Kriminel, la Oct 1 2008, 12:28 AM, a spus:
Sau de ce naiba va caliciti la posta romana cand puteti folosi curierate rapide, care te suna si te intreaba unde sa-ti livrez fa coletu ca o ajuns! Asta si la trimitere si la primire...
Poti lua tzeapa si daca folosesti curieratul rapid. Va spun si eu povestioara mea din care reiese ca am fost cumva
tzepuit de userul
mselejan1981: se intampla pe la inceputul lui Aprilie 2008 cand m-a contactat pt cumpararea unor piese si acareturi de Savage. Ne-am inteles la pret, dupa care i-am precizat ca ii trimit produsele prin curierul rapid
Nemo Expres (cu care firma la care lucrez are contract), urmand sa plateasca el transportul. El a insistat sa folosim serviciile curierului
RoExpres, intrucat firma la care lucreaza el are contract cu ei si are aranjamentele lui. Am acceptat pt ca am vrut sa-l ajut, dandu-mi seama ca o sa iasa mai ieftin sau poate chiar moca in ceea ce priveste transportul.
De aici au inceput problemele: am pus coletul la curier cu plata ramburs. Dupa vreo 10-14zile mi-am dat seama ca nu am primit banii, asa ca l-am sunat pe mselejan1981 sa verific ce se intampla. Raspunsul lui a fost ceva de genul: "nu am primit coletul pt ca
RoExpres a dat faliment, dar o preia o alta firma,
ProExpres, si imediat ce sunt gata formalitatile imi vor trimite coletul". Am verificat si eu cele spuse si, intradevar, asa stateau lucrurile. Buuuun... dupa circa 3 saptamani de la data expedierii coletul a fost livrat, mselejan1981 a platit rambursul, dar eu nu am vazut banii nici pana in ziua de azi.
Ce s-a intamplat: destinatarul si anume mselejan1981 a acceptat o chitanta emisa de firma
RoExpres, firma care stia foarte bine ca inchisese portile, livrarea fiind de fapt facuta de
ProExpres.
Il consider
tzepar pt ca dupa cele intamplate mi-a promis ca incearca sa rezolve problema, intrucat mai au cate ceva de recuperat si pt firma la care lucreaza si daca nu se rezolva nimic, imi trimite banii prin alta modalitate. Cei de la
ProExpres mi-au zis ca la data la care s-a facut plata rambursului toate livrarile si incasarile se faceau de pe
ProExpres si ca ai lor clienti stiau treaba asta, dar unii curieri au profitat de pe urma neatentiei clientilor, au emis chitante de pe
RoExpres, si-au bagat ceva bani in buzunar, dupa care au demisionat.
mselejan1981 se scuza ca el nu are nici o vina pt ca a platit rambursul, dar toate astea nu s-ar fi intamplat daca:
1. Nu foloseam serviciile firmei
RoExpres, firma pe care am contactat-o la cererea lui
mselejan1981
2. Cel mai important si, de fapt, asta e vina ce o poarta:
este responsabilitatea lui mselejan1981 ca a acceptat si semnat o chitanta a firmei falimentare
RoExpres
PS: intrucat suma este de numai 170RON, n-am facut valuri pe forum, dar acum m-am hotarat sa postez ca raspuns la ceea ce a afirmat Kriminel.
Aceasta postare a fost editata de NIZ: 10 October 2008 - 10:19 AM