intalniri la zbor la 3D sa avem si noi un topic
#151
Postat 07 February 2011 - 07:29 PM
#152
Postat 07 February 2011 - 07:38 PM
Si acum ce voiam sa va intreb pe toti participanti care frecventati 3D ...care puneti bani pt seminte ?
#153
Postat 07 February 2011 - 07:50 PM
#154
Postat 07 February 2011 - 08:17 PM
momete, la Feb 7 2011, 07:50 PM, a spus:
Faceti voi calculele si vedem cati sunt amatori si cat vine de caciula.Eu ma bag la contributii.
#155
Postat 07 February 2011 - 08:36 PM
#156
Postat 07 February 2011 - 08:51 PM
momete, la Feb 7 2011, 08:36 PM, a spus:
Preturile de acolo sunt pe zi,functie de gradul de dificultate al lucrarii.
Nivelarea pistei de acolo se rezolva usor in 2 ore cu un buldoexcavator(max.300ron).Problema apare pe urma,pt.ca daca vreti sa semanati gazon nu mai merge.Pentru asta trebuie arat si discuit.Daca arunci pur si simplu samanta de gazon dupa ce indrepti terenul cu cupa buldoexcavatorului,mai exista varianta sa acoperi samanta cu un strat superficial de pamant sau nisip,ceea ce inseamna costuri foarte mari si munca titanica.In caz contrar,la prima ploaie samanta se strange in cateva locuri si ramai cu buza umflata.
Deci,daca vreti sa faceti o pista ca la carte,astia sunt pasii:arat,discuit foarte bine(dublu chiar),semanat,tavalugit(compactat),udat.
Desigur,fara irigare si intretinere,sunt sanse mari ca gazonul sa se usuce,terenul sa se crape,etc.Au construit si altii piste similare si se confrunta cu aceeasi problema.
#157
Postat 08 February 2011 - 01:25 AM
Neekos, la Feb 7 2011, 08:51 PM, a spus:
Nivelarea pistei de acolo se rezolva usor in 2 ore cu un buldoexcavator(max.300ron).Problema apare pe urma,pt.ca daca vreti sa semanati gazon nu mai merge.Pentru asta trebuie arat si discuit.Daca arunci pur si simplu samanta de gazon dupa ce indrepti terenul cu cupa buldoexcavatorului,mai exista varianta sa acoperi samanta cu un strat superficial de pamant sau nisip,ceea ce inseamna costuri foarte mari si munca titanica.In caz contrar,la prima ploaie samanta se strange in cateva locuri si ramai cu buza umflata.
Deci,daca vreti sa faceti o pista ca la carte,astia sunt pasii:arat,discuit foarte bine(dublu chiar),semanat,tavalugit(compactat),udat.
Desigur,fara irigare si intretinere,sunt sanse mari ca gazonul sa se usuce,terenul sa se crape,etc.Au construit si altii piste similare si se confrunta cu aceeasi problema.
Realist vorbind, cred ca daca reusim nivelare terenului, toata lumea ar fi multumita, sigur, sumele pe care suntem dispusi a le investii in aceasta pista, nu vor ridica 3D la statut de modelodrom.
#158
Postat 08 February 2011 - 01:38 AM
PS.Nu stiu daca era cea mai buna solutie...insa era cea mai rapida,mai durabila si mai usor de intretinut in timp.
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#159
#160
Postat 08 February 2011 - 02:18 AM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#161
#162
Postat 08 February 2011 - 04:36 AM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#163
Postat 08 February 2011 - 06:41 AM
Putem incerca o indreptare a pistei cu un compactor de mana (cilindru greu tras cu mana - nu cu tractor - cel mult cu un atv sau ceva asemanator) si asta intr-un moment favorabil la topirea zapezii cand terenul e moale dar nu mai mult decat atat.
Ramane de baza tunderea periodica in timpul cand vegetatia este in expansiune.
P.S. Lungimea acum este de 85 m si se mai poate extinde prin tundere daca vrem (prin vara trecuta s-au mai luat cca. 10 m) - latimea nu o stiu dar poarta caracteristica de "suficient".
Bafta, zboruri multe si aterizari reusite !
#169
Postat 09 March 2011 - 09:58 AM
:) :D
ar cam fi timpul sa mai tragem cate-un zbor!!poate si ceva munca patriotica,pentru amenajarea pistei.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#172
Postat 10 March 2011 - 12:01 PM
dece, la 09 March 2011 - 05:00 PM, a spus:
Salut.
Sageata a pierdut-o Bogdan parca asa il chema, vara trecuta cand tragea la tinta, nea Horia il cunoaste.
Sint si eu prezent sambata la ora 11.
Aceasta postare a fost editata de marchidan: 10 March 2011 - 12:06 PM
YAK 54
Mustang P54
CAP232
Gemini
Eclipse7
Asman Virus 3,5
#174
Postat 10 March 2011 - 06:35 PM
CE BINE CA A SOSIT PRIMAVARA! ....AU ANUNTAT 18 GRADE .(pregatim spume,planoare etc pt inceput):)
#179
Postat 11 March 2011 - 08:27 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#180
Postat 12 March 2011 - 07:16 PM
s-a dezbatut si planul pt reamenanjarea pistei,s-a cotizat pt combustibilul masinei de tuns cu cate 10 ron .
turok
bizu
kamikaze
dorian
oaki
rocco
Speram sa mai fie cotizanti pt combustibilul ce va fi ars pt amenanjarea pistei pe intreg sezon .