Modelism - RHC Forum: GP26R - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

GP26R De la CRRCPRO

#61 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 30 August 2010 - 12:36 PM

Ulei Motul 800 Road Racing double esther.Se gaseste si in Rominia la magazine de specialitate.
Vezi discutia aici:
http://www.rhcforum.ro/index.php?showtopic...mp;hl=motul+800
0

#62 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 30 August 2010 - 06:50 PM

Postez aici pentru a nu descchide un nou topic.
DLE anunta un model de 20cc:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXAEPW&P=G
0

#63 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 31 August 2010 - 08:05 PM

RCGF vinde de mai mult de 2 ani asa ceva:
http://www.himodel.com/engines/RCGF_15cc_P..._Induction.html
si asa ceva:
http://www.himodel.com/engines/RCGF_20cc_P..._Induction.html
Toate cu referinte foarte bune si cu o gramada de video pe you tube.
Nu stiam nici eu ca sunt de atita timp pe piata.Eram orbit de metanol... :wub:

Aceasta postare a fost editata de nitrometan: 31 August 2010 - 08:06 PM

0

#64 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 31 August 2010 - 08:39 PM

Inainte de a lua GP26R-ul de la CRRCPro vroiam sa iau RCGF-ul de 26cc, am citit numai lucruri bune despre aceste motoare, cred ca urmatorul pentru Piper-ul 1/4 L-4 Grasshopper va fi unul de la aceasta firma de 20 cc sau 26cc depinde cat de greu va iesi modelul.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#65 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 31 August 2010 - 09:08 PM

Pai in ziua de azi orice motor vei cumpara,trebuie sa citesti cit mai multe rewievuri despre acel motor,si sa vezi daca pretul si caracteristicile se potrivesc cu ce ai tu nevoie.
Motorul care ajunge insa la tine e intotdeauna o loterie,si indiferent cut dai pe el cind e vorba de garantie 90% din vinzatori se fac ca ploua,chiar si multi din cei cu nume grele.
Una cu alta,se pare ca asa cum am zis mai de mult,zilele metanoalelor mai mari de 15cc sunt numarate.
Cu uleiurile astea moderne si cu materialele noi antifrictiune precum si cu continua miniaturizare a aprinderilor electronice,prevad ca si clasa de 7,5 cc va fi benzinita cit de curind.De abia astept sa vad Magnumul de 8,5cc pe benzina,ca deja a fost anuntata intrarea lui pe piata.
M-am cam saturat sa dau 150 de lei pe 5 litri de gaz...
0

#66 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 01 September 2010 - 09:13 AM

Ca e scump combustibilul pe metanol stim toti si suferim dar ce sa facem cand avem modele scumpe dotate deja cu astfel de motoare?Sa reinvestim?Eu trag de un PH 4T30cmc pe un Hurricane mare,ce merge frumos,suna superb,3CP tripala 16x8 insa platesc scump fiecare zbor de :12-13 min. 400-450ml Tornado4T.Am in rodaj un inlocuitor extrem de scump Webra150AAR ;se zice ca da aproape 4CP.Diferenta de pret 170euro = 12 litri metanol de calitate = 25 zboruri de 12-14 min.(calcule aproximative).Webra va intra greu sub capota avionului (am cumparat capota noua=13 euro)insa vazand cum e construit dau dreptate lui Nitrometan ca era banzinarelor mici se apropie:compacte,carburator apropiat de cele nitro.,bujia inca e mare(si pusa cat se poate de incomod),aprinderea e istet pusa in spate .E un motor extrem de turat(rodez cu 18x6 si urca usor spre 8000-precizez tahometru Hangar 9 setat 2 pale).Esapament scump si mare-inca la benzinare e mare.
Lantul de confuzii facute in ultimele postari vin de la acest motor; GF26i urca la 8500 cu elice 16x8.Pentru "aspect" am schimbat cu 18x6 Masterairscrew;normal turatia este mai mica 6000-6200.Se poate vedea pe filmuletul lui Hyperyon de la Hobby Construct Show.Asta nu inseamna ca GF26 nu e fortos ,bun si comod in folosire.Webra e altceva;are doua reglaje simple si lejere(ca la nitro) ,permisibile.Cere ulei mult 25/1 insa nu ceva special(sintetic).Recomand motorul si ma oblig sa postez montarea lui pe hurrican si primul zbor cu benzina.Stimate Nitrometan promit sa-mi controlez afirmatiile viitoare si sa
fiu mai concis si mai explicit pe viitor.Am 6 motoare pe benzina:26GF,26Webra,40GF,DL50,2 turnigy de 30/in rodaj si le mai confuzionez si eu.Alzhaimer,57ani,un milion de probleme pe cap..........
Bine ca zboara si....insectele !
0

#67 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 01 September 2010 - 12:47 PM

Vezi postareaflypol, la Sep 1 2010, 10:13 AM, a spus:

Stimate Nitrometan promit sa-mi controlez afirmatiile viitoare si sa
fiu mai concis si mai explicit pe viitor.Am 6 motoare pe benzina:26GF,26Webra,40GF,DL50,2 turnigy de 30/in rodaj si le mai confuzionez si eu.Alzhaimer,57ani,un milion de probleme pe cap..........


Domnul fie laudat.... :rolleyes: ;) :) :D
Atunci eu am mai putine belele ca tine....nu am inca 57 ani :rolleyes: :lol: :wub:
0

#68 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 02 September 2010 - 07:59 AM

Banzai! Si.....sa fi iubit,sa-ti mearga motoarele cu minim consum,sa nu ti se opreasca in zbor decat rugate si sa speram la ziua cand sa ne putem transforma "metanicile"in "benzinici"(unii au inceput).
Fi bun si trece-ma in lista de prieteni!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#69 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 08 November 2010 - 08:41 AM

Am mai continuat cu rodajul la motorul asta, rezultatul dezamagitor, sincer, vreti motoare benzinare atunci luati de la DLE in sus.
O sa schimb si elicea sa vad daca merge mai bine, o sa pun un 18x6 cum zice la carte si nu 16x8 cum a venit la motor dar am indoieli mari vis-a-vis de motorul asta, poate o fi bun dar am avut eu ghinion.
Oricum mi-am invatat lectia, DLE sau mai sus: MVVS, ROTO etc
Mai bine dai un ban dar stai linistit.
O alta chestie nasoala la el este sistemul asta de prindere doar cu piulita, la elice, de doua ori a sarit elicea de pe el, noroc ca nu era in mers ci a sarit doar la pornirea lui si nu luase in turatie si sincer, am strins-o sa ma durea mina.
Deci pentru mine s-a incheiat capitolul CRRCPRO, mai bine metanol (chiar daca costa scump combustibilul, acum depinde si cat apuci sa zbori) decat petarde din astea.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#70 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 08 November 2010 - 02:14 PM

Din ce in ce ma conving ca un SuperTigre G-2300, la 170$ este imbatabil. Daca zbori de cinci ori pe saptamana, ceea ce eu nu reusesc, combustibilul nu ar costa prea scump. Nu baterie de aprindere, nu paraziti, mult mai fiabile, etc, etc.
Iar o bestie ca SuperTigre G-3250, cu aerul ei bizar, la 230$, imi trezeste pofte salbatice.
Bineinteles ca este, doar, parea mea.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 08 November 2010 - 02:20 PM

0

#71 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 08 November 2010 - 04:40 PM

Mai este si Magnumul de 30 cc pe alcool care este greu ca porcu , cu carne multa pe el sa reziste la turatii mari !!
0

#72 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 November 2010 - 05:08 PM

Vezi postareaTeo-Costin, la Nov 8 2010, 08:41 AM, a spus:

Am mai continuat cu rodajul la motorul asta, rezultatul dezamagitor, sincer, vreti motoare benzinare atunci luati de la DLE in sus.
O sa schimb si elicea sa vad daca merge mai bine, o sa pun un 18x6 cum zice la carte si nu 16x8 cum a venit la motor dar am indoieli mari vis-a-vis de motorul asta, poate o fi bun dar am avut eu ghinion.
Oricum mi-am invatat lectia, DLE sau mai sus: MVVS, ROTO etc
Mai bine dai un ban dar stai linistit.
O alta chestie nasoala la el este sistemul asta de prindere doar cu piulita, la elice, de doua ori a sarit elicea de pe el, noroc ca nu era in mers ci a sarit doar la pornirea lui si nu luase in turatie si sincer, am strins-o sa ma durea mina.
Deci pentru mine s-a incheiat capitolul CRRCPRO, mai bine metanol (chiar daca costa scump combustibilul, acum depinde si cat apuci sa zbori) decat petarde din astea.



Nu descuraja Teo ! O sa vezi ca si metanol daca iei tot o sa te frece reglajul - mai da un pic de Hight, mai da nitel de Low si tot asa pana zici ca e bine , ier weekend-ul urmator se schimba ceva in " aer " si o iei de la cap !
Eu am mers acum 2 ani 2 zile la rand ( sambata si duminica ) la Tariceni cu baietii si de cand am ajuns ( 9 - 9 ,30 ) si pana cand am plecat 18-18,30 ) nu am facut decat sa stau aplecat asupra unui Magnum in 4T si nu reuseam sa il fac sa stea in ralanti - ori era prea turat ori se oprea ! Nu m-am lasat si intr-un final am reusit.

Ai vazut ca motorul tau porneste usor se tureaza bine dar mai trebuie bibilit ca sa stea la un ralanti mai mic putin de 2500 cat avea el - parerea mea ! Incercam si cu alta elice.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#73 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 25 May 2011 - 09:24 AM

putin offtopic, dar carb-ul este acelasi!!

din cauza uzurii, parghia care actioneaza clapeta de acceleratie a capatat un joc, din care cauza, relantiul nu sta constant. parghia e facuta din zamac, un material tare prost.

ca urmare, am bricolat alta parghie, din straturi de stirotextolit (placa circuite, corodata) cam asta a iesit:

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  carb7.jpg (50.29K)
    Number of downloads: 69
  • Fisier atasat  carb6.jpg (40.36K)
    Number of downloads: 65
  • Fisier atasat  carb5.jpg (37.12K)
    Number of downloads: 73
  • Fisier atasat  carb4.jpg (51.47K)
    Number of downloads: 72
  • Fisier atasat  carb3.jpg (66.65K)
    Number of downloads: 63
  • Fisier atasat  carb1.jpg (71.25K)
    Number of downloads: 77

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#74 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 25 June 2011 - 10:46 PM

azi am avut un schimb de vorbe cu Zod. mi-a adus aminte de un clip de pe Youtube:




asa ca odata ajuns acasa, am pornit la verificarea chinezului. surpriza mare: scanteia era data pe la 32-35 gr, nu la 28.


asa ca am miscat senzorul pana am obtinut scanteia la 28 gr.





daca maine vremea tine cu noi, va tin la curent cu comportamentul motorului.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#75 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 27 June 2011 - 11:22 AM

bun... revenind la acest motor, cu TDC si timing facut la 28 gr, si mici ajustari pe Low si High (cam 1 mm deschis pe low si 1 inchis pe high), chinezoiul porneste acum frumos la pala. toata treaba e sa fie amorsat bine (atebtie!!! nu inecat in benzina, doar amorsat)
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#76 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 04 July 2011 - 09:42 AM

am primit pe mail cateva intrebari despre cum se face timming-ul. daca urmariti atent clipul de pe Youtube, omul explica f bine procedura. ideea este sa gasiti pozitia de zero car mai corect. ar fi bun un comparator, dar in lipsa, se poate folosi cu succes si un subler. eu asa am facut. dupa ce ati gasit zeroul, potriviti acul (cel de pe clema) in dreptul gradatiei zero de pe disc. miscati axul in sensul invers acelor de ceasornic (in sensul de rotatie al motorului) pana cand gradatia de 28gr ajunge in dreptul acului. slabiti senzorul hall si il miscati pana avti scanteie pe bujie. strangeti unul din suruburi de la senzor si rotiti axul o tura completa. in pozitia de 28 gr tre sa aveti scanteie. daca nu mai miscati senzorul. cat totul este OK, strangeti suruburile de la senzor si DONE! dupa acesta operatiune, la camp mai tre umblat f f putin la Low (asta daca aveati reglat cat de cat motorul inainte). de ex la mintor nu a mai fost nevoie, iar la GF vedeti 2 posturi mai jos. reprizele sunt excelente. merita facut efortul.

PS: pt cine doreste, la Aeropower Fly-In il ajut cu reglarea Timming-ului.



atasez si un PDF cu discul. il printati pe hartie sau autocolant si il lipiti pe un CD.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 04 July 2011 - 09:42 AM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#77 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 05 July 2011 - 08:45 AM

Vezi postareaALLEN, la 04 July 2011 - 09:42 AM, a spus:

am primit pe mail cateva intrebari despre cum se face timming-ul. daca urmariti atent clipul de pe Youtube, omul explica f bine procedura. ideea este sa gasiti pozitia de zero car mai corect. ar fi bun un comparator, dar in lipsa, se poate folosi cu succes si un subler. eu asa am facut. dupa ce ati gasit zeroul, potriviti acul (cel de pe clema) in dreptul gradatiei zero de pe disc. miscati axul in sensul invers acelor de ceasornic (in sensul de rotatie al motorului) pana cand gradatia de 28gr ajunge in dreptul acului. slabiti senzorul hall si il miscati pana avti scanteie pe bujie. strangeti unul din suruburi de la senzor si rotiti axul o tura completa. in pozitia de 28 gr tre sa aveti scanteie. daca nu mai miscati senzorul. cat totul este OK, strangeti suruburile de la senzor si DONE! dupa acesta operatiune, la camp mai tre umblat f f putin la Low (asta daca aveati reglat cat de cat motorul inainte). de ex la mintor nu a mai fost nevoie, iar la GF vedeti 2 posturi mai jos. reprizele sunt excelente. merita facut efortul.

PS: pt cine doreste, la Aeropower Fly-In il ajut cu reglarea Timming-ului.



atasez si un PDF cu discul. il printati pe hartie sau autocolant si il lipiti pe un CD.


Multumim frumos Alln - si pentru filmulet cat si pentru PDF.

Eu am insa o nelamurire ...... in filmul de pe YouTube dupa ce gaseste nenea ala centrul ,dupa ce pozitioneaza sarmulita exact pe gradatia de ZERO , el misca axul motorului si implicit " raportorul gradat " EXACT in sensul acelor de ceasornic pana aduce liniuta de la 28 grade in dreptul sarmei "martor" si aici se joaca cu senzorul pana ii gaseste pozitia optima - deci NU CONTRAR acelor de ceasornic sau in sensul de rotire a motorului.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#78 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 05 July 2011 - 09:43 AM

Scuze .. te am botezat - corectez - Allen ! ( nu de alta dar sa scap de dat un miel )!
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#79 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 05 July 2011 - 09:52 AM

da, da, buna observatie Gigi, multzam
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#80 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 05 July 2011 - 03:40 PM

DLE 55 -
Pozitionat punct zero piston cu ceas comparator.
Verificat scateia ... 31 grade - se pare regula la chinezi.
Repozitionat senzor la 28 grade .
Ramane test motor ... la cald.
Super topic.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#81 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 05 July 2011 - 07:23 PM

back to home. din pacate la birou n-am acces la youtube, asa ca... acum pot scrie mai departe aici.


ideea este ca scanteia trebuie data inainte de TDC - Before Top Dead Center ( BTDC).

asa cum bine a observat Gigi (eu am scris gresit, desi am procedat corect), in clipul de pe Youtube, pe la minutul 6 si un pic, veti vedea ca omul da inapoi axul motorului pana la 28gr, si acolo pozitioneaza senzorul de aprindere.

azi am primit raspuns de la un nene din canada care a facut operatiunea asta la un GF26i. omul a zis ca marja de eroare, ca sa zic asa, este de +/- 1 grad. adica, daca la 28 gr, nu-ti place cum merege motorul la relanti (trebuie sa mearga rotund, cursiv nu ca un motor in 4 timpi) atunci se muta senzorul cu un grad, pe plus sau pe minus, in functie de cum cere motorul.

si asta e valabil nu numai la GF ci la toate motorele pe benzina. intr-adevar, chinezoii seteaza timingul pe la 30-33 gr, dar asta o fac ca default, ca sa ai explozie in camera de ardere mai devreme, ceea ce ajuta numai la pornirea motorului, ca in rest.... nu prea. aaaa.. si mi-a mai zis sa fim atenti si la partea de 30-33 gr timing, ca exista riscul ca motorul sa dea inapoi rau de tot. cel putin eu sunt patit si se pare ca si el a patit-o din ce am inteles... are o frangleza de te ia durerea de cap.

in toata poveste de aici, ar putea sa ne mai dea explicatii si Gore sau Eraser, ca ei sunt meseriasi in motoare. eu am pus doar in practica ceea ce am vazut si citit.


hai reglaje usoare si sa ne vedem cu totii in WE asta la zbor.

Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 05 July 2011 - 07:24 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#82 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 06 July 2011 - 10:59 AM

Acum eu l-am facut ... ramane de vazut daca am gresit sau nu ... sper sa nu .
Cu reglajul din fabrica ( la avans ma refer ) pe perioada rodajului pornea usor, nu dadea invers sa vedem acum.
Daca nu e bine macar stiu cum a fost initial - e bine inainte sa schimbi sa verifici si ce gasesti din fabrica
ca sa ramana ca baza de revenire in caz de ceva facut gresit.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#83 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 July 2011 - 01:01 PM

Vezi postareaALLEN, la 05 July 2011 - 07:23 PM, a spus:

...chinezoii seteaza timingul pe la 30-33 gr, dar asta o fac ca default, ca sa ai explozie in camera de ardere mai devreme, ceea ce ajuta numai la pornirea motorului, ca in rest.... nu prea.

Din cate stiu, pentru o pornire usoara, avansul trebuie sa fie mic. Deci, avansul mare nu ajuta, ci, dimpotriva. Un avans mare ajuta la puterea maxima la turatia maxima.
Am si eu o nelamurire. Nu cumva, aprinderile electronice, modifica avansul in functie de turatie? Este valabil reglajul static? Ar fi interesant de vazut unde avem scanteia cu un stroboscop, asa cum se verifica la service...zic si eu.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 06 July 2011 - 01:03 PM

0

#84 Useril este offline   Dan Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 785
  • Inregistrat: 18-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 06 July 2011 - 05:45 PM

Am si eu o nelamurire. Nu cumva, aprinderile electronice, modifica avansul in functie de turatie? Este valabil reglajul static? Ar fi interesant de vazut unde avem scanteia cu un stroboscop, asa cum se verifica la service...zic si eu.
Multa, multa bafta.
[/quote]
Ba da asa se lauda chinezii ca aprinderile regleaza (fin) automat avansul.....Sunt curios sa vad ce zic cei care le-au micsorat unghiul daca sesizeaza vre-o diferenta in functionarea mototorului.....

Aceasta postare a fost editata de Dan Andrei: 06 July 2011 - 05:47 PM

Yak 54 Russian Thunder pwd by 55cc reborn!
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
0

#85 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 06 July 2011 - 06:13 PM

[/quote]
Ba da asa se lauda chinezii ca aprinderile regleaza (fin) automat avansul.....Sunt curios sa vad ce zic cei care le-au micsorat unghiul daca sesizeaza vre-o diferenta in functionarea mototorului.....
[/quote]

Salut,

in general cam asa este, am pornit motor 50cc cu aprindere de la SPE de 26cc si nu trecea de 5500rpm. Cu aprindere de SPE40 ( ca a lui Red Baron) ajungea in jur de 6800-7000 cu acelasi unghi de avans static.
Aprinderile de la motoarele DLE (RCxel) sunt de foarte buna calitate si sigur au avans variabil functie de turatie. De fapt cred ca sunt cele mai bune fabricate in China (OS le va folosi in OEM pe noile OS33 benzina). Cea a prezentat Allen e corect, cu o mica precizare, pentru motoarele pana in 30cc avansul e in jur de 28+/-1 grade iar la cele peste 30cc avansul poate fi in jur de 30+/-1 grade. De fapt fiecare producator are stabilita o anume valoare a avansului particularizata. In orice caz dupa rodaj cel mai sigur este sa reglezi avansul practic prin incercari succesive (maresti sau micsorezi pana obtii valoarea optima- relanti stabil, tranzitie rapida si nu in ultimul rand motorul sa nu dea inapoi sau sa porneasca invers). Acest lucru nu este necesar la motoarele consacrate 3W, DA, Mintor, OS, MVVS, Roto, ZDZ, etc decat foarte rar.

Va doresc porniri usoare si aterizari line.

Mugurel
0

#86 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 06 July 2011 - 07:05 PM

Deci ... inseamna ca am gresit ! trebuia la il las la 30 - 31 cum era ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#87 Useril este offline   Dan Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 785
  • Inregistrat: 18-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 06 July 2011 - 07:08 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 06 July 2011 - 07:05 PM, a spus:

Deci ... inseamna ca am gresit ! trebuia la il las la 30 - 31 cum era ?

Cred ca da....
Yak 54 Russian Thunder pwd by 55cc reborn!
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
0

#88 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 06 July 2011 - 07:12 PM

Vezi postareaDan Andrei, la 06 July 2011 - 07:08 PM, a spus:

Cred ca da....


Da .... Ia uite ce spune in manual NIMIC nici de 28 grade nici 30- 31 grade ci de 44 !


The ignition timing is preset on the DLE-55 at 44° before Top Dead
Center (TDC)
. The ignition timing can be advanced or retarded by
loosening the (2) ignition sensor phillips head screws and sliding
the sensor to the full extent clockwise (45° advancing the ignition)
or counter clockwise (43° retarding the ignition). Be sure to retighten
the Phillips head screws after adjusting the ignition timing.


P.S. Eu o sa il pun la loc cum a fost - prea a pornit usor ... mai vedem pe urma !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 06 July 2011 - 07:13 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#89 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 06 July 2011 - 07:36 PM

Si ca sa fie ceata si mai si .... http://www.flyinggia...ead.php?t=61468 eu il las la 28 de grade .
O sa iau pana la urma o floare si rupand petalele una cate una o sa zic :

28 /30 / 44 -

28 /30 / 44 -

28 /30 / 44 -

si ce iese aia pun !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 06 July 2011 - 07:36 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#90 Useril este offline   Dan Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 785
  • Inregistrat: 18-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 06 July 2011 - 07:52 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 06 July 2011 - 07:36 PM, a spus:

Si ca sa fie ceata si mai si .... http://www.flyinggia...ead.php?t=61468 eu il las la 28 de grade .
O sa iau pana la urma o floare si rupand petalele una cate una o sa zic :

28 /30 / 44 -

28 /30 / 44 -

28 /30 / 44 -

si ce iese aia pun !

:drinks:
Yak 54 Russian Thunder pwd by 55cc reborn!
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro