HPI E-Firestorm 10T Detali, poze , videoclipuri.
#421
Postat 12 March 2013 - 04:56 PM
La cata munca a depus, sper sa fie multumit si sa tina ingineria.
#422
Postat 13 March 2013 - 11:14 PM
AI PREA MULT TIMP LIBER? AI FACUT UN TOPIC, UNDE TI S-A SPUS TOT CE SE AVEA DE SPUS.ESTI CONSTIENT?
CE DRACU MAI INTREBI INCA ODATA ACELASI LUCRU LA CARE AI RASPUNSURI CLARE SI BUNE.DE O LUNA TOT ITI IEI CEVA SI NU AI FACUT PASU ASTA.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#423
Postat 14 March 2013 - 02:17 PM
SstefanN, la 13 March 2013 - 11:12 PM, a spus:
Daca esti incepator iei blitz pentru ca un firestorm te asigur ca il rupi imediat (ca incepator)
#424
Postat 14 March 2013 - 02:28 PM
Radu Cainamisir, la 14 March 2013 - 02:17 PM, a spus:
Vorbesti prostii, tu ce experienta ai de tot dai sfaturi d-astea ? Ai citit macar cap-coada acest topic ?
Te vad ca esti mereu in ceata cu informatiile.
#426
Postat 14 March 2013 - 02:39 PM
Asa ca amandoua sunt foarte rezistente si apropiate ca comportament, nu stiu daca un incepator sesizeaza diferenta, mai ales daca nu se da pe pista special amenajata, pentru parc si balarii nu conteaza.
Daca ai compara cu un buggy, atunci am putea zice care e mai oertator si care e mai precis.
#427
Postat 14 March 2013 - 03:05 PM
SstefanN, la 14 March 2013 - 02:59 PM, a spus:
Esti batut in cap.
#428
Postat 14 March 2013 - 03:19 PM
Ce rahat nu intelegi? Sunt aproape acelasi lucur , rezistente , bune , ramane sa alegi tu ce iti place mai mult short course care e mai scale sau stadium truck.
Cat de batut in cap trebuie sa fii ?
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#429
Postat 14 March 2013 - 04:02 PM
#430
Postat 14 March 2013 - 06:54 PM
Tudorrrr, la 14 March 2013 - 04:02 PM, a spus:
"Copacul" acela era cumva un calorifer din fonta sau un stalp de sustinere din beton ? :rofl: :rofl:
Sergiu a rupt o bascula si o fuzeta, parca, in 6 ani de uz al Firestorm-urilor. Deci este rezistenta masina.
#432
Postat 14 March 2013 - 09:05 PM
SstefanN, la 14 March 2013 - 08:43 PM, a spus:
Mai , tu cered ca nu sti pe ce lume traiesti .
Iti mai explic si eu odata de la cap la coada ce trebuie sa sti.
Intre E-Firestorm si Blitz as alege Blitzul in ciuda faptului ca am Firestorm din urmatoarele motive:
- este sc si este ceva mai rezistent
- poti participa cu el la concursuri ( clasa la care se incadreaza Firestormul a cam murit )
- daca vrei neaparat poti lua varianta ESE care e mult mai fiabila in concursuri, dar la cat de aerian esti nici sa mergi drept nu cred ca poti.
- este ceva mai spectaculoasa decat un truck ( E-Firestomr )
Ideea este urmatoarea: Oricare din ele le-ai cumpara este o alegere buna atata timp cat ai grija de ele si nu iti bati joc ( sarit de la balcon, lovit in blana de borduri, sarituir de 3-4 metri, etc ) . In ambele cazuri iti recomand varinat brushless/flux/neperiat sau sub ce denumiri mai este gasita deoarece motoarele nu necesita inlocuire dupa un anumit numar de ore ( decat in cazul supraincalzirii cand isi pierd proprietatiile ), consuma mai putin curent si au o putere net superioara fata de cele brushed/cu perii .
Dupa toate argumentele care le-ai primit, nu numai de la mine, nu ar trebui sa ai nici o nelamurire .
Te rog sa iti completezi varsta la profil. Chiar sunt curios cati ani ai.
PS: Scrie te rog frumos mai corect.
Uzzy, la 14 March 2013 - 08:42 PM, a spus:
Ce ai cu amortizoarele mele ? <_<
#436
Postat 14 March 2013 - 10:49 PM
Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.
#437
Postat 14 March 2013 - 10:51 PM
Nu e nimic că ai scris prost, ceea ce contează e că ți-ai cerut scuze și că te-ai corectat.
#438
Postat 15 March 2013 - 06:16 PM
#440
Postat 20 March 2013 - 04:21 PM
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#441
Postat 20 March 2013 - 08:21 PM
Hmmm, ma superi, te prind eu prin cartier
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#442
Postat 21 March 2013 - 11:43 AM
Abia astept sa ma prinzi si sa ma scoti la o bere! :D
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#447
Postat 25 March 2013 - 09:18 PM
1. Memento
2. sergiu_4wd
3.
Stiu ca in Bucuresti sunt multi posesori de Firestorm, dar nu intra pe forum si nici la pista nu vin.
Aceasta postare a fost editata de Memento: 25 March 2013 - 09:20 PM
#449
Postat 26 March 2013 - 01:47 AM
Vreau sa-l pregatesc bine pentru pista pe mititelul acesta :D
Daca Sergiu vrea sa-l faca cat mai custom eu vreau sa-l fac cat mai raceble
Arcuri verzi pe spate(25wt ulei) si argintii/gri pe fata(30wt).
Pe spate roti proline Gladiator, M2 sau M3 compound, o sa incerc si cu altele soft & sticky
In diferential ulei de 3000 pentru inceput.
Bateria cat mai in fata in locasul ei, poate o mut mai in spate, depinde cum o sa se comporte la sarituri masina.
Un setup-sheet dar pentru pistele netede din afara :
#450
Postat 26 March 2013 - 01:56 AM
poate si o pereche de bascule RPM pentru ca acestea stoc pe care le am au joc mare.