intalniri la zbor la 3D sa avem si noi un topic
#271
Postat 26 April 2011 - 11:40 AM
Aurica din ce stiu te anunta cand nu mai ai semnal. La mine la Optic6 a tiuit cand nu am mai avut legatura cu modelul.
Imi pare rau si abia astept sa renasca :)
#272
Postat 26 April 2011 - 12:29 PM
Porumbeu, la 26 April 2011 - 11:40 AM, a spus:
Aurica din ce stiu te anunta cand nu mai ai semnal. La mine la Optic6 a tiuit cand nu am mai avut legatura cu modelul.
Imi pare rau si abia astept sa renasca :)
Daca zici tu ..........NON COMENT !
#276
Postat 26 April 2011 - 03:15 PM
Porumbeu, la 26 April 2011 - 11:40 AM, a spus:
Aurica din ce stiu te anunta cand nu mai ai semnal. La mine la Optic6 a tiuit cand nu am mai avut legatura cu modelul.
Imi pare rau si abia astept sa renasca :)
Hai sa zicem ca voi!
Dar in film se vede clar ca modelul nu a mai raspuns la comenzi.Avionul era intr-o pozitie din care l-ar fi scos si cel mai neexperimentat pilot.Tot ce trebuia sa faci era sa tragi profundor,asta ar fi facut-o oricine,macar din reflex.Florin nu s-ar fi balbait acolo,la cati ani de experienta are,si nu ar fi incercat sa ascunda daca intr-adevar ar fi fost din vina lui.
#277
Postat 26 April 2011 - 03:43 PM
Neekos, la 26 April 2011 - 03:15 PM, a spus:
1.Dar in film se vede clar ca modelul nu a mai raspuns la comenzi.
2.Avionul era intr-o pozitie din care l-ar fi scos si cel mai neexperimentat pilot.
3.Tot ce trebuia sa faci era sa tragi profundor,asta ar fi facut-o oricine,macar din reflex.
4.Florin nu s-ar fi balbait acolo,la cati ani de experienta are,si nu ar fi incercat sa ascunda daca intr-adevar ar fi fost din vina lui.
1.Da,se vede clar ca nu a mai raspuns la comenzi.Dar te-ai intrebat de ce?
2.Crezi tu? Asa de jos? Eu nu pot sa afirm asa ceva.
3.TOTAL GRESIT !!.Sunt sigur ca Turok a tras de profundor,asta a fost sfarsitul modelului.
4.Nu comentez,sunt sigur ca nici el nu mai stie bine ce s-a intamplat.
Putem analiza filmul secunda cu secunda:
1:08 scade gazul la relanti si intra in spirala picata;(nu, aia nu este o vrie-in caz ca va intrebati)
1:15 trage de profundor FARA SA RIDICE GAZUL,modelul nu are resursa dar conform actiunii profundorului incearca sa intre pe trasa normala;
1:16 din pozitie aproximativ orizontala (tot fara motor),modelul se angajeaza in limita de viteza si cade.
Parerea mea nu exclude faptul ca s-a pierdut linkul catre model.
Asa se vede in film!!
Si asa am vazut de multe ori live pe campurile patriei , piloti extrem de experimentati...si au pierdut modelul in fix acelasi mod.
#278
Postat 26 April 2011 - 05:07 PM
SILVIU66, la 26 April 2011 - 03:43 PM, a spus:
2.Crezi tu? Asa de jos? Eu nu pot sa afirm asa ceva.
3.TOTAL GRESIT !!.Sunt sigur ca Turok a tras de profundor,asta a fost sfarsitul modelului.
4.Nu comentez,sunt sigur ca nici el nu mai stie bine ce s-a intamplat.
Putem analiza filmul secunda cu secunda:
1:08 scade gazul la relanti si intra in spirala picata;(nu, aia nu este o vrie-in caz ca va intrebati)
1:15 trage de profundor FARA SA RIDICE GAZUL,modelul nu are resursa dar conform actiunii profundorului incearca sa intre pe trasa normala;
1:16 din pozitie aproximativ orizontala (tot fara motor),modelul se angajeaza in limita de viteza si cade.
Parerea mea nu exclude faptul ca s-a pierdut linkul catre model.
Asa se vede in film!!
Si asa am vazut de multe ori live pe campurile patriei , piloti extrem de experimentati...si au pierdut modelul in fix acelasi mod.
Am tras de profundor modelul a raspuns...e ok ,dar colerand mansa de profundor(TRAS PROFUNDOR APROAPE MAXIM) si dand gaz la maxim imediat ( aici este misterul ) motorul era mort si nici momenzi ca sa-l redresez imediat nu am mai avut in momentul in care a pus aripa intr-o parte ...ELEROANE CUCU!. Nu mi-ar fi rusine sa recunosc ca am gresit la pilotaj, toti gresim este normal ba chiar uni din prostie alti fara sa vrea .Vorba ta Silviu gresesc cei experimentati .Acum glumind, producatori de avioane ar da faliment daca nu ar fi si cate unul ca mine.
IL RESUSCITEZ IMEDIAT ......:good:
#279
#282
Postat 26 April 2011 - 09:54 PM
Porumbeu, la 26 April 2011 - 11:40 AM, a spus:
Aurica din ce stiu te anunta cand nu mai ai semnal. La mine la Optic6 a tiuit cand nu am mai avut legatura cu modelul.
Am si eu o nelamurire legata de aceste statii. Aurorele astea de care vorbiti va anunta cand pierdeti legatura cu receptorul ?? Nu ar fi mai logic sa fie construite suficient de bine incat sa nu piarda deloc legatura cu receptorul ? Adica acea functie de atentionare este facuta in ideea ca e normal ca din cand in cand sa se piarda legatura ??? In fine, m-ar interesa mai mult daca la Futaba s-au intalnit asemenea situatii de pierdere a legaturii intre statie si receptor, in conditiile normale de utilizare (receptor montat corect, cu antenele la 90 de grade, antena statiei orientata cu laterala spre model, fara intreruperi pe la alimentari, mufe, etc.) si la distante de vedere libera a modelului (nu ma refer la FPV).
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#283
Postat 27 April 2011 - 09:53 AM
#284
Postat 27 April 2011 - 12:53 PM
Porumbeu, la 27 April 2011 - 09:53 AM, a spus:
Am inteles, dar atunci cand iesi din raza sau nu mai ai link.... la ce iti foloseste avertizarea, sa te arunci pe burta sa nu te loveasca, sau ce?
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#285
Postat 27 April 2011 - 07:03 PM
misumat, la 27 April 2011 - 12:53 PM, a spus:
... daca ai antrenament ??!! poti sa o iei la fuga cu toata responsabilitatea in directia modelului si asa poate reusesti fie sa restabilesti legatura fie chiar sa il prinzi in brate gandind ca este ..... Shakira - " Shakira Locaaaa! "
#291
Postat 22 May 2011 - 01:08 PM
Azi in schimb nu am reusit sa pornesc termic-ul.Poata data viitoare ma sincronizez si eu cu voi,poate am mai mult succes.Prima problema era ca a naibii elice se desfacea la cuplarea demarorului.E adevart ca avionul era pus pe spate,dar??
Poate data viitoare avem mai mult noroc. <_<
A mai venit cineva ,cand am plecat eu dar nu il cunosteam.Din ce mi-am dat seama cred ca data viitoare iar trebuie tunsa pista,ca ploile astea ccelereaza rau cresterea plantelor.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#292
Postat 22 May 2011 - 02:54 PM
oachidori, la 22 May 2011 - 01:08 PM, a spus:
Azi in schimb nu am reusit sa pornesc termic-ul.Poata data viitoare ma sincronizez si eu cu voi,poate am mai mult succes.Prima problema era ca a naibii elice se desfacea la cuplarea demarorului.E adevart ca avionul era pus pe spate,dar??
Poate data viitoare avem mai mult noroc. <_<
A mai venit cineva ,cand am plecat eu dar nu il cunosteam.Din ce mi-am dat seama cred ca data viitoare iar trebuie tunsa pista,ca ploile astea ccelereaza rau cresterea plantelor.
O posibila desurubare a elicei eu am intalnit-o atunci cand era motorul amorsat prea mult si dadea sa porneasca inapoi.
Asigurarea si blocarea piulitei este oricum binevenita
Numai ai bine
PS
La CET a fost miting de elctrice si termice. :wacko:
Aceasta postare a fost editata de Horja: 22 May 2011 - 02:55 PM
#294
Postat 23 May 2011 - 06:35 PM
matei_silviu, la 23 May 2011 - 08:20 AM, a spus:
Eu m-am planorit asa ca nu am avut nevoie de pista.
Cine are nevoie de pista, masina de tuns iarba se afla la Rocco.
IAR 80
JU-A702.
YAR832
Tlf.0744493927
#295
Postat 23 May 2011 - 06:36 PM
oachidori, la 22 May 2011 - 01:08 PM, a spus:
Azi in schimb nu am reusit sa pornesc termic-ul.Poata data viitoare ma sincronizez si eu cu voi,poate am mai mult succes.Prima problema era ca a naibii elice se desfacea la cuplarea demarorului.E adevart ca avionul era pus pe spate,dar??
Poate data viitoare avem mai mult noroc. :yahoo:
A mai venit cineva ,cand am plecat eu dar nu il cunosteam.Din ce mi-am dat seama cred ca data viitoare iar trebuie tunsa pista,ca ploile astea ccelereaza rau cresterea plantelor.
Aceasta postare a fost editata de adi1234: 23 May 2011 - 06:39 PM
IAR 80
JU-A702.
YAR832
Tlf.0744493927
#296
Postat 23 May 2011 - 07:30 PM
adi1234, la 23 May 2011 - 06:36 PM, a spus:
Adi,daca vremea o permite ma bag fara probleme.Dar eu pot doar sambata de obicei.
Asa ca daca se organizeaza ceva de genul asta sambata viitoare sunt prezent. ^_^
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#297
#298
Postat 24 May 2011 - 08:00 PM
TUROK, la 24 May 2011 - 04:52 PM, a spus:
Are si omu' odata treaba si te iei de el!!
Pana acum cred ca am venit dimineata,ultima sambata a fost o exceptie. :) :drinks:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#300
Postat 25 May 2011 - 09:23 AM
adi1234, la 25 May 2011 - 08:57 AM, a spus:
Buna intrebare?Pai cineva care are capacitatea necesara,ca la mine in masina nu are loc,dc mai pun si avioanele!
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S