Benzinare totul legat de automodele pe benzina
#130
Postat 20 May 2011 - 05:23 PM
Eu as sti unul, de la mausoleu mai mergem iesim in strada tranversam si e o bucata de gard lipsa si putem sa ne dam acolo ca nu prea e lume, prin zona aia unde e si lacul. Nu stiu cum sa va detaliez mai mult :drinks:
#131
Postat 20 May 2011 - 10:13 PM
#132
Postat 20 May 2011 - 10:50 PM
Alex-T, la 20 May 2011 - 10:13 PM, a spus:
Alex,
Eu sigur nu am cum sa vin in weekend indiferent de ora pentru ca am ambele zile ocupate la maxim.
Legat de stickere, DA eu vreau foaia pe care am comandat-o dar va trebui sa ne vedem de luni incolo pentru exchange, chiar nu am cum in weekend.
Eu am iesit miercuri si joi la palat si a fost foarte ok pista, cu toate ca plouase cu o zi inainte. A fost soare si s-a uscat atat de mult incat mi-am facut cauciucurile de pe spate slick-uri, de parca m-as fi dat pe asfalt.
Daca iesiti, distractie placuta!
Aceasta postare a fost editata de w3edflorin: 20 May 2011 - 10:53 PM
Hot Bodies D8T - Truggy 1:8
#133
Postat 17 July 2011 - 02:59 PM
e super distractiva,un comportament total,total diferit fata de orice alt RC condus de mine.
o problema ar fi acele spoilere care se prinde de skidplate-ul spate,aduna toata iarba si toate floricelele de pe camp,chiar nu stiu ce o sa-i fac sa nu se mai adune atatea paie.
ca ulei momentan folosesc ulei de stihl,de drujba.intenionez sa achizitionez un motul full sint.
si inca o chestie mi-a atras atentia,un clincanit la motor,aproape ca la orice drujba,dar nu stiu daca e normal.nu am mai auzit alta baja pornitasa pot face o comparatie.
de pornit porneste extrem de usor,si la cald si la rece,merge exceptional.
am reusit sa pierd o roata la un musuroi de furnici,a sarit siguranta ce tine butucul fata.o sa-i fac filet si sa pun un surubel(am vazut ca si hpi au implementat aceasta metoda pe modelele noi)
in rest sunt f multumit de masina,dar din pacate trebuie sa ma dau singur,pt ca sunt singurul cu benzinara din zona.
#134
Postat 17 July 2011 - 10:47 PM
prisi, la 17 July 2011 - 02:59 PM, a spus:
e super distractiva,un comportament total,total diferit fata de orice alt RC condus de mine.
o problema ar fi acele spoilere care se prinde de skidplate-ul spate,aduna toata iarba si toate floricelele de pe camp,chiar nu stiu ce o sa-i fac sa nu se mai adune atatea paie.
ca ulei momentan folosesc ulei de stihl,de drujba.intenionez sa achizitionez un motul full sint.
si inca o chestie mi-a atras atentia,un clincanit la motor,aproape ca la orice drujba,dar nu stiu daca e normal.nu am mai auzit alta baja pornitasa pot face o comparatie.
de pornit porneste extrem de usor,si la cald si la rece,merge exceptional.
am reusit sa pierd o roata la un musuroi de furnici,a sarit siguranta ce tine butucul fata.o sa-i fac filet si sa pun un surubel(am vazut ca si hpi au implementat aceasta metoda pe modelele noi)
in rest sunt f multumit de masina,dar din pacate trebuie sa ma dau singur,pt ca sunt singurul cu benzinara din zona.
Cred ca e de la clpotul de la motor ca si mie la motorul de 23cc asa imi facea, cat despre eleron dal jos.
Niste poze cu dihania? :angry:
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente :blink:
#135
Postat 19 July 2011 - 12:19 AM
am cumparat ulei MOTUL 2T 800 factory line,ester,full sintetic.sa vedem ce o sa zica cu acest ulei,o sa impartasesc impresii.
momentan e la revizie desfacuta bucata de bucata.
cat de curand o sa pun si poze cu ea,eventual un filmulet cu bestia in actiune.
Aceasta postare a fost editata de prisi: 19 July 2011 - 12:21 AM
#141
Postat 21 July 2011 - 08:59 PM
HPI RACING CARS: ELECTRIC-miniMT (in progress)
_____________________________
#143
Postat 21 July 2011 - 09:38 PM
acum am cateva intrebari.
frana tine ok la masinile voastre?la mine e al naibii de slaba,si are servo de 10 kg.nu stiu de ce e asa slaba,probabil sabotii contaminati cu ceva ulei,nu-mi explic.
urmatorul upgrade o sa fie frana fata,bineinteles home made.... :rofl:
momentan serviciul ma preseaza destul de tare,dar cum o sa am timp liber o sa ma ocup de problema,numai bine pana ajunge segmentul din state poate o sa fie pusa la punct si cu franele.
#145
Postat 21 July 2011 - 10:08 PM
prisi, la 21 July 2011 - 09:38 PM, a spus:
acum am cateva intrebari.
frana tine ok la masinile voastre?la mine e al naibii de slaba,si are servo de 10 kg.nu stiu de ce e asa slaba,probabil sabotii contaminati cu ceva ulei,nu-mi explic.
urmatorul upgrade o sa fie frana fata,bineinteles home made.... :rofl:
momentan serviciul ma preseaza destul de tare,dar cum o sa am timp liber o sa ma ocup de problema,numai bine pana ajunge segmentul din state poate o sa fie pusa la punct si cu franele.
Ai vrunt model dupa care vrei sa faci frana pe fata?
#146
Postat 21 July 2011 - 10:18 PM
am idee cum sa le fac,am schitele in cap.materiale sunt,singura problema o sa fie sufele care o sa actioneze etrierele de frana.evident o sa fie frane mecanice,nu hidraulice ca nu am acces la scule asa performante incat sa pot confectiona pompe si etrieri hidraulici.
inca ma gandesc de la ce as putea lua sufa asa de fina.daca aveti idei....
#148
Postat 22 July 2011 - 07:04 AM
mie imi place cum a iesit,plus ca autocolantul asta e destul de grosut si mai ofera putina rigiditate lexanului.
#149
Postat 22 July 2011 - 07:20 AM
prisi, la 21 July 2011 - 10:18 PM, a spus:
cabluri de la frana fata de bicicleta?
daca nu vezi ca sunt la "rusi" sau carrefour niste cabluri de intins rufe care au cablu de asta finut invelit in plastic, e super ok pt asa ceva.
"That's sooo oshemmm !!!!!"
#150
Postat 22 July 2011 - 08:02 AM
andriu, la 22 July 2011 - 07:20 AM, a spus:
daca nu vezi ca sunt la "rusi" sau carrefour niste cabluri de intins rufe care au cablu de asta finut invelit in plastic, e super ok pt asa ceva.
corzi de chitara sau alte instrumente mai mari