Pilot Rc Yak 54 30% Blue flame
#31
Postat 15 June 2010 - 08:19 PM
Vrei ceva bun la pret mic => Xoar
Vrei carbon => Mejzlik
Vrei cel mai bun de lemn dar greu accesibil => Vess
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#32
Postat 15 June 2010 - 08:24 PM
BIGfoot, la Jun 15 2010, 09:19 PM, a spus:
Vrei ceva bun la pret mic => Xoar
Vrei carbon => Mejzlik
Vrei cel mai bun de lemn dar greu accesibil => Vess
Xoar-ul nu este chiar ieftin....costa cat Metts-ul cca 95 lei parca.Si Vess de ce sunt inaccesibile pt faptul ca trebuiesc comandate din SUA?
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#33
Postat 15 June 2010 - 08:51 PM
Dan Andrei, la Jun 15 2010, 08:24 PM, a spus:
Mai greu accesibile, adica tie iti ajunge in mana in minim 2 saptamani , transportul costa si pretul unei elici nu ajunge la 100 lei ca xoar ci pe la 200 sau ceva de genu...
Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 15 June 2010 - 08:51 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#34
Postat 15 June 2010 - 08:55 PM
Sunt facute de acelasi producator care face si XOAR.
Vreau insa sa pun in final 23X8 carbon Mejzlik
#35
Postat 15 June 2010 - 09:06 PM
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#36
Postat 15 June 2010 - 09:11 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#37
Postat 15 June 2010 - 11:26 PM
Aceasta postare a fost editata de shogi: 15 June 2010 - 11:27 PM
#38
Postat 16 June 2010 - 07:56 AM
P.S.
La carbon daca dai in damburi e nasol caci este foarte dura si ori rupe panoul de foc ori indoaie axul motorului. Se rupe si ea cred dar nu asa usor ca cea din lemn.
#39
Postat 16 June 2010 - 12:03 PM
#40
Postat 16 June 2010 - 11:08 PM
Dane astea sunt dimensiunile masurat de mine : Anvergura - 2.21 , Lungime (cu directia montata si fara con) - 1.97
Aaaaa da,inca o chestie.Nu a venit cu nici o buba la directie cum am fost anuntat.Totul a fost o gluma din partea bunului meu prieten DAN caruia i-am umplut frigiderul cu ocazia asta.
Like a kid for Christmas :
Fisiere atasate
-
P6160399__1024_x_768_.jpg (107.66K)
Number of downloads: 1194 -
P6160400__1024_x_768_.jpg (126.37K)
Number of downloads: 1229 -
P6160401__1024_x_768_.jpg (115.06K)
Number of downloads: 1174 -
P6160402__1024_x_768_.jpg (110.38K)
Number of downloads: 1089 -
P6160403__1024_x_768_.jpg (103.9K)
Number of downloads: 1067 -
P6160404__1024_x_768_.jpg (118.5K)
Number of downloads: 190 -
P6160405__1024_x_768_.jpg (104.51K)
Number of downloads: 186 -
P6160406__1024_x_768_.jpg (98.63K)
Number of downloads: 183
Aceasta postare a fost editata de shogi: 16 June 2010 - 11:15 PM
#41
Postat 16 June 2010 - 11:10 PM
Echipat :
Fisiere atasate
-
P6160410__1024_x_1365_.jpg (194.8K)
Number of downloads: 339 -
P6160411__1024_x_768_.jpg (103.96K)
Number of downloads: 366 -
P6160413__1024_x_768_.jpg (94.55K)
Number of downloads: 325
#42
Postat 17 June 2010 - 05:46 AM
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#43
Postat 17 June 2010 - 08:18 AM
Din experienta personala si a celor observate la alti colegi, recomand rigidizarea ansamblului de fixare a trenului inca de la inceput. Da, este adevarat ca structura este gandita astfel incat sa cedeze panoul in loc sa se rupa fuselajul in doua dar pana in momentul de fata nu mi s-a intamplat si nici de altii nu am auzit sa aibe probleme dupa rigidizare. Stiti bine care sunt conditiile generale de zbor pe la noi si un bont dat de o denivelare poate cauza probleme. Personal recomand un strat de banda din fibra de sticla, sau chiar mai bine, de carbon. Oricum, toate lipiturile trebuiesc intarite pe cant (colt) si puteti pune chiar si niste coltari ici-colo.
La rezervor s-a mai discutat acest aspect. Clar, pendulul este pentru alimentare iar aerisirea este pentru a nu se crea vid in momentul in care motorul trage din combustibil. Eu personal folosesc si al treilea stut pentru alimentarea sau golirea rezervorului care este orientat intr-unul din colturile din fata al rezervorului. O alternativa ar fi utilizarea unui ventil de alimentare care se intercaleaza pe furtunul dintre rezervor si carburator.
Spor la asamblat dar va recomand sa nu va grabiti. Analizati de doua ori pana actionati si nu veti regreta. Sa le zburati sanatosi!
#44
Postat 17 June 2010 - 11:43 AM
1 - Fara manual - spune undeva ca se ia dupa net
2 - Cu panoul de placaj inclusiv cele doua care sustin canistra - astea din urma vin doar daca comanzi canistra si motorul de la ei sau le platesti separat.
( nu au avut insa furtunul care sa protejeze termic placajul - bucatelele alea mici )
3 - Am inlocuit sistemul rezervor - am pus filtru cu pasla si furtun din cauciuc negru cu teava aluminiu , am dat gaura pentru un stut de ventilatie si am inlocuit furtunele de benzina
cu unele de la 3W eliminind "T" - ul .
Referitor la trenul de aterizare : am vrut si eu sa il intaresc dar nu stiu cum caci nu prea ai acess. Unde se poate aplica fibra de sticla sau carbon ??
Pe zona tunelului pentru canistra ?! Daca face cineva , poate pune o poza doua sa vedem si noi ! Oricum el are doua coltare din aluminiu prinse de placajele care tin efectiv trenul si
de peretii laterali.
P.S.
Ar putea sa ne spuna Florin 100% sau Adyc daca ei au intarit trenul de la Sbach-urile lor !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 17 June 2010 - 11:49 AM
#45
Postat 17 June 2010 - 02:41 PM
in primul rand felicitari pentru avion bah!!! e super !
Nici mie nu mi-a venit cu manual. Ulterior am vazut ca manualul este unul stats pentru toata gama/clasa de avioane recte 50, 100, 150cc etc. si poate fi luat dupa net.
Nu inteleg ce nu va place la trenul ala de aterizare. E pur si simplu excelent de bine gandit. La mine de exemplu in interior toate panourile de la tren sunt super ranforsate plus ca mai are doua profile groase de aluminiu care sunt fixate cu cate 4 surubiri fiecare. E UNBREAKABLE !!!! pana ajungi tu sa rupri panourile alea se rupe carbonul, se rupe modelu se rupe tot. Asa ca nu prea vad ranforsarea trenului ca pe o solutie utila.
a... iar suportii pentru canistra nu mi-au venit. I-am facut io. Nu am auzit la nimeni sa fi venit cu asa ceva pe FlyingGiants
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 17 June 2010 - 02:42 PM
#46
Postat 17 June 2010 - 05:32 PM
Fisiere atasate
-
DSCF5112.jpg (209.18K)
Number of downloads: 266
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 17 June 2010 - 05:35 PM
#47
Postat 17 June 2010 - 05:50 PM
#48
Postat 17 June 2010 - 06:33 PM
#49
Postat 17 June 2010 - 07:16 PM
dan_mitea, la Jun 17 2010, 07:33 PM, a spus:
Ca sa fiu modest pana la capat - e si dupa ..... sufletul omului ..!
#50
Postat 22 June 2010 - 07:37 PM
Buildul merge super ok,o placere sa lucrez la modelul asta.Astazi pot spune ca de la 12 si pana acum am lucrat cu o singura pauza de jumatate de ora.
S-au facut urmatoarele :
-comenzi aripi + servouri (nu sunt definitivate)
-echii lipite ampenaj orizontal + directie . Modul de prindere al directiei este foarte misto,este demontabila pentru usurarea transportului.
-tren aterizare + papuci + bechie .Papucii nu stiu cat o sa reziste,s-ar putea sa ii dau jos.
-Taiat panouri canistra + montajul ei + facut grila de aerisire
-Montaj panou de foc,taiat panoul superior de la motor box (ca nu mi l-au trimis :blink: )
-Montaj motor si cuplat la toba
-Montaj switch
-Refacut rezervor. Era prevazut decat cu 2 gauri iar pe un furtun avea un T,ceea ce nu mi-a placut si l-am facut cu 3 gaurici.Furtunul de aerisire nu o sa fie ala.O sa montez unul mai lung pe care o sa il infasor pe rezervor si apoi il scot afara.In modul asta cand sunt in zbor pe spate se aplica principiul vaselor comunicante si nu-mi curge benzina din model.
Ce nu-mi place deocamdata...distanta intre con si capota mi-a iesit de vreo 2cm ceea ce mi se pare cam mult.
Poze ..scuzati calitatea
Fisiere atasate
-
DSC00822.JPG (509.42K)
Number of downloads: 216 -
DSC00823.JPG (537.36K)
Number of downloads: 135 -
DSC00824.JPG (548.6K)
Number of downloads: 151 -
DSC00825.JPG (556.77K)
Number of downloads: 179 -
DSC00826.JPG (512.47K)
Number of downloads: 193 -
DSC00827.JPG (529.65K)
Number of downloads: 196 -
DSC00830.JPG (563.87K)
Number of downloads: 185 -
DSC00831.JPG (526.82K)
Number of downloads: 177 -
DSC00832.JPG (524.77K)
Number of downloads: 152
Aceasta postare a fost editata de shogi: 22 June 2010 - 07:38 PM
#51
Postat 22 June 2010 - 07:39 PM
Fisiere atasate
-
DSC00833.JPG (527.16K)
Number of downloads: 174 -
DSC00834.JPG (517.45K)
Number of downloads: 166 -
DSC00835.JPG (525.27K)
Number of downloads: 152
#52
Postat 22 June 2010 - 08:11 PM
Referitor la distanta dintre con si capota am vazut ca asa cam este la majoritatea YAK-urilor , si la Sukhoi ma vazut ! Altfel trebuie sa faci alte distantiere si acum este si mai usor de masurat !
Bafta la construit !
P.S.
Pana la urma cate modele similare sunt ?
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 22 June 2010 - 08:15 PM
#53
Postat 22 June 2010 - 08:18 PM
#54
Postat 22 June 2010 - 08:22 PM
#55
Postat 22 June 2010 - 08:35 PM
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#56
Postat 22 June 2010 - 08:43 PM
suport_tobe_florin.jpg (30.8K)
Number of downloads: 72
am auzit o chestie acu cateva zile, repet, auzit, dar nu am percutat atunci. acum mi-a venit acea discutie in minte: pt ca elicea sa aibe eficienta cat mai mare, distanta intre flansa si capota ar trebui sa fie cam de 10-15 mm (repet, mi-a trecut pe langa ureche si nu i-am dat mare importanta atunci, deci nu dati cu pietre... prea tare)
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#57
Postat 22 June 2010 - 08:47 PM
ALLEN, la Jun 22 2010, 09:43 PM, a spus:
suport_tobe_florin.jpg
am auzit o chestie acu cateva zile, repet, auzit, dar nu am percutat atunci. acum mi-a venit acea discutie in minte: pt ca elicea sa aibe eficienta cat mai mare, distanta intre flansa si capota ar trebui sa fie cam de 10-15 mm (repet, mi-a trecut pe langa ureche si nu i-am dat mare importanta atunci, deci nu dati cu pietre... prea tare)
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#58
Postat 22 June 2010 - 09:51 PM
Aaaa da ..si sustinerea tobei.Este pusa temporar cu toate ca ma gandeam sa o las asa (am acoperit soricelul cu material siliconic sa nu`l topeasca).O solutie mai buna ar fi sa o prind cu niste sarma otelita,ceea ce o sa si fac.
Inca o chestie la care m-am tot gandit a fost comanda socului.Ideea propusa de RD mi s-a parut super ok insa cred ca o sa pun un servo pe el.Cu ocazia asta pot sa si opresc motorul cand vreau.
Aceasta postare a fost editata de shogi: 22 June 2010 - 10:21 PM
#59
Postat 23 June 2010 - 06:07 AM
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#60
Postat 23 June 2010 - 07:51 AM
Dan Andrei, la Jun 23 2010, 07:07 AM, a spus:
Dane,
Daca ai ep acasa sau gasesti , incearca din prelatele de masini , cum erau odata ! Este foarte maleabila, material textil , impermeabil si se poate coase cu doresti!
Si ca sa ii rasound si lui REAL DESING , in Ploiesti avem 3 Yac-uri modelul acesta ! Speram sa le vedem curand la zbor !
PS : felicitarile mele pentru achizitie atat tie cat si lui Bogdan si lui Raul (de la care nu avem nici o veste in privinta noului avion achizitionat . SOS - Raoul - vrem un semn de la tine despre al 3-lea Yac Prahovean)
Aceasta postare a fost editata de mihaiagu: 23 June 2010 - 07:52 AM
Edge V2 XL - RcFacory 1.1m electric - functional
Yak 54 -PheonixModel - 1.4m/7.5cm metanol - in lucru
SBACH 2.2m - PilotRC/DLE55RA - functional
Sbach 2.2m - PilotRC,Kit - neechipat +DLE55RA - in lucru
EDGE 1.85m - Pilot RC + DLE30, +servouri SAVOX 1272SG - noi in cutie, urmeaza echipare, cand, nu stiu...
BREEZE PRO - indoor - in lucru
Lazy BEE - 1.5cc - de facut RK
Aeromodel Ehawk-1500,Kit - de facut RK
RX / TX
HITEC AURORA 9
HITEC AURORA 9X