa fie ..... numa sa stim si noi ! - si mare atentie ... EVITA RODAJUL PE CANICULA CA IL STRICI !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#7 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 16 June 2010 - 08:01 AM

Auci, pe asta nu o stiam cu rodajul pe calduri excesive, oricum nu ies pe calduri din astea ca dau in balbaiala.
Mercic de sfat.

As putea sa fac rodajul folosind la aprindere un acumulator NiMH 4 celule 600mA 4.8V, este suficient sau este prea mic?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#8 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 June 2010 - 08:40 AM

Vezi postareaTeo-Costin, la Jun 16 2010, 09:01 AM, a spus:

Auci, pe asta nu o stiam cu rodajul pe calduri excesive, oricum nu ies pe calduri din astea ca dau in balbaiala.
Mercic de sfat.

As putea sa fac rodajul folosind la aprindere un acumulator NiMH 4 celule 600mA 4.8V, este suficient sau este prea mic?

600 mA cred ca este mic ! 2000 mAh cred ca e mai bun !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#9 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 16 June 2010 - 08:43 AM

merge mah... La rodaj nu ii dai in goarna si nu consuma mult. Merge si ala de 600mah,iar pentru avion recomand un 1500mah lipo 2s cu ubec de 3A

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 16 June 2010 - 08:43 AM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#10 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 16 June 2010 - 08:45 AM

Asa o sa fac, la rodaj merg cu asta de 600mA iar la avion o sa pun un LiPO de cu UBEC de 3A
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#11 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 16 June 2010 - 12:44 PM

Merge ala de 600.Am facut eu cu unul d-asta la dle-55 si m-a tinut 4 rezervoare si nici nu era incarcat full.
0

#12 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 16 June 2010 - 10:35 PM

Deci mai bine spune unde ai fost si pt. ce model ai luat motorul asta.
0

#13 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 16 June 2010 - 11:02 PM

Da ce beeee sunt la politie sa dau explicatii pe unde umblu?
Motorul este pentru un YAK54, cel din urmatoarele poze:

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 16 June 2010 - 11:02 PM

Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#14 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 20 June 2010 - 04:55 PM

Cu ajutorul baietilor mai priceputi in benzinare, am pus motorul sa pape 2 rezervoare de benzina si a mers bine si nu s-a incins tare, dupa aproape primul rezervor l-am oprit sa vad cat este temperatura si era in jur de 70 grade, o sa-i mai dau vreo inca 2-3 rezervoare pe banc si dupa aia va fi montat pe model dar pina acolo mai este.
Acum am de muncit sal curat caci radiatorul este negru de la ulei ars dar nu este rau.
Imi place cum suna si cum paraie motorul.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#15 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 05 July 2010 - 04:06 PM

Ce diferenta constructiva este intre acest motor si GF-26i V2 (26 cc), doar amplasarea carburatorului si culoarea chiulasei???

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 05 July 2010 - 04:08 PM

0

#16 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 06 July 2010 - 08:44 AM

Sincer sa fiu nu stiu cum este GF-26i V2 (26 cc), la prima vedere asa este cum spui tu dar asta de care spui tu nu stiu cati cai putere are, asta care il am eu are 3.15 CP, daca imi aduc bine aminte.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#17 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 06 July 2010 - 11:44 AM

Vezi postareaTeo-Costin, la Jul 6 2010, 09:44 AM, a spus:

Sincer sa fiu nu stiu cum este GF-26i V2 (26 cc), la prima vedere asa este cum spui tu dar asta de care spui tu nu stiu cati cai putere are, asta care il am eu are 3.15 CP, daca imi aduc bine aminte.


Specifications:
Gasoline engine with 2 strokes for model airplanes
Capacity: 26 ccm
Bore x Stroke: 34 mm x 28.6 mm
Weight: 890 g (without the battery from the electronic ignition)
Carburetor: Walbro (diaphragm butterfly valve type)
Max thrust: 2.4 HP at 9000 rpm
RPM range: 1800-9500 rpm
Ignition: Auto advanced CDI
Ignition input: 4.8 V
Fuel: unleaded gasoline with oil (30-40:1)
The oil needs to be for two stroke engines
Propeller: 16x8, 16x10, 17x8, 17x10
Cooling system: Air cooled

Chinezu` baga in ele cred. La aceeasi cursa/alezaj, primul da mai mult cu cca 0,7cp doar din pozitionarea carburatorului. (?). Poate or mai fi si alte ``maruntisuri`` de care nu stim.

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 06 July 2010 - 11:49 AM

0

#18 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 06 July 2010 - 01:42 PM

Vezi postareaAG-74-HESS, la Jul 6 2010, 12:44 PM, a spus:

Chinezu` baga in ele cred. La aceeasi cursa/alezaj, primul da mai mult cu cca 0,7cp doar din pozitionarea carburatorului. (?). Poate or mai fi si alte ``maruntisuri`` de care nu stim.



DA.
De aia a pus carburatorul acolo,ca sa foloseasca ALT CILINDRU... :)

Aceasta postare a fost editata de nitrometan: 06 July 2010 - 01:46 PM

0

#19 Useril este offline   djandrey 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 600
  • Inregistrat: 15-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Sacele , Brasov
  • Interests:Automodelism , Aeromodelism , IT

Postat 06 July 2010 - 01:50 PM

Vezi postareaAG-74-HESS, la Jul 5 2010, 05:06 PM, a spus:

Ce diferenta constructiva este intre acest motor si GF-26i V2 (26 cc), doar amplasarea carburatorului si culoarea chiulasei???



acesta se diferentiaza de prima versiune de gf 26 i este mai usor asta e diferenta in rest puterea este aceas motorul cel are domnu Teo e sa zicem a 3-a versiune.
ON-AIR
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric

OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
0

#20 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 06 July 2010 - 02:11 PM

Vezi postareadjandrey, la Jul 6 2010, 02:50 PM, a spus:

acesta se diferentiaza de prima versiune de gf 26 i este mai usor asta e diferenta in rest puterea este aceas motorul cel are domnu Teo e sa zicem a 3-a versiune.


Gresit!Acest motor are putere ceva mai mare decit variantele de baza.Nu stiu daca 0,7cp exact,dar oricum mai mult decit anterioarele.Si poate fi facut sa scoata si mai mult,dar asta e alta poveste.

Aceasta postare a fost editata de nitrometan: 06 July 2010 - 02:13 PM

0

#21 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 06 July 2010 - 02:52 PM

Vezi postareanitrometan, la Jul 6 2010, 02:42 PM, a spus:

DA.
De aia a pus carburatorul acolo,ca sa foloseasca ALT CILINDRU... :)

Fratele meu, m-ai spart cu explicatia asta!Tu parca modificai motoare, deci esti priceput, nu ca noi astia de am intrebat ca sa invatam. Din cauza ca nu aveau si chinezii ce face, au pus carburatorul in spate ca sa foloseasca alt cilindru!(?) Deci si-au atins scopul: un alt cilindru. Sa inteleg ca nu i-a interesat nici un parametru functional; doar un alt cilindru sa aiba?!Un cilindru mai cum? Mai doar fara admisie laterala si mai ce? Ce te tii asa de secretos? Lumineaza-ne si pe noi, ca sa nu fim nevoiti sa cumparam motoru` ala doar sa-i mirosim chiulasa aia misterioasa.
Nu e mai logic ca au modificat cilindrul ca solutie necesara in urma schimbarii de pozitie a carburatorului? Baietii au vazut ca static e ok, dar in zbor la anumite regimuri/viteze si pozitii motorul facea fente, or mai fi considerat/studiat ca asa umple mai eficient cilindru si poate ca le-a mai iesit si cei 0,7cp spaga. Decat sa modifice capul pistonului ies mai ieftin cu noua chiulasa si ceva maruntaie s-or fi gandit. Presupun,,,, ca nu am pe mana decat V2-ul, deci in R nu sti ce este, iar in schema explodata nu iti arata interiorul cilindrului, mai ales in zona ferestrelor de adm.
Hai baga!

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 06 July 2010 - 02:55 PM

0

#22 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 06 July 2010 - 03:36 PM

Bag sefu,sa traiti!Dar explicatia ti-ai dat-o singurel,e un motor portat Schnuerle clasic,cu porturi marite.Acolo unde venea carburatorul vine un port de alimentare(adica portul Schnuerle),adica mai mult amestec introdus in cilindru spre a fi ars si implicit spre a se mari putirinta ,comprende?
0

#23 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 06 July 2010 - 04:06 PM

A se citi:

Vezi postareanitrometan, la Jul 6 2010, 04:36 PM, a spus:

Bag sefu,sa traiti!Dar explicatia ti-ai dat-o singurel,e un motor portat Schnuerle clasic,cu porturi marite.Acolo unde venea carburatorul vine un port de alimentare(adica portul cross),adica mai mult amestec introdus in cilindru spre a fi ars si implicit spre a se mari putirinta ,comprende?

0

#24 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 July 2010 - 06:21 PM

Acelasi lucru l-au facut si cei de la DLE cu DLE30. Prima varianta, cu carburatorul in lateral, pacatuia prin relanti prea mare si variabil. Au scos noua versiune cu carburatorul in spate. Se pare ca s-au redus problemele. Acum valvele reed sunt mai mari, circulatia amestecului in carter mai usoara si, deci, admisia este mai eficienta.
0

#25 Useril este offline   djandrey 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 600
  • Inregistrat: 15-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Sacele , Brasov
  • Interests:Automodelism , Aeromodelism , IT

Postat 06 July 2010 - 06:34 PM

Vezi postareanitrometan, la Jul 6 2010, 03:11 PM, a spus:

Gresit!Acest motor are putere ceva mai mare decit variantele de baza.Nu stiu daca 0,7cp exact,dar oricum mai mult decit anterioarele.Si poate fi facut sa scoata si mai mult,dar asta e alta poveste.




(((((eu vorbesc de varianta GF26I(PRIMA VARIANTA)))) GF26I V2(A-2-A VARIANTA ) GP26R (A-3-A VARIANTA)
ON-AIR
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric

OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
0

#26 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 06 July 2010 - 06:35 PM

DLE 30 are oricum un carburator nasol.Daca tu ai pune de exemplu un carburator WT 540 pe motorul tau,o sa spui ca ai alt motor dupa aia.La motorul de mai sus cilindrul are sigur porturi de transfer mai mari plus port de cross in locul unde venea carburatorul,de aceea are putere mai mare,ca intra mai mult amestec inauntru.Se poate sa se fi umblat si la timingul porturilor,asta nu se poate sti decit prin comparatie,dar in principiu asta ar fi diferenta intre motoare.Nu mai spunem ca muzicuta fata de admisia directa reduce blow-back-ul considerabil,ceea ce iar inseamna putere.
0

#27 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 06 July 2010 - 07:03 PM

Vezi postareadjandrey, la Jul 6 2010, 07:34 PM, a spus:

(((((eu vorbesc de varianta GF26I(PRIMA VARIANTA)))) GF26I V2(A-2-A VARIANTA ) GP26R (A-3-A VARIANTA)


Mea Culpa,nu am cascat ochii bine... :wub:
0

#28 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 06 July 2010 - 07:51 PM

Vezi postareanitrometan, la Jul 6 2010, 04:36 PM, a spus:

Bag sefu,sa traiti!Dar explicatia ti-ai dat-o singurel,e un motor portat Schnuerle clasic,cu porturi marite.Acolo unde venea carburatorul vine un port de alimentare(adica portul Schnuerle),adica mai mult amestec introdus in cilindru spre a fi ars si implicit spre a se mari putirinta ,comprende?

Merci ba sefu`, eu doar banui, ce au mesterit chinezii, ca nu am unu din ala sa-l studiez pe viu.... Merci. Poate prind si eu ceva poze de la fericitul propretar. Deh, daca mai aveam rabdare luam si io dasta cu calutzi mai multi.... :wub:

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 06 July 2010 - 07:54 PM

0

#29 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 06 July 2010 - 08:20 PM

Vezi postareaAG-74-HESS, la Jul 6 2010, 08:51 PM, a spus:

Merci ba sefu`, eu doar banui, ce au mesterit chinezii, ca nu am unu din ala sa-l studiez pe viu.... Merci. Poate prind si eu ceva poze de la fericitul propretar. Deh, daca mai aveam rabdare luam si io dasta cu calutzi mai multi.... :wub:


Ia uite aici ba sefule,cam asa arata la interior cilindrul ala(sau asa ar trebui sa arate,ca poza e de la motorul meu SM 30,motor facut cu 15 ani inainte de a le trece chinezilor prin cap ca se poate face si asa ceva si care are TRUE 3,5 cp/8500 rpm cu 18X10 Biela sau Mejzlick ...)

Fisiere atasate


0

#30 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 06 July 2010 - 11:24 PM

Cand o sa-l desfac o sa pun si poze, momentan sunt in rodaj cu el si nu vreau sa-l stric caci nici nu sunt un meserias in ale motoarelor.
Nici nu stiu ce ar trebui sa desfac sau cum se desface si cum se pune la loc .....

Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 06 July 2010 - 11:24 PM

Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro