He-162 Starmax EDF jet
#31
Postat 18 May 2010 - 10:31 AM
P.S. Ce intelegi prin "CP"? Colet Postal? Faza e ca, indiferent ce-ar fi, e anormal sa dureze procesarea in depozit o saptamana cand toata marfa e pe stoc. Diferenta de pret dintre EMS si Air Parcel merge aproape toata in buzunarul postei, nu al lor.
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#32
Postat 18 May 2010 - 12:21 PM
CP-> e ordinary air parcel -> si codul de tracking are trebui sa inceapa cu CP
stiu asta sigur ca a fost mentionat pe forumul lor ca ems are prioritate fata de restul la procesare (mi se pare si normal dau o gramada de bani sa ajunga repede (express)) cea ce rezulta ca daca au multe comenzi stai mai mult + ca acuma si-au mutat si depozitul poate de aia mai stat, dar in general si eu stau aprox 6 zile la procesare ptr CP
+ ca la ems merg baietii si ridica pachetul de hk+ cp merge hk si le pune la posta
ceva de genu fan currier vs posta romana
mai trebe inteles ca astia au comenzi intro zi :blink:
#33
Postat 18 May 2010 - 12:45 PM
Revenind la avion, sa vedem cum o sa ma descurc cu setarile TX-ului, majoritatea celor de pe RC Groups au avut varianta RTF.
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#34
Postat 18 May 2010 - 01:27 PM
Gerula, la May 18 2010, 01:45 PM, a spus:
mult mult expo 60% plus si atacuri mici :( dar sunt sigur ca atacurile le gasesti exact pe rcgroups. sa pui poze cand vine :) mai vreo 2 saptamani :)
Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 18 May 2010 - 01:27 PM
#35
Postat 18 May 2010 - 01:51 PM
Cand esti gata cu aveonul iesim impreuna la Calugareni. Am eu bungee si tot ce mai trebuie.
Ce diametru are turbina? 69mm? ori 90mm?
Cat despre magazinul de unde l-ai luat, am mai scris pe undeva curand despre asta, ideea e ca-si finanteaza stocul cu banii tai.
Tot ce comandasem era teoretic pe stoc...hm
Marfa plecase cu o saptamana in urma platii...
in rest sunt seriosi.
0728.26.93.19
#36
Postat 18 May 2010 - 01:56 PM
Unde anume zbori la Calugareni? Eu am mai fost in zona (la pescuit pe Neajlov :) ) si n-am observat sa se zboare pe-acolo. Banuiesc ca dupa localitate, cum vii dinspre Bucuresti, nu?
Aceasta postare a fost editata de Gerula: 18 May 2010 - 01:57 PM
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#37
Postat 18 May 2010 - 02:30 PM
Gerula, la May 18 2010, 01:56 PM, a spus:
uite aici descrierea completa cum ajungi acolo: http://www.rhc.ro/fo...?showtopic=7849
nu mai este un loc popular si nu am mai fost de mult acolo, dar pt a testa EDF-uri cred ca e cel mai bine acolo.
ne auzim la un telefon
0728.26.93.19
#38
Postat 18 May 2010 - 05:29 PM
Dar sincer, nu stiu daca are sens sa batem 120 de kilometri dus-intors cand la Chitila cred ca e chiar mai mult spatiu. Oricum, ne auzim, stai sa vad coletul ajuns acasa :).
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#39
Postat 18 May 2010 - 07:43 PM
sorry - daca un moderator poata sa stearga dublura, il rog sa faca asta
cand ajunge coletul prima, recomandare la montaj e sa nu te iei ad-literam dupa manual, la asamblare,
apoi, daca se poate monteaza variatorul fix dupa motor in interiorul duct-lui (daca se poate, dar asta vedem cand apare coletul)
cat despre campul de zbor de la Calugareni, nu am mai fost de mult acolo, nu stiu ce vom gasi, dar in mod cert este cel mai bun teren pentru experimente EDF. Nu sunt 120 km dus intors, sunt aprox 2x32 km (eu stau in Titan)
cum ziceam ne auzim la telefon
0728.26.93.19
#40
Postat 18 May 2010 - 07:59 PM
se intampla prin 2004...
Fisiere atasate
-
Calugareni.jpg (141.48K)
Number of downloads: 288
0728.26.93.19
#41
Postat 18 May 2010 - 08:03 PM
Foarte frumos modelul, l-am lansat din mana pe unul identic si se comporta bine daca tii cont de cateva chestii:
1. La aterizare are nevoie de ceva viteza si de iarba inalta nicidecum de beton sau asfalt pentru ca capetele aripilor sunt foarte fragile. La fel de fragile sunt si ampenajele verticale.
2. Cu EDF-ul de origine trebuie zburat intre 80-100% gaz pentru ca este putin submotorizat
3. Virajele trebuie abordate cu grija si iti propun un expo de 60% pentru inceput pana te obisnuiesti. Aplica si un DR de 70% pentru eleroane si profundor.
Nu merita facut macheta statica pentru ca nu arata chiar bine ca macheta statica. Merita zburat!
Am vazut live si un frate la scara 1/3.4 cu propulsie cu turbina si se comporta in aer cam la fel.
Iti doresc mult succes.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#43
Postat 18 May 2010 - 10:43 PM
IlPadrino, la May 18 2010, 08:43 PM, a spus:
cum ziceam ne auzim la telefon
Doar sa-mi dai nr pe PM :). Sau ne stim din alt domeniu? Ca sincer nu-mi pica fisa.
Comnean, mersi si tie pentru sfaturi :) Sper sa n-am parte de decolari ca aia din clipul lui Zoli :D.
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#44
Postat 20 May 2010 - 06:06 PM
Gerula, la May 18 2010, 10:43 PM, a spus:
Nu, nu cred ca ne stim. Trimis PM
Lansarea de mai sus postata de Iamzoli (Zozo- carecumva?) e de pomina
0728.26.93.19
#45
Postat 28 May 2010 - 08:38 PM
O sa pun si poze ceva mai incolo, in mare l-am asamblat, acum bibilesc servo-urile.
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#46
Postat 02 June 2010 - 09:26 AM
0728.26.93.19
#47
Postat 09 June 2010 - 01:21 PM
Cateva poze din timpul asamblarii:
http://i68.servimg.com/u/f68/11/28/30/87/he-16210.jpg
http://i68.servimg.com/u/f68/11/28/30/87/he-16211.jpg
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#48
Postat 30 June 2010 - 09:48 PM
Daca are cineva un fan bine echilibrat de 64 si vrea sa contribuie la o proba (la mine se monteaza si demonteaza extrem de usor) spuneti aici :lol: .
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#49
Postat 02 July 2010 - 09:45 AM
relativ ieftin iti duci doua de test ca sunt ieftine zice lumea ca e ok pana in 400 watts(poti si tu citi comenturile :rolleyes: ). turbina de 70mm nu incape ? nu mai ai loc sa slefuiesti ?
turbine de 64 nu prea gasesti bune inafara de cele de la don wicked da platesti transport aiurea.
in general cand ai o turbina rau deschilibrata ma refer rau atunci ai aceleasi performante la 75% din trottle ca si cu una perfect echilibrata la 50%
Si eu am pe un twin una de 64mm si e rau rau deschilibrata asa de rau, ca cateodata mi se opreste in aer (sync lost) dar efectiv nu prea am cu ce sa schimb :D
note: in twin am ales dintre 8 rotoare de 64mm care le-am avut doua care erau mai bune iti dai seama cum erau restu :D)))))
#50
Postat 02 July 2010 - 02:15 PM
E cam greu sa slefuiesti pana intra unul de 70, mai ales ca tot ductul e gandit pentru 64mm. Pe RC Groups vad ca toti le lauda pe alea de la Don, daca ma mai pricopsesc cu vreun avion pe 64mm poate fac investitia. Sau poate ne strangem mai multi si facem un group buy etc.
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#51
Postat 02 July 2010 - 02:38 PM
Gerula, la Jul 2 2010, 03:15 PM, a spus:
Sorry about that, altceva nu stiu.
eu punem greutate in rotor si to o miscam,greutatea, pana incepau sa mearga mai bine, puneam guma de mestecat (no coment please http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif )
#52
Postat 08 July 2010 - 04:03 PM
Deci nu metoda in sine e problema, ci materialul folosit ;)
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#54
Postat 08 July 2010 - 04:23 PM
Gerula, la Jul 8 2010, 05:03 PM, a spus:
Deci nu metoda in sine e problema, ci materialul folosit ;)
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/