Masina, tot nemteasca,smecherie, doar asa ca exemplu la categoria optiune alternativa. O scoti probabil langa 10KE. Fac o paranteza mare.Luata din germanica sau vecinii ei,o masina la 1an, pui un minim lejer 80...100Kile, ca neamtu` se da, nu o canta. Deci a ta, sau alta oarecare, din 04 si luata la Ro in 08 are foarte posibil peste 280 de kile. Smecherie e la cine incep sa crape bubele.Cam de la 250..300 vor spital.(nu e regula, dar in general.) De obicei benzina ruleaza mai putin la aceeasi varsta decat motorina.In afara e (sau era) pedeapsa cu inchisoare la intors ceasul, insa multi dealeri care arunca repede marfa afara fac nebunii cu albanezi, turci, bulgari si romani. Mai putin de 30% sunt dealeri nemti de sange si vand mai sus decat altii mai putini ``nobili``.Toti o scalda: am luat-o de la o babutza, de la o familie de pensionari cuminti, de la o fetitza cu funtitza... alea, alea``. Poate unii au noroc. Unii sigur nu.
La o masina nu conteaza doar marca si optionale, nu doar ambalajul, dar si daca mai poate sau cu ce costuri. Tu sigur ca te pricepi si ai stiut ce sa cumperi. :wacko: Deci atentie pt altii. Sunt destui care au rate in banca(ca nu au avut bani dar le trebuia masina),sa plateasca an 2000 si alta rata sa o repare.Asta ca desi a luat-o verificata, fara nici un joc, dar in realitate tot ce era element de amortizare (``bucsaraie``)erau coapte iar pe drumurile noastre au ``plecat`` toate dupa nici 20mii,solicitarile fiind incomparabile in Romania din cauza conditiilor de drum/trafic. Mai rau e cand vrei sa o repari si incepi sa cumperi, ba un brat cu totu ca nu iese bucsa,ba rupi excentrici ca sunt neumblati si copti, ba schimbi amo da nu mai iese piulita de pe bieleta antir si o tai si p`aia, apoi vezi si flansele varza, mai e putred un furtun dala scump,apoi mai apare si un martor in bord si vrea un egr dala electronic, peste 07 taie DPF-u si pe masura ce vrei sa pui 5 piese cumparate, te intorci la magazin sa cumperi un sac de piese (daca ai cu ce), ca mecanicul e sarguincios si-ti arata ce ai in ograda, sa nu zici ca nu te-a informat.Deci atentie mare!
Inchis paranteza.
Revenind, nu poti compara aston martin cu wolla. E ca si cum compari pisica cu ventilatorul. Nu au nici-o treaba.
Normal ca nu trebuie comparat Logan sau altele din gen, care sunt misloace de transport si ``utilitare romanesti`` cu bmw,audi sau mercedes, care sunt totusi si raman AUTOMOBILE.Pretul? Corect! Dar grija la detalii. Detaliile iti pot aduce multumirea une alegeri bune sau o mare teapa luata. Legat de cele noi,azi multe, foarte multe branduri nu mai fabrica la calitatea la care s-au afirmat.Nu ca nu ar putea, ci pentru ca aplica o politica inteligenta tradusa superficial cam asa: sa facem bine, dar sa nu exageram!Inertia gandirii ca toate modelele dintr-un brand consacrat sunt fiabile se risipeste.
PS.
Cineva spunea ca e bine sa-ti iei masina ca haina: sa nu fie prea larga de tine.
Deci fiecare, isi ia masina dupa buget, gust, pricepere si interesul practic al fiecaruia. Nu poti aplica o regula de profil generala.
PS. Imi place VW in general. Sa-l stapanesti sanatos, fara incidente,fara cheltuieli!
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 21 February 2011 - 09:44 PM