HPI E-Firestorm 10T Detali, poze , videoclipuri.
#241
Postat 18 July 2012 - 11:19 AM
Eu am mers cu step pin pe spate si mie unul mi s-au parut foarte foarte bune.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#242
Postat 18 July 2012 - 04:30 PM
sergiu 4wd, la 18 July 2012 - 10:46 AM, a spus:
Cat despre cauciucuri ... stiu ca nu au fost noi , dar am mers pe fata cu step pin care stiu ca merg destul de bine pe iarba .
20T-ul ala nu are viteza dar are cuplu destul de mare, daca dupa iesirea din curba accelerai maxim, inainte sa te inscri pe linie drepta si fata tindea sa se ridice chiar si 1/2 de mm de la sol e clar ca nu mai avea masina cum sa vireze. Nu cred ca daca mai puneai cateva grame de plumb undeva pe sasiu in fata nu mai pleca de pe loc. Vino cu ea la pista si incercam :)
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#243
Postat 18 July 2012 - 10:11 PM
Uzzy, la 18 July 2012 - 04:30 PM, a spus:
urmatoarea data cand vin pe la pista este foarte posibil sa vin cu brushelss si sa vezi tu atunci ,te fac praf cu sc10le tau :drinks:
si rup si summitul :drinks:)))))
Aceasta postare a fost editata de sergiu 4wd: 18 July 2012 - 10:12 PM
#244
Postat 18 July 2012 - 10:26 PM
sergiu 4wd, la 18 July 2012 - 10:11 PM, a spus:
si rup si summitul :drinks:)))))
LIKE A BOSS ! :drinks:) :drinks:
optimist mai esti sergiule :lol:)
~~~LIKE~~~
Aceasta postare a fost editata de Rapperul: 18 July 2012 - 10:28 PM
________________________________________________________________________________________________________________________
~ Topicul meu cu Feed-Back ~
#245
Postat 19 July 2012 - 09:14 AM
sergiu 4wd, la 18 July 2012 - 10:11 PM, a spus:
si rup si summitul :blink:)))))
abia astept! :pardon:
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#246
Postat 19 July 2012 - 04:41 PM
Apoi mai am niste probleme cu esc-ul, nu porneste masina decat cu cablurile de la baterie in pozitii speciale.. Ce pot sa-i fac? Am incercat mai de toate, am curatat conectorii, i-am ascutit, i-am dat cu spray... Oare trebuie schimbat esc-ul? Ma gandesc ca pentru motor brushless trebuie sa ai si un esc compatibil.. Si totusi care sunt avantajele brushless? :blush:
Multumesc
Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.
#247
Postat 19 July 2012 - 04:54 PM
Dinutu, la 19 July 2012 - 04:41 PM, a spus:
Apoi mai am niste probleme cu esc-ul, nu porneste masina decat cu cablurile de la baterie in pozitii speciale.. Ce pot sa-i fac? Am incercat mai de toate, am curatat conectorii, i-am ascutit, i-am dat cu spray... Oare trebuie schimbat esc-ul? Ma gandesc ca pentru motor brushless trebuie sa ai si un esc compatibil.. Si totusi care sunt avantajele brushless? :blush:
Multumesc
Daca vrei sa treci la brushless parerea mea este ca inainte de asta trebuie schimbat differentialul pe bile si atunci nu o sa ai probleme eu am avut multe problema cu diff acum am reusit si eu sa rezolv..
Brushlessul este mai puternic mai parid eu zic daca cumperi Brushless cumere unu cam de 3500 kv cu un esc compatibil :)
Team Associated B4.1
#248
Postat 20 July 2012 - 10:33 AM
la un motor mai de viteza , care nu are cuplu foarte mare ar merge un diff pe bile .
din cate stiu eu ovidiu ( ovidiugm ) a mers ceva ani cu firestormul la concursuri , bineinteles cu brushless si cu diferentialul stock . ( daca gresesc va rog sa ma corectati ) :ph34r:
in privinta comboului brushelss, avantajul este faptul ca este net superior periatului din cateva motive destul de simple .
1. durabilitate in timp , daca ai grija de esc si nu te calicesti sa mergi cu 3s , si daca ai grija la temperaturile motorulu / escului nu prea ar avea de ce sa se arda .
2. viteza mult mai mare de rulare .
3. daca motorul nu este spraincalzit ( peste 80 grade ) si nu este udat , inafra de rulmenti nu se va strica nimic alt ceva. ( un set de rulmenti pentru tekin este 4 sau 5 dolari ).
....
Parerea mea este ca merita un brushless
sa trecem mai departe : una din posibilitatile ca masina sa porneasca cu cabluile intr-o anumita pozitie este sa ai undeva pe cablu , sau chiar in mufa ( la lipitura ) un contact imperfect care sa lase curentul sa treaca dor cad pui cablul intr-o anumita pozitie .
cel mai simplu ar fi sa schimbi mufa care intra de la esc in acumulator , iar daca nu merge nici asa , sa te uiti bine la lipiturile firelor pe esc si sa nu fie ciupite firele .
PS : Daca schimbi mufa pe esc , ar fi bine sa o schimbi si pe cea de pe acumulator . ;)
#249
Postat 25 July 2012 - 01:34 PM
uitati cateva poze cu motivul pentru care nu am dormit aseara . :blush:
sper sa va placa :D
Aceasta postare a fost editata de sergiu 4wd: 25 July 2012 - 01:34 PM
#252
Postat 25 July 2012 - 03:00 PM
sergiu 4wd, la 25 July 2012 - 02:19 PM, a spus:
Inseamna ca tre sa editezi semnatura :D
Bravo, sa-l rupi cu placere!
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#254
Postat 25 July 2012 - 03:22 PM
________________________________________________________________________________________________________________________
~ Topicul meu cu Feed-Back ~
#258
Postat 26 July 2012 - 07:56 PM
Inca o intrebare pentru un firestorm cu sidewinderul stock branduit de hpi ca vapor si motor castle neu 1406 de 6900kv , sunt ok ca si diametru cauciucurile proline badlands de 126mm pe 53mm ?
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#260
Postat 26 July 2012 - 11:38 PM
@ HAMSTERIK : Ventilatorul este prins cu un soricel / brida de plastic . Nu este prin foarte bine , dar ca solutie de moment pana gasesc suruburi care sa il prind calumea a fost ok .
Cat despre cauciucuri .. nu prea as incerca . Din cate stiu eu , sunt pentru 1/8 . Poti sa incerci , dar daca sunt cu mult mai mari ca cele stock , si cu motorul ala , pregateste-te sa schimbi transmisia .
Parerea mea !
Bafta ! :)
Aceasta postare a fost editata de sergiu 4wd: 26 July 2012 - 11:39 PM
#261
Postat 27 July 2012 - 12:35 AM
Mi-am luat si eu de curand un e-firestorm special pentru bashing. Imi place foarte mult cum se comporta in cele 2-3 ture cat m-am jucat.
Singura problema pe care o am pana acum la el sunt cupele de la diferential care s-au mancat destul de urat intr-un timp scurt si nu consider ca ma joc prea violent cu el :)). O problema ar mai fi ca rotile nu s-au uzat la fel. O roata e mai uzata ca alta.
As vrea sa stiu daca se merita sa ii pun diferential pe bile si planetare cvd. Diferentialu l-as pune daca vine cu cupe mai rezistente iar cvdurile tot pentru cupe, sa nu se mai manance.
Multumesc anticipat !
#262
Postat 27 July 2012 - 06:18 AM
adica capul rotund sa vina inspre servo, nu in exteriorul ei.
AAA si uitai, vezi cum te joci la combo-ul ala, ca daca e sa mergi cu 6.5, defapt daca e sa NU mergi cu 6.5...
Sti ce pateam eu 8.5T..
Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 27 July 2012 - 06:20 AM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#263
Postat 27 July 2012 - 11:09 AM
Pauul, la 27 July 2012 - 12:35 AM, a spus:
Mi-am luat si eu de curand un e-firestorm special pentru bashing. Imi place foarte mult cum se comporta in cele 2-3 ture cat m-am jucat.
Singura problema pe care o am pana acum la el sunt cupele de la diferential care s-au mancat destul de urat intr-un timp scurt si nu consider ca ma joc prea violent cu el :)). O problema ar mai fi ca rotile nu s-au uzat la fel. O roata e mai uzata ca alta.
As vrea sa stiu daca se merita sa ii pun diferential pe bile si planetare cvd. Diferentialu l-as pune daca vine cu cupe mai rezistente iar cvdurile tot pentru cupe, sa nu se mai manance.
Multumesc anticipat !
Daca ai pe el un combo puternic e mai ok diferentialul pe sateliti, daca ai combo stoc poti sa-ti iei diff-ul pe bile, dar daca folosesti masina doar pentru bashing nu are rost investitia zic eu.
Cupele de la diferential se vor manca mereu...mai ales daca ai un combo puternic, nu prea ai ce sa le faci decat sa le inversezi stanga cu dreapta sa le "mananci" si pe partea cealalta, dupa care sa le schimbi :)
CVD-urile sunt bune, dar tot asa daca folosesti masina pentru bashing nu renteaza parerea mea.
Rotile se pot toci inegal din multe motive...geometrie gresita, echilibrare proasta, joc la rulmeni/fuzete, cerculete mai multe pe o parte etc.
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#264
Postat 27 July 2012 - 11:45 AM
Mi-am luat castle link si o sa ma duc intr-o zi la pista cu laptopul sa incerc sa o reglez putin ca este mult prea vilenta . ce naiba , merge mai tare ca b44 ... plus ca imi alumneca spatele foarte tare , probabil de la cumplu .. sau .. astept sa pun gladiatoare pe spate si sa vad cum merge asa .
astea sunt pentru savage : http://www3.towerhob...p?&I=LXFYK9&P=Z ??
Aceasta postare a fost editata de sergiu 4wd: 27 July 2012 - 11:49 AM
#265
Postat 27 July 2012 - 12:10 PM
sergiu 4wd, la 27 July 2012 - 11:45 AM, a spus:
Mi-am luat castle link si o sa ma duc intr-o zi la pista cu laptopul sa incerc sa o reglez putin ca este mult prea vilenta . ce naiba , merge mai tare ca b44 ... plus ca imi alumneca spatele foarte tare , probabil de la cumplu .. sau .. astept sa pun gladiatoare pe spate si sa vad cum merge asa .
astea sunt pentru savage : http://www3.towerhob...p?&I=LXFYK9&P=Z ??
6.5 este mult si pentru B44.1, ce faci tu cu el pe "fraistorm" ? Un alt exemplu de cum strici tu masinile... Pune mana si vinde motorul ala si cumpara un 10.5 sau 13.5
P.S. Gladiatoarele or sa ajunga la mine :)
#266
Postat 27 July 2012 - 12:28 PM
lamav4, la 27 July 2012 - 12:10 PM, a spus:
P.S. Gladiatoarele or sa ajunga la mine ;)
parca era " fraierstorm " !!! :)
o sa il limitez , sa vad cum merge asa si daca nu pot sa il tin o sa iau unul mai mic ..
aaa , dar daca este fraierstorm , de ce iti cumperi si tu ?? :)
Aceasta postare a fost editata de sergiu 4wd: 27 July 2012 - 12:29 PM