HPI E-Firestorm 10T Detali, poze , videoclipuri.
#452
Postat 26 March 2013 - 08:45 AM
Vreau sa te vad inscris la concursul de duminica! :drinks:
Aceasta postare a fost editata de Uzzy: 26 March 2013 - 08:46 AM
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#453
Postat 26 March 2013 - 10:40 AM
Uzzy, la 26 March 2013 - 08:45 AM, a spus:
Vreau sa te vad inscris la concursul de duminica! :drinks:
Am un motor HobbyWing, cred, de 3300, cred ca este de fapt motor de 1/16 in carcasa de 1/10, n-are vlaga deloc, parca este un manz proaspat fatat de iapa care nu poate sa se tina pe picioare :)) un periat de 15T merge mai bine....Servo este stoc de 0.20 secunde, arcuri stoc, n-am ulei in amortizoare; nu mai am nici mana ca nu mai m-am dat de mult.
O sa ma duc intr-o zi sa dau cateva ture si daca nu este ok nu ma inscriu ca nu vreau sa-i incurc pe ceilalti care vin cu masini mai bune si mai bine pregatite.
#454
Postat 26 March 2013 - 10:59 AM
Memento, la 26 March 2013 - 10:40 AM, a spus:
O sa ma duc intr-o zi sa dau cateva ture si daca nu este ok nu ma inscriu ca nu vreau sa-i incurc pe ceilalti care vin cu masini mai bune si mai bine pregatite.
Felicitari pentru achizitie!!! trebuie sa o pui la punct pana in weekend si sa vii la concurs, fara ezitare :))
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#455
Postat 26 March 2013 - 11:10 AM
Pune mana si pegateste-o, motor sigur gasesti macar de imprumut. Oricum clasa are nevoie de oameni s-o populeze, acum daca tot l-ai luat scoate-o duminca sa vezi ce poate sau ce poti tu cu ea!
Mana....ai oricum, e ca mersul pe bicicleta :D
Chiar ar fi pacat sa-l ratezi, parerea mea....si de data asta chiar nu mai ai nicio scuza :)
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#458
Postat 16 April 2013 - 03:10 PM
hamsterik, la 26 March 2013 - 01:26 AM, a spus:
1. Memento
2. sergiu_4wd
3. hamsterik
4.
Multi mai suntem...
Am niste intrebari : arcurile de pe Firestorm sunt de doua feluri, unele vopsite cu rosu/caramiziu de 3.6 lb si unele vopsite cu alb de 3.3 lb; cele albe vin puse pe spate conform manualului, deci mai moi pe fata.
Eu vreau sa le schimb si la pun pe fata pe cele de 3.3 si pe spate sa pun verzi de TA, cele de pe spate mai au doua inele de plastic in care intra arcul sa protejeze filetul amortizorului, alea de pe fata nu au asa; imi lipsesc mie acele inele sau asa este din fabrica ? Ma gandeam ca pe spate e mai multa greutate si d-asta au pus asa ?
Citisem in topicul cu Blitz despre mutarea unei tije pe o alta gaura la directie ca sa schimbe comportamentul, sa vireze mai mult si mai repede masina ?
Pun niste poze pentru a intelege mai bine despre ce vorbesc.
Ce ulei recomandati pentru pista din parc ?
#460
Postat 16 April 2013 - 03:16 PM
http://www.rhcforum..../9693-ackerman/
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#461
Postat 13 May 2013 - 01:01 AM
Am observat ca rotile au un joc destul de mare iar rulmentii din fuzete au un joc maricel , nu imi dau seama cat de mare e ca inafar de curatat nu le-am facut nimic, niciodata , deci nu imi pot da seama cum erau la inceput. Si inca ceva , unde pot gasii saibe mici de plastic pentru a adauga in diferite zone cu scopul de a reduce jocurile ?
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#463
Postat 13 May 2013 - 08:57 AM
Saibe daca nu gasesti pe ebay, se gasesc de ex. la magazinele de electronice - ex. www.tme.eu are saibe si de plastic (de la 0.5mm) si de metal - mergi la elemente mecanice -> saibe si poti filtra dupa material. Cele de metal nu sint intotdeauna drepte, uneori sint asa cu ies de la stantare. Daca ai pe cineva care mai face comenzi p-acolo, lipeste-te de el.
La offroad (ma refer la d-astea fara pretentii) nu e "normal" (adica asa vine din fabrica) sa ai jocuri sesizabile?
#464
Postat 13 May 2013 - 02:28 PM
Si ca si rulmenti , merg si cei din comert gen de la magazin de rulmenti? Stiu ca sunt la 2-3 lei bucata fata de 15-20 ...
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#465
Postat 13 May 2013 - 03:17 PM
hamsterik, la 13 May 2013 - 02:28 PM, a spus:
Si ca si rulmenti , merg si cei din comert gen de la magazin de rulmenti? Stiu ca sunt la 2-3 lei bucata fata de 15-20 ...
daca vrei sa ii folosesti in regim de curse eu nu recomand sa iei dinaia de 3 lei . in regim de bashing merg dar intr-un an ( intervalul in care schimbi un set de rulenti ) o sa cheltui mai multi bani pe dinaia de 3 lei decat pe un set complet. vorbesc din experienta .
#466
Postat 16 May 2013 - 11:35 PM
:rofl:
Pun eu maine bolobocul pe ele :D
Aceasta postare a fost editata de Memento: 16 May 2013 - 11:39 PM
#467
Postat 17 May 2013 - 07:52 AM
Memento, la 16 May 2013 - 11:35 PM, a spus:
:rofl:
Pun eu maine bolobocul pe ele :D
N-are cum sa fie asa . Desfa cupa aia de jos care vine infiletata pe ax, capacul de deasupra si trage afara din corpul amortizorului axul cu tot cu piston . Intre piston si partea de jos a corpului ( bagate pe ax ) ar putea fi inte distantiere . ai grija sa fie acelasi numar si intr-o parte ( stanga ) si in cealalta ( dreapta ) si bineinteles de aceeasi grosime . Dupa operatiunea asta baga tijele la loc ( ai griva cand le introduci sa nu ciupesti oringurile ) si infileteaza cupele la loc pana la acelasi nivel , apoi uita-te daca mai sunt diferente intre ele ;)
#468
Postat 17 May 2013 - 07:56 AM
Memento, la 16 May 2013 - 11:35 PM, a spus:
:rofl:
Pun eu maine bolobocul pe ele :D
Aaaaa, sau mai este o posiblia cauza a acestul lucru . Pe fata ti-am pus eu un amortizor cu totul de la mine . Este posibil sa fi avut in el un ax mai lung sau mai scurt, dar daca zici ca problema este si pe fata si pe spate ...
Daca diferenta este egala intre axe mai poti sa incerci sa schimbi una de fata cu una de spate ( doar tija nu tot amortizorul ). Poate sunt montate gresit .
Aceasta postare a fost editata de sergiu 4wd: 17 May 2013 - 07:58 AM
#469
Postat 17 May 2013 - 10:29 AM
sergiu 4wd, la 17 May 2013 - 07:56 AM, a spus:
Deci asta era problema :)) ti-am zis de atatea ori cand ma duc sa cumpar Hot Dog sa nu-mi mai schimbi amortizoarele :))
In alta oridine de idei, problema s-a rezolvat, pe fata doar din filetul de la baza amortizorului trebuia reglat si pe spate trebuie sa-mi mai reglez eu ochii ca unu se uita-n sus si altu-n jos :))
#471
Postat 03 August 2014 - 10:01 PM
De aproximativ o luna am un Hpi Firestorm 10T stock (prima masinuta...sa zic asa) si am nevoie de cateva sfaturi pentru un upgrade:
1. As vrea sa ii pun un Flux Vektor 5900kw + ESC Vapor Pro Brushless....credeti ca este o combinatie Ok?
2. Ce altceva imi recomandati?
3. Ce alte componente ar trebui schimbate dupa acest upgrade?
Multumesc.
#472
Postat 03 August 2014 - 10:43 PM
Vektor-ul 5900kV are prea multe ture pe volt si tinde sa se supraincalzeasca atunci cand e instalat pe un model off-road ca E-Firestorm. HPI-ul echipeaza cu el modelele on-road pentru ca acestea sunt ceva mai usoare. Recomandat ar fi Vektor-ul 4800kV. Bineinteles cu LiPo, pentru ca NiMH-urile nu ar exploata acest combo la adevarata valoare.
Masina este echipata corespunzator pentru upgrade-ul la brushless, nu mai e nevoie de alte investitii.
Ca orice servo stock ieftin, si servo-ul de pe Firestorm este unul modest ca performante, la un moment dat probabil ca vei fi nemultumit de viteza lui de raspuns, cand se va intampla asta te poti uita de unul mai rapid si mai puternic.
#473
Postat 28 September 2014 - 12:27 AM
Efectele apei sarate si a nisipului la 4 ore dupa tura de plaja.
http://i44.photobucket.com/albums/f17/Anthony_Alexandru/1236268_738547502861677_1080856183863882997_n_zps5d3a1047.jpg
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#474
Postat 28 September 2014 - 12:29 AM
http://i44.photobucket.com/albums/f17/Anthony_Alexandru/10392403_738547422861685_7108381559319301242_n_zps03396420.jpg
http://i44.photobucket.com/albums/f17/Anthony_Alexandru/10703978_738547456195015_4185948283467961008_n_zps1921b125.jpg
Aceasta postare a fost editata de hamsterik: 28 September 2014 - 12:30 AM
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#475
Postat 02 January 2015 - 04:34 PM
sunt in acest hobby de aproape 2 ani cu multe esecuri si reusiri in proiecte,intretinerea automodelelor si modificarea acestora acesta este hpi'ul meu l'am cumparat de la un prieten si nu arata deloc ok...
si m'am apucat de reconditionat
carosetia am facuto din placi de komatex de 3mm si teava din pcv de 8mm
am vrut sa pun si poze cu parcursul modificari dar nu ma lasa sa mai atasez astept comentari toate cele bune
#476
Postat 02 January 2015 - 05:55 PM
Ovi1990, la 02 January 2015 - 04:34 PM, a spus:
sunt in acest hobby de aproape 2 ani cu multe esecuri si reusiri in proiecte,intretinerea automodelelor si modificarea acestora acesta este hpi'ul meu l'am cumparat de la un prieten si nu arata deloc ok... imageedit_6_8056165769.jpg
si m'am apucat de reconditionat
carosetia am facuto din placi de komatex de 3mm si teava din pcv de 8mm imageedit_7_5508996151.jpg
am vrut sa pun si poze cu parcursul modificari dar nu ma lasa sa mai atasez astept comentari toate cele bune
frumoasa carcasa