He-162 Starmax EDF jet
#1
Postat 10 May 2010 - 02:29 PM
Niste impresii despre avion se gasesc aici http://www.rcgroups....ad.php?t=945957
Kitul cumparat de mine e fara baterie si incarcator.
In mod cert nu e pentru incepatori ca mine, dar mi se pare unul din cele mai spectaculoase jet foamies pe care le-am vazut, si la 85$ nu era chiar un capat de tara. In plus, m-au fascinat intotdeauna avioanele germane din ultima faza a celui de-al doilea razboi mondial.
Daca are/a avut cineva acest avion poate imi da niste sfaturi. Am inteles de pe RC groups ca are ceva probleme cu racirea ESC-ului, dar, in general, asta s-a intamplat cand s-au folosit motoare mai puternice decat cel stock, cuplate cu baterii de capacitate mare.
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#2
Postat 10 May 2010 - 02:50 PM
Fisiere atasate
-
He_162.JPG (126.64K)
Number of downloads: 474
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#3
Postat 14 May 2010 - 01:40 PM
cat despre racire daca poti sa decupezi in "nacelle" exact grosimea esc-ului inainte cu vreo 5 cm de turbina, apoi il integrez frumos, lipesti, apoi chituiesti ca sa ai o suprafata perfect egala cu "foam"-ul. eu folosesc metoda asta si chiar nu inregistrezi aproape nimic pierderi de admisie si plus vei avea escul tot timpul rece :D
a doua varianta iti iei un esc de capacitate dubla si il pui unde vrei (ceva mai greu adevarat)
mai vreau poze
#4
Postat 14 May 2010 - 02:34 PM
#5
Postat 14 May 2010 - 03:20 PM
Eu am un Tigershark EDF si l-am rupt de multe ori la aterizare dar e prost conceput si forma nu il ajuta. Peste asta mana pilotului conteaza. Vara asta vreau sa-l zbor din nou (chiar si daca ar fi pentru ultima oara).
Din ce am citit eu la kiturile EDF de la HK marea problema este fix EDF-ul. De cele mai multe ori este neechilibrat si motorul neadecvat si se arde. Eu nu am nici unul dar la asta as fi atent.
O masuratoare de wati static ar fi utila si de asemenea sa faca primul zbor cineva cu experienta. L-as tine mai degraba stoc si usor. Daca e prea greu zboara si mai ales aterizeaza ca o caramida.
Totul e sa vina destul de repede sa apuci sa-l zbori sezonul asta.
Succese, Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#6
Postat 14 May 2010 - 03:32 PM
REAL DESIGN, la May 14 2010, 03:34 PM, a spus:
Eu detin mai multe edf si na iti dai seama ca nu zbor de pe beton ca nu am unde
sfatul meu renunta la tren altfel il repari destul de des
modelul il arunci ori din mana
ori de pe catapulta model mai mare
ori construiesti dolly catapult ptr modele si mai mari
iar ptr aterizare ori pui niste banda din fibra de sticla pe burta
ori pui fibra de sticla si peste Pu(modele usoare pana in 2 kg) sau ht2 epoxy(modele mai mari) si revopsesti
#7
Postat 17 May 2010 - 01:22 PM
Si eu tot la lansare din mana ma gandeam, in mod evident nu am unde sa-l decolez folosind trenul de aterizare stock. Poate bag o pila la Romaero, dar asta asa, o data, sa-l vad cum se misca la sol :rolleyes:. Strada pe care stau e linistita, as putea decola fara probleme, dar evident ca nu pot risca sa i-l infig vreunuia in casa sau in masina.
Din ce zic posesorii de He-162 pe RC Groups se pare ca aterizarea merge foarte bine cu motorul taiat complet, modelul planeaza bine.
Topicul mare de pe RC Goups e asta http://www.rcgroups....ad.php?t=946718 , sunt mai multe poze si filmulete acolo.
In alta ordine de idei, HK incepe sa se cam faca de ras, desi toate produsele erau pe stoc in momentul in care am comandat, a durat fix o saptamana de cand am facut plata pana au expediat coletul.
P.S. Ar fi totusi o varianta la Chitila :lol:, cu decolare pe drumul asfaltat care duce la unitatea militara, zbor deasupra campului si aterizare tot pe drumul asfaltat.
Aceasta postare a fost editata de Gerula: 17 May 2010 - 01:24 PM
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#8
Postat 17 May 2010 - 01:30 PM
Ce ai luat tu e departe de asa ceva, nici macar comportament de jet EDF nu are, avem unul la Craiova si zboara cat se poate de bland, pentru un asemenea model. Se lanseaza lejer din mana si vine usor la aterizare, asa cum ai spus si tu. Intr-adevar, pe iarba i-ar fi mai bine fara tren de aterizare.
Cred ca ai fi interesat insa sa aflii ca avem si unul cu turbina, pe care insa proprietarul nu are curaj sa il zboare din lipsa de pista asfalt :rolleyes: Daca va zbura vreodata si te intereseaza, te anunt daca vrei sa ne faci o vizita.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 17 May 2010 - 01:38 PM
#9
Postat 17 May 2010 - 02:22 PM
renatoa, la May 17 2010, 02:30 PM, a spus:
Ce baiat bun esti tu ! oltean adevarat !
Daca scapi de primele 2 secunde la lansare e O.K. VEZI AICI
Nici aterizarea nu e chiar o planare " fulguita " - de la fulg de gaina !
P.S.
Posesorii astia de benzinare au si toata gama de modele de la Styro Kit ( fata de altii care ..... ) si care la fel sunt foarte greu de decolat si zburat fiind foarte rapide dar ma rog ......
Mare lucru si invidia asta - asta asa ca sa fiu rautacios caci puteai sa indemni omul sa isi ia ce doreste si fara apropouri la ce sfaturi dau unii si altii !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 17 May 2010 - 02:25 PM
#10
Postat 17 May 2010 - 02:30 PM
Real Design, primul tau post ma sfatuia sa-l fac macheta statica, asa ca n-are rost sa te iei acum de renato, care a raspuns mult mai la obiect. Pana una-alta el a vazut unul zburand live, asa ca, zau, nu cred ca are rost sa-l contrazici in privinta felului in care se comporta acest avion.
Ala din clip face o greseala de-a dreptul comica, in loc sa aiba statia de gat si degetul pe controale, el tine statia in stanga cu o priza ciudata. Normal ca i-a luat aproape o secunda pana sa-i dea input pe eleroane iar avionul era sa se infiga in pamant. Exista pe topicurile astea la care am dat link un clip cu un chinez care il lanseaza foarte corect din mana, fara nici un fel de probleme.
Aceasta postare a fost editata de Gerula: 17 May 2010 - 02:32 PM
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#11
Postat 17 May 2010 - 02:48 PM
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#12
Postat 17 May 2010 - 02:48 PM
Gerula, la May 17 2010, 03:30 PM, a spus:
Real Design, primul tau post ma sfatuia sa-l fac macheta statica, asa ca n-are rost sa te iei acum de renato, care a raspuns mult mai la obiect. Pana una-alta el a vazut unul zburand live, asa ca, zau, nu cred ca are rost sa-l contrazici in privinta felului in care se comporta acest avion.
Ala din clip face o greseala de-a dreptul comica, in loc sa aiba statia de gat si degetul pe controale, el tine statia in stanga cu o priza ciudata. Normal ca i-a luat aproape o secunda pana sa-i dea input pe eleroane iar avionul era sa se infiga in pamant. Exista pe topicurile astea la care am dat link un clip cu un chinez care il lanseaza foarte corect din mana, fara nici un fel de probleme.
O.K. ! Imi cer scuze ! Eu spuneam din practica cu modele foarte iuti aruncate din mana si care necesita si viteza mare la aterizare caci altfel se angajeaza cand nici nu gandesti, iar un varf de aripa care atinge solul la un astfel de model si la viteza cu care vine = multe bucatele ! Am rupt un ZERO ( echipat complet cam 11 mil, un Yakolev complet echipat tot cam 11 mil ....)
Bafta si zboruri cat mai multe !
P.S.
Si intamplator si noi am mai vazut astfel de modele live ( nu chiar pe cel in cauza ) ! Rar care au zburat intregi macar un sezon intreg fara lipici din abundenta !
Si sincer .. un scale arata urat rau peticit !
#13
Postat 17 May 2010 - 02:55 PM
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#14
Postat 17 May 2010 - 03:03 PM
Gerula, la May 17 2010, 03:30 PM, a spus:
Real Design, primul tau post ma sfatuia sa-l fac macheta statica, asa ca n-are rost sa te iei acum de renato, care a raspuns mult mai la obiect. Pana una-alta el a vazut unul zburand live , asa ca, zau, nu cred ca are rost sa-l contrazici in privinta felului in care se comporta acest avion.
Eu cred ca renatoa a vazut si un boeing cum zboara,am vazut si eu cum zboara naveta spatiala,si cine are youtube poate vedea cum zboara modelul tau.
De la "vazut" pana la exprimat opinii despre cum zboara este o distanta remarcabila.
In cazul de fata eu as merge pe mana lui Realdesign care chiar zboara mult mai multe si diverse modele.....adica nici sa-l faci macheta statica , dar nici sa nu te astepti sa fie planor....iti trebuie un pic de experienta de zbor pentru modelul asta....numai tu poti estima daca ai aceasta experienta.
#15
Postat 17 May 2010 - 03:16 PM
Fiind insa un adept al gandirii pozitive, prefer sa merg pe mana lui renato si a numerosilor proprietari de pe He-162 de pe Rc Groups. Sigur, aia mai putin indemanatici au ajuns sa zboare cu ele lipite si de cate zece ori (din punctul asta de vedere al doilea mesaj al lui Real Design e in esenta corect), dar sunt destui si cei care n-au intampinat mari probleme.
De fapt, avand in vedere ca am studiat atent zecile de pagini scrise despre acest model, pot sa afirm ca principalele probleme au aparut tocmai din dorinta proprietarilor de a face avionul mai rapid. Cu motoare mai mari (sau chiar cu turbine) si baterii de capacitate mare, au prajit ESC-ul si au adunat bucatile de avion de pe jos. Asta a fost de foarte departe principala cauza a accidentelor. A doua fiind faptul ca trebuie sa corectezi puternic din eleroane cand dai throttle.
Nu prea s-a plans nimeni de mari probleme la decolare sau aterizare.
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#16
Postat 17 May 2010 - 03:27 PM
Gerula, la May 17 2010, 03:55 PM, a spus:
"Daca are/a avut cineva acest avion poate imi da niste sfaturi." Parca asa ai postat initial, nu?
Deci, prin ce e mai deplasata parerea lui real design fata de cea a lui renatoa? Intelegeam daca l-ar fi zburat el, dar asa, in caz ca nu realizezi, sa sti ca opinia lui nu are nici o valoare.
Sau poate ti s-a parut ca sfatul lui realdesign cu pusul in vitrina e la mishto. Cand ai sa primesti modelul ai sa vezi in manualul de asamblare ca producatorul iti da doua optiuni: sa il faci macheta statica sau sa il pregatesti pentru zbor. Si mai exista si intermediara, in care trenul se face demontabil (pentru zbor) iar in rest modelul il tii in vitrina. Sau pe raft, Sau agatat de tavan.
Renatoa insa nu avea de unde sa stie asta. De fapt, daca l-ai fi intrebat inainte de a-l cumpara, te-ar fi sfatuit sa mai astepti vreo 2 ani pana se mai ieftineste modelul. Renatoa inainte sa te ataci la chestia asta iti reamintesc ca asa ceva i-ai spus unui user care cerea sfaturi despre ce sistem rc in 2.4 sa-si cumpere....
#17
Postat 17 May 2010 - 03:37 PM
Ca sa nu va mai roadeti unghiile de ciuda ca unii isi permit modele mai scumpe vedeti ca exista niste solutii speciale, cu gust de kkt...se recomanda sa dati cu ea pe degete preventiv.
Aceasta postare a fost editata de MADA: 17 May 2010 - 03:39 PM
#18
Postat 17 May 2010 - 03:38 PM
1. Acum 2 ani modelul costa 199$ (cu o baterie si un charger modest) eu am luat ultima bucata care era pe stoc la HK cu 85$ .
2. Asta are servo pe roata din fata si nu se poate face demontabil fara modificari. Manualul are fix o pagina, din ce zice lumea pe RC Groups, si nu prea cred sa cuprinda sfaturi despre cum sa-l faci macheta statica.
3. Real Design nu are, n-a avut acest avion si l-a vazut zburand intr-un clip pe youtube. Renato l-a vazut zburand live, probabil a si stat de vorba cu omul care-l are etc. Sigur ca nici sfatul lui nu e chiar ce cautam eu (informatii la prima mana de la un posesor de HE-162) dar oricum e mult mai aproape. Si, oricum, nu e dat la misto (cum a fost primul mesaj al lui Real, ca al doilea e deja cu totul altceva).
Al doilea post mai bine ti-l editezi singur, parerea mea....
Aceasta postare a fost editata de Gerula: 17 May 2010 - 03:39 PM
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#19
Postat 17 May 2010 - 03:41 PM
Imi place solidaritatea asta de bucuresteni dusa pana in panzele albe... dupa voi a avea nevoie de pista betonata la o spuma este ceva foarte firesc... Gerula cere sa nu se faca flama, eu tac, iar voi ii dati inainte.
Incercati sa argumentati ca faptul ca l-am vazut live nu valoreaza prea mult, dar ignorati partea cu degeaba ai o caruta de modele, daca ti le zboara altii si postezi ca nuca in perete.
#20
Postat 17 May 2010 - 03:42 PM
Nu ti-a dat nici un sfat la mishto; repet, cel putin cei de la fsk recomanda in manual sa faci macheta statica.
#21
Postat 17 May 2010 - 03:46 PM
renatoa, la May 17 2010, 04:41 PM, a spus:
Imi place solidaritatea asta de bucuresteni dusa pana in panzele albe... dupa voi a avea nevoie de pista betonata la o spuma este ceva foarte firesc... Gerula cere sa nu se faca flama, eu tac, iar voi ii dati inainte.
Incercati sa argumentati ca faptul ca l-am vazut live nu valoreaza prea mult, dar ignorati partea cu degeaba ai o caruta de modele, daca ti le zboara altii si postezi ca nuca in perete.
Tu esti de departe premiant la capitolul postari ca nuca in perete. 90% sunt linkuri, sau ce ai auzit sau ce ai vazut. Nu modele construite sau zburate sau solutii mentionate pe care sa le fi folosit tu cu adevarat.
Si la evenimentul ala stii tu care au fost cauzele reale? Poti sa afirmi cu siguranta asta? Sau iarasi e vorba de un link?
Iar de sistem nu o intoarce ca nu am spus ca ai gresit. Am spus doar ca ai dat un sfat conform caruia respectivul sa mai astepte sa se ieftineasca sistemul. Asta e sfat?
#22
Postat 17 May 2010 - 03:52 PM
Revenind la subiect, modelele scale FSK sunt mult mai detaliate decat acest Starmax. In cazul lor, sfatul de a le face machete statice are sens.
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#23
Postat 17 May 2010 - 03:53 PM
Gerula, la May 17 2010, 04:16 PM, a spus:
Fiind insa un adept al gandirii pozitive, prefer sa merg pe mana lui renato si a numerosilor proprietari de pe He-162 de pe Rc Groups. Sigur, aia mai putin indemanatici au ajuns sa zboare cu ele lipite si de cate zece ori (din punctul asta de vedere al doilea mesaj al lui Real Design e in esenta corect), dar sunt destui si cei care n-au intampinat mari probleme.
De fapt, avand in vedere ca am studiat atent zecile de pagini scrise despre acest model, pot sa afirm ca principalele probleme au aparut tocmai din dorinta proprietarilor de a face avionul mai rapid. Cu motoare mai mari (sau chiar cu turbine) si baterii de capacitate mare, au prajit ESC-ul si au adunat bucatile de avion de pe jos. Asta a fost de foarte departe principala cauza a accidentelor. A doua fiind faptul ca trebuie sa corectezi puternic din eleroane cand dai throttle.
Nu prea s-a plans nimeni de mari probleme la decolare sau aterizare.
E bine sa gandesti pozitiv dar e pacat ca acum tu te superi !
Stii ce model cu radiocmanda mi-am luat eu prima data ? Un T-REX 600 electric ! Sti de ce ? Vazusem eu la Alan Szabo ca pentru aterizare nu ai nevoie de pista - pur si simplu il pui usor jos si mai vazusem si live pe Chitila pe domnul Serban ( daca il cunosti cumva ) . deasemenea am vazut si un echipaj Smurd care aterizase pe acoperisul de pe Municipal sau Universtar ( spitalul ). Rezultatul banuiesc ca il anticipezi !
Nici acum nu sunt un exemplu de urmat ! De ce : am peste 30 de modele ( adevarat numai unu si unu - basca doua masinute, trei heli etc. ) si este foarte gresit sa ai multe modele care au caracteristici total diferite . Astfel niciodata nu ajungi sa zbori corect pe vreunul din ele si sa tinzi catre performanta ! Vrei Heli - ar trebui sa nu mai pui mana pe avioane si invers ! Vrei F3A , pai lasi deoparte 3D si tragi tare pe acrobatie de precizie , etc !
P.S.
Daca sfatul venea de la oricine altcineva care efectiv zboara si merge la competitii de indoor, outdoor etc sau daca macar venea intr-o forma eleganta .....
Mai stiu eu pe unul care nu avea nimic ( ca pregatire ma refer ) dar se pricepea la toate - raposatul din perioada de aur !
P.S. la P.S.
Am propus la un moment dat o rubrica cu titlul : Modelele Mele ! Te uitai si vedeai ce are omu ! Si daca avea doar sforile de la un zmeu dar isi dadea cu parerea despre jet-uri urmai sau nu sfatul lui !
Bafta si sa ne pui si noua filmuletul cu maidenul noului tau model !
A si era sa uit : ce modele zbori acum ? Heli am vazut ca ai ! Nu am vazut cum zbori ! Probabil bine daca este inca intreg !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 17 May 2010 - 03:57 PM
#24
Postat 17 May 2010 - 03:58 PM
renatoa, la May 17 2010, 04:41 PM, a spus:
Flama 1, vesnica ura fata de 2.4 si cei care le folosesc
renatoa, la May 17 2010, 04:41 PM, a spus:
Flama 2, ura fata de bucuresteni?
Acuma serios ce legatura are cele 2 quote-uri in discutia de fata inafara de vesnica dorinta de a baga pumnul gratuit in gura celor care nu te pupa in fund? Radio lockout e NORMAL si la 2.4 cand sunt jde sau sute de statii pornite. Nimic nou. Sansele sunt mai mici TOTUSI ca in FM. "Coliba" pentru statii? Te iei de A51? Ai fost acolo? Ai vazut ceva similar? Ai facut ceva similar? Nu. Atunci esti deplasat. Pana una alta vezi scandalul anual de dupa RR din cauza statiilor in FM.
Ca o nota ontopic, acest model SE VA RUPE mai rapid cu trenul montat + pista de iarba decat fara tren si aterizare in iarba mai mare. Vine vara, creste iarba, nu vad nici o problema sa-l plachezi intr-o zona cu iarba mare. Nu va avea nici pe dracu.
#25
Postat 17 May 2010 - 04:02 PM
ce vreau numai sa spun la
"In alta ordine de idei, HK incepe sa se cam faca de ras, desi toate produsele erau pe stoc in momentul in care am comandat, a durat fix o saptamana de cand am facut plata pana au expediat coletul."
vezi hk expediaza in functie de importanta pachetului adica-> ems,cp, registered
al tau ce a fost
#26
Postat 17 May 2010 - 04:14 PM
Calin, la May 17 2010, 04:58 PM, a spus:
Cam pe asta mizez si eu :blink:. Primele zboruri vor fi oricum in vreo zona cu iarba deasa si de vreo jumatate de metru inaltime :), in asa fel incat si un eventual crash sa produca efecte minime.
Iamzoli, la May 17 2010, 05:02 PM, a spus:
"In alta ordine de idei, HK incepe sa se cam faca de ras, desi toate produsele erau pe stoc in momentul in care am comandat, a durat fix o saptamana de cand am facut plata pana au expediat coletul."
vezi hk expediaza in functie de importanta pachetului adica-> ems,cp, registered
al tau ce a fost
Air Parcel, 3 kile. Le-am dat mail dupa vreo 4 zile de la plata, au baiguit o scuza si l-au expediat dupa inca vreo 3. E drept ca in astea 3 a intrat si week-endul.
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#28
Postat 17 May 2010 - 06:02 PM
OK, daca tu consideri ca un user vorbeste ca sa se afle in treaba, combate-l cu argumente care tin de subiectul care se discuta pe topicul respectiv, nu cu "caramida din bancul trecut"...
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#29
Postat 17 May 2010 - 11:33 PM
renatoa, la May 17 2010, 04:41 PM, a spus:
Imi place solidaritatea asta de bucuresteni dusa pana in panzele albe... dupa voi a avea nevoie de pista betonata la o spuma este ceva foarte firesc... Gerula cere sa nu se faca flama, eu tac, iar voi ii dati inainte.
Incercati sa argumentati ca faptul ca l-am vazut live nu valoreaza prea mult, dar ignorati partea cu degeaba ai o caruta de modele, daca ti le zboara altii si postezi ca nuca in perete.
Renatoa ... cam de cate ori trebuie sa te rog sa incetezi cu ideile astea ? Ba cu banii ba cu oamenii care arunca bani...acum cu bucurestenii.. Trebuie sa iti explic ca la copii mici ca nu conteaza cati bani dai de unde esti si cine e mama si tata .. aici toti suntem modelisti. Am crezut ca e evident asta... se pare ca pt tine nu e clar. accept o gluma acept un misto elegant dar porcariile astea nu le mai tolerez.
E tarziu acum si imi e somn dar teoretic pentru mizeria asta si altele din subiectul asta trebuia sa iei o pauza de forum.
Restu rezumati-va la a va spune parerea altfel luati o pauza impreuna cu renatoa .
#30
Postat 18 May 2010 - 08:22 AM
Citeaza
asta inseamna CP chiar daca ai facut comnada pe 7,si pe 9 intra comanda mea pe ems tu esti pus on hold pana ce mi se face mie comanda, de aceia poate dura atat
cand am nevoie sa ajunga ceva repede, de obicei in sezonul de zbor, si cumpar prin ems pleaca de la ei in 1-2 zile si ajunge la mine in 4-5 zile dar costurile......
cat despre zbor eu zic sa pui un pic de banda pe burta si poti ateriza si pe asfalt cu el :blink:
ptr aruncare din mana sa fii sigur ca ai un raport putere ->greutate de cel putin 0.7->1 si modelul nu e mai greu de 1.5 kg dar nu e cazul la modelul tau, ar trebui sa fie undeva pe la 800 gr
Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 18 May 2010 - 08:22 AM