ANDUNG, la 30 September 2012 - 08:42 PM, a spus:
Am vrut evident sa scriu "Nea' Gigi", din viteza mi-a iesit "ne-a"... scuze @RD :-)
Sanatosi sa fim si sa mearga motoarele ...
Ce am facut eu de 2 zile la un motor :
1 - Pui Low ca in fabrica
2 - lasat sa se incalzesca
3 - verificat repriza ( spritzuri scurte de la zero pana la jumatate de thr )
- trebuie sa raspunda bine si sa scoata si ceva fum dupa ce sta putin la ralanti
4 - daca inca nu poti obtine ralanti de 2800 - 2900 inseamna ca e prea bogat si dupa ce merge o vreme ( mai mult
sau mai putin ) se INEACA , se uda si se raceste bujia si ... se opreste
5 - de la punctul asta .. incepi si saracesti dar foarte fin , foarte fin .. chiar daca dureaza ceva
faci asta pana reusesti sa pastrezi ralantiul la 2800 - 2900 maxim ( daca iese si mai jos si mai bine )
Sa ai in continuare repriza buna si fum la primele 2-3 sprituri.
Daca dimpotriva il imbogatesti mai mult nu sta ralantiul plus ca poti ajunge in pozitia in care sa dea rateu ca si cum
ar porni invers - de fapt se opreste atat de brusc incat i se poate desface elicea.
6 - daca tot saracindul , incepe sa nu mai aiba repriza si da sa se opreasca cand dai spritz deja e prea sarac si o iei invers tot micrometric.
TERMOMETRUL pe el tot timpul .. sa nu sara de 85 grade .. hai maxim 90 dar ocazional.
7 - odata reglat Low te muti la Hight ( asta a fost deschis cam 3 ture pana acum )
8 - cu turometrul incepi sa strangi Hight pana obtiii turatia maxima dupa care il deschizi inca putin pana mai scade turatie
cu vre-o 300 de ture ( eu scad cu vre-o 400-500 ca sa fiu sigur ca e mai bogat si nu se incinge ).
Dupa zbor la aterizare imediat iei temperatura .. daca e mica 75-80 grade mai inchizi cate un Clik Hight si iar zbori si iar
masori temperatura pana il tii in maxim 90 grade.
Daca afara e foarte cald il mai imbogatesti 2-3 clik-uri daca e frig il mai saracesti 2-3 clik-uri.
Semnat : ne-a GIGI !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !