AEROMODELING WORLD CHAMPIONSHIPS CLASS F1D 4-9 OCTOBER SLANIC PRAHOVA ROMANIA
#61
Postat 23 March 2005 - 05:13 AM
Imi dadeam cu presupusul cum fac placi atat de subtiri. Ma gandeam ca poate le slefuiesc dintr-o placa de 0.8 de ex.
#62
Postat 23 March 2005 - 08:36 AM
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 23 March 2005 - 09:50 AM
Cu rabdare si ciocan.
#63
Postat 23 March 2005 - 09:13 AM
#64
Postat 23 March 2005 - 01:11 PM
Dar ce facem cu stranuturile ?
#65
Postat 23 March 2005 - 01:33 PM
Cu rabdare si ciocan.
#66
Postat 23 March 2005 - 10:56 PM
Ce este insa curios este calitatea lemnului de balsa. Greu gasesti o bucata in zeci de metrii cubi . Baghetele de 1mmx1mm se taie cu dispozitive simple din lame de ras se cantaresc si se marcheaza cu carioca pe culori fiind folosite astfel pentru aripa, ampenaje.
Mai nou o firma din America produce un film polimeric foarte subtire ce inlocuieste microfilmul clasic fiind tot atat de subtire dar mult mai rezistent. 100 de gr de film iti ajung ani intregi, ca si bucata de balsa.
Firul de bor se procura si el. Este foarte important si firul de cauciuc. Este cauciuc natural 100% si tot asa cateva firme din lume il produce.
Acuma investitia pare minora, cu ceva efort poate circula prin posta astfel de materiale de la oamenii din acest reportaj. Cel mai important este exercitiul fin al constructiei. Se lucreaza subt lupa, se lucreaza cu cantar de sutimi de gram. Si apoi vin antrenamentele, multe la numar pana sa scoti un timp de zbor competitiv.
Daca depasiti aceste etape placerea unui campionat in salina Slanic este imensa! SUCCES
Aceasta postare a fost editata de Dom*PROFESOR: 23 March 2005 - 10:58 PM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#67
Postat 23 March 2005 - 11:06 PM
ca ai zis.. masa totala de 1,2 grame... pai o picatura de apa de pun in plus si s-a dus dreq masa totala a modelului...
cred ca o schema de constructie cu elementele clasice si bazata pe un micromodel clasic ar clarifica multe lucruri.
MIG-29
#68
Postat 24 March 2005 - 08:35 AM
Dom*PROFESOR, la 23 Mar 2005, 23:56, a spus:
Nu e camfor, e nitroceluloza (emaita) picurata pe suprafata apei, dar reteta e multipla si chiar complexa...unul din aditivii din emaita este camforul. In Bucuresti cunosc pe Serban Ion si Donia Horatiu, faurari in trecut de astfel de microfilme. Deasemenea, in trecut am citit undeva cateva retete si tehnologii propuse de un profesor din Rosiori...imi cer scuze ca nu imi mai amintesc acum numele, dar porecla consacrata era "Pantera Roz".
Cu rabdare si ciocan.
#69
Postat 24 March 2005 - 08:43 AM
Sunt cativa baieti de la Otto Hintz incoace care au ajuns unii conducatori de loturi in alte tari la micromodele. Din discutiile cu ei au fost deschisi la orice intrebare sau sfaturi.Ma mai interesez si eu
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#70
Postat 24 March 2005 - 08:46 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#71
Postat 24 March 2005 - 09:05 AM
Dom*PROFESOR, la 24 Mar 2005, 09:43, a spus:
Daca tot m-ai iertat si daca tot e constructiva discutia, am pus mana pe telefon si l-am sunat pe Donia si am aflat urmatoarea reteta (dar nu este unica!!!!):
Emaita 1/2 litri;
Camfor 4-6 picaturi (deci camfor, nu ulei de camfor cum sustineai);
Ulei de Eucalipt 8-10 picaturi (acesta ii confera cica elasticitate si ajuta ca emaita sa se intinda pe apa);
Ca diluant NU SE FOLOSESTE ACETONA deoarece microfilmul iese alb mat si prea gros (consistenta emaitei trebuie sa fie asemanatoare cu a untdelemnului);
Toate cele trei componente se amesteca asa incat produsul finit sa fie cat mai omogen;
Reteta nu e riguroasa...se face pe incercari (probabil puritatea componentelor are un cuvant greu de spus);
Din produsul finit se picura pe suprafata apei. Microfilmul se ridica de pe apa cu ajutorul unei rame imersate in prealabil (si aici manevrarea este speciala).
Sigur, parca tot mai simplu e sa o cumperi de gata, filmul sintetic.
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 24 March 2005 - 11:30 AM
Cu rabdare si ciocan.
#72
Postat 24 March 2005 - 11:17 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#73
Postat 24 March 2005 - 01:11 PM
#74
Postat 24 September 2006 - 09:39 PM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#75
Postat 20 November 2008 - 11:47 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#76
Postat 20 November 2008 - 11:51 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#77
Postat 21 July 2011 - 08:27 PM
Dom*PROFESOR, la 11 October 2004 - 02:36 AM, a spus:
Toata stima pentru Dl. Popa Aurel , recent am gasit in revista Modelar nr. 12/1971 , un plan de micromodel aflat sub semnatura domniei sale .....