Benzinare totul legat de automodele pe benzina
#512
Postat 12 December 2012 - 10:24 AM
Am avut si eu odata o problema cu un carburator copie dupa WALBRO,ceva china.nu reuseam sa-l fac sa mearga bine nici cum,insa dupa ce am pus carb WALBRO 668,adica cu ce vine FUELIE pe baja merge struna.
Eu zic ca e de la carburatie.
#515
Postat 12 December 2012 - 07:59 PM
#517
Postat 12 December 2012 - 09:59 PM
Stuffy, la 12 December 2012 - 08:09 PM, a spus:
Revin.
Benzina e problema si cu uleiul... poti sa incerci, dupa ce cureti bujia, sa agiti rezervorul si sa mai pui foarte putin ulei in el... sau o schimbi cu alta si gata... bafta!
#518
Postat 13 December 2012 - 02:24 PM
Doar sa fie uleiul atat de prost incat sa se decanteze si sa infunde filtru ala de pasla care e in rezervor.
#519
Postat 14 December 2012 - 06:06 PM
Stiti cumva din ce sa fac o garnitura pentru toba de esapament? Am incercat cu niste carton dar nu merge, trece uleiul prin el.
#520
Postat 14 December 2012 - 06:16 PM
Nu vaporii de benzina iti ard tie in cilindru ci benzina atomizata(pulverizata) in aerul(oxigenul) care e aspirat prin filtru.
Distanta la bujie tre sa fie un 0,6-0,7 mm.Nu stiu de unde ai luat tu specificatiile astea.
Bujia arata foarte bine,asta ar trebui sa fie culoarea unei bujii care a functionat intr-un motor reglat bine,caramiziu-cenusiu.
Daca bujia e lacrima pot fi 2 motive....1 e noua si ai mers doar cateva minute cu ea si nu a avut timp sa acumuleze depuneri de carbon sau 2 motorul tau merge prea sarac si sta in temperaturi foarte mari.
Am uitat sa mentionez de rezervoare,chiar sunt etanse,eu o tin in camera si nu miroase a benzina.Dopul are o supapa de unic sens prin care aerul poate trece doar din exterior in interior pentru a nu se forma vacum atunci cand cantitatea de benzina scade.
Concluzia:nici macar un vapor mic mic mic nu poate iesi din rezervor,nici macar o barcuta......
Garnitura la esapament poti face din clingherit cu mult azbest in el sa nu arda,gasesti la magazine de specialitate(ghezaco,de acolo cumpar eu) sau poti cumpara de la magazin HPI gata facute.Din carton nu tin,ard ca e temperatura mare la evacuare.
Aceasta postare a fost editata de prisi: 14 December 2012 - 06:21 PM
#521
Postat 14 December 2012 - 07:05 PM
Motorul meu nu merge prea sarac, merge putin mai bogat ca sa nu am vreo problema. Am sa scot bujia sa ma uit la ea ca nu am scos-o de jum de an.
#522
Postat 14 December 2012 - 07:22 PM
Nimeni nu s-a nascut invatat,toti mai aflam cate ceva pe zi ce trece.
Insa atunci cand vrei sa dai un sfat si sa fii si de ajutor il dai cand esti sigur pe ce spui,nu de alta dar altu poate chiar ia de buna ce zici,fiind mai putin cunoscator ca tine si ce iese iti poti da seama.
Asa ca atunci cand ai necunoscute nu ezita sa intrebi,a intreba nu e o rusine.
#525
Postat 15 December 2012 - 10:14 AM
Imi iau benzina la bidon, imi ia tati ca eu n-am cand.Iti iei cat crezi ca folosesti, eu am o sticla de 2l de benzina "statuta", a prins o culoare cam inchisa :-??. Am bagat-o in rezervor si am lasat-o ieri pornita vreo 15 minute. Imi tot curge ulei pe la toba aia, am vazut ca un surub de prindere se invarte in gol si nu prinde bine. S-a ros filetul ala? Cand am scos surubul am vazut ca avea bucati dinalea de aluminiu pe el, cred ca s-a mancat.
Eu nu sunt dinala cu seringa. Sunt mai sportiv si diliu de felul meu, deci nu beau/fumez. Mi-a placut partea hardware la calculatoare si partea mecanica la masini, dar na, ma fac doctor cica :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de Mister: 15 December 2012 - 10:15 AM
#527
Postat 31 December 2012 - 11:05 PM
#528
Postat 12 January 2013 - 02:20 PM
#529
Postat 19 January 2013 - 08:29 PM
Trebuie sa rezolv asa:
-raportul pinion/spur trebuie schimbat, are prea mult cuplu dar putina viteza
-motorul este reglat prost, imediat dupa ce o pornesc si motorul e rece merge foarte bine, dar dupa ce se incalzeste merge aiurea, se tureaza degeaba, nu mai pleaca de pe loc. Sau e de la ambreiaj?
-am inceput sa urc o panta cu incinatie aprox. 45% iar in timp ce inca urca motorul s'a oprit brusc si nu a mai pornit. Avea zapada in toate gaurile. Se poate sa se fi udat magnetoul si sa nu mai dea scanteie?
#530
Postat 20 January 2013 - 02:27 PM
Ar trebui sa-l demontezi si sa inspectezi tot,atat timp cat motorul e uzat sau trage aer fals pe undeva nu o sa poti regla carbul niciodata.
Aceasta postare a fost editata de prisi: 20 January 2013 - 02:28 PM
#533
Postat 20 January 2013 - 07:54 PM
Apropo, stie cineva ce fel de metal se foloseste la fabricarea tobelor hpi si ce grosime are?
#534
Postat 21 January 2013 - 07:49 PM
Stuffy, la 20 January 2013 - 07:54 PM, a spus:
Apropo, stie cineva ce fel de metal se foloseste la fabricarea tobelor hpi si ce grosime are?
Pai tobele din cate stiu eu, se fac din aluminiu.
#536
Postat 21 January 2013 - 10:19 PM
Problema e ca acele gaturi de aluminiu se fisureaza din cauza temperaturei si vibratiilor,eu deja l-am sudat de vro 3 ori.baietii de la HPI s-au sesizat si acum gaturile sunt din otel,dar toba tot din dural e.
#537
Postat 28 January 2013 - 08:24 PM
O toba dinaia cu rezonator creste cumva puterea? :-?
#539
Postat 13 February 2013 - 09:16 PM