Omul isi cumpara ce vrea , sunt SH-uri cu 100.000 km la un sfert de pret si merg ca in prima zi , sunt si de 50.000 la care incepi sa schimbi tot .
Eu vad ca aici mai mult se compara merele cu perele . Raspunsul este simplu o masina second de 4ani intretinuta dar cu un pret de achizitie de sa zic 25000e o sa fie indodeauna mai buna decat una noua de 10.000 .
Exemple => sedanuri alfa ; bmw , audi , volvo , care au pretul de achizitie mare , acum se pot cumpara la preturi mai mici sau egale cu echivalentele lor de la peugeot , citroen , renaul , fiat etc . poti cumpara o alfa 147 cu toate dotarile si cu kilometrii putini sub 8000e , poti sa gasesti ceva nou la banii astia si cu acelasi dotari ?
Dece ? simplu , atunci cand vrem sa cumparam o masina la ce ne uitam ? numai la consum si putere ? Nu. Ne uitam si la ce dotari are , la calitatea materialelor , la solutile de constructie la multe altele .
Sunt si maasini carora le creste valuarea vezi clio v6 , lancia delta integrale , chiar su duster , caci o poti vinde la acelasi pret in Romania dtorita faptului ca nu sunt pe stoc , si multe altele .
Dar in principiu daca iei o masina de u personal ca investitie nu castigi nimic , pentru ca nu este o investitie , este un bun de consum facut sa de duca de la punctul A la punctul B , cum ; in cat timp si cu cat stil asta depinde de portofel .