Modelism - RHC Forum: Pilot Rc Yak 54 30% - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Pilot Rc Yak 54 30% Blue flame

#31 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 15 June 2010 - 08:19 PM

Cam asa e cu elicile din cate stiu eu pana acum.
Vrei ceva bun la pret mic => Xoar
Vrei carbon => Mejzlik
Vrei cel mai bun de lemn dar greu accesibil => Vess
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#32 Useril este offline   Dan Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 785
  • Inregistrat: 18-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 15 June 2010 - 08:24 PM

Vezi postareaBIGfoot, la Jun 15 2010, 09:19 PM, a spus:

Cam asa e cu elicile din cate stiu eu pana acum.
Vrei ceva bun la pret mic => Xoar
Vrei carbon => Mejzlik
Vrei cel mai bun de lemn dar greu accesibil => Vess

Xoar-ul nu este chiar ieftin....costa cat Metts-ul cca 95 lei parca.Si Vess de ce sunt inaccesibile pt faptul ca trebuiesc comandate din SUA?
Yak 54 Russian Thunder pwd by 55cc reborn!
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
0

#33 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 15 June 2010 - 08:51 PM

Vezi postareaDan Andrei, la Jun 15 2010, 08:24 PM, a spus:

Xoar-ul nu este chiar ieftin....costa cat Metts-ul cca 95 lei parca.Si Vess de ce sunt inaccesibile pt faptul ca trebuiesc comandate din SUA?

Mai greu accesibile, adica tie iti ajunge in mana in minim 2 saptamani , transportul costa si pretul unei elici nu ajunge la 100 lei ca xoar ci pe la 200 sau ceva de genu...

Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 15 June 2010 - 08:51 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#34 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 June 2010 - 08:55 PM

Eu am luat 2 buc 23x8 de la Pilot RC JXF 3D 23-3D-B odata cu modelul.
Sunt facute de acelasi producator care face si XOAR.
Vreau insa sa pun in final 23X8 carbon Mejzlik
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#35 Useril este offline   Dan Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 785
  • Inregistrat: 18-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 15 June 2010 - 09:06 PM

Mejzlik-urile la ce pret sunt?
Yak 54 Russian Thunder pwd by 55cc reborn!
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
0

#36 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 15 June 2010 - 09:11 PM

Direct de la sursa
Prin Lindinger
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#37 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 15 June 2010 - 11:26 PM

Ma,eu unul o sa merg pe ce am mers si pana acum.Xoar sau 3W.Am fost foarte multumit si chiar nu vreau sa ma complic cu alte taxe de transport pt astea mai inaccesibile.Si deocamdata nu vreau sa dau 60€ pe o elice,sa iau vreun damb si apoi sa plang.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 15 June 2010 - 11:27 PM

0

#38 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 June 2010 - 07:56 AM

Acolo unde zburam noi acum nu mai sunt damburi si de aia ma bate gandul la un carbon ! Am vrut initial sa iau Biella caci seamana exact cu cele de la Extra 1:1 ( alba cu doua trese rosii ) insa mi-au spus baietii ca este foarte grea si nu mai vezi reprize bune cu ea.

P.S.

La carbon daca dai in damburi e nasol caci este foarte dura si ori rupe panoul de foc ori indoaie axul motorului. Se rupe si ea cred dar nu asa usor ca cea din lemn.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#39 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 16 June 2010 - 12:03 PM

Eh,pai d-asta,la noi pe pista asta noua inca sunt damburi.In alta ordine de idei...A VENITTTTTTTTTTTTTTTT !!!!! big ass motherf****r :unsure: poze pe seara.
0

#40 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 16 June 2010 - 11:08 PM

Asaaa,incep printr-o intrebare catre Florin si RD ca au de la acelasi producator.Voua v-au livrat in pachet panoul de deasupra motor boxului ?Mie nu si vad ca nici compatriotilor mei chiar daca au de la alt producator.Totodata lipseste si manualul (il iau de pe net) si placutele de sustinere a canistrei (astea nu sunt atat de sigur ca trebuiau sa le livreze).
Dane astea sunt dimensiunile masurat de mine : Anvergura - 2.21 , Lungime (cu directia montata si fara con) - 1.97

Aaaaa da,inca o chestie.Nu a venit cu nici o buba la directie cum am fost anuntat.Totul a fost o gluma din partea bunului meu prieten DAN caruia i-am umplut frigiderul cu ocazia asta.

Like a kid for Christmas :

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de shogi: 16 June 2010 - 11:15 PM

0

#41 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 16 June 2010 - 11:10 PM

A tot insistat sa faca poze cu el :lol:)

Echipat :

Fisiere atasate


0

#42 Useril este offline   Dan Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 785
  • Inregistrat: 18-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 17 June 2010 - 05:46 AM

Imi este greu sa te cred ca are anvergura 2,21m dar pana ne-om intalni sa-l masor personal las-o asa :lol: ......Ca si Bogdan ii rog pe cei priceputi sa-mi spuna daca mai este nevoie sa intaresc platoul de asezare al trenului de aterizare care momentam este facut din 2 buc placaj de 4mm laminate deci in final are cca.8mm grosime.Si inca o intrebare la rezervorul de benzina sa-i montez si un al treilea stut,daca da cam cum ar trebui sa il instalez.Mentionez ca rezervorul are momentan 2 tevi ,una pe care este montat sorbul mobil iar alta care este ridicata in partea de sus a rezevorului si care cred ca este un supraplin.
Yak 54 Russian Thunder pwd by 55cc reborn!
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
0

#43 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 17 June 2010 - 08:18 AM

Salut baieti,

Din experienta personala si a celor observate la alti colegi, recomand rigidizarea ansamblului de fixare a trenului inca de la inceput. Da, este adevarat ca structura este gandita astfel incat sa cedeze panoul in loc sa se rupa fuselajul in doua dar pana in momentul de fata nu mi s-a intamplat si nici de altii nu am auzit sa aibe probleme dupa rigidizare. Stiti bine care sunt conditiile generale de zbor pe la noi si un bont dat de o denivelare poate cauza probleme. Personal recomand un strat de banda din fibra de sticla, sau chiar mai bine, de carbon. Oricum, toate lipiturile trebuiesc intarite pe cant (colt) si puteti pune chiar si niste coltari ici-colo.

La rezervor s-a mai discutat acest aspect. Clar, pendulul este pentru alimentare iar aerisirea este pentru a nu se crea vid in momentul in care motorul trage din combustibil. Eu personal folosesc si al treilea stut pentru alimentarea sau golirea rezervorului care este orientat intr-unul din colturile din fata al rezervorului. O alternativa ar fi utilizarea unui ventil de alimentare care se intercaleaza pe furtunul dintre rezervor si carburator.

Spor la asamblat dar va recomand sa nu va grabiti. Analizati de doua ori pana actionati si nu veti regreta. Sa le zburati sanatosi!
0

#44 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 June 2010 - 11:43 AM

La mine a venit asa :

1 - Fara manual - spune undeva ca se ia dupa net
2 - Cu panoul de placaj inclusiv cele doua care sustin canistra - astea din urma vin doar daca comanzi canistra si motorul de la ei sau le platesti separat.
( nu au avut insa furtunul care sa protejeze termic placajul - bucatelele alea mici )
3 - Am inlocuit sistemul rezervor - am pus filtru cu pasla si furtun din cauciuc negru cu teava aluminiu , am dat gaura pentru un stut de ventilatie si am inlocuit furtunele de benzina
cu unele de la 3W eliminind "T" - ul .
Referitor la trenul de aterizare : am vrut si eu sa il intaresc dar nu stiu cum caci nu prea ai acess. Unde se poate aplica fibra de sticla sau carbon ??
Pe zona tunelului pentru canistra ?! Daca face cineva , poate pune o poza doua sa vedem si noi ! Oricum el are doua coltare din aluminiu prinse de placajele care tin efectiv trenul si
de peretii laterali.

P.S.

Ar putea sa ne spuna Florin 100% sau Adyc daca ei au intarit trenul de la Sbach-urile lor !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 17 June 2010 - 11:49 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#45 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 17 June 2010 - 02:41 PM

baaa va sparg pe toti...

in primul rand felicitari pentru avion bah!!! e super !
Nici mie nu mi-a venit cu manual. Ulterior am vazut ca manualul este unul stats pentru toata gama/clasa de avioane recte 50, 100, 150cc etc. si poate fi luat dupa net.
Nu inteleg ce nu va place la trenul ala de aterizare. E pur si simplu excelent de bine gandit. La mine de exemplu in interior toate panourile de la tren sunt super ranforsate plus ca mai are doua profile groase de aluminiu care sunt fixate cu cate 4 surubiri fiecare. E UNBREAKABLE !!!! pana ajungi tu sa rupri panourile alea se rupe carbonul, se rupe modelu se rupe tot. Asa ca nu prea vad ranforsarea trenului ca pe o solutie utila.

a... iar suportii pentru canistra nu mi-au venit. I-am facut io. Nu am auzit la nimeni sa fi venit cu asa ceva pe FlyingGiants

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 17 June 2010 - 02:42 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#46 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 June 2010 - 05:32 PM

Inseamna ca sunt unicat ! Mie mi-au venit suportii de canistra insa unul l-am stricat si a trebuit sa mai fac unul dupa el - mult traforaj si smirghel !

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 17 June 2010 - 05:35 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#47 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 17 June 2010 - 05:50 PM

eh...ti-au facut si tie chinezii o surpriza
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#48 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 June 2010 - 06:33 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Jun 17 2010, 06:32 PM, a spus:

Inseamna ca sunt unicat ! Mie mi-au venit suportii de canistra ....

Asa sunt unii baftosi....
0

#49 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 June 2010 - 07:16 PM

Vezi postareadan_mitea, la Jun 17 2010, 07:33 PM, a spus:

Asa sunt unii baftosi....

Ca sa fiu modest pana la capat - e si dupa ..... sufletul omului ..!
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#50 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 22 June 2010 - 07:37 PM

Updates :

Buildul merge super ok,o placere sa lucrez la modelul asta.Astazi pot spune ca de la 12 si pana acum am lucrat cu o singura pauza de jumatate de ora.
S-au facut urmatoarele :
-comenzi aripi + servouri (nu sunt definitivate)
-echii lipite ampenaj orizontal + directie . Modul de prindere al directiei este foarte misto,este demontabila pentru usurarea transportului.
-tren aterizare + papuci + bechie .Papucii nu stiu cat o sa reziste,s-ar putea sa ii dau jos.
-Taiat panouri canistra + montajul ei + facut grila de aerisire
-Montaj panou de foc,taiat panoul superior de la motor box (ca nu mi l-au trimis :blink: )
-Montaj motor si cuplat la toba
-Montaj switch
-Refacut rezervor. Era prevazut decat cu 2 gauri iar pe un furtun avea un T,ceea ce nu mi-a placut si l-am facut cu 3 gaurici.Furtunul de aerisire nu o sa fie ala.O sa montez unul mai lung pe care o sa il infasor pe rezervor si apoi il scot afara.In modul asta cand sunt in zbor pe spate se aplica principiul vaselor comunicante si nu-mi curge benzina din model.

Ce nu-mi place deocamdata...distanta intre con si capota mi-a iesit de vreo 2cm ceea ce mi se pare cam mult.

Poze ..scuzati calitatea

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de shogi: 22 June 2010 - 07:38 PM

0

#51 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 22 June 2010 - 07:39 PM

Si restul ...

Fisiere atasate


0

#52 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 June 2010 - 08:11 PM

O mica observatie : panourilor prin care trece toba trebuie sa le mai faci niste decupaje ( cat mai multe ) ca sa treaca si aerul pe langa toba - VEZI MANUAL DE PE SITE-UL LOR PAGINA 32 ! ( ale mele au venit si mai decupate )
Referitor la distanta dintre con si capota am vazut ca asa cam este la majoritatea YAK-urilor , si la Sukhoi ma vazut ! Altfel trebuie sa faci alte distantiere si acum este si mai usor de masurat !

Bafta la construit !

P.S.

Pana la urma cate modele similare sunt ?

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 22 June 2010 - 08:15 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#53 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 22 June 2010 - 08:18 PM

foarte tare!! dar aerul nu are cum sa treaca prin panourile de la toba deci nu o sa ai o racire buna
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#54 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 22 June 2010 - 08:22 PM

Mi se pare ceva suspect (poate ma insel) dar toba e sustinuta in fata de o brida din plastic?
Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#55 Useril este offline   Dan Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 785
  • Inregistrat: 18-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 22 June 2010 - 08:35 PM

Si distantieri de la canistra trebuiesc musai din furtun siliconic din acela folosit pt prelungirea evacuarilor ,nu din cauciuc ordinar cum ai pus tu acolo si nici strapul ala de plastic nu are ce cauta acolo pt ca se topeste de caldura si crede-ma ca or sa fie multe grade acolo.....Asa cum ti-a zis si RD gaureste din belsug panourile de la canistra ca altfel grila aia decupata de pe burta aveonului nu are nici-o utilitate si oricum ti-am spus ca eu am facut cate 6 gauri mari in fiecare panou.A doua problema ar fi ca din cauza amplasari motorului mai in fata (2 cm intre elice si capota) sigur modelul va fi greu de bot pt ca la mine cu o distanta de numai 7-8mm si cu accu dus cat mai in spate modelul a iesit aproape perfect centrat o idee greu de bot adica cu 30 gr de pb pe coada sta la orizontala dar oricum cateva zboruri il las asa si apoi o sa vad ce si cum.
Yak 54 Russian Thunder pwd by 55cc reborn!
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
0

#56 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 22 June 2010 - 08:43 PM

sau asa:
Fisier atasat  suport_tobe_florin.jpg (30.8K)
Number of downloads: 72

am auzit o chestie acu cateva zile, repet, auzit, dar nu am percutat atunci. acum mi-a venit acea discutie in minte: pt ca elicea sa aibe eficienta cat mai mare, distanta intre flansa si capota ar trebui sa fie cam de 10-15 mm (repet, mi-a trecut pe langa ureche si nu i-am dat mare importanta atunci, deci nu dati cu pietre... prea tare)
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#57 Useril este offline   Dan Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 785
  • Inregistrat: 18-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 22 June 2010 - 08:47 PM

Vezi postareaALLEN, la Jun 22 2010, 09:43 PM, a spus:

sau asa:
Atasament suport_tobe_florin.jpg

am auzit o chestie acu cateva zile, repet, auzit, dar nu am percutat atunci. acum mi-a venit acea discutie in minte: pt ca elicea sa aibe eficienta cat mai mare, distanta intre flansa si capota ar trebui sa fie cam de 10-15 mm (repet, mi-a trecut pe langa ureche si nu i-am dat mare importanta atunci, deci nu dati cu pietre... prea tare)
Sa inteleg ca si tu ai zbarcit potriveala capotei?! :rolleyes:
Yak 54 Russian Thunder pwd by 55cc reborn!
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
0

#58 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 22 June 2010 - 09:51 PM

Baaaa stiam eu ca am uitat ceva.Gaurile din panourile de la toba.mda.O sa vad cum pot sa le dau acum ca deja le-am lipit pe model.Parca aveam loc sa dau niste gauri si cu ele lipite.De fapt doar cel din fata are nevoie de unele ca in spate am un loc destul de mare intre el si fuselaj...intra o galagie de aer p-acolo(vezi poza).Referitor la cauciucul ala...iti dai seama ca nu eram nebun sa pun cauciuc ordinar.Tipul care mi l-a dat a zis ca rezista la 250 de grade.In legatura cu distanta intre flansa si capota sa inteleg ca e ok?

Aaaa da ..si sustinerea tobei.Este pusa temporar cu toate ca ma gandeam sa o las asa (am acoperit soricelul cu material siliconic sa nu`l topeasca).O solutie mai buna ar fi sa o prind cu niste sarma otelita,ceea ce o sa si fac.

Inca o chestie la care m-am tot gandit a fost comanda socului.Ideea propusa de RD mi s-a parut super ok insa cred ca o sa pun un servo pe el.Cu ocazia asta pot sa si opresc motorul cand vreau.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 22 June 2010 - 10:21 PM

0

#59 Useril este offline   Dan Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 785
  • Inregistrat: 18-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 23 June 2010 - 06:07 AM

Pt husele aripilor ai gasit ceva mataerial?Eu ma gandeam sa cumpar 4 parasolare auto si sa le cos in forma dorita......Cei care v-ati mai confectionat singuri huse pt aripi ce material ati folosit si cum ati procedat sa le confectionati?
Yak 54 Russian Thunder pwd by 55cc reborn!
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
0

#60 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1357
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 23 June 2010 - 07:51 AM

Vezi postareaDan Andrei, la Jun 23 2010, 07:07 AM, a spus:

Pt husele aripilor ai gasit ceva mataerial?Eu ma gandeam sa cumpar 4 parasolare auto si sa le cos in forma dorita......Cei care v-ati mai confectionat singuri huse pt aripi ce material ati folosit si cum ati procedat sa le confectionati?



Dane,


Daca ai ep acasa sau gasesti , incearca din prelatele de masini , cum erau odata ! Este foarte maleabila, material textil , impermeabil si se poate coase cu doresti!

Si ca sa ii rasound si lui REAL DESING , in Ploiesti avem 3 Yac-uri modelul acesta ! Speram sa le vedem curand la zbor !

PS : felicitarile mele pentru achizitie atat tie cat si lui Bogdan si lui Raul (de la care nu avem nici o veste in privinta noului avion achizitionat . SOS - Raoul - vrem un semn de la tine despre al 3-lea Yac Prahovean)

Aceasta postare a fost editata de mihaiagu: 23 June 2010 - 07:52 AM

AERO

Edge V2 XL - RcFacory 1.1m electric - functional
Yak 54 -PheonixModel - 1.4m/7.5cm metanol - in lucru
SBACH 2.2m - PilotRC/DLE55RA - functional
Sbach 2.2m - PilotRC,Kit - neechipat +DLE55RA - in lucru
EDGE 1.85m - Pilot RC + DLE30, +servouri SAVOX 1272SG - noi in cutie, urmeaza echipare, cand, nu stiu...
BREEZE PRO - indoor - in lucru
Lazy BEE - 1.5cc - de facut RK
Aeromodel Ehawk-1500,Kit - de facut RK

RX / TX
HITEC AURORA 9
HITEC AURORA 9X
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro