HPI E-Firestorm 10T Detali, poze , videoclipuri.
#94
Postat 19 April 2011 - 10:15 AM
MarinMircea, la 19 April 2011 - 09:58 AM, a spus:
atat de putin si deja ai rupt-o .....? ?
eu o am de aproape 3 ani si nu am supt decat o bascula si o fuzeta ... ( in trei ani )
Apropo:
In aproximativ o saptamana imi va sosi un nou combo pentru firestorm , si anume , un tekin rs pro cu motor redline de 10,5 .
cu ce pinion imi recomandati sa merg? avand in vedere ca masina nu vreau sa se ridice pe rotiile din spate decat daca o bruschez . nu sa apas pe acceleratie la 40 - 50 % si sa se dea peste cap.
am un acumulator lipo 5000 mAh de 7,4 V , 20 C ....
#96
Postat 19 April 2011 - 01:30 PM
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#97
Postat 19 April 2011 - 01:49 PM
MarinMircea, la 19 April 2011 - 01:30 PM, a spus:
aha....
Uite si o poza cu comboul..
#98
Postat 19 April 2011 - 06:48 PM
azi am rupt si cealalta bascula... un prieten a luat masina si la viteza maxima sa oprit motorul, si cand a intorso nu a avut destul spatiu si a intrat intr-un cauciuc .. (eram pe o pista de karting)
Si a rupt bascula :| , adica ma rog a fisurato, dar e inutilizabila acum
Bine ca oircum maine imi va sosi si cealalta bascula de aluminiu, si nu spuneti nimic, ca stiu si eu avantajele si dezavantajele aluminiului...
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#102
Postat 19 April 2011 - 08:06 PM
Bine ca am avut altu de pe alta masina si a mers bine
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#103
Postat 19 April 2011 - 09:07 PM
M-ai rugat sa postez un setup sheet pentru E-Firestorm, dar acum ca tot m-am ocupat de setarea masinii pentru noul sezon FxRacing mi-am dat seama de doua lucruri:
- unu', ca n-am jiglor :drinks:
- doi, ca nu-ti foloseste la nimic pentru ca nu folosim aceleasi subansambluri. Avem alte amortizoare, fuzete, portfuzete, ESC, motor, statie si probabil alte stiluri de pilotaj.
Bafta!
Aceasta postare a fost editata de fasconal: 19 April 2011 - 09:08 PM
#104
Postat 21 April 2011 - 07:33 PM
fasconal, la 19 April 2011 - 09:07 PM, a spus:
M-ai rugat sa postez un setup sheet pentru E-Firestorm, dar acum ca tot m-am ocupat de setarea masinii pentru noul sezon FxRacing mi-am dat seama de doua lucruri:
- unu', ca n-am jiglor :rolleyes:
- doi, ca nu-ti foloseste la nimic pentru ca nu folosim aceleasi subansambluri. Avem alte amortizoare, fuzete, portfuzete, ESC, motor, statie si probabil alte stiluri de pilotaj.
Bafta!
salut.
ai dreptate , topicul se indreapta mai mult spre firestorm ... dar nu vad care este problema , ...
in legatura cu setarile...
este adevarat ca cel putin 50% din piesele masinilor difera...
si eu vin la mirecurea ciuc saptamana viitoare si putem sa ne vedem acolo , sa imi fac si eu o idee de cum este setata masina dvs.
deoarece mergeti des la concursurile de la lucian cred ca veti putea sa imi raspundeti la urmatoarea intrebare :
cum sa fac ca la cele doua rampe de pe pista ( cele in valuri ( un "U" intors si alungit )) sa nu ma mai arunce in bot. Atunci cand "decolez" de pe ele ( rampe ) masina merge cativa centimetrii in aer , iar apoi cade brusc in bot.
din cate stiu eu , pe pista de off-road poti sa sari peste amandoua de-o-data ( deoarece din cate stiu eu sunt puse la mica distanta si daca decolezi de pe una poti sa aterizezi dincolo de a doua ) , dar in decembrie la cncursul care s-a tinut in sala , era imposibil sa sari peste ambele deoarece erau pozitionate in parti diferite ale piste.
de aceea , de firecare deta cadeam pin bot si rareori cadeam pe roti.
Puteti sa ma ajutati cu aceasta problema .. ?
Eventual daca puteti , atunci , la fata locului sa imi aratazi sum sa pozitionez amortizoarele sau ...
Daca am facut vreo greseala gramaticala va rog sa ma scuzati , sunt foarte obosit.
Multumesc !
#105
Postat 21 April 2011 - 07:53 PM
- se poate scrie (din partea mea) si despre Ofna (de exemplu) dar daca cineva va cauta informatii despre E-Firestorm si va vedea ca topicul nu este precum ii este titlul probabil se va lasa pagubas.
- cand ai initiat acest topic ti-ai asumat (zic eu) o oarecare "responsabilitate". Aceste topicuri cu tinta precisa, sunt foarte utile pentru posesorii acelui model si el trebuie (topicul) sa contina informatii precise care vor ajuta posesorii unui astfel de model in utilizare/setare/intretinere/reparare
- te rog nu ma mai lua cu dumneavoastra, aici nu-i locul politeturilor de acest fel. Suntem automodelisti, fara varsta...
- cazutul in bot nu este din cauza telescoapelor. Trebuie "umblat" la echilibrarea masinii si cel mai simplu este sa pozitionezi bateria in pozitia extrema spre spate, respectiv cei trei "bureti" sa-i pui in fata bateriei. Apoi, dupa ce vei constata la fata locului care este viteza optima pentru intrarea pe rampa, vei accelera si in timpul saltului pentru a crea portanta.
- ne vedem la Ciuc.
#107
Postat 07 May 2011 - 03:30 PM
@fasconal , am vazut la miercurea ciuc ca pe biltz aveati un fel de cadru din aluminiu care venea peste servo si peste servosaver.
As vrea sa te intreb de unde l-ai luat ( un link ,, daca se poate ) si daca se potriveste si pe firestorm.
#108
Postat 08 May 2011 - 05:39 PM
Am un sfat, "urmareste-l" pe Ovidiu si o sa ai o super masina... :rolleyes:
#110
Postat 09 May 2011 - 08:14 PM
Andrasxpp, la 09 May 2011 - 08:04 PM, a spus:
de ce vrei neaparat de pe hpi ?
eu ti-as recomana proline gladiator pe spate si proline edge pe fata . le gasesti pe tower.
daca ar fi sa aleg de pe hpi le-as alege pe astea: http://www.hpiracing...oducts/en/4860/
dar crede-ma , proline-ul este net superior acelora.
#111
Postat 09 May 2011 - 08:23 PM
sergiu 4wd, la 09 May 2011 - 08:14 PM, a spus:
eu ti-as recomana proline gladiator pe spate si proline edge pe fata . le gasesti pe tower.
daca ar fi sa aleg de pe hpi le-as alege pe astea: http://www.hpiracing...oducts/en/4860/
dar crede-ma , proline-ul este net superior acelora.
si pot sa zici si o jeanta bun pentru asta ?
Team Associated B4.1
#114
Postat 09 May 2011 - 09:43 PM
Andrasxpp, la 09 May 2011 - 09:13 PM, a spus:
eu merg cu astea : http://www.hpiracing...oducts/en/3060/ si sunt foarte incantat de ele. nu s-au crapat , nimic.
daca vrei f rezistente poti sa iti iei dinalea gen disc, ex: http://www.hpiracing...oducts/en/3092/ ( pe ce culoare vrei. )
#115
Postat 10 May 2011 - 02:39 PM
1 http://shop.hpi-raci...tml?cPath=26_33
2 http://shop.hpi-raci...tml?cPath=26_33
3 http://shop.hpi-raci...tml?cPath=26_33
?
Team Associated B4.1
#116
Postat 10 May 2011 - 03:07 PM
#117
Postat 10 May 2011 - 03:10 PM
Si vreu sa iau mootor brusless voi ce spuneti sa ian 6100 kv sau 4900 kv aceasi producator:
http://www.fxmodells.../id/673/page/94
Team Associated B4.1
#118
Postat 12 May 2011 - 05:25 PM
eu indiferent de baterie as sugera 4900 kv pt ca in cazul lipo tot va atinge un 60 la ora ceea ce este super bine si poate chiar mai mult...
dar in caz ca nu ai neaparat probleme cu bateriile 6100 kv, dar o sa termine mai repede bateria, probabil cu vreo 2-30 la suta mai rapid
Daca mergi pe nimh , atunci clar 4900 caci 6100 le va manca la propriu
Nu stiu daca am in totalitate dreptate si chiar astept critici sau aprobari :good:
Sper ca am fost de folos
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL