Benzinare totul legat de automodele pe benzina
#91
Postat 04 November 2010 - 06:32 AM
http://www.rhcforum.ro/index.php?showtopic...st&p=433819
Voi cum procedati?
#92
Postat 04 November 2010 - 05:14 PM
dan_mitea, la Nov 4 2010, 07:32 AM, a spus:
http://www.rhcforum.ro/index.php?showtopic...st&p=433819
Voi cum procedati?
Eu nu goleam carburatorul de benzina si nici rezervorul, nu-mi amintesc ca cei de la FG sa zica asa ceva prin manuale.
Mentionez ca avem motor Solo de 23cc(made in germany) cu carburator Walbro si la revizia dinainte de vinzare carburatorul era perfect, cu tot cu membranele sale.
Adevarul este ca nu am avut pe mina benzinar de aero dar nu vad de ce ar fi diferita membrana carburatorului.
You can go faster... I can go anywhere !
#93
Postat 04 November 2010 - 07:00 PM
Fanutu, la Oct 19 2010, 07:58 PM, a spus:
Salut , aceeasi problema am avut-o si eu cu o baja ss , se pare ca de vina a fost amestecul din carburator si din aceasta cauza imi ancrasa bujia destul de repede si nu mai pornea s-au nu mai dadea scanteie ca si cum de vina ar fi aprinderea de aceea sfatul meu este sa mai umbli la amestec sa il aduci la setarile de fabrica schimbi bujia cu una nou si o sa porneasca la prima sfoara.
Ce masina ai ?
#94
Postat 04 November 2010 - 09:46 PM
dan_mitea, la Nov 4 2010, 06:32 AM, a spus:
http://www.rhcforum.ro/index.php?showtopic...st&p=433819
Voi cum procedati?
Nici eu nu am golit carburatorul la Baja, nici macar rezervorul. Si nici cel care a luat-o de la mine si nu au fost probleme. Cred ca nu trebuie sa-ti creezi probleme, daca nu le ai!
#96
Postat 04 November 2010 - 10:24 PM
Aceasta postare a fost editata de Alex-T: 04 November 2010 - 10:24 PM
#97
Postat 06 November 2010 - 12:12 AM
marian.dumitru74, la Nov 4 2010, 07:00 PM, a spus:
Ce masina ai ?
am un carbon rally (fighter)am luat o bujie chinezeasca ca era identica la filet si la marime dar face interferente cu electronica motoru porneste foarte usor dar cand o turez la maxim da sa moara si dupa ceva timp se accelereaza singura si se opreste ce ar putea fi de vine?
Aceasta postare a fost editata de Fanutu: 06 November 2010 - 12:13 AM
#98
Postat 06 November 2010 - 01:06 AM
deci, @dan_mitea: explicatia cerintei specifice de a usca carburatorul s-ar putea datora materialului folosit de producatorii acelui motor
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#99
Postat 06 November 2010 - 10:05 PM
Fanutu, la Nov 6 2010, 12:12 AM, a spus:
Eu zic ca este bujia de vina. Ia una special facuta pentru automodele ca asta probabil e pentru motoare de scuter. Din cele spuse de tine si din ce experienta am avut eu cu nitro as putea sa zic ca e de la carburator si ca e amestecul prea bogat si se ineaca motorul. Chiar...ai niste setari anume la carburator sau mergi pe cele din fabrica ? Nu de alta dar alea din fabrica sunt cam bogate in amestec.
#102
Postat 07 November 2010 - 10:43 PM
AG-74-HESS, la Nov 7 2010, 09:52 PM, a spus:
Sa lasi benzina in carburator. Daca membranele sunt facute sa reziste la fluxul de benzina care trece prin carburator in momentul functionarii motorului atunci de ce sa nu reziste cand motorul nu este folosit ?
#103
Postat 08 November 2010 - 01:04 AM
Alex-T, la Nov 7 2010, 10:43 PM, a spus:
Pentru ca se numeste chimie Alex-T. Stationarea combustibilului da posibilitatatea declansarii reactiilor chimice care duc la imbatranirea cauciucului.
Daca nu intelegi asta incearca un exercitiu de imaginatie: trece o bricheta aprinsa peste mana si apoi tine flacara in acelasi loc. Simti diferenta?
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#105
Postat 08 November 2010 - 04:06 PM
porcofon, la Nov 8 2010, 01:04 AM, a spus:
Daca nu intelegi asta incearca un exercitiu de imaginatie: trece o bricheta aprinsa peste mana si apoi tine flacara in acelasi loc. Simti diferenta?
Si daca scoti combustibilul nu se intampla acelasi lucru ? Daca da inseamna ca orice s-ar incerca tot la acelasi rezultat ajungi: membrane imbatrinite care necesita schimbare. Asta e, dai un ban iei altele. Chimia nu este si nu va fi niciodata materia mea preferata ( asta ca off-topic ).
@Marius995: Spre exemplu 5T-ul meu m-a costat 4600RON. Poti opta pentru un 5B v2.0 care e 3500RON, mi se pare, dar e de slaba calitate ( piesele au tendinta sa se rupa in conditii de stres ). 5T-ul este complet si are piesele de la 5B SS pe el deci automat mult mai rezistent. Poti opta pentru un Reely Carbon Breaker care e vreo 500 de euro sau un FG Marder in functie de buget.
#106
Postat 08 November 2010 - 05:49 PM
Deci, incepand cu 9. Nov, puteti vedea modele FG onroad si offroad la magazin!
http://www.autorc.ro...roducts_id=2213
http://www.autorc.ro...php?cPath=3_195
Atentie, ceea ce este marcat "in stoc" pe site, este in stoc in mod real!
#107
Postat 08 November 2010 - 07:52 PM
Alex-T, la Nov 8 2010, 04:06 PM, a spus:
Pai, nu e acelasi lucru. Daca producatorul a folosit un material care se corodeaza la contactul indelungat cu compusii din benzina acesta nu va coroda o data ce il usuci.
Evident asta nu e o regula general valabila. Cum spunea Miez, exista producatori care recomanda pastrarea benzinei tocmai pentru a nu se usca si coroda.
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#110
Postat 07 March 2011 - 02:22 PM
Sunt colegi la care axurile care tin satelitii au iesit si s-a ales praful de diferential. De asemenea cunosc persoane cu Reely care au cca. 7 L la activ si diferentialul nu a avut acesta problema.
Am scos capacul pull starter-ului si am facut semn pe ventilator in dreptul pozitiei unde pistonul este in pozitia de jos.
Aceasta postare a fost editata de Dan71: 07 March 2011 - 02:25 PM
You can go faster... I can go anywhere !
#111
Postat 07 March 2011 - 06:57 PM
http://cgi.ebay.com/...1#ht_500wt_1156
de asemenea poate cineva sa-mi explice mai bine cum este treaba cu diferentialul, nu inteleg unde ii trebuie saiba. bafta
#112
Postat 07 March 2011 - 08:04 PM
Acele axe pe care stau satelitii citeodata ies si adio interiorul diferentialului. Grosinea saibei este de 0.35mm.
Da kitul prezentat de tine in link este complet.
A mea a fost 4x4 de la mama reely
You can go faster... I can go anywhere !
#113
Postat 08 March 2011 - 10:27 PM
Dan71, la 07 March 2011 - 08:04 PM, a spus:
Acele axe pe care stau satelitii citeodata ies si adio interiorul diferentialului. Grosinea saibei este de 0.35mm.
Da kitul prezentat de tine in link este complet.
A mea a fost 4x4 de la mama reely
salut, imi poti da si mie un site ceva pt piese de schimb, incercat de tine, mersi mult pt raspuns
#115
Postat 09 March 2011 - 10:14 PM
iuliann18, la 08 March 2011 - 10:27 PM, a spus:
cam ce piese te-ar interesa??poate te putem ajuta noi "din rezerva de stat"esti din bucuresti??
dane !!!!! cand ne vedem si noi sa le chinuim (banuiesc ca nu stai pana vine vara)
Aceasta postare a fost editata de vice_12_85: 09 March 2011 - 10:16 PM
ADRIAN 074xxxx281
#118
Postat 11 March 2011 - 08:55 PM
vice_12_85, la 09 March 2011 - 10:14 PM, a spus:
dane !!!!! cand ne vedem si noi sa le chinuim (banuiesc ca nu stai pana vine vara)
Salut, sunt din buc si m-ar interesa ambele servo si vreau sa o fac 4wd, am doar diferential fara nimic atceva