Modelism - RHC Forum: [CUMPAR] Avion rezistent pentru incepatorii! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2

[CUMPAR] Avion rezistent pentru incepatorii! Ma intereseaza un avion RC pentru incepatorii

#31 Useril este offline   Catalin_a 

• Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 19-October 06

Postat 21 May 2010 - 07:22 AM

Vezi postareaBlack Eagle, la May 15 2010, 07:43 PM, a spus:

Salut Aeromodelistilor,

Am si eu o intrebare la care numai cei cu expereinta imi pot raspunde: Ce avion as putea achizitiona la pretul de maxim 250 lei?! Trebuie sa precizez ca sunt incepator si nu am zburat sau am vazut cum se zboara cu un avion RC NICIODATA. Totodata de unde l-as putea sa-l achizitionez? :) Il vreau mai ieftin deoarece o data va ajunge " IN CONTAC CU MAMA TERRA" si nu vreau sa irosesc multi bani...Macar pana vad si eu cum sta treaba cu avioanele RC! :) Am auzit ca Easy Star ar fi o varianta buna dar nu prea am gasit vreun site unde-l pot achizitiona...Doresc ca plata sa se faca dupa livrare la postas sau cel care livreaza. Am gasit pe http://%^&*&$#%^&/EASY-STAR-p53p.html
adica s i e r r a.ro dar acolo costa 270 RON cea ce n-ar fi o problema daca nesimititii ar include tot in pachet ( telecomanda , motor , servomecanisme, acumulatori etc..) Asta m-ar ajunge la vreo 500 RON deci mai bine cu banii aia iau Un Cessna 182 BRUSHLESS ( CU TOT TACAMUL INCLUS adica si telecomanda). Este cam scump si nu vreau sa risc atata... ;) Am gasit un avion mai ieftin la : http://www.evarietate.ro/produse/35-jucari...elecomanda.html Mi se pare bunicel pentru inceput si are si tot inclus in pachet, oricum pentru inceput nu vreau PROFESIONAL...Pana ma obisnuiesc cu "AERUL" ;)

De aici => Cessna 182 BRUSHLESS= EASY STAR= 500 RON cea ce e cam scump pentru inceput.

As vrea mai mult avionul mai ieftin cel la 222 RON.
Voi ce Spuneti??? Astept parerile voastre si site-urile de unde le pot achizitiona va rog!

Cu respect ,
Black Eagle