Benzinare totul legat de automodele pe benzina
#271
Postat 14 January 2012 - 11:10 PM
Motorul acuma merge bine,bujia a inceput sa fie caramizie,ceia ce indica ca motorul merge bine.Tot cu bujie NGK CMR7H,ca 6H sau 5H nu am gasit sa iau din cluj,Deocamdata sunt multumit de cum merge motorul,poate dupa ce termin uleiu acesta,poate o sa il schimb.
Si un filmulet de azi :drinks:
- Trex 450 DFC
- Futaba T8FG
#272
Postat 18 January 2012 - 08:32 PM
Batranel, la 28 December 2011 - 10:29 PM, a spus:
in sfarsit a sosit sistem de setup pentru clasa 1/5
Se asemena cu cel de la Hudy, dar dimensiunile sunt cele potrivite pentru acesta clasa. Mentionez ca diametru rotii este de 110 mm.
Va arat cateve poze, si la prima intalnire pe care o facem la circuit Hobby Arena, sau undeva, o iau cu mine asa pot sa ta uite mai bine.
Cu stima
Marco
Marco iata (in poze) ca etrierii pentru franele cu cablu ale puntii fata la fg 4wd sunt mult mai ingusti fata de cei hidraulici, cei care ii am de la tine. Dar, vestea buna este ca se potrivesc pe fuzetele spate. Iata...
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 18 January 2012 - 08:33 PM
#273
Postat 19 January 2012 - 11:34 AM
foarte ciudat ca nu se potrivesc pe fata.
Pot sa imi dai mai multe informatile despre modelul tau, adica an de fabricatie si seria?
Ce stiu eu cineva a pus acest gen de frana si in fata...orcum nicio problema, eu am cumperat niste kit folosit pentru mine ca piese de schimb, dar daca vrei tu pe frana din spate, mai vorbim
Toate cele bune!!!
Salutari
#275
Postat 19 January 2012 - 10:13 PM
marian.dumitru74, la 19 January 2012 - 08:33 PM, a spus:
Cu stima
Poate doar de fiţe... Nu inţeleg de ce l-ar achizitiona cineva daca te dai mai mult pe offroad... Este foarte util insa daca rulezi mai mult pe asfalt, si atunci nu inteleg de ce ti-ai lua baja pentru asta... decat daca...
http://www.youtube.c...feature=related
http://www.youtube.c...feature=related
http://www.youtube.c...feature=related
#276
Postat 20 January 2012 - 03:51 PM
Diesel, la 19 January 2012 - 10:13 PM, a spus:
http://www.youtube.c...feature=related
http://www.youtube.c...feature=related
http://www.youtube.c...feature=related
Si eu m-am dat cu baja pe asfalt, dar mai repede prefer o baja, pentru ca ma pot da si on si off-road.
Cat despre frana fata, este foarte buna pentru baja pentru ca fiind grea se opreste greu, cel putin mie asa mi se pare, eu fiind obisnuit sa merg cu E-Revo MM care franeaza exact cat trebuie incat sa eviti aproape orice obstacol.
Bineinteles fiecare o tine pe a lui si isi sustine punctul de vedere.
Aceasta postare a fost editata de Ady.: 20 January 2012 - 03:51 PM
#277
Postat 20 January 2012 - 08:11 PM
Diesel, la 18 January 2012 - 08:32 PM, a spus:
Salut Diesel , hai ma nu fi rautacios , vad ca si tu vrei ceva frane , ti-ai luat pentru fata dar se potrivesc pe spate , lasa - le acolo pe spate findca dau mai bine din punct de vedere vizual
Cu stima
#278
Postat 20 January 2012 - 11:14 PM
marian.dumitru74, la 20 January 2012 - 08:11 PM, a spus:
Cu stima
Nu le-am luat inca, dar o voi face, insa nu pot lasa frane hidraulice spate si sa merg cu cele pe cablu in fata unde am mai mare nevoie de frana... Trebuie si acolo... E musai.
#279
Postat 22 January 2012 - 04:52 AM
Da neaparat , e musai ...., oricum vroiam sa te intreb daca cunosti produsul asta si parerea ta despre el '' Klotz Super Techniplate Oil Quart ''' este pentru amestec cam cu toate tipurile de combustibil spun ei inclusiv cu nitro si cam asa suna prezentarea lor
For use with 2-stroke and 4-stroke engines with methyl alcohol
and gasoline fuels
Blended with 80% TechniPlate Synthetic Lubricant and 20% BeNOL
Racing Castor Oil
Superior film strength and Anti-Scuff protection
Cleaner burning reduces carbon and residue build-up
De-gummed formula reduces ring sticking
Klotz Red color for easy mixing and castor racy odor
Blends with gasoline, methyl alcohol, and nitromethane
Contains rust inhibitors
See-through side with graduated measurements in standard and metric
#282
Postat 22 January 2012 - 10:16 PM
prisi a spus:
astazi a nins detul de tare aici,si am profitat de ocazie ca sa scot baja la o tura.
http://www.youtube.c...eature=youtu.be
Comentariile prietenei tale sunt absolut superbe , sunt aceleasi cu cele ale prietenei mele !
#283
Postat 22 January 2012 - 10:22 PM
http://www.youtube.c...be_gdata_player
Asta e cu motoru vechi....si oricum e cam greu sa mergi cu baja pe gheata si sa si filmezi......
Aceasta postare a fost editata de snowmann: 22 January 2012 - 10:27 PM
#284
Postat 22 January 2012 - 11:02 PM
cauciucul ala nu e asa bun izolant daca e umezit.da cu apa pe el si apoi pune un deget pe pipa si unul pe cilindru pentru senzatii tari.posibil sa se atinga de spoilerul ce se sprijina pe bujie si toate fiind condensate sau umezite posibil sa dea la masa.
incearca sa schimbi fisa cu tot cu pipa,sau macar pipa ca aia-i mai problematica.
#285
#286
Postat 27 January 2012 - 01:08 PM
Aceasta postare a fost editata de snowmann: 27 January 2012 - 01:10 PM
#288
Postat 27 January 2012 - 02:24 PM
#289
Postat 27 January 2012 - 02:45 PM
snowmann, la 27 January 2012 - 02:24 PM, a spus:
Aaa, pai daca o faci sa se duca in fata e bine, credeam ca faci o prelungire si ma gandeam ca o sa dea urat. Apropo tu ai teava ai de pe motorul ala de 23cc nu?
#291
Postat 06 February 2012 - 08:48 PM
am sa pun si niste poze cu piesa de aluminiu facuta sa intareasca servo-saver-ul.
.
Aceasta postare a fost editata de prisi: 06 February 2012 - 08:48 PM
#293
Postat 06 February 2012 - 09:42 PM
ideea e ca trebuie degresat carterul motorului extraordinar de bine ca sa prinda adezivul benzii.dar odata prins nu mai ai treaba.
asta e a doua protectie de gen facuta,prima a tinut fara probleme doar ca am rupt-o cand am incercat sa o dau jos,deci tine banda.
in poze nu apare,dar pe deasupra benzii dubluadezive dupa ce am prins plasa am taiat suvita de banda izolatoare din panza si am lipit.sa nu se prinda mizerie de banda dubluadeziva sa se vada urat.
#294
Postat 11 February 2012 - 03:43 AM
limitatoare de cursa a bratelor.
patent furat de pe killerrc.com
sunt confectionate din sufa de otel invelita intr-un strat de cauciuc siliconic cositorite la capete pe papuci de uz electric cu gaura de 3 mm.
Aceasta postare a fost editata de prisi: 11 February 2012 - 03:45 AM
#295
Postat 13 February 2012 - 09:37 AM
prisi, la 11 February 2012 - 03:43 AM, a spus:
limitatoare de cursa a bratelor.
patent furat de pe killerrc.com
sunt confectionate din sufa de otel invelita intr-un strat de cauciuc siliconic cositorite la capete pe papuci de uz electric cu gaura de 3 mm.
Gaura din bascula era data sau ai facut-o tu? Presupun ca alea flexeaza nu? Ca la cum se vad, zici ca sunt niste bare de otel. Interesanta chestie, insa, puteai sa faci limitarea din cursa amortizorului adaugind pe tija interioara o bucatica (cat vrei tu de mare) de furtun de combustibil. Sigur intelegi ce zic.
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 13 February 2012 - 09:38 AM
#296
Postat 13 February 2012 - 11:57 AM
sufa e foarte flexibila nu se pune problema,ideea era sa tina putin tensionate articulatiile amortizorului nu sa limitez cursa amortizorului.
stiu metoda cu furtun de combustibil,asa am facut la savage,insa la asta cred ca ar trebui ceva furtun mai serios.
#297
Postat 13 February 2012 - 09:17 PM
Diesel, la 13 February 2012 - 09:37 AM, a spus:
Salut Diesel , sa nu imi spui ca nu stiai de chestia asta ( limitator pentru amortizor ) care de fapt au rolul de a limita cursa basculei in jos ( atunci cand masina este in aer ) si sa nu te trezesti ca iti iese planetara din oala diferentialului, parca ziceai ca ai o benzinara , cand iesim cu ele pe zapada , cu ocazia asta daca vrei iti arat cum este facut sistemul asta pe viu , si poate si alte chestii
Cu stima
#299
Postat 13 February 2012 - 09:48 PM
Diesel, la 13 February 2012 - 09:26 PM, a spus:
Pai ne ''pacalesti '' on road , super , banuiesc ca este FG , atunci in primavara pun si eu rotile on road si poate intram cu ele pe pista de karting din parc daca ne vor da voie , apropo are doua viteze ?