"Octombrie Rosu" 2004
#2
Postat 02 October 2004 - 09:02 AM
Ieri in jurul orei 17:30 impreuna cu DomProfesor facuram prezentza pa campul de la Pipera. DomProfesor cu planorul, din cauza packului nu a reusit sa zboare, insa noua mea aripioara a zburat fantastic, cu amendamentul ca raspunde cam grosolan la comenzi. Motorul e un 480 alimentat de un pack de 8 celule NiCd de 1400.
Probabil ca reeditam shi astazi intalnirea de ieri....
0728.26.93.19
#4
Postat 02 October 2004 - 05:57 PM
superoriginal!
am avut ceva bruiaje la un anumit palier de inaltime dar cum coboram sub palier ,isi revenea.
la testul de distanta cu telescopul inchis-mai incolo de 10 m facea eleroanele ca draq.ca cu antena deschisa la max in spatiu (aerian :D )redus,a fost ok.
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 02 October 2004 - 05:59 PM
#5
Postat 02 October 2004 - 10:49 PM
Ca de, orice poti sa nu ai dar macar comenzile sa mearga!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#6
Postat 02 October 2004 - 11:00 PM
Aceasta a fost povestea de duminica trecuta.
Verificarea comenzilor pe eleroane inseamna asa: Dai de mansa la stanga, eleronul din stanga urca si cel din dreapta coboara. Eu dupa ce dau de mansa imi imaginez ca aerul loveste cu putere eleronul, daca e in sus coboara aripa si daca este in jos o ridica.....
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#7
Postat 03 October 2004 - 04:46 PM
mada-aripa rupta n-a vrut sa zboare nici de-a draq PAGUBA 25 DE EURO !!.f grea mi s-a parut mie.
eu-pierdut aripa in campu de maracini din cauza propriei prostii de a nu asigura packul de zbor si cu scoci in afara de prinderea cu arici-rezultatul :pierdut pack in looping full motor la aproximativ 150 m distanta de mine.....30 min arat camp cu maracini pana la gat pana am gasit aripa si capacul carenajului-
lipsa la apel 1 buc pack 7 celule/1000 mah (cel mai bun al meu a draq treaba) PAGUBA 20 EURO.
dom profesor aceeasi problema cautat planor in ciulinii pana la gat 35 min in doi oameni nimik-->dom profesor sus in plop :D
----> dupa 1 ora gasit planor intreg ilpadrino---->descaltat ciorapi----->smuls ciulini ....
ilpadrino pierdut control aripa (nenorocire de aripa-profil subtire-480/1400 NiCd) in zbor nu se stie de ce, venit in vrie avarii minore.cereau la mine betze de frigarui da taman nu aveam
bogdan a zburat super cu goldenu da a plecat repede....probabil a simtzit ca i se termina norocu dupa ce m-a vazut plin de praf si maracini,si cu inventaru incomplet.
valterash a venit cand eu plecam asa ca sa va zica el ce s-a mai intamplat pe acolo.
daca ar fi sa fac un clasament al terenurilor de zbor pipera ar lua nota mai mica decat maracana.
calugareniu e in top.
#10
Postat 03 October 2004 - 06:45 PM
#12
Postat 04 October 2004 - 12:42 AM
o mica intimplare de azi. O Aripa ......
CF4U
Fisiere atasate
-
Kaputo.mpg (306.1K)
Number of downloads: 303
#13
Postat 04 October 2004 - 07:38 AM
Aripa facuta impreuna cu DomProfesor shi motorizata cu Speed 480 alimentat la 8 cel NiCd de 1400 KR Sanyo merge brici. Problema a fost ca din lipsa de materiale suprafetzele de comanda erau subdimensionate, motiv pt care a trebuit sa maresc drastic, cursa servourilor si de aici un comportament agresiv la miscari mici pe statzie.
De doua ori insa in acelas loc, in apropiere de marginea padurii am pierdut complet controlul asupra aripii in sensul ca nu mai raspundea absolut de loc la comenzi, ciudat rau.
Per total a fost fun, dar in mod clar cum zice shi Silviu, pt modele de dimensiuni mici Maracana e un better place de cat Pipera
0728.26.93.19
#14
Postat 04 October 2004 - 07:41 AM
SILVIU66, la 3 Oct 2004, 16:46, a spus:
ciorapii au fost casatzi - paguba greu de evaluat asupra mediului inconjurator :)
0728.26.93.19
#15
Postat 04 October 2004 - 09:48 AM
...ma pune draq sa incerc flaperonu cu care ma tenta de mult statia mea.
zis si facut. dau de buton so atunci avionu intra cu botu'n pamant instantaneu. s-a facut armonica. uimitor motorul este intreg dar batiul s-a indoit (era facut din aluminiu de 10mm). sina de aluminiu din care era facut fuselajul rupta, aripa deteriorata destul de rau. trebuie facuta alta.
red
#16
Postat 04 October 2004 - 11:14 AM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#17
Postat 04 October 2004 - 05:08 PM
Asa incat octombrie rosu o fi fost da numa la voi! La noi o fo' albastru !
big.
#18
Postat 04 October 2004 - 05:34 PM
ca el a fost octombrie simplu cand am deschis subectu' :) :)
acuma mare intzelepciune a scos bogdan cand am revenit cu aripa intreaga dar fara pack:
"las ca acum ai motiv sa-ti iei alt(u)ele noi!!" :)
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 04 October 2004 - 05:40 PM
#20
Postat 04 October 2004 - 11:56 PM
Pun eu un pac nou beton, dau motor si sus cu el. treaba e ca apar fenomene interesante, adica nu sta in viraj nici sa-l lipesti de cer. Aluneca in glisada imediat si se angajaza in vrie. Am mai dat cu el o data in ciulini, noroc ca au fost ochii pe el si l-am gasit repede.
Incerc din nou, mai reglez cursele la eleroane, mai pun eleroanele un grad pe negativ, si pun si un Gunter elice ca poa o trage mai bine. De unde naibii ca s-a dus , s-a dus si la viraj s-a insurubat pana in ciulini, de data asta si cu avarii.
Iata ca nu am putut cu toata stiinta sa potolesc animalul.
In concluzie dreaq mai cumpara pasarele facute de ingineri ganditori care isi strica si firma cu lucruri de cacat.
Eu ce am pus pe planseta a zburat super 100%. Sa nu mai aud de clubul ingeniosilor care se aduna la ingineru la atelier, vorbesc mii de ore si cand iese ceva din gandirea stiintifica ar lua calea cosului de gunoi decat drumul spre comercializare. De zburat e mult spus.
Spre final am tras o batalie aeriana cu Valteras care pe care de ne-a mers la suflet.
Pagube cred ca 60 euro planorul, una pereche ciorapi import direct la casare (imbacsiti cu ciulini).Oricum eu scule de la amatori nu mai cumpar!
De astazi incep reportajul de la SALINA DEL SOL de la micromodele.
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003