pt cei ce doresc dacia logan
#1
Postat 26 September 2004 - 03:21 AM
Masa: intre 1050 si 1245 kg, in functie de dotari (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.), masina noua. Dupa o perioada de 3 ani de folosire masa va fi de aproximativ 825 kg datorita coroziunii.
- Greutatea: variaza o data cu variatia masei, si in felul in care acceleratia gravitationala actioneaza asupra dotarilor optionale (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.) De asemenea, constanta g este variabila in functie de gradul de corodare al vehicolului.
- Capacitate cilindrica 1421 cmc in stare perfecta de functionare.
- Putere: 75 cp noua, 70 cp in garantie, 65 cp dupa 2 ani, 80 cp dupa 3 ani (scaderea greutatii datorita efectelor coroziunii).
- Demaraj 0-100 km: pana la serviciu - 18 s, pana la socrii - 28 s, pana la alimentara - 16 s, pana la alimentara pentru achizitionat o oarecare cantitate de bere - 9 s, cu nevasta la volan - 96 h, pana la tara - 17 s de la tara inapoi cu 1 buc. porc adult taiat in portbagaj - 26 s, cu nevasta + soacra + copii in masina - 32 s optional daca nevasta urla si soacra aproba - 46 s, la drum intins spre soacra in mijlocul strazii cu spatele spre masina - 7 s.
- Franare de la 90 km/h la 0: pe sosea uscata - 240m, sosea uda - 340m, piatra cubica umeda - 500 m, sosea asfaltata uscata cu soacra pe sosea cu spatele la directia de mers - in soacra, sosea fleasca cu praf si denivelari - in chioscul de la coltul strazii.
- Debit apa in habitaclu: 14l/h pe timp de ploaie, 20l/h la spalare.
- Debit antigel in habitaclu: 1 l / saptamana.
- Probabilitate inchidere portiere: fata 40%, spate 15% la o forta de inchidere de 800N/m.
- Jante: beton, dotate cu cauciucuri Montana New Asimetric Great Varza cu limitator de viteza prin saritura la 60 km/h.
- Aer conditionat: in habitaclu, portbagaj si torpedou, cu sistemul Damigean Anti Freeze.
- Hayon, bocanit(scartait)/min - 235.
Optionale:
- Airbag in portbagaj, versiunea Smooth Pork.
- Alarma antirelativar (protejeaza impotriva tiganilor relativari - care ciordesc relativ tot).
- Alarma preventiva la alarma - pornirea alarmei daca porneste alta alarma pe o raza de 1 km.
- Scaun sofer (versiunea standard e prevazuta cu 2 locuri de fixare a suruburilor pentru un taburet lemn).
- Veioza+sifonier spate.
- Semnalizare stanga (versiunea standard are doar semnalizare dreapta, spre stanga folosindu-se palma cu un deget intins).
- Volan rotund (versiunea standard este echipata cu ghidon).
- Aeroterma cu 21 viteze si schimbator Shimano.
- Turometru util (0-2500 rpm) si/sau fantezist (0-8000 rpm).
- Cric.
- Roata rezerva optional si janta.
- CD manele geam.
- Geamuri fumurii cu folie cu basici.
- Eleroane tip bengos.
- Proteza dentara universala in torpedou.
- 1 buc. tub superglue.
#3
Postat 26 September 2004 - 10:33 AM
Sigur nu imi cumpar Logan.
#4
Postat 26 September 2004 - 12:31 PM
Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 26 September 2004 - 01:26 PM
#6
Postat 26 September 2004 - 03:26 PM
#7
Postat 26 September 2004 - 04:03 PM
#8
Postat 26 September 2004 - 04:36 PM
va astept la showrumul ferrari ! ;P
#9
Postat 26 September 2004 - 04:39 PM
Sa mergi cu el pe strada?
Pei te faci de ras.
Da nici tu ala cu matizu.Sa fim seriosi tot un dulap e.
#10
Postat 26 September 2004 - 05:43 PM
bogdanut, la 26 Sep 2004, 16:39, a spus:
Sa mergi cu el pe strada?
Pei te faci de ras.
Da nici tu ala cu matizu.Sa fim seriosi tot un dulap e.
SHIIIII!!,.. BOGDANUT, TU DEOCAMDATA CONDUCI O BICICLA,...CE STI TU DESPRE AUTOMOBILE?....CAND TE-OM VEDEA MACAR CU UN TRABANT PE DRUMURILE PUBLICE ATUNCI ITZI ASCULTAM SI PAREREA TA! :)
Aceasta postare a fost editata de FLO: 26 September 2004 - 05:44 PM
#11
Postat 26 September 2004 - 06:44 PM
Acum nu cred ca e corect cea ce faceti !
#12
Postat 26 September 2004 - 09:52 PM
Nu conduc numai bicicleta.Conduc mai multe.Mai fac si cate un accident da merge. Am 10.000km.Deocamdata nu sunt nici morti nici raniti.Oricum pazea ca vin si va fac doua flashuri in oglinda retrovizoare.Semnalizati de urgenta dreapta ca e de rau altfel.
A am uitat si de laborghini ala vechi din spatele casei.
Sa traiti
Bogdan
Aceasta postare a fost editata de bogdanut: 27 September 2004 - 08:13 PM
#14
Postat 27 September 2004 - 05:50 PM
#16
Postat 28 September 2004 - 09:29 AM
Inafara de crapatura de la spoiler, in rest era ok, iar opelul avea bara infundata...
Bifam pozitiv deci pana acum securitatea pasiva si negativ sistemul de climatizare.
#19
Postat 28 September 2004 - 10:02 AM
Silfax, la 28 Sep 2004, 10:29, a spus:
... asa o fi cum spui, dar una e sa stergi Loganul si alta sa intri in plin in spatele Opelului. Aceasta-i intrebarea? :) :)
Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 28 September 2004 - 10:04 AM
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#20
Postat 28 September 2004 - 11:05 AM
@ Silviu66
Citeaza
itzi iei logan fara climatizare!
Adevarul este ca nici nu ma atrage prea tare climatizarea din mai multe motive, din care cu nr. 1 este faptul ca de fiecare data cand o porneam, in 5-10 min. ma si lua o raceala zdravana...
#21
Postat 20 July 2009 - 06:41 PM
SILVIU66, la Sep 26 2004, 04:02 PM, a spus:
daca e valabil si pentru logan ramane de vazut!
Cum spunea si 'SILVIU66' pe care il respect (nu pentru ca este admin ci pentru ca din posturile am inteles ca este cu cel putin o clasa peste unii dintre noi) bancul original se referea la supernova.
Loganul, pe care voi il subestimati si pe care voi il luati in ras e una din cele mai apreciate masini ale ultimelor ani (documentati-va si vedeti cate au fost vandute atat in tara cat si in strainatate).
Pentru romanul de rand este o super-masina, iar in clasa ei cred ca e cea mai incapatoare. Consumul nu este atat de mare mai ales daca stii sa o conduci....consuma intre 9-10l%urban si 5-5.5extraurban......daca nu consuma asa de vina e soferul nu masina.
Spuneti ca arata ca un dulap ......multe masini arata asa sau chiar mai rau (francezii nu s-au apucat sa-si bata joc de fostul clio pe care multi il considera hidos) dar cei din a caror tara provin nu se apuca sa isi bata joc de propriile valori. Nu uitati ca se apropie de 4 stele iar de rasturnat cei care au reusit celebra cascadorie erau nemtii pe care i-a lovit in coaste lansarea loganului.
'Mr. Space' ,Matizul nu e o masina tocmai romaneasca si e mult mai dulap decat loganul iar in plus nu este deloc incapatoare................spuneti voi ce vreti...un dulap in care sa iti bagi ce ai de bagat sau unul in care sa le tii pe afara.
Altceva nu mai spun......mai documentati-va. O sa pun un banc ca sa fiu mai explicit.
"In avion: un domn si o fetita. Domnul zice: – Ce-ar fi sa stam de vorba?, se pare ca timpul trece mai repede conversand
- Bine, zice fetita inchizand cartea pe care abia o deschisese, despre ce ati dori sa vorbim?
- Pai, zice domnul, o tema interesanta ar fi despre fizica cuantica nu crezi? si surade superior.
- De acord, dar intai vreau sa va intreb ceva: O vaca, un cal si o oaie mananca acelasi lucru – iarba, dar oaia excreta niste bilute, vaca o placinta iar calul niste mingi uscate. Cum va explicati fenomenul?
- Habar n-am, zice domnul, minunandu-se de inteligenta fetitei.
- Atunci cum vreti sa vorbim de fizica cuantica daca nici despre cacat nu stiti nimic?! "
#23
Postat 21 July 2009 - 08:45 AM
PS: Despre volum: am carat 2 masini de spalat la 7kg, respectiv 5kg (LG, care sunt destul de voluminoase, mai ales cu cutie) cu scaunele spate rabatate.
#24
Postat 21 July 2009 - 04:38 PM
Interesant consum,poate vrei sa imi explici cum reusesti sa consumi in oras mai putin decat in afara,poate imi imbunatatesc si eu consumul :D
#25
Postat 22 July 2009 - 08:52 AM
Merge fara probleme in treapta a 5 -a, la 45-55 km/h la un motor de 1 L, de aici si economia, dar in afara...
Stii cum se spune, nu castigi nimic, fara sa pierzi altceva.
Aceasta postare a fost editata de protheus: 22 July 2009 - 08:53 AM
#26
Postat 22 July 2009 - 02:48 PM
protheus, la Jul 22 2009, 09:52 AM, a spus:
esti sigur de ceea ce spui? probabil ca tu mergi in trapta a treia de ai 5000 de ture la 130. Intre timp s-a inventat cutia cu 5 trepte de viteza.
Logan DCI 130km/h treapta 5= 2800rpm
Logan 1,4 benzina aceeasi treapta max 1000 ture in plus.
#27
Postat 22 July 2009 - 03:03 PM
OldMann, la Jul 22 2009, 03:48 PM, a spus:
Logan 1,4 benzina aceeasi treapta max 1000 ture in plus.
Opel Agila, 147km/h viteza maxima (a mers si cu 154, dar cu cifra octanica mai mare), si limita motorului la 6500-7000 rpm.
Asa e ea, eu am acceptat-o cu toanele ei de oraseanca.
Pentru un motor de 1L in 3 cilindri, sunt foarte multumit.
Aceasta postare a fost editata de protheus: 22 July 2009 - 03:07 PM
#28
Postat 22 July 2009 - 05:14 PM
protheus, la Jul 22 2009, 04:03 PM, a spus:
Asa e ea, eu am acceptat-o cu toanele ei de oraseanca.
Pentru un motor de 1L in 3 cilindri, sunt foarte multumit.
Nu te supara pe mine, dar daca valorile date de tine sunt reale si corecte atunci ori conduci o jucarie ori o masina extrem de perfomanta :).
Turatiile mi se par extrem de mari pentru viteze relativ mici. Pe de alta parte daca mergi subturat excesiv risti sa nu mai ai ungere in motor... deci iarasi nu-i face bine.
Eu la Logan 1.6MPI am ~4500rpm la 160km/h ... ah... cu aerul conditionat pornit :wacko: si benzina de 95 :D
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 22 July 2009 - 05:15 PM
#29
Postat 22 July 2009 - 05:18 PM
Va incrancenati pe un topic ce s-a vrut de la inceput sa fie pamflet? :wacko: Beat my pejú then!
P.S. Am uitat de consum.. 2%/1%
Aceasta postare a fost editata de Calin: 22 July 2009 - 05:20 PM
#30
Postat 22 July 2009 - 05:32 PM
@Calin. - da' si mie o haripa din aia 950 cai... Nu fi zgarcit....
Bafta!
Costel
P.S. este un topic inutil, zic eu. Fiecare foloseste ce-si permite, nu ce viseaza.