Benzinare totul legat de automodele pe benzina
#333
Postat 12 March 2012 - 02:02 PM
Diesel, la 12 March 2012 - 10:44 AM, a spus:
Pana atunci mai vorbim/scriem... dar ma gandeam sa anunt, poate iesim mai multi.
P.......ei...nu se poate asa ceva, nu sunt in tara!!!!!!
Ok, mai ne vedem weekend-ul urmator
Toata cele bune si distractia maxima
#335
Postat 12 March 2012 - 08:08 PM
FG-Monstertruck
- Zenoah 26ccm engine
- FG supply tuning pipe
- front disc brakes system
#336
Postat 12 March 2012 - 08:18 PM
Diesel, la 12 March 2012 - 10:44 AM, a spus:
Pana atunci mai vorbim/scriem... dar ma gandeam sa anunt, poate iesim mai multi.
Salut , am fost ieri ( duminica ) prin parc , am avut masina cu mine dar nu m-am dat cu ea ( nu a fost cazul ) din motive intemeiate, daca duminica este bine( nu ploua ,ninge ) si daca se mai incalzeste vin cu siguranta , iar ora este ideala nici prea devreme nici prea tarziu ( pentru mine cel putin ) sper sa ne vedem acolo cat mai multi ( o sa pun cauciucurile de on road )crezi ca ne vor lasa sa intram pe pista lor ?
#339
Postat 13 March 2012 - 06:56 AM
Diesel, la 12 March 2012 - 09:01 PM, a spus:
Salut , de curiozitate la ce te ajuta killswitch-ul asta ? eu inteleg ca ii taie alimentarea cu curent de la magnetou la bujie ,dar de ce iar trebui taiata nu inteleg , sa opresti motorul fara a mai ajunge linga masina oare ?
#340
Postat 13 March 2012 - 07:43 AM
marian.dumitru74 a spus:
Salut , de curiozitate la ce te ajuta killswitch-ul asta ? eu inteleg ca ii taie alimentarea cu curent de la magnetou la bujie ,dar de ce iar trebui taiata nu inteleg , sa opresti motorul fara a mai ajunge linga masina oare ?
Vezi mai sus un pic pozele mele....un killswitch ar fi evitat totul....Killswitch are mai multe roluri-taie scanteia cand ramane receptorul fara baterie-taie cand ramane fara semnal-opreste scanteia cand vrei tu(in caz ca ramane blocata pe acceleratie si vrei sa o opresti)
#341
Postat 13 March 2012 - 08:25 AM
@Diesel Ce model de killswitch ai luat in final si de unde? Multumesc!
Aceasta postare a fost editata de Lord Dark: 13 March 2012 - 08:27 AM
#343
Postat 13 March 2012 - 01:29 PM
Lord Dark, la 13 March 2012 - 08:25 AM, a spus:
@Diesel Ce model de killswitch ai luat in final si de unde? Multumesc!
Baga doua-trei picaturi de superglue si ai terminat balciul.
Killer bee am luat versiunea 1, care nu se mai fabrica.
Dar as fi luat oricare, bineinteles care sa se "pupe" cu statia mea.
#344
Postat 13 March 2012 - 02:22 PM
Lord Dark a spus:
Am achizitionat de curant un kit 5B-SS si beadlock-ul in interiorul jentii fata are un defect de fabricatie. Credeti ca este vreo problema daca rulez cu el asa?
@Diesel Ce model de killswitch ai luat in final si de unde? Multumesc!
Lipsa materrial ...este un defect la care nu se comenteaza .....se schimba fara probleme , daca cel de la care l-ai luat nu il schimba poti contacta direct hpi...dar nu cred ca merita tot deranjUl. Asa cum spune si Diesel 2picaturi de super glue si gata, oricum nu sunt asa rezistente cele stock.
#345
Postat 13 March 2012 - 02:38 PM
Pentru colegii benzinari din Bucuresti, ce ulei folositi si de unde il cumparati.
Multumesc ptr. raspunsuri
Aceasta postare a fost editata de Lord Dark: 13 March 2012 - 02:42 PM
#348
Postat 13 March 2012 - 03:33 PM
#349
Postat 13 March 2012 - 03:49 PM
Diesel, la 13 March 2012 - 03:33 PM, a spus:
AAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Dadadada.. bine ca ai pornit-o tu pe balcon.... HAAHAHAHHAAHAHAHAA
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#350
Postat 13 March 2012 - 07:03 PM
snowmann, la 13 March 2012 - 07:43 AM, a spus:
Pai si fail safe-ul ce mai face ? ca doar nu l-au pus acolo de florile marului
#351
Postat 13 March 2012 - 07:26 PM
marian.dumitru74 a spus:
Pai si fail safe-ul ce mai face ? ca doar nu l-au pus acolo de florile marului
Fail safe duce servo de acceleratie in pozitia de frana in caz ca se pierde semnalul intre receptor si emitator, dar pentru asta ai jevoie de baterie si de servo care sa functioneze si failsafe nu iti opreste motorul doar comanda un servo sa ajunga intr-o pozitie prestabilita!
#352
Postat 13 March 2012 - 07:41 PM
snowmann, la 13 March 2012 - 07:26 PM, a spus:
se considera ca te dai cu masina cu plinul facut cu acumulatorul de la rx incarcat , acumulatorii de la tx incarcati, daca te dai fara acumulatorul incarcat atunci consider ca mai bine stai acasa , momentan nu ma atrage ideea asta , eu tin cont si ca acc de la rx are o capacitate destul de mare vreo 4,5 - 5 amp , deci pentru cateva plimbari iti este suficient ,asta este strict parere mea
#353
Postat 13 March 2012 - 07:56 PM
marian.dumitru74 a spus:
se considera ca te dai cu masina cu plinul facut cu acumulatorul de la rx incarcat , acumulatorii de la tx incarcati, daca te dai fara acumulatorul incarcat atunci consider ca mai bine stai acasa , momentan nu ma atrage ideea asta , eu tin cont si ca acc de la rx are o capacitate destul de mare vreo 4,5 - 5 amp , deci pentru cateva plimbari iti este suficient ,asta este strict parere mea
Si daca se arde servo pe pozitia WOT? Atunci e atunci
#354
Postat 13 March 2012 - 08:04 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#355
Postat 13 March 2012 - 08:17 PM
snowmann, la 13 March 2012 - 07:56 PM, a spus:
Daca se pune problema asa ,atunci ..... daca se strica kill-ul , tragi de sfoara pana ramai fara mana , acum urmeaza ...cum se strica kill-ul , pai un fir intrerupt din cauze naturale,si altele si altele , eu raman la parerea mea , nu o sa folosesc asa ceva cel putin momentan nu ma convinge produsul asta
#356
Postat 13 March 2012 - 08:48 PM
marian.dumitru74, la 13 March 2012 - 08:17 PM, a spus:
Cand o sa se strice servoul si o sa se lipeasca masina de un zid ai sa'ti schimbi parerea :)
Bafta!
#358
Postat 14 March 2012 - 10:39 AM
Cine vrea sa isi cumpere, o sa isi cumpere si gata.
Fail-safe-ul te ajuta atata timp cat receptorul automodelului este alimentat cu curent.
In cazul in care statia este mai desteapta si are fail safe incorporat, face treaba tot atata timp cat este alimentat receptorul.
In cazul in care receptorul pierde alimentarea cu curent, fail-safe-ul ramane cu "gura cascata" si se mira si asteapta si el finalul... de obicei tragic.
Kill switch-ul nu este doar de basini, ca sa iti opresti motorul "stand in picioare" langa masina, si nu este doar pentru "reumatici". In cazul in care se pierde receptia sau se epuizeaza acumulatorul sau iese mufa de alimentare (cum se vede, ca a patit masina mea, in filmuletul de prezentare la hobby arena al protv) intra in actiune si opreste motorul.
Daca o luam si pe partea cealalta si ne gandim ca automodelul are de 80km/h si opreste motorul killswitch-ul ca am ramas fara receptie, nu prea ai ce sa faci, decat sa astepti sa se opreasca, intr-un fel sau altul. Dar, tot este mai bine, decat in cazul (meu) in care a intrat frontal in zid la vreo 35-40km/h si apoi a inceput sa se tureze si mai tare motorul...
Dragi benzinari, vedeti ca s-a anuntat programul competitional la sectiunea "intalniri si concursuri" in care este stipulata si clasa 1/5 benzina... Ar fi bine, sa va anuntati prezenta sau macara intentia de a participa, ca sa stie si organizatorul daca o sa tina o clasa de asemenea anvergura sau nu. Vedeti si balcaniada, care o sa fie doar pentru cei cu on-road-uri, dar o sa fie cel putin 10-15 piloti de afara... Sper sa vina si la noi in afara de prietenii bulgari, si nemtii si turcii cu ale lor "brute".