Proiect CNC MechMate
#61
Postat 24 January 2011 - 04:42 PM
To attention Mr. Marius Ghinet
Price for this Model is :
C41/47-B-3822-300
Power 1.6 kw Max 18.000 Rpm
SHAFT TYPE P-ER 20 Normal Bearing “SB”
Price 295 Euro
Equal model but with double bearing oblique “DB” max. 18.000 Rpm Shaft ER25 515,00 €uro
Equal model but with double bearing oblique “DB” and Ceramic Bearing max. 24.000 Rpm Shaft ER25 710,00 €uro
Delivery time : 30 days
Payment : in advance
Transport : by currier express 40 Euro
Acum, daca ne uitam pe ebay, unul care sa aiba pensete tot ER20, cu puterea de 2,2 kw, costa 308$. Daca adaugi TVA 24 %, vama 2% (parca asa ai zis) ajungi la 390 $, pret apropiat de cel italienesc.Nu mai zic de racirea pe apa, unde iti trebuie pompa de apa, care costa si aia cativa euro.
Cu garantia cam tot aia e, italienii specifica ca nu oferaa garantie daca motorul e pus pe o masina necertificata.
Dar parca tot mai aproape sunt italienii, cand vine vorba de piese de schimb, macar transportul e mai rapid si nu mai ai batie de cap la vama.
Asa ca daca ai gasit undeva la un pret mai bun, spune-ne te rog.
#62
Postat 24 January 2011 - 05:15 PM
spun asa ... Sunt cele uzuale care costa intre 180-300USD , si cele " mold " care costa intre 450-700USD. Diferenta
consta in materialele folosite in constructia motorului , rulmentii , TIR-ul real ( masurat ) , timp de folosire continua ,
materialele in care se poate lucra , si mai ales , VITEZA MINIMA la care poate lucra fara sa piarda din putere ...
Inverterul nu e o problema , costa cam la fel peste tot ...in jur de 150-250USD.
Vorbesc din experienta ... am cumparat acum 2 ani un astfel de motor , am cheltuit cam 450USD pe motor si inverter .
Mergea destul de O.K , DAR ... TIR masurat in coada frezei la 6000rot/min ( viteza minima / 100Hz ) era de 0.03mm ,
iar la 24.000rot/min , crestea la 0.05 . Pierdea forta repede la viteze mici , si nu puteam sa-l folosesc mai mult de 30-40min
continuu .
Acum 3 zile , am primit motorul nou . Am cheltuit 800USD pe set ( motor de 1,5Kw , drive de 1,5Kw , ER16 in bot , tureaza
de la 4000 la 24000 ) . Am masurat TIR-ul , si mi-a dat 0.005 , indiferent de turatie . Este cu 35-40% mai greu , si al naibii
nu se incalzeste ... Cnd l-am testat , mergea radioul , si pur si simplu nu mi-am dat seama daca merge ...suna mai tare ventilatorul
inverterului decat motorul la 20.000 de ture ...
Ideea este ca pana si in China se fac lucruri bune , dar , ca peste tot , costa mai mult ...
Aceasta postare a fost editata de katran: 24 January 2011 - 05:16 PM
#63
Postat 24 January 2011 - 11:49 PM
sales@driver-motor.com
Eu de acolo am luat , vorbiti cu Claudia si cereti pret in functie de ce vreti !
#64
Postat 27 January 2011 - 10:09 AM
http://www.cnczone.com/forums/open_source_..._materials.html
Si ceva mai nou strugurele ala mic a mai crescut , acu are un frate mai mare !
#65
Postat 04 February 2011 - 07:14 PM
A ramas doar amintirea !
http://www.youtube.c...h?v=u9UqwF3Dbww
#68
Postat 17 April 2011 - 06:06 PM
Dimensiuni de prelucrare 2600 x 1300 x 200
Pentru axa Z sine THK HSR 25H,
iar pentru axa X,Y sine profilate si role Niko
O testare fara motoare dupa alinierea sinelor .
http://www.youtube.c...u/0/9R6ZV3sQZQI
Asteptam iepurasul !
#69
Postat 17 April 2011 - 07:04 PM
fanefane, la 17 April 2011 - 06:06 PM, a spus:
Dimensiuni de prelucrare 2600 x 1300 x 200
Pentru axa Z sine THK HSR 25H, DSCF53611.jpg
iar pentru axa X,Y sine profilate si role Niko role 2.JPG
O testare fara motoare dupa alinierea sinelor .
http://www.youtube.c...u/0/9R6ZV3sQZQI
Asteptam iepurasul !
Felicitari raman uimit, chiar si role niko!
Felicitari din nou.
#70
Postat 21 April 2011 - 07:31 AM
#71
Postat 21 April 2011 - 09:35 AM
Eu as avea o intrebare legata de constructia masinii din fazele de inceput.Am inteles cum ai scurtat una din laturile profilelor "L"-calea de rulare.Vreau sa intreb cum le-ai rectificat dupa taiere, ce metoda ai folosit?Multumesc.
#72
Postat 21 April 2011 - 11:03 AM
Aici totul e reglabil pentru a putea sa scoti o precizie buna .
Rectificarea sinelor se face cu acelas dispozitiv cu care le tai o latura la 28 mm pentru a nu vibra, folosind alt tip de disc abraziv ,rabdare un dispozitiv cu comparator pe el pentru a vedea denivelarile dar nu vei scapa de aliniera de la urma dupa ce le vei monta pe profil U care nu va fi perfect.
Profilele U sau cele de aluminiu nu o sa fie perfecte ,la lungime de 2m prin strigere la montare se vor deforma .
Daca pe profil de aluminiu sau otel montezi rulmenti liniari de calitate sau alt tip si nu sti sa faci alinierea lor masa care se plimba va merge greu si se vor uza repede !
Masa care se plimba pe axa X are 80 Kg si o pot inpinge cu un deget.
Cred ca pentru prelucrare plastic , lemn, mdf ,aluminiu, alte materiale precizia de 0,1 mm este aceptabila ,conteaza constructia si aliniera.
Racirea cu apa pentru acest proiect: se moteaza totul pe caruciorul care deplaseaza freza
se poate realiza cu o pompa de 12 v ,rezervor , radiator si ventilator sau montate sub masa cu o pompa externa mai puternica la 220V si furtune lungi unde poti folosi un rezervor mai mare si numai daca se incalzeste apa sa ai un termostat care sa cupleze ventilatorul.
#75
#76
Postat 24 May 2011 - 07:44 PM
Sistemul de racire e gata , furtune cu apa trase prin lantul port cablu iar sub masa un rezervor si o pompa de de recirculare de 40W .
Urmeaza sistemul de aspiratie a prafului cind o sa am un pic de timp .
Si un mic filmulet:
Masina e de vanzare !
#77
Postat 25 May 2011 - 11:33 AM
#78
Postat 01 June 2011 - 02:14 PM
#84
Postat 26 August 2011 - 11:23 AM
http://img828.imageshack.us/img828/8135/dscf5756r.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/3671/dscf5758d.jpg
http://img833.imageshack.us/img833/2485/dscf5759q.jpg