Modelism - RHC Forum: Benzinare - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 21 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »

Benzinare totul legat de automodele pe benzina

#241 Useril este offline   Batranel 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Muzica, modelism

Postat 28 December 2011 - 10:29 PM

Vezi postareaDiesel, la 28 November 2011 - 07:04 PM, a spus:

De unde se poate achizitiona?
Si la caroserii sa inteleg ca folosesti repair kit d-ala de lexan?
Daca mai ai prieteni pe acasa care vand frane hidraulice la pret bun nu imi spui si mie te rog.


Buna Diesel

in sfarsit a sosit sistem de setup pentru clasa 1/5
Se asemena cu cel de la Hudy, dar dimensiunile sunt cele potrivite pentru acesta clasa. Mentionez ca diametru rotii este de 110 mm.
Va arat cateve poze, si la prima intalnire pe care o facem la circuit Hobby Arena, sau undeva, o iau cu mine asa pot sa ta uite mai bine.

Urez tuturor un an nou fericit si plin de dorinte

Salutari si la la multi ani

Cu stima

Marco

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC02711.JPG
  • Imagine atasata: DSC02713.JPG
  • Imagine atasata: DSC02716.JPG
  • Imagine atasata: DSC02718.JPG

0

#242 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 29 December 2011 - 12:43 AM

Eu am trecut pe benzina de 95,tocmai mi sa gripat motorul.Aveti ideie de ce?
  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

#243 Useril este offline   Alex-T 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 556
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 December 2011 - 11:23 AM

Vezi postareacaspi, la 29 December 2011 - 12:43 AM, a spus:

Eu am trecut pe benzina de 95,tocmai mi sa gripat motorul.Aveti ideie de ce?


Daca foloseai benzina de 98 probabil din cauza ei s-a gripat. Cum stai cu uleiul ? I-ai dat destul cat sa se unga sau ai umblat la setari si ai secat amestecul ?
0

#244 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 29 December 2011 - 04:35 PM

Vezi postareacaspi, la 29 December 2011 - 12:43 AM, a spus:

Eu am trecut pe benzina de 95,tocmai mi sa gripat motorul.Aveti ideie de ce?

Salut nu stiu ce reglaje ai facut dar ai reusit .... , nu stiu de ce nu incercati ulei pentru modelism produs de KLOTZ , respecti procentul de amestec ulei/benzina (95) ba chiar poti depasi un pic cantitatea de ulei si nu aveai nici o problema , nu cred ca ai consumat benzina echivalenta a zeci de mii de kilometri ( pana la urma este un motor cu segment de scuter , drujba etc ) , cumpara un set motor de 30cc daca tot ai stricat motorul si bagi un rodaj ca al carte
Cu stima
0

#245 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 29 December 2011 - 08:05 PM

depinde in ce conditii a mers motorul de s-a gripat.cat ulei ai folosit.ce ulei ai folosit.rodaj i-ai facut dupa recomandarile producatorului?
nu are nici o legatura benzina.ba mai mult benzina de 98 e mai 'uscata' decat cea de 95.
eu merg cu benzina de 95 la toate agregatele si nu au nici cea mai mica problema.deci exclude benzina.
If it is to be it is up to me
0

#246 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 29 December 2011 - 08:19 PM

Vezi postareaprisi, la 29 December 2011 - 08:05 PM, a spus:

depinde in ce conditii a mers motorul de s-a gripat.cat ulei ai folosit.ce ulei ai folosit.rodaj i-ai facut dupa recomandarile producatorului?
nu are nici o legatura benzina.ba mai mult benzina de 98 e mai 'uscata' decat cea de 95.
eu merg cu benzina de 95 la toate agregatele si nu au nici cea mai mica problema.deci exclude benzina.


Tin sa te contrazic la faza cu benzina , conteaza foarte mult cifra octanica la benzinare , daca nu ma insel cam toti producatorii ne dau datele tehnice ale motoarelor ( performante) calculate pentru benzina folosita de americani ( 85-88 ) ,dar asa cum spui si tu folosesti benzina de 95 daca folosesti de 98 s-ar putea sa ai surprize dupa cateva rezervoare ,chiar nu exclud benzina cel putin asta este parerea mea despre motoarele benzina , dar poti folosi si 98 si sa ne spui si noua dupa un timp cum mai sta motorul respectiv dar este alegerea ta , eu personal folosesc un amestec mai bogat de ulei si folosesc ulei special ( KLOTZ ) pentru astfel de motoare stiu ca este mai scump ( 60 lei litrul )) nu am bagat nici de drujba nici de scuter etc...
Cu stima
0

#247 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 29 December 2011 - 09:40 PM

Deci eu am folosit numai benzina de 98,si la rodaj si dupa aceia,la rodaj am folosit ulei motul mineral,dupa aceia am folosit motul fuul sintetic.Dupa ce am terminat si litru acela de motul,am zis sa schimb uleiu cu Husqvarna xp,daca tot este facut motorul de Husqvarna.Deci cu acest ulei la un litru de benzina bagam 25ml de ulei,cel de la magazin de unde am luat uleiu a zis sa bag 20ml de ulei la un litru dar eu am bagat cu 5ml mai mult ca sa fiu sigur.Deci eu am zburat numa cu benzina de 98 pana mia zis cineva ca nui bine,dupa aceia am hotarit sa schimb cu benzina de 95,si nu am apucat sa zbor un rezervor si mi sa oprit motorul an aer,cand am vrut sa ma uit la bujie am constatat ca motorul este blocat,am dat toba jos si am vazut ca pistonul era foarte zgariat.Deci benzina de 95,ulei Husqvarna xp 25 ml la un litru, reglajele de la carburator cel de (H) si (L) erau puse la o tura si un sfert.Motorul per total are 27 de ore de fuctionare fara cele de rodaj.
  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

#248 Useril este offline   Alex-T 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 556
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 December 2011 - 10:03 PM

Vezi postareacaspi, la 29 December 2011 - 09:40 PM, a spus:

Deci eu am folosit numai benzina de 98,si la rodaj si dupa aceia,la rodaj am folosit ulei motul mineral,dupa aceia am folosit motul fuul sintetic.Dupa ce am terminat si litru acela de motul,am zis sa schimb uleiu cu Husqvarna xp,daca tot este facut motorul de Husqvarna.Deci cu acest ulei la un litru de benzina bagam 25ml de ulei,cel de la magazin de unde am luat uleiu a zis sa bag 20ml de ulei la un litru dar eu am bagat cu 5ml mai mult ca sa fiu sigur.Deci eu am zburat numa cu benzina de 98 pana mia zis cineva ca nui bine,dupa aceia am hotarit sa schimb cu benzina de 95,si nu am apucat sa zbor un rezervor si mi sa oprit motorul an aer,cand am vrut sa ma uit la bujie am constatat ca motorul este blocat,am dat toba jos si am vazut ca pistonul era foarte zgariat.Deci benzina de 95,ulei Husqvarna xp 25 ml la un litru, reglajele de la carburator cel de (H) si (L) erau puse la o tura si un sfert.Motorul per total are 27 de ore de fuctionare fara cele de rodaj.


Daca era zgariat pe interior deja ne gandim ca poate a aspirat mizerii prin filtru...benzina de 98 avand cifra octanica mai mare banuiesc ca uzeaza motorul si mai mult...dar daca era ea de vina sau mai bine zis reglajele ar fi trebuit sa te trezesti cu motorul bubuit ca asa fac benzinarele...la nitro se largeste camasa si atat, la astea merg pana explodeaza.

Aceasta postare a fost editata de Alex-T: 29 December 2011 - 10:06 PM

0

#249 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 29 December 2011 - 10:07 PM

Prin filtru nu cred,ca are 2 bureti si nu prea are pe unde sa traga mizerie.
  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

#250 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 29 December 2011 - 10:30 PM

Salut , pai ai cam dat-o in bara in primul rand cu amestecul , chiar astazi am '' preparat in laborator '' un litru de benzina , iar unitatea de masura este ambalajul de ulei cu care a venit kit-ul de ss , deci pe ambalaj scrie asa
0,5 litri benzina 20 cc ulei
1 litru benzina 40 cc ulei
si tot asa , acum trage singur concluziile , ca sa sti eu am folosit la un litru de benzina 95 / 50 cc de ulei klotz
ai mare grija dupa ce faci motorul sa respecti cel putin amestecul de ulei/benzina prescris de producator , rodajul mai bogat la inceput probabil ca o sa strici cel putin o bujie , nu o fortezi macar un rezervor , daca erai din bucuresti te ajutam cu placere dar asa ....
bafta
0

#251 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 29 December 2011 - 10:41 PM

Pai pe bidonul de ulei scrie asa,Mix1:50(2%)asta nu inseamna 20 ml de ulei la un litru benzina,asa mia zis si cel de la magazin.
  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

#252 Useril este offline   snowmann 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 123
  • Inregistrat: 09-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 29 December 2011 - 11:18 PM

Vezi postareacaspi, la 29 December 2011 - 10:07 PM, a spus:

Prin filtru nu cred,ca are 2 bureti si nu prea are pe unde sa traga mizerie.

Daca tot suntem la capitolul cifra octanica :
Cifra octanica este valoarea rezultata in urma compararii unei benzine cu un combustibil etalon ( izooctanul ce are CO=100) si reprezinta rezistenta acelei benzine de a detona, cu cat C O este mai mare cu atat rezistenta la detonatie creste...ok, cu ce ne afecteaza pe noi? Motoarele ce merg pe benzina sunt gandite pentru o anumita C O (legata direct de raportul de comprimare) pentru ca la o anumita C O raportul de comprimare va cauza aprinderea prematura a amestecului (detoneaza) ce duce la o explozie cand pistonul se afla in punctul mort superior (sau chiar inainte de aceasta) si toata forta exploziei se duce in bucsi, cuzineti ,rulmenti sau ce are motorul intre biela si bolt si biela si arbore. Un alt efect al detonatiei produse in motor este cresterea temperaturii ce duce la uzarea prematura a pistonului a segmentilor si a cilindrului DAR o crestere de temperatura care sa produca efectele astea trebuie sa fie una foarte mare (una care nu poate fi produsa de doua benzine cu CO atat de apropiata. Un alt indicator al temperaturii ridicate in motor este culoarea bujiei si starea ceramicii din varful ei .
Concluzii : - verifica si culoarea bujiei
-diferenta de CO nu a fost cauza blocarii motorului( parere personala bazata pe ce am intalnit in experienta proprie)
-cauta si in alta parte eventuale defecte(eventual in filtru de aer ceva impuritati)
- NEAPARAT POZE CU MOTORUL DESFACUT ....sa ii vedem si noi defectele (eu unu sunt curios sa vad ce si cum)
0

#253 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 29 December 2011 - 11:35 PM

Poze nu am cum sa mai pun,pentru ca la-am facut deja motorul,am si fost la teste,dar din pacate nu am zburat ca am avut probleme cu guvernorul,nu intra in fuctionare,dar am zburat un pic fara guvernor si se pare ca merge bine motorul.Sper sa fie ok.Tin sa zic ca folosesc acelasi piston si segment,segmentul era bun,pistonul la-m dat cu smirghel foarte fin,cand am pornit iar motorul lam lasat sa merga in relantii cam 40-50 minute cu 2 opriri.
Amestecul de 25ml ulei la 1 litru benzina este bun?
  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

#254 Useril este offline   snowmann 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 123
  • Inregistrat: 09-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 29 December 2011 - 11:39 PM

Vezi postareacaspi, la 29 December 2011 - 10:41 PM, a spus:

Pai pe bidonul de ulei scrie asa,Mix1:50(2%)asta nu inseamna 20 ml de ulei la un litru benzina,asa mia zis si cel de la magazin.

In manualul de la hpi 25:1 gasoline to oil este raportul deci la un litru trebuie sa pui 40 ml ulei ......ca sw obtii performante mai bune mai saraceati amestecu (eu unu ma dau cu 25 ml )
0

#255 Useril este offline   snowmann 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 123
  • Inregistrat: 09-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 29 December 2011 - 11:50 PM

Vezi postareasnowmann, la 29 December 2011 - 11:39 PM, a spus:

In manualul de la hpi 25:1 gasoline to oil este raportul deci la un litru trebuie sa pui 40 ml ulei ......ca sw obtii performante mai bune mai saraceati amestecu (eu unu ma dau cu 25 ml )

Repede dispare edit ...... In manualul zenoah scrie 25-40 ml ulei /litru !!!!
0

#256 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 29 December 2011 - 11:51 PM

In manualu motorului scrie asa.
Mix gasoline(octane over 95) and high grade 2 cycle engine oil (mixing use type;F3C grade or ISO EGC grade) at mixing ratio 25-40;1.This mixing ratio is according to the oil recommendation.
  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

#257 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 30 December 2011 - 12:03 PM

Vezi postareamarian.dumitru74, la 29 December 2011 - 08:19 PM, a spus:

Tin sa te contrazic la faza cu benzina , conteaza foarte mult cifra octanica la benzinare , daca nu ma insel cam toti producatorii ne dau datele tehnice ale motoarelor ( performante) calculate pentru benzina folosita de americani ( 85-88 ) ,dar asa cum spui si tu folosesti benzina de 95 daca folosesti de 98 s-ar putea sa ai surprize dupa cateva rezervoare ,chiar nu exclud benzina cel putin asta este parerea mea despre motoarele benzina , dar poti folosi si 98 si sa ne spui si noua dupa un timp cum mai sta motorul respectiv dar este alegerea ta , eu personal folosesc un amestec mai bogat de ulei si folosesc ulei special ( KLOTZ ) pentru astfel de motoare stiu ca este mai scump ( 60 lei litrul )) nu am bagat nici de drujba nici de scuter etc...
Cu stima



nea marian,nu vreau sa fiu arogant,dar lasa-ne.nu-i singurul topic in care scrii bazaconii.foloseste tu ulei klotz sau ce o mai fi ala,pune cat vrei tu ulei in amestec si gata.dar nu mai da recomandari in necunostiinta de cauza.
mult prea mult ulei in benzina duce la depuneri pe capul pistonului si chioulasa,asa zisa calamina si cand se acumuleaza prea multa se mai si desprinde si zgarie cilindru.
asa dar prea mult ulei iar nu-i bun.
nu stiu ce profesie ai ,dar te asigur ca la motoare in 2 timpi mai cunosc si eu cate putin,ironia face ca eu cam printre ele mi-am trait copilaria si adolescenta.
uleiul motul care-l folosesc e cam 90 de lei litru,deci ala al tau nu-i asa scump.plus ca la motocross-urile de competitie(am vro 2 amici care au) uleiul motul merge de minune,motoare care mentionez ca trec frecvent de 10k ture.
la baja am mers si cu 20 ml la 1 l de benzina,si cu 40 de ml la 1 l.motorul a mers exceptional.cu cat mai putin ulei creste si temp motorului,dar un 20 de ml e suficient cat sa nu se caleze,in schimb suporta uzuri mai mari.
cauza calarii unui motor,cu zgarieturi pe cilindru multe si fine e supraincalzirea ce poate sa provina de la racire insuficienta,putin ulei sau de proasta calitate.singurul ulei bun din categoria motofierastraielor e stihl.eu cu asta n-am intampinat probleme nici la un agregat.

Aceasta postare a fost editata de prisi: 30 December 2011 - 12:07 PM

If it is to be it is up to me
0

#258 Useril este offline   Batranel 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Muzica, modelism

Postat 31 December 2011 - 10:38 AM

Buna tuturor

de ce stiu eu despre amesec, acestuia sa mesura in procent la litru.
Motoarele 2 timpi poate sa folosesca amestec de la 2% pana la 4%, mai bogat sau mai sarac aduce probleme mecanice seriose.

Pe de alta parte trebuie sa intelegem ca exista doua situatie diferite:
Situatia de derulare motorul nou nou
Situata de regim.

Pentru a derula motorul, eu folosec minim 5 litri de amestec la 4%, este un pic bogat, dar motorul este nou si trebui intai lubrificat
Pentru derulare motorul, nicio data va fi fortat la maxim, trebui incalzit curespunzator si folosit usor usor.
Dupa acesti 5 litri teebuie verificat componentele mecaniche la interior si ca de obicei trebui schimbat "fascia elastica" la piston (nu stiu cum se chiama in limba Romana)
Dupa derulare, folosec amestecul scazut la 3,5 - 3 %. Nicio data am comborat maj jos.
Cu acesta metoda nu am avut nicio data probleme, pe de alta parte moturul "canta" foarte bine.

Eu fac asa.
Cand se spune de exemplu 4% la litru inseamna ca 1 litru este facut de o parte de benzina si de o parte de ulei.
Atunci, daca matematica nu me inseala:
1000 ml * 4% = 40 ml.
1000 ml - 40 ml = 960 ml

1000 ml amestec este egal cu 960ml benzina + 40 ml ulei.
Nu am considerat octane la benzina pentru ca nu are nicio legatura asa cum a spuns foarte clar snowman.

Cu stima, respect, si la mult ani

Marco
0

#259 Useril este offline   Batranel 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Muzica, modelism

Postat 31 December 2011 - 10:56 AM

Buna

ultim post pentru acest an, cred

Masina mea este gata din punctul de vedere pregatire, reglare, etc.
Acum trebuie folosita...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC02723.JPG
  • Imagine atasata: DSC02724.JPG

0

#260 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 01 January 2012 - 02:05 PM

In primul rand "La multi ani"

Caroseria arata beton. Ne poti spune producatorul?
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#261 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 01 January 2012 - 10:33 PM

La Multi Ani.Domnilor am sa pun un filmulet,sa va dati si voi cu parerea daca suna bine motorul.

  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

#262 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 02 January 2012 - 12:35 PM

Salut si LA MULTI ANI ,
se pare ca am intrat intr-o polemica cu unul dintre forumisti precum ca am scris diverse bazaconii si alta data , dar stiti cum este fiecare pasare .... , deci in legatura cu uleiul mergi pe cei mai bun nu pe uleiuri de drujba si alte cele '' motocros ..... '' poti cauta pe google marca respectiva de ulei si vei vedea despre ce este vorba , pentru iarna poti folosi o bujie cmr6h , s-au un cmr5h , sunt bujii mai calde pentru sezonul rece, ,amestecul de ulei fiecare producator de motor recomanda ceva deci aici faci cum vrei , eu ti-am spus cum am facut eu , si imi porneste la a doua sfoara acum , am bujie cmr5h , iar daca am deranjat in vreun topic pe cineva imi cer scuze dar nu fata de '' prisi '' .. ,asa ca te rog vsv de parerile tale fata de baja ....... , stiu ca ai luat masina la mana a2a poti face rost de un manual , demontezi masina pana la ultimul surub si dupa ceea vorbim despree dataliile tehnice , si despre intretinere.
Daca vrei mai multe detalii da-mi mesaj pe pm , la topicul deschis de tine nu mai raspund pe forum
Cu stima
0

#263 Useril este offline   yoo666 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 01-June 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 07 January 2012 - 02:21 AM

Salutare tuturor si La multi ani!
De ceva vreme vreau sa va prezint si eu benzinara mea (baja 5b ss) pe care o posed de un an dar din lipsa timpului si a altor prioritati am ajuns tocmai acum sa postez! in tot acest acest an a trecut prin numeroase modificari pe care va las sa le vedeti in pozele urmatoare:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1.jpg
  • Imagine atasata: 2.jpg
  • Imagine atasata: 3.JPG
  • Imagine atasata: 4.JPG
  • Imagine atasata: 6.JPG
  • Imagine atasata: 7.JPG

0

#264 Useril este offline   yoo666 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 01-June 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 07 January 2012 - 02:32 AM

Si inca ceva pentru "prisi" in legatura cu uleiul de amortizoare, da au inceput sa curga si rau inca sa vad daca le mai pot salva, multam de atentionare!
Stima!
0

#265 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 08 January 2012 - 02:10 PM

Vezi postareayoo666, la 07 January 2012 - 02:21 AM, a spus:

Salutare tuturor si La multi ani!
De ceva vreme vreau sa va prezint si eu benzinara mea (baja 5b ss) pe care o posed de un an dar din lipsa timpului si a altor prioritati am ajuns tocmai acum sa postez! in tot acest acest an a trecut prin numeroase modificari pe care va las sa le vedeti in pozele urmatoare:


ce gume is alea pe spate?de unde le-ai luat?
If it is to be it is up to me
0

#266 Useril este offline   snowmann 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 123
  • Inregistrat: 09-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 08 January 2012 - 02:45 PM

Vezi postareaprisi, la 08 January 2012 - 02:10 PM, a spus:

ce gume is alea pe spate?de unde le-ai luat?

Cauciucurile sunt hostile mx ....destul de bine cotate pe forumurile de afara.
0

#267 Useril este offline   yoo666 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 01-June 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 09 January 2012 - 11:46 AM

Se numesc Mx Tires si sunt de la Hostile Racing
Uite un link:http://www.tgndistributing.com/mx-tires.html
sper sa iti fie de folos
despre ele nu am decat cuvinte de lauda (daca te hotarasti sa cumperi sa alegi extra hard ca si compozitie) pe teren accidentat(pamant, noroi, pietris) isi fac treaba foarte bine dar au fost incercate si pe zapada
Stima!
0

#268 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 12 January 2012 - 10:08 PM

Pentru toti mai ales pentru Caspi , nu ma pot abtine sa nu lamuresc lucrul acesta , dupa cum vezi cei de la zenoah( def nu au pregatirea noastra ... )
ei sunt japonezi ce stiu ei , si culmea au adus vorba despre uleiul KLOTZ , deci ''folositi in continuare amestecul dupa ureche si uleiul de porumb '' si totul va fi '' bine''


Zenoah G260 PUM Radio Control
2-Cycle Oil: Klotz makes a synthetic 2-Stroke Oil for R/C
applications (KSFP0310), mix ratio for this engine is 25 - 40 parts
gasoline to one part oil


Venom 26cc 4.5 KWA Gasoline Powered Marine Engine
Two stroke premix oil, mix at 20:1 fuel ratio for 1 hour,
25:1 fuel ratio for 3 hours, 30:1 fuel ratio for standard
operation
90 octane unleaded gasoline

Scuzati aroganta , aceasta postare este un pamflet si trebuie tratata ca atare
Cu stima
0

#269 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 January 2012 - 02:26 PM

Vezi postareamarian.dumitru74, la 12 January 2012 - 10:08 PM, a spus:

Pentru toti mai ales pentru Caspi , nu ma pot abtine sa nu lamuresc lucrul acesta , dupa cum vezi cei de la zenoah( def nu au pregatirea noastra ... )
ei sunt japonezi ce stiu ei , si culmea au adus vorba despre uleiul KLOTZ , deci ''folositi in continuare amestecul dupa ureche si uleiul de porumb '' si totul va fi '' bine''


Zenoah G260 PUM Radio Control
2-Cycle Oil: Klotz makes a synthetic 2-Stroke Oil for R/C
applications (KSFP0310), mix ratio for this engine is 25 - 40 parts
gasoline to one part oil


Venom 26cc 4.5 KWA Gasoline Powered Marine Engine
Two stroke premix oil, mix at 20:1 fuel ratio for 1 hour,
25:1 fuel ratio for 3 hours, 30:1 fuel ratio for standard
operation
90 octane unleaded gasoline

Scuzati aroganta , aceasta postare este un pamflet si trebuie tratata ca atare
Cu stima


Acum nu te mai contrezice nimeni :rolleyes:

Voi ce modificari ati m-ai facut la benzinarele voastre?
Pe mine ma bate gandul sa-mi iau un motor de 29cc. Si nu stiu care este mai bun dintre Chung Yang, Rovan Sport sau King Motor. As alege un Zenoah dar mi se par destul de schumpe.
0

#270 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 14 January 2012 - 05:24 PM

pana la urma nu-i ideea de contrazis.
uleiul recomandat de un producator nu-i neaparat si cel mai bun.poate sa fie si chestie de marketing,aia de la uleiurile respective au facut contract cu aia care vand motoare sa le recomande uleiul lor.
cum la VW recomanda castrol,asta nu inseamna ca uleiul castrol ecel mai bun pentru tipul ala de masina.
If it is to be it is up to me
0

Arata acest topic


  • 21 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »

15 useri citesc topicul
0 membri, 15 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro