Modelism - RHC Forum: PITTS S12 ARCELL - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

PITTS S12 ARCELL Il are cineva - cum zboara ?

#1 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1388
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 30 November 2008 - 11:18 PM

Salutare !
Are cineva PITTS-ul S12 - ARCELL , v-as fi recunoscatori daca mi-ati da cateva informatii despre el (vreau sa mi-l cumpar ),si in mod special daca cineva ma lamureste cum e cu spuma aia de inalta densitate , tine la ceva crush -ri si daca se poate lipi si cu ce...
Multumesc anticipat .
stima

Fisiere atasate


0

#2 Useril este offline   MirceaFgs 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 124
  • Inregistrat: 24-June 08

Postat 30 November 2008 - 11:30 PM

nu e bun de nimic :angry2: stii bine ce so intamplat cu celalalt iati unu cu o singura aripa si intra pe mess :angry2:

apropo este o gluma :D nu o luati ca pe ceva nu am avut modelul dar l-am vazut pe cel care il are si nu o zburat :D

Aceasta postare a fost editata de MirceaFgs: 30 November 2008 - 11:37 PM

0

#3 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 01 December 2008 - 07:10 AM

pune intrebari la obiect. Are aici un coleg acest model si e foarte multumit de el. Exceptia o face prop mountul care a cedat printre primele. In rest zboara ok si cuminte.
Cat despre arcel vezi http://en.wikipedia.org/wiki/Arcel si pot spune ca e foarte rezistent si la crash-uri (depinde cat de violente sunt totusi...)


0

#4 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1388
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 01 December 2008 - 11:23 PM

Salut !
Ma refeream la stabilitatea si docilitatea in zbor ! Stiu ca face parte din categoria avioanelor mai obraznice ,si de aceea avand deja unul dar varianta din polistiren ORIBIL vroiam sa stiu daca varianta S12 este mult mai buna !( cea din ARCEL)
Cel din polistiren a zburat de cateva ori dar sunt mari probleme cu echilibrarea si manevrarea lui .
Ce anume a cedat la el pentru ca nu am inteles foarte bine ?
Ceva sfaturi sau avertismente pentru aceste model ....
Stima
0

#5 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 02 December 2008 - 09:22 AM

am sa-l invit pe proprietar sa-si dea cu parerea aici. Dar dupa cum am observat eu zborul, pare foarte docil dar si fasnet daca e nevoie... Mie personal imi place si cum arata si cum zboara.

Cat despre componenta ce a cedat, m-am referit si mai sus la montura elicii (prop mount). Fiind din ALU, la o strangere excesiva si din cauza vibratiilor, cedeaza.

Numai bine,
Calin


0

#6 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1388
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 03 December 2008 - 11:47 PM

multumesc !
Astept eventual pe prietenul tau sa-mi spuna mai multe !
Stima
0

#7 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 04 December 2008 - 01:46 AM

Salutare,

Disclaimer: nu sunt un maestru al sportului si este primul meu avion de asemenea marime.

Deci am un Pitts S-12 de la Robbe, si personal sunt relativ multumit de el.
Modelul e destul de greu, 1.2kg insa este surprinzator de docil.
Are o tendinta de a se da peste cap la aterizare pe iarba (poate e totusi pilotul de vina), ceea ce a facut ca primul lucra sa fie sa-i dau jos acele carene de pe roti - recomandare: nu te chinui sa le mai pui...
Cum zicea si Calin, prop mount-ul a cedat din prima. Ce sa intamplat este ca fiind din aluminiu si suruburile inbusuri de otel, practic a cedat filetul de aluminiu. Ce a iesit o sa vezi in filmuletul de mai jos.
Ce nu-i place este mersul cu motorul oprit complet. Il franeaza destul de mult si tinde sa coboare la un unghi destul de mare.
Viteza de aterizare mie m-i se pare maricica, insa nu prea am termene de comparatie. Am incercat sa pun un pic de flapsuri prin mixer flaperon, ceea ce-ti permite sa vii cu viteze de-a dreptul mici :)
De asemenea cuplul motorului este destul de mare si are o tendinta evidenta de a lua-o la stanga la decolare (de proba i-am pus un giro ieftin fara head hold pe deriva si s-a rezolvat miraculos, drept urmare a si ramas acolo, nu inainte de a distruge un servo).
Materialul este acelasi din care este facut si Arcus-ul si Easy Gliderul. Spuma de PVC in principiu. Se lipeste fara probleme cu cianacrilat (superglue - nu avea frica ca nu se topeste). Daca cumva se stramba ceva se baga in apa calda sau poti sa dai cu un uscator de par si se indreapta. Cu exceptia cozii, care daca se rupe se lipeste cu CA si se acopera urmele cu abtibilde :)
Atentie cu suruburile ce tin motorul, au o tendinta de a se desface. La un moment dat se comporta ciudat iar dupa aterizare am constatat ca mai avea un singur surub si ala desfacut.
Singura parte cu adevarat fragila este capota de motor, dar e destul de greu s-o lovesti - eu am reusit. De asemenea la aterizari mai de-a berbeleacul se indoaie priza de aer din plastic rigid de sub bot, ceea ce duce in final la ruperea punctului de agatare ar capacului de baterie, care astfel nu mai sta inchis. O tija de carbon de 1.5 mm lipita in loc cu CA a rezolvat problema.
Trenul de aterizare e destul de moale si periodic mai trebuie corectat, in sensul de a-l aduce un pic in fata - fara griji, e doar o tija de otel.
L-am echipat cu LiPo 2200mAh 20C di merge cam 12-14 minute, fara sa trag de el exagerat.
Tractiunea este OK, urca si pe verticala, dar la mustata. Tonouri, looping, jumatati de cuban am reusit sa fac. Restul este din cauza pilotului...
In total, un obiect cu care te poti distra.

Prop mount fail - ala care rade ca dementul e Calin/Kriminel :)
http://www.youtube.c...h?v=lwlUVnFIen8

Si primul zbor cu el:
http://www.youtube.c...h?v=1YOVuwBZLX0

Sper sa te ajute!
"Doc" Marius

Aceasta postare a fost editata de docmarius: 04 December 2008 - 01:51 AM

West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#8 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1388
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 04 December 2008 - 10:04 PM

DOCMARIUS mersi mult ...mult de tot pentru inteventia ta - perfecta si elocventa !
L-am comandat , si astept sa imi soseasca in cateva zile
TRAIASCA FORUMUL !!!!!!!!!!!!!!!!!
Stima
0

#9 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 05 December 2008 - 12:33 PM

l-am vazut si eu la cineva si zboara super,
cu reparatiile la arcel si/sau elapor nu ai nicio grija (apa sau aer cald si cianoacrilat + activator)
asteptam sa vedem cum zboara al tau !
0

#10 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 05 December 2008 - 06:49 PM

@marius11:

Cu placere, si da si tu de veste despre concluzii, poate chiar in video :)
West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#11 Useril este offline   MirceaFgs 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 124
  • Inregistrat: 24-June 08

Postat 05 December 2008 - 09:28 PM

Vezi postareadocmarius, la Dec 5 2008, 06:49 PM, a spus:

@marius11:

Cu placere, si da si tu de veste despre concluzii, poate chiar in video :)


Docmarius .. promit ca o sa il zapacesc eu sa filmeze :) deci o sa vina cu video sigur :D
0

#12 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1388
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 05 December 2008 - 11:23 PM

Clar ca il filmam domnilor .......... numa s ail bibilesc ca lumea si sa il fac sa zboare asa cum trebuie !
Ideea este ca am pentru el un " KIL " de motor de pe alalalt din polistiren care cred ca ar trage in aer vreo 3 PITTS -uri cat este de puternic (mare si cuplos ).
Acuma voi "negocia " cu tipul elicei ca sa nu il suceasca motorul in aer dupa cum vrea el !
Va tin la curent la momentul potrivit !
Stima si multumiri !
0

#13 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1388
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 09 December 2008 - 11:09 PM

Salut !
A sosit KIT -ul PITTS S 12 !
Foarte multumit de calitatea executiei ....nu am cuvinte , modelul este foarte frumos si facut sa zboare ( ROBBE ) .
Nu se compara cu varianta PITTS S2A pe care o aveam initial din polistiren oribil si care era si mai mic ca model .
S12 este cu totul o alta treaba .
Inca o data spun MERITA BANII !!
Stima
0

#14 Useril este offline   MirceaFgs 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 124
  • Inregistrat: 24-June 08

Postat 10 December 2008 - 10:02 PM

Eu zic sa faci un post la Kit Review dupa ce termini modelul, si bafta cu el ne vedem la zbor :lol:
0

#15 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1388
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 01 January 2009 - 11:00 PM

Salut !
Am montat in sfarsit Pitts -ul si a mers totul foarte bine - lucrarea a iesit brici ....!

DOCMARIUS !
Cum ti se misca rotita din spate impreuna cu deriva ?
Mie nu prea are un mare efect elasticul care leaga deriva de sarma pe care este rotita , desi ansamblul se misca foarte usor singur ....imi dai vreun sfat ?
Stima
0

#16 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 02 January 2009 - 01:54 PM

Salutare si la multi ani!

Nici la mine nu se misca exagerat, dar am imbunatatit situatia punand un elastic mai scurt si mai gros.
Experimenteaza si tu in zona asta.

Succese,

Marius
West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#17 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1388
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 02 January 2009 - 06:02 PM

Multumesc !
Am sa mai incerc .....
0

#18 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 04 January 2009 - 10:53 PM

Ideea este ca rotita trebuie sa urmeze doar aproximativ deriva, se duce dupa ea dupa ce modelul se intoarce. Ideea e ca intoarcerea se face din deriva in mod aerodinamic, rotita doar o urmeaza.
West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#19 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1388
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 11 January 2009 - 10:34 PM

Da ! Asa este pe sol situatia se schimba ...
Rotitza se misca dupa deriva .
Salutari
0

#20 Useril este offline   vld 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 244
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Not Telling

Postat 16 May 2009 - 11:05 PM

Deranjez linistea acestui topic cu o rugaminte: am la dispozitie un motor BL 3548, un regulator de 60A si o baterie LiFe 4s. Motorul are diametrul 35mm, lungime 48mm, greutate 165gr, acumulatorul 27x56x130mm si greutate 300gr. Le-as putea folosi pe un Pitts S12 de la Robbe?
0

#21 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 May 2009 - 07:02 AM

Vezi si Gemini de la Multiplex, aceasi clasa, probabil si calitate, poate chiar mai buna, data fiind specializarea celor de la MPX.

Asta e de saptamana trecuta :rolleyes: Mai lipsea ca si pilotii sa fie gemeni http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de renatoa: 17 May 2009 - 07:04 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#22 Useril este offline   vld 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 244
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Not Telling

Postat 17 May 2009 - 11:28 AM

Ma intereseaza daca motorul nu este prea mare si daca se poate adapta locasul acumulatorului sa intre unul LiFe. Si daca poate suporta diferenta de greutate, aproape 200gr. Multumesc.
0

#23 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 May 2009 - 02:41 PM

Ce a mai uitat Liviu sa precizeze este daca un Pitts/Gemini ar fi potrivite ca sa isi faca mana ca tranzitie intre un Robbe Charter, submotorizat cu motorul mai sus amintit, catre Mini Smith-ul de aici:

http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...st&p=287478

care va fi termic, si de care i-ar parea rau sa il tranteasca din lipsa de antrenament.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#24 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 15 May 2010 - 12:05 AM

[quote name='docmarius' date='Dec 4 2008, 02:46 AM' post='258875']
Salutare,

Disclaimer: nu sunt un maestru al sportului si este primul meu avion de asemenea marime.

Deci am un Pitts S-12 de la Robbe, si personal sunt relativ multumit de el.
Modelul e destul de greu, 1.2kg insa este surprinzator de docil.
Are o tendinta de a se da peste cap la aterizare pe iarba (poate e totusi pilotul de vina), ceea ce a facut ca primul lucra sa fie sa-i dau jos acele carene de pe roti - recomandare: nu te chinui sa le mai pui...
Cum zicea si Calin, prop mount-ul a cedat din prima. Ce sa intamplat este ca fiind din aluminiu si suruburile inbusuri de otel, practic a cedat filetul de aluminiu. Ce a iesit o sa vezi in filmuletul de mai jos.


Intervin dupa ceva timp la acest topic cu o intrebare : cum ai rezolvat problema prop-mount-ului, ca eu nu reusesc, o scuipa de fiecare data. Iti multumesc anticipat de raspuns.
0

#25 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 May 2010 - 05:20 AM

Ceea ce ai tu este de tip penseta? Ceva in genul:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...LXMSG2&P=ML
?
Daca da...dupa mine sunt excelente...te rog sa verifici daca poti, intr-adevar, sa strangi penseta suficient. Pasi de urmat:
Tii penseta in mana cu elicea pe ea. Strangi usor, cate putin de fiecare data, si verifici daca poti sa introduci penseta pe ax. Daca esti capabil sa strang, fara efort, incat sa nu mai intre pe ax, este ok. Atentie, sa nu strangi mai mult decat diametrul axului si...sa zicem...o zecime de milimetru. Altfel strici penseta. Daca trebuie sa stragi tare, atunci, ai gasit cauza: filet prea scurt, butucul elicii prea subtire, etc. In functie de ce gasesti corectezi. De multe ori este suficienta inca o saiba la piulita.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#26 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 15 May 2010 - 08:26 AM

Deci eu am renuntat la con si am pus un propmount cu fixare conica de la 4 la M8 parca.... Seamana cu o mica mandrina.

Aceasta postare a fost editata de docmarius: 15 May 2010 - 08:28 AM

West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#27 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

  Postat 29 May 2010 - 01:00 PM

Vezi postareadocmarius, la Dec 4 2008, 02:46 AM, a spus:

Viteza de aterizare mie m-i se pare maricica, insa nu prea am termene de comparatie. Am incercat sa pun un pic de flapsuri prin mixer flaperon, ceea ce-ti permite sa vii cu viteze de-a dreptul mici :rolleyes:



Revin cu o intrebare :angry2: . Cum ai fixat flapsurile pe mixer flaperon (in sus sau in jos)? Ai compensat putin si din profundor? Te intreb, pentru ca ieri, din cauza vitezei mari la aterizare (si a tzopaitului inerent) s-a oprit intr-un bolovan, ceea ce a dus la ruperea prizei de aerisire (si implicit a clemei de prindere a capacului de la baterie)...problema rezolvata dealtfel tot conform solutiei tale, cu tija de carbon. Acest eveniment ma face sa apelez la mixer pentru micsorarea vitezei la aterizare, dar stiu ca pozitia eleroanelor difera de la model la model (la planor le am in jos, dar totusi cred ca la Pitts l-ar inclina prea tare in fata).
0

#28 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 29 May 2010 - 05:37 PM

Eu le-am pus in jos. Avionul se ridica de bot si permite o viteza mai mica, insa devine mai instabil.
Intre timp am cam renuntat sa le mai folosesc, dat fiind ca m-am obisnuit deja cu modelul si cu faptul ca oricum se propteste in elice :rolleyes:
West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#29 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 29 May 2010 - 05:44 PM

L-am zburat de multe ori ! Nu este al meu ci al cumnatului meu ! Face aproape taota gama de manevre acrobatice ( sta bine si in cutit )
1 - Ca sa nu mai iasa prop-mount-ul eu la toate modelele fac pe ax--ul motorului o usoara frezare ( cu pila dar mai bine cu Dremel-ul caci la pila ies marginile rotunjite - merge si mai bine doar un "V" cu pila triunghiulara ) pe locul unde trebuie sa " calce " surubul imbus iar la imbus pun Loctite albastru - acolo intepeneste - nu mai apare fenomenul de alunecare pe ax care te obliga sa strangi pana strici ceva - filet , cap imbus etc... !
2 - Venire la aterizare tine de exercitiu - eu reusesc sa il aduc aproape in limita cu " sprit-uri " la thr ca sa pastrez viteza limita si sustin din profundor pana se aseaza singur jos - foarte important este C.G. - ul si trim-ul pe profundor - adica trebuie sa mearga in linie dreapta fara sa piarda altitudine si cu mansa de thr la jumatate sau putin peste jumatate. Daca incepe sa vina in jos ceva nu este O.K. si de aici viteza mare la aterizare.
3 - Am tras de trenul de aterizare cat am putut de in fata si acum nu mai capoteaza - capota daca nu erai atent si pe decolare si riscai sa rupi elicea !


P.S.

Renunta la flaps - te inveti cu el si nu e bine !
La biplane si triplane este o regula sa vii cu motor la aterizare - daca tai motorul nu vine bine planat si e jale !
In rest distractie placuta pentru ca ai cu ce !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 29 May 2010 - 05:48 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro