Pilot Rc Yak 54 30% Blue flame
#91
Postat 04 July 2010 - 11:45 AM
#92
Postat 04 July 2010 - 01:05 PM
"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
#93
Postat 04 July 2010 - 01:11 PM
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#94
Postat 04 July 2010 - 01:44 PM
Ba eu n-am avut niciodata probleme cu ubecurile alea de la HM da tot asa,le-am schimbat swichurile la alea de 8A ca prea erau firave.
@typer, da,l-a zburat,e maidenul mai sus.
#96
Postat 18 July 2010 - 07:52 PM
shogi, la Jul 18 2010, 06:46 PM, a spus:
Frumos ! Si la cat mai multe decolari !
P.S.
Nu am vazut mers pe spate in urcare la 45 grade sa vezi cum stai cu C.G.-ul dupa trimarile necesare !
#97
Postat 18 July 2010 - 10:57 PM
#98
Postat 19 July 2010 - 07:25 AM
shogi, la Jul 18 2010, 11:57 PM, a spus:
Eeeee ! Asa DA ! ( Cicalitor om ! - da ramane intre noi )
#99
Postat 19 July 2010 - 08:59 AM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#100
Postat 22 December 2011 - 08:39 PM
#101
Postat 22 December 2011 - 08:42 PM
rares marco, la 22 December 2011 - 08:39 PM, a spus:
La Pilot RC nu vine manual
Il poti descarca de la ei de pe site dar va fi un manual universal pentru toate modelele ( YAK, EXTRA, SBACH .. )
#102
Postat 22 December 2011 - 08:51 PM
Ce motor imi recomanzi de 50 sau 56 ??(inca nu am cumparat motorul)
#103
Postat 03 January 2012 - 10:30 AM
#105
Postat 04 January 2012 - 09:33 PM
#106
Postat 06 January 2012 - 10:47 AM
#107
Postat 06 January 2012 - 11:19 AM
#109
Postat 06 January 2012 - 01:58 PM
Canistra ( caci nu cred ca ai chiar rezonator ) intra in tunelul special creat si cu ajutorul
"gatului " prelungitor ( racor) ajunge mai catre spate.
Deci daca pui mai multa greutate pe fata va trebui sa compensezi cu ceva greutate pe spate
adica mai spre coada.
Canistra si cu atat mai mult rezonatorul se folosesc insa pentru a sporii performantele
motorului si a reduce si zgomotul deci nu se pun ca sa se centreze modelul sau sa arate frumos
caci nu se vad.
In Germania ( poate si in alte tari ) datorita normelor de mediu este interzis zborul fara
canistra sau rezonator caci se depaseste un anumit nivel de zgomot admis ( db).
#110
Postat 06 January 2012 - 02:04 PM
#111
Postat 01 April 2015 - 12:42 PM
Am si eu o intrebare pentru posesori. Cum se comporta pentru 3D? La acrobatie clasica stiu ca este un model foarte bun. Intrebarea este greutate versus anvergura comparativ cu alte brand-uri, fuselajul mai scurt decat anvergura iar comportamentul/capabilitatea de a executa cu usurinta manevrele 3D.
Multumesc,
Bogdan
#112
Postat 01 April 2015 - 12:49 PM
bogdan.motrici, la 01 April 2015 - 12:42 PM, a spus:
Am si eu o intrebare pentru posesori. Cum se comporta pentru 3D? La acrobatie clasica stiu ca este un model foarte bun. Intrebarea este greutate versus anvergura comparativ cu alte brand-uri, fuselajul mai scurt decat anvergura iar comportamentul/capabilitatea de a executa cu usurinta manevrele 3D.
Multumesc,
Bogdan
Nu am mai apucat sa dau edit, ma intereseaza de exemplu la un Knife Edge Spin cat de rezistenta este structura fuselajului pentru ca este o manevra destul de solicitanta pentru avion.
#114
Postat 02 April 2015 - 08:25 AM
bogdan.motrici, la 01 April 2015 - 10:38 PM, a spus:
De ce nu vorbesto cu Poxipol la camp? Are fix modelu asta!!!
Aceasta postare a fost editata de RedDevil: 02 April 2015 - 08:27 AM
#115
Postat 02 April 2015 - 12:55 PM
RedDevil, la 02 April 2015 - 08:25 AM, a spus:
Stiu, am vorbit deja Andrei.
Modelul este foarte bun dar caut in continuare cat mai mult pareri si despre 3D-ul foarte agresiv.
Oricum, sa nu se mire RHC daca in curand o sa aiba "tot mai multi" utilizatori. Pe acest forum cand e vorba de scandal si barfa, toata lumea vorbeste, cand cineva cere un sfat mai slabut cu raspunsurile, stiu ca intr-adevar multi sunt ocupati si nu mai intra pe forum dar nah, e forum, ar trebui sa existe si oameni care sa raspunda la anumite subiecte.
Oricum am inceput sa stau mai mult pe forumurile din afara unde intr-adevar se discuta la obiect foarte mult si cu multe chestii interesante pe care aici nu le gasesc din pacate, se mai cearta aia si acolo dar nu tipic romanesc cum e la noi unde doar cearta stim, tipic latin, ce sa zic.
Cheers,
Bogdan
#116
Postat 02 April 2015 - 01:09 PM
Am varianta de 100cc 107" si pot spune ca se comporta destul de bine atat in 3D cat si acro clasic. Am avut de la ei si Sbach-ul de 100cc tot 107" si recunosca ca se comporta ceva mai bine in 3D, avea mai multa autoritate pe profundor.
De rezistat in Knife Edge Spin rezista fara nici o problema , in hover sta aprope singur , cutitul in viteza il face cu foarte putina directie iar cutitul la viteza mica este extrem de stabil fara prea multe corecti.
Rezista si la snap-uri violente si la cam orice arunci la el.
Presupun ca la categoria de rezistenta se aplica toate cele de mai sus enumerate. Din ce am vazut structura este identica doar ca la scara mai mica.
Succes :)
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric
OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
#117
Postat 02 April 2015 - 02:41 PM
djandrey, la 02 April 2015 - 01:09 PM, a spus:
Am varianta de 100cc 107" si pot spune ca se comporta destul de bine atat in 3D cat si acro clasic. Am avut de la ei si Sbach-ul de 100cc tot 107" si recunosca ca se comporta ceva mai bine in 3D, avea mai multa autoritate pe profundor.
De rezistat in Knife Edge Spin rezista fara nici o problema , in hover sta aprope singur , cutitul in viteza il face cu foarte putina directie iar cutitul la viteza mica este extrem de stabil fara prea multe corecti.
Rezista si la snap-uri violente si la cam orice arunci la el.
Presupun ca la categoria de rezistenta se aplica toate cele de mai sus enumerate. Din ce am vazut structura este identica doar ca la scara mai mica.
Succes :)
Ok, multumesc frumos pentru raspuns.
#118
Postat 02 April 2015 - 06:10 PM
bogdan.motrici, la 01 April 2015 - 10:38 PM, a spus:
salut Bogdane, eu am varianta de 1,8 m tot acelasi model de la pilot-rc si desi sunt inca in stadiul de rodaj cu motorul si cel de acomodare in zbor ( fara hover sau cutite sau alte traznai ;dedi cu telinkul lw fac ok ) are structura mai mult decat ok. Varianta mea este cea cu carbon ( con, tren , tija aripi, etc). Am avut modele si de la Pelikan ,Kyosho, Robbe, Lindeger,etc dar acesta mi se pare cel mai bine lucrat atat ca fineturi cat si ca reszistenta.
Daca vi in Campina in wekend poate il vezi pe pista yak-arilor sambata.
Bafta Mihai . Ploiesti
0744 544 286
Ps: Am vb cu Dan -Danysoft din Campina si in wekend iesim la zbor pe pista Yakarilor la Banesti. Avem relatii si zburam pe pista lorl
Edge V2 XL - RcFacory 1.1m electric - functional
Yak 54 -PheonixModel - 1.4m/7.5cm metanol - in lucru
SBACH 2.2m - PilotRC/DLE55RA - functional
Sbach 2.2m - PilotRC,Kit - neechipat +DLE55RA - in lucru
EDGE 1.85m - Pilot RC + DLE30, +servouri SAVOX 1272SG - noi in cutie, urmeaza echipare, cand, nu stiu...
BREEZE PRO - indoor - in lucru
Lazy BEE - 1.5cc - de facut RK
Aeromodel Ehawk-1500,Kit - de facut RK
RX / TX
HITEC AURORA 9
HITEC AURORA 9X
#119
Postat 03 April 2015 - 12:24 PM
mihaiagu, la 02 April 2015 - 06:10 PM, a spus:
Daca vi in Campina in wekend poate il vezi pe pista yak-arilor sambata.
Bafta Mihai . Ploiesti
0744 544 286
Ps: Am vb cu Dan -Danysoft din Campina si in wekend iesim la zbor pe pista Yakarilor la Banesti. Avem relatii si zburam pe pista lorl
Salut Mihai,
Mersi pentru feedback. Saptamana de dupa Pasti vin si poate ne vedem.
#120
Postat 28 May 2015 - 05:27 AM
Imi pare rau ca nu se mai vad pozele de la inceputul topicului care erau de mare ajutor.Voi reveni cu poze in timpul montajului.