"Octombrie Rosu" 2004
#152
Postat 30 October 2004 - 06:10 PM
Frumoase poze Mada, te invidiez
Azi am scos la zbor beaverul in varianta bimotor... dupa ce a stat in casa doua sapt din cauza vremii
Rezultatul a fost un dezastru.. deoarece are aripa sus si motoarele pe aripa acestea creau un moment de rotire in bot.. motiv pentru care mult admiratul meu beaver a stat in aer 2m pana la coliziunea cu solul
Acum ma gandesc ce as putea face..
1. sa pun aripa jos (sub fuselaj)
2. sau las aripa sus dar fac nite suporti la motoare astfel incat elicile sa fie pe la mijlocul fuselajului
O sa mai treaca ceva sapt pana rezolv chestiile astea :D
Va urez zboruri reushite la toti!
Azi am scos la zbor beaverul in varianta bimotor... dupa ce a stat in casa doua sapt din cauza vremii
Rezultatul a fost un dezastru.. deoarece are aripa sus si motoarele pe aripa acestea creau un moment de rotire in bot.. motiv pentru care mult admiratul meu beaver a stat in aer 2m pana la coliziunea cu solul
Acum ma gandesc ce as putea face..
1. sa pun aripa jos (sub fuselaj)
2. sau las aripa sus dar fac nite suporti la motoare astfel incat elicile sa fie pe la mijlocul fuselajului
O sa mai treaca ceva sapt pana rezolv chestiile astea :D
Va urez zboruri reushite la toti!
#154
Postat 30 October 2004 - 08:12 PM
Salut,
feina haripa aia vargata Mada !
dar sa trec la subiect:
azi, temparatura ca 12 °C, foarte ptin vint, dar ceatza si nori la altitudine mica. Cu ceatza si cu nori a inceput dandanaua ca Towerul Mönchengladbach nu ne-a dat permisiune de zbor. Au inceput Muppetsii sa se agite si sa telefoneze pe rind cu turnul de control. Tziganiada si schimburi de " Amambilitatzii ". Rezultatul: ramine cum am satbilit si toata lumea la sol ca domn agent de circulatie din Tower tre sa vada la 5 km ca sa ne dea aprobare de zbor si el nu vedea decit la 3 km! Tzeai dreaku cu ochelarii voshtrii da cal.
Treaba cu aprobarea de zbor, ce trebuie ceruta cu fiecare ocazie de zbor, este ultima gaselnitza, si valabila din august 2004.
Asa ca m-am dus la Aeroclubul Wey, la ca 10 km distanta. Aici erau numai planorishti prezenti.
Am zburat de doua ori cu Last Down XXL. Cred ca electrolanorul Last Down XXL este una dintre investitiile mele cele mei bune in materie de planoare.
Altitudine ca 350 m :
feina haripa aia vargata Mada !
dar sa trec la subiect:
azi, temparatura ca 12 °C, foarte ptin vint, dar ceatza si nori la altitudine mica. Cu ceatza si cu nori a inceput dandanaua ca Towerul Mönchengladbach nu ne-a dat permisiune de zbor. Au inceput Muppetsii sa se agite si sa telefoneze pe rind cu turnul de control. Tziganiada si schimburi de " Amambilitatzii ". Rezultatul: ramine cum am satbilit si toata lumea la sol ca domn agent de circulatie din Tower tre sa vada la 5 km ca sa ne dea aprobare de zbor si el nu vedea decit la 3 km! Tzeai dreaku cu ochelarii voshtrii da cal.
Treaba cu aprobarea de zbor, ce trebuie ceruta cu fiecare ocazie de zbor, este ultima gaselnitza, si valabila din august 2004.
Asa ca m-am dus la Aeroclubul Wey, la ca 10 km distanta. Aici erau numai planorishti prezenti.
Am zburat de doua ori cu Last Down XXL. Cred ca electrolanorul Last Down XXL este una dintre investitiile mele cele mei bune in materie de planoare.
Altitudine ca 350 m :
Imagini atasate
Mesterica, pe ce pune mina strica.
#158
Postat 30 October 2004 - 08:28 PM
din nou terenul de zbor din alta perspectiva. Intregul teren marcat cu "x", spatiul de rezerva pentru aterizari marcat cu " X " iar " P " este un par rosu care marcheaza limita spatiului de zbor cu motor spre sat. Planoarele au voie sa survoleze satul.
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Corsair4FU: 30 October 2004 - 08:31 PM
Mesterica, pe ce pune mina strica.
#162
Postat 31 October 2004 - 12:37 AM
SILVIU66, la 30 Oct 2004, 18:33, a spus:
felicitari,frumoase poze
se pare ca ai reusit sa imblanzesti aripa pana la urma.
se pare ca ai reusit sa imblanzesti aripa pana la urma.
Multumesc!
Nu pot sa spun chiar ca am imblanzit-o dar ma descurc un pic mai bine. Stiu eu pe cineva "vinovat" de asta!
Oricum mai trebuie trimata ca lumea, ca tonoul nu prea imi iese. Sau poate nu stiu eu sa-l fac cum trebuie!
Maine (de fapt astazi) sper sa bag si pozele facute vineri la RR.
#163
Postat 31 October 2004 - 06:45 PM
Ieri , adicalea sambata, am fost la CLG sa testam Delta 3 . Are designul un pic modificat decat celalte in sensul ca e mai subtire mai ingusta si mult mai profilata. Viteza a crescut cam cu 30% deci mai multa distractie. Sper doar ca adrenalina sa stea la locul ei si delta asta sa reziste mai mult decat ailalta .
DT
#175
Postat 31 October 2004 - 09:31 PM
Se pare ca a fost super .... pacat ca nu am fost la PC cand mi-ai dat mesajul de plecare .. asa ca nu am venit cu jucaria :o cinse stie poate data viitoare. .. daca am bateri la ea
#177
Postat 01 November 2004 - 01:10 PM
Vineri, 29 octombrie, intorcandu-ma de la Cluj spre Bucuresti pe traseul Alba Iulia-Sibiu, n-am rezistat tentatiei de a ma opri, macar pentru doua zboruri scurte, la locatia din imagine.
Multumiri lui Valterash pentru ca m-a indrumat spre locul respectiv!
Eu o luasem fix in directia opusa.
Multumiri lui Valterash pentru ca m-a indrumat spre locul respectiv!
Eu o luasem fix in directia opusa.