HPI E-Firestorm 10T Detali, poze , videoclipuri.
#214
Postat 24 June 2012 - 09:02 PM
Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.
#215
Postat 25 June 2012 - 07:31 AM
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#216
Postat 25 June 2012 - 08:18 AM
hamsterik, la 25 June 2012 - 07:31 AM, a spus:
Man, o poza ar fi foarte buna, daca poti, mersi. Si despre kit, fiind incepator nu am habar absolut nimic despre electronica, kit-ul se poate cumpara de undeva, nu? Si inca o intrebare, cu ce dati in general gaura in caroserie? Ma gandesc ca bormasina ar fi cam brutala.. :clapping: :good:
Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.
#217
Postat 25 June 2012 - 08:32 AM
#220
Postat 26 June 2012 - 10:30 AM
DanB, la 25 June 2012 - 06:29 PM, a spus:
Am gasit mai toate partile pe ebay, si aparatoare de Blitz si un kit de lumini bun, numai ca trebuie sa caut pe cineva care sa ma poata ajuta cu comanda / comenzile :) Multumesc mult pentru ajutor, ati ajutat un pui firestorm :lol:
http://www.ebay.com/...=item41517d21fc
http://www.ebay.com/...=item48455ef35a
Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.
#221
Postat 08 July 2012 - 01:30 AM
Nu am strans bine suruburile bateriei si de la vibratii am reusit sa le pierd pe ambele.
Cum suruburile alea sunt ciudate rau (ingropate cumva piulitele sunt conice) si nu gasesc nicaieri , aveti idee ce as putea sa fac?
Am incercat niste velcro nu merge nu am de ce sa le prind ... din pacate...
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#222
Postat 08 July 2012 - 08:43 AM
rama, la 08 July 2012 - 01:30 AM, a spus:
Nu am strans bine suruburile bateriei si de la vibratii am reusit sa le pierd pe ambele.
Cum suruburile alea sunt ciudate rau (ingropate cumva piulitele sunt conice) si nu gasesc nicaieri , aveti idee ce as putea sa fac?
Am incercat niste velcro nu merge nu am de ce sa le prind ... din pacate...
foloseste o piulita normala pana una alta. eventual poti pune 2 si le strangi una in cealalta ca sa nu se desfaca foarte usor.
#223
Postat 08 July 2012 - 10:53 AM
varianta 1
- tijele filetate pe care puneai piulitele le scoti .
- in locul lor pui suruburi cu capatul ceva mai subtire
- montezi bateria
- la suportul pentru baterie maresti diametrul gaurilor astfel incat sa treaca peste capatul suruburilor
- montezi suportul bateriei
- intre suport si capatul surubului pui o siguranta de caroserie
varianta 2
- pe tijele filetate pui piulite cat mai mici ca si diametru(alea cu siguranta de plastic M3 sunt ok).
- montezi bateria
- la suportul pentru baterie maresti diametrul gaurilor astfel incat sa treaca peste piulite
- montezi suportul bateriei
- intre suport si piulita pui o siguranta de caroserie
#224
Postat 08 July 2012 - 11:40 AM
Trebuie sa stea strans ca altfel jaca bateria.
Problema este ca tijele sunt prea scurte pentru a pune o piulita normala , si sunt prea subtiri pentru a pune o piulita M3
Asa ca trebuie fie sa schimb tijele cu unele mai lungi ... fie sa caut sa cumpar alte piulite dar nu gasesc nici afara.
Penibil cu modelismul asta fara piese. Sincer daca voi renunta la modelism o voi face pentru ca nu gasesc piese. Pana acum am avut rabdare insa devine enervant.
In fine chiar nu stui unde sa mai caut piulitele alea.
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#226
Postat 13 July 2012 - 09:08 AM
Bafta !
#227
Postat 15 July 2012 - 12:11 AM
Voi schimba insa suruburile merg unele mai lungi fara probleme.
Insa am nevoie de un sfat de la posesorii de firestorm electric.
Am fost astazi la circuit. Cel mai tare ma deranjeaza faptul ca topaie ingrozitor spatele. Am incercat sa inraresc amortizoarele sa le las mai moi sa pun un lihid mai subtire in amortizoare ?
Un sfat ? Urmatorul pas este sa schimb amortizaorele cu unele de pe un alt automeodel mai dure dar imi este teama ca la sarituri voi rupe ceva . Voi cum setati spatele la firestorm ?
Multu. :)
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#228
Postat 15 July 2012 - 12:34 AM
rama, la 15 July 2012 - 12:11 AM, a spus:
Voi schimba insa suruburile merg unele mai lungi fara probleme.
Insa am nevoie de un sfat de la posesorii de firestorm electric.
Am fost astazi la circuit. Cel mai tare ma deranjeaza faptul ca topaie ingrozitor spatele. Am incercat sa inraresc amortizoarele sa le las mai moi sa pun un lihid mai subtire in amortizoare ?
Un sfat ? Urmatorul pas este sa schimb amortizaorele cu unele de pe un alt automeodel mai dure dar imi este teama ca la sarituri voi rupe ceva . Voi cum setati spatele la firestorm ?
Multu. :)
Arcuri moi si ulei 30-35 wt sau 300-350 cst, mai dens pe fata si mai subtire pe spate uleiul. Amortizoarele nu trebuiesc schimbate.
#232
Postat 15 July 2012 - 11:20 AM
Daca iti topaie masina pune ulei mai subtire in amortizoare . Poti incerca cu 25 wt pe spate si 30 wt pe fata sau 30 wt pw spate si 35 wt pe fata .
Amortizoarele sunt uele dintre cele mai bune cu care vin echipate masinile rtr si daca periodic le cumperi un chit de refacere amortizoare nu ar trebui sa ai probleme cu ele .
Daca vrei me vedem intr-o zi la pista si te pot ajuta putin cu reglajele la amortizoare si la pinion daca ti se incinge motorul .
Eu cred ca luni dupa-amiaza ajung in bucuresti .
#235
Postat 16 July 2012 - 12:36 AM
sergiu 4wd, la 15 July 2012 - 11:20 AM, a spus:
Daca iti topaie masina pune ulei mai subtire in amortizoare . Poti incerca cu 25 wt pe spate si 30 wt pe fata sau 30 wt pw spate si 35 wt pe fata .
Amortizoarele sunt uele dintre cele mai bune cu care vin echipate masinile rtr si daca periodic le cumperi un chit de refacere amortizoare nu ar trebui sa ai probleme cu ele .
Daca vrei me vedem intr-o zi la pista si te pot ajuta putin cu reglajele la amortizoare si la pinion daca ti se incinge motorul .
Eu cred ca luni dupa-amiaza ajung in bucuresti .
Bravo la concurs.
Am sa caut sa cumpar ulei 30wt daca ziceti ca asta est ebun pt spate.
Pentru motor trebuie sa imi cumpar un kit de pinioane pt ca mergeam cu pinionul asta cind era frig afara insa la 40 grade cat sunt acum se cam incinge motorul ceea ce arata nu eram eu chiar bine reglat.
Daca ne nimerim la pista odata poate imi aratati si mie niste secrete de reglaj (si pilotaj bineinteles) pentru ca se pare ca masinuta poate mai mult dar nu stiu eu de unde sa o apuc.
Cu motorul ma descurc insa cu amortizoarele aici am sigur nevoie de sfaturi.
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#236
Postat 16 July 2012 - 12:40 PM
rama, la 16 July 2012 - 12:36 AM, a spus:
Am sa caut sa cumpar ulei 30wt daca ziceti ca asta est ebun pt spate.
Pentru motor trebuie sa imi cumpar un kit de pinioane pt ca mergeam cu pinionul asta cind era frig afara insa la 40 grade cat sunt acum se cam incinge motorul ceea ce arata nu eram eu chiar bine reglat.
Daca ne nimerim la pista odata poate imi aratati si mie niste secrete de reglaj (si pilotaj bineinteles) pentru ca se pare ca masinuta poate mai mult dar nu stiu eu de unde sa o apuc.
Cu motorul ma descurc insa cu amortizoarele aici am sigur nevoie de sfaturi.
dar chiar si aia conteaza la stabilitate ca in care gaura pui telescopul am incercat la pista din tg mures si chiar merge altfel daca schimb pozitia ..
cu pinion mai mic ai grija ca asa o sa ridica fata mai usor si atunci nu ppot sa controllezi mai bine atunci schimbi pinionul si pui pe fata ceva greutate sa nu ridice fata 10-20 g cum este
Team Associated B4.1
#237
Postat 17 July 2012 - 11:56 PM
Am de gand ca in urmatoarele saptamani sa imi pun firestormul la punct , sa imi comand niste piese , mai pe scurt sa imi fac o revizie completa ( diff , amortizoare , rulmenti .. ) :drinks:
Ce as putea sa ii fac pentru ai imbunatati tinuta de drum .. si ca sa dau si un exemplu : pe curbe nu am suficienta aderenta pentru a aborda un viraj mai periculos deoarece apare subvirarea si masina se duce aproape drept . asta ar fi cea mai mare problema pe care o am in clipa de fata . :D la Mures luam curbele din acceleratie , adica veneam tare si pe curba lau degetul de tot de la acceleraqtie ca sa duc centrul de greutate spre fata pentru a apasa mai tare , dar nu este o solutie pe trmen lung . Asta ar fi una din cele mai mari probleme care, parerea mea , trebuie rezolvata cat mai repede .
Si ca sa nu ziceti ca nu am incercat nimic , singura chestie care am facut-o a fost sa pun ulei mai moale in amortizoarele de fata , dar nu am observat mare diferenta .
Si a doua intrebare a mea ar fi : ce piese ar trebui sa ii schimb pentru ai mari rezistenta sasiului ( la concurs am cazut pe spate de pe rampa si am fisurat sock towerul de spate )
Aici cred ca ar putea sa ma ajute foarte mult Lucian ( fasconal ) ca el a avut firestorm , si blitz si stiu ca le facuse la upgradeuri ... ca sa fie . chiar au ajutata la ceva ? merita , sau sunt bani aruncati ?
Am rugamintea , daca are cineva facut setup sheet pantru firestorm pentru o pista cu iarba , asemanatoare celei de la Mures din weekend sau a celei de la ciuc de langa sala de sport deoarece la anul voi incerca sa ajung la cat mai multe etape , daca este posibil , chiar la toate si masina v-a participa la clasa " sc / truck " si am nevoie ca masina sa mearga brici pana atunci , iar daca ma concentrz si eu si merg bine este minunat .
Deci , daca are cineva setup sheet-ul completat pentru e firestorm si vrea sa mi-l trimita si mie , sau sa il ataseze pe forum ( poate ii ajuta si pe altii ) ii raman dator ! ;)
Apropo , as avea nevoie de niste roti cu care sa ma pot da la concursuri . Daca are cineva de vanzare , la pret de criza il rog sa ma anunte , deoarece bugetul nu mai permite si roti noi :drinks:
Orice sfat este binevenit !
#238
Postat 18 July 2012 - 09:37 AM
P.S. gandeste-te ca tu nu te-ai dat acum la Mures cu niste gume noi, e foarte posibil sa fie si din cauciucuri "comportamentul neadecvat" :clapping:
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#239
Postat 18 July 2012 - 10:06 AM
La fel ca si in cazul meu, iti trebuie alte cauiucuri pe fata si sa ma mai joc un pic cu setarile esc-ului pentru ca eu ajungeam foarte repede in 2 roti.
Faza cu rezistenta: si eu la o aterziare am indoit o tija de amortizor.Am pus un ulei mai tare si niste arcuri mai tari si totul a fost ok.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#240
Postat 18 July 2012 - 10:46 AM
Uzzy, la 18 July 2012 - 09:37 AM, a spus:
P.S. gandeste-te ca tu nu te-ai dat acum la Mures cu niste gume noi, e foarte posibil sa fie si din cauciucuri "comportamentul neadecvat" :clapping:
Garda la sol o facusem ca la buggy . In urmatoarele concursuri voi avea brushless pe ea , acum am mers cu 20T brushed , daca mai puneam si plumb pe ea riscam sa nu mai plece de pe loc .
Cat despre cauciucuri ... stiu ca nu au fost noi , dar am mers pe fata cu step pin care stiu ca merg destul de bine pe iarba .
vgeorge, la 18 July 2012 - 10:06 AM, a spus:
Faptul ca nu puteai sa iei curbele se datoareaza ca nu aveai destula aderenta pe fata.
De asta mi-am dat si eu seama .. :ph34r:
vgeorge, la 18 July 2012 - 10:06 AM, a spus:
La fel ca si in cazul meu, iti trebuie alte cauiucuri pe fata si sa ma mai joc un pic cu setarile esc-ului pentru ca eu ajungeam foarte repede in 2 roti.
Am vazut ca mergea foarte tare masina ta si este posibil ca lipsa de aderenta pe fata sa fie din cauza ca accelerai brusc in curbe si nu faceai alt ceva decat sa ridici rotile de fata de pe sol .
Aceasta postare a fost editata de sergiu 4wd: 18 July 2012 - 10:48 AM