Sebart Sukhoi 29s 50e V2.0
#1
Postat 31 May 2010 - 08:45 PM
M-am decis sa il fac electric.
Azi am inceput si am montat in totalitate aripile si am montat trenul. Cand am vrut sa trec la profundor am dat de o problema.
Profundorul nu sta exact in locasul care este predestinat lui. Are cam 0.5mm deasupra, 1~1.5mm dedesubt si vreo 3mm in fata(loc gol). Nu prea stiu cum sa explic asa ca las pozele sa vorbeasca. Solutia nu prea stiu care ar fi. Una ar fi sa incerc sa pilesc putin acolo unde sta bine incat sa se aseze peste tot, alta ar fi sa pun epoxi in locurile libere(ceea ce nu imi place) iar alta ar fi sa astup acele locuri cu bucati de balsa(ce iarasi nu imi place).
Astept cu interes propunerile voastre. Daca vreti poze din alte unghiuri ziceti.
http://farm5.static.flickr.com/4013/4656533139_8926f3b0ca_b.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4025/4657153776_65daa98d2c_b.jpg
Voi face maine pe ziua poze cu tot ce am montat.
In general sunt foarte multumit de tot kitul. Se vede calitatea. Probabil ca de acu sunt "sebart forever"...
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#2
Postat 31 May 2010 - 09:20 PM
P.S.
Eu as pune balsa cu CA si la final colorata cu putin marker permanent rosu sau negru ! Merge si Epoxi dar sa nu se murdareasca prea tare - poate din cel de 30 min - ai timp sa stergi cu alcool excesul - dar numai dupa ce ai fixat cu CA ca sa nu se mai miste !
De asemenea l-as face termic cu OS in 4T - are Adyc unul ( nu versiunea V2.0 ) si e bestial !
Oricum sa il stapanesti sanataos !
#3
Postat 31 May 2010 - 09:24 PM
M-am saturat de umblat dupa mine cu pompa, combustibil, servetele, incalzitor, demaror, sprai...
Ce mie cel mai frica e sa nu mi se opreasca motorul din nu stiu ce cauza(in cazul termicului). Cu electricul stiu un lucru.
Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 31 May 2010 - 09:24 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#4
Postat 31 May 2010 - 09:45 PM
si privire la motorizare
ai dreptate ca e de lucru cu termicu,dar nici sa te dai 20 de min si sa stai 3 ore sa incarci bateria pt ca la modelu asta trebe baterie 5-6s de peste 3800 .care ma gindesc ca stai ceva la incarcat.
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric
OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
#5
Postat 31 May 2010 - 09:45 PM
Si e mai nasol si cu un regulator ars deci si fara ubec si impliicit si fara comenzi !
P.S.
Oricum este chestie de gust si asta nu se discuta , dar poate mai influentam ! Glumeam !
- Pack-uri mari 6S ! - scumpe, greu de incarcat la camp si timp limitat de zbor pe zi daca nu ai cel putin 4 - 5 pack - uri si destul de periculoase si astea daca nu sunt mai brand-uite putin !
Un demaror Align ( are pack-ul in el ) + un alimentator pt bujie ( tot cu accu in el ) + 1 sticla de Coca Cola ( sau un bidon special ) de maxim 2 litri si gata intra intr-o punga de plastic !
E o nasoleala cu FieldBoxul , cu tot bidonul de 5 litri de gas, cu accu de 12 V si tot tacamul !!
#6
Postat 31 May 2010 - 09:59 PM
Bafta si Spor!!!!
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric
OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
#7
Postat 01 June 2010 - 04:58 AM
REAL DESIGN, la May 31 2010, 09:45 PM, a spus:
E o nasoleala cu FieldBoxul , cu tot bidonul de 5 litri de gas, cu accu de 12 V si tot tacamul !!
Aici m-ai pierdut. Cum duci la stand tot ceea ce ai insirat mai sus? La care mai trebuie adaugate ceva scule, bujii, suruburi, pompa pentru carburant, etc, etc. Nu ar intra mai elegant si mai usor de transportat, in field box?
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 01 June 2010 - 04:59 AM
#8
Postat 01 June 2010 - 06:39 AM
djandrey, la May 31 2010, 10:45 PM, a spus:
si privire la motorizare
ai dreptate ca e de lucru cu termicu,dar nici sa te dai 20 de min si sa stai 3 ore sa incarci bateria pt ca la modelu asta trebe baterie 5-6s de peste 3800 .care ma gindesc ca stai ceva la incarcat.
Stai calm ca am incarcator de 400W. Si cand voi mai avea bani o sa imi cumpar si baterii pe care sa le pot incarca in 15 minute, si atunci nu mai e nici o problema.
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#9
Postat 01 June 2010 - 07:57 AM
Succes!
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#10
Postat 01 June 2010 - 08:20 AM
In manual e o greseala! Balamalele se lipesc cu THIN CA (d-ala foarte subtire) nu cu MEDIUM ca in manual! Asamblezi suprafata (ex: bagi eleronul la locul lui) o flexezi si pui o picatura de CA pe balama. Balamaua trage CA-ul prin capilaritate si se lipeste. Inca un pont: sarma de la bechie, lipeste-o in directie cu epoxi nu cu CA. Si nu uita sa dai cu lock pe toate suruburile ! (mai ales la comenzi)
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#11
Postat 01 June 2010 - 10:00 PM
MLGore, la Jun 1 2010, 09:20 AM, a spus:
Cred ca s`a invatat minte de la extra :rolleyes:
Hai Camile da`i bataie.Fara graba ca e un model superb.Au astea o tinuta de zbor de mama mama.Atentie mare si la balamale cand le lipesti !!Spor !
#12
Postat 02 June 2010 - 04:34 PM
Aripile sunt gata. Am pus la toate surubele thread lock si la unele si o picatura de CA sa fie foarte sigur. La surubele de prindere ale servourilor am pus cate o picatura de CA thin care a intrat in balsa. Balamalele eleroanelor binenteles ca le-am lipit cu CA thin. Ce nu imi place e ca nu am cursa maxima la eleroane, desi servourile merg la maxim. Voi schimba parghile cu unele mai lungi.
Am facut produnorul in asa fel inca sa pice perfect pe locasul lui.
Deabia acum am inceput sa am timp pentru model. Pana acu am fost tot intro graba sa fac diverse lucruri.
Voi mai pune poze si pe maine pe masura ce avansez. Deocamdata doar atat.
http://farm5.static.flickr.com/4028/4663516036_7300eba7d1_b.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4009/4663516042_b028932595_b.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4014/4663516068_3884ab17b6_b.jpg
http://farm2.static.flickr.com/1296/4663516062_6b46907678_b.jpg
http://farm2.static.flickr.com/1306/4663516060_e6fb9614c8_b.jpg
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#13
Postat 02 June 2010 - 06:31 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#14
Postat 02 June 2010 - 07:48 PM
#15
Postat 02 June 2010 - 08:03 PM
florin100%, la Jun 2 2010, 08:48 PM, a spus:
Stau nu ma grabesc. Eu mai am un lipici de lemn(Romulus mi la recomandat, banuiesc ca e ceva aracet?) - Moment wood express . Ca epoxi am doar de la lindinger de 30 minute .
Binenteles ca pot cumpara sau imprumuta aproape orice. Vreau sa lipesc in asa fel incat sa fiu sigur ca nu se rupe/dezlipeste/desface orice as face in aer
Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 02 June 2010 - 08:18 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#16
Postat 02 June 2010 - 08:14 PM
Epoxy iti da timp de manevra si te mai poti juca cu el pina se intareste, la fel si Moment-ul.
Eu as folosi Moment-ul ala pe baza de aracet, aracetul intra si el in balsa sau lemn, vezi si tu ce mai spune lumea.
#17
Postat 02 June 2010 - 09:47 PM
#18
Postat 03 June 2010 - 07:21 AM
Sunt putin cam bulversat. Uni zic CA, altii aracet, altii epoxi. Voi face o poza si la locasul in care intra profundorul sa vedeti pe ce sta de fapt. Am si CA expandabil la o adica ...
http://farm5.static.flickr.com/4022/4665645990_4f98af255f_b.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4054/4665022381_7bc199c2c5_b.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4004/4665022603_599e22412f_b.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4005/4665646524_c88410c8e9_b.jpg
Mai astept pareri si eventual o concluzie...
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#19
Postat 03 June 2010 - 08:43 AM
Io as face asa:
Dupa ce e fixat ampenajul, as pune CA pe locurile de contact, apoi, unde e loc liber, as baga ceva expandabil (de ex. poliuretanic). Expandabilul e foarte bun de folosit in locuri de genul asta din cauza presiunii pe care o face la locul imbinarii.
#20
Postat 03 June 2010 - 09:29 AM
#21
Postat 03 June 2010 - 01:08 PM
Inainte de a te apuca, totusi, marele maestru care a proiectat modelul ( si unul bun chiar foarte bun ) si care ti-a dat si un pliant, prospect sau cum vrei sa il numesti ce te indeamna sa pui ? Eu parca tind sa cred ca CA ( am toate modelele de Katana 30,50 si 120 de la acelasi producator - toate lipite cu CA si nu sunt probleme ... inca ).
Bafta in continuare !
P.S.
Nu stiu cum poti sterge excesul unui adeziv care expandeaza si incepe sa iasa pe langa imbinari, adera la folie etc.... fara sa tai ceva pe acolo !
#22
Postat 03 June 2010 - 01:19 PM
PS. @Zippo. Cea mai buna lipitura la balsa o face epoxi-ul. In nici un caz nu-i superficiala. Doar ca varianta de studiu, va prezint metoda ''Calin'' pe care am aplicat-o cu mult succes la ultimele modele. Fixezi piesele cu cate o picatura de CA, apoi pui epoxi. Eu folosesc un epoxi mai fluid:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXCX58&P=7
Acesta patrunde, prin capilaritate, peste tot. Dar, rezultate similare, obtii si cu epoxi normal. Surprinzator si contra intuitiv, capilaritatea lucreaza perfect si in acest caz. Am studiat, cu atentie, zona lipita si se pare ca adezivul ''uda'' bine toata zona.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 03 June 2010 - 01:28 PM
#23
Postat 03 June 2010 - 03:06 PM
Citeaza
Inainte de a pune expandabil-ul se acopera cu banda de hartie (din aia folosita la zugraveli) locurile unde nu vrei sa lipeasca. Dupa uscare se poate da jos destul de usor.
Evident ca folosirea expandabil-ului e cea mai dificila, dar eu o prefer, acolo unde se poate, deoarece la final am o lipitura destul de elastica si foarte usoara.
EDIT: cu poliuretan am lipit inclusiv echii, care inca mai rezista :blink: Daca bagam acolo epoxi, intra 50 de grame...
Aceasta postare a fost editata de Vivi: 03 June 2010 - 03:08 PM
#24
Postat 03 June 2010 - 03:16 PM
Si l-am tot lipit. CA acolo unde sta balsa pe balsa si in interior am pus intre perete si profundor epoxi.
A iesit bestial. Imi vine greu sa cred ca ala poate fi miscat de ceva ...
Voi face poze dar acum trebe sa trag o fuga pana la Fan.
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#25
Postat 03 June 2010 - 03:17 PM
Vivi, la Jun 3 2010, 04:06 PM, a spus:
Evident ca folosirea expandabil-ului e cea mai dificila, dar eu o prefer, acolo unde se poate, deoarece la final am o lipitura destul de elastica si foarte usoara.
EDIT: cu poliuretan am lipit inclusiv echii, care inca mai rezista :blink: Daca bagam acolo epoxi, intra 50 de grame...
Eu am pus CA medium cum scire in manual...
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#26
Postat 05 June 2010 - 08:08 PM
Mai am doar de setat cursele, expo si d/r in statie.
Decocamdata cantareste 1778g(cu tot cu capota,suport motor, surubaraie care mai urmeaza sa fie puse pe model).
500~600g pack ul
400g motor
200g restul (con, ubec, regulator)
Deci in total ajunge maxim pe la 3 kg.
Am de gand in viitor sa iau servouri care sa mearga rapid la 5v si regulator de 2 ori mai usor si foarte destept si o baterie de vreo ~525g(40c). In configuratia aia va sparge tot. Asa cum e acum mi se pare putin cam greu.
http://farm5.static.flickr.com/4040/4671787341_4d2def0a76_b.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4041/4672413792_32db8b0be3_b.jpg
Paca acum am facut 3 modificari la kit fara de cum a venit. Ce ma impresionat cel mai mult a fost faptul ca dupa ce am pus papucii am ajuns la concluzia ca de fapt rotile nu se invart :rolleyes: . Se pare ca oricum le-as pune tot ating rotile :rolleyes: si freaca.
Baftaaaa!
Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 05 June 2010 - 08:20 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#27
Postat 23 June 2010 - 05:30 PM
Motor
Pack
Si o poza cu ultimele chestii care au venit de la ei. Regulator 90~100A, conectori 6mm, 2 parghii, regulator tensiune HV 5A si elice turnigy electric 17x8.
http://farm2.static.flickr.com/1085/4727142709_b3c749192d_b.jpg
P.S. sper din tot sufletul sa ajunga coletul pana la Siria !
Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 23 June 2010 - 05:31 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#28
Postat 06 July 2010 - 12:25 PM
Urmeaza mai desera maidenul. 2 poze :
http://farm5.static.flickr.com/4143/4767568050_9df3cfee41_b.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4135/4766953963_6776969ff1_b.jpg
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#29
Postat 06 July 2010 - 10:29 PM
"However, it seems these motors must be operated at high timing or they could loose magnets (info from a friend, never had problems myself with the Turnigy motors)."
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#30
Postat 07 July 2010 - 06:12 AM
hash84, la Jul 6 2010, 11:29 PM, a spus:
"However, it seems these motors must be operated at high timing or they could loose magnets (info from a friend, never had problems myself with the Turnigy motors)."
Problema asta daca te uiti, era la primele serii de motoare de acu un an sau cat. De atunci au rezolvat problema. Si nici nu stiu cum sa iti explic dar eu nu solicit mototrul asta de loc. Adica e asa tare incat as fi putut sa il pun chiar si pe un sukhoi 140!!!!
Ieri am terminat tot de facut la model, dar din cauza ca nu am avut cu cine sa merg la zbor nu am fost. Azi la baia mare ploua deci maidenul va fi joi si siria!
Hai ca ne vedem acolo!
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.