Modelism - RHC Forum: Modele deosebite - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 24 Pagini +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Modele deosebite Viitoarele noastre proiecte ?

#301 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 November 2005 - 04:33 PM

O bijuterie:
http://www.egrandbuy...frarecorc4.html
Variatiuni pe aceeasi tema:
http://www.egrandbuy...frarecorc3.html

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 03 November 2005 - 06:23 PM

0

#302 Useril este offline   stefanc 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 162
  • Inregistrat: 12-April 04

Postat 23 November 2005 - 04:22 PM

think scale : http://www.carlb-rcplanes.com/
Sal'tare
Nu sunt complet inutil cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii.
0

#303 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 23 November 2005 - 04:37 PM

wow
asta nu e tipu care mers cu avionu la filmut "The Aviator" ??
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#304 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 27 November 2005 - 12:07 PM

Cum fac altii... :) sau cum sa contruiesti un model... , ..., scule, amenajari, dotari, etc. !!

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#305 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 27 November 2005 - 12:50 PM

Da' de, ... arabescu' asta ce ziceti ??? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ohmy.gif :)

Stima,

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  17237.jpg (39.16K)
    Number of downloads: 141

40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#306 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 27 November 2005 - 12:51 PM

Am uitat lista:
Prototype Specifications and Equipment
Wing Span: 28-1/2"
Avg. Chord: 14"
Wing Area: 400 square inches
Aspect Ratio: 2:1
Weight: 26.3 ounces
Wing Loading: 9.5 oz./sq. ft.
Length: 19" from back of propeller to elevon hinge line
Motor: PJS 1000
Transmitter: Futaba 8UA
Receiver: Hitec Electron 6-Channel
Battery: 3-cell Li-Poly
Servos (3): Elevons and Rudder — Hitec HS-85

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#307 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 27 November 2005 - 01:03 PM

Unii fac cu magnetii, motoare !! B)
Altii...fac altceva !! Ca sa nu mai zic de restu' ... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/huh.gif :( :)

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#308 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 28 November 2005 - 10:26 AM

Versiunea pliabila a pasaroiului... !! Ce zici @Se poate si asa ?? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/cool.gif
http://www.rcgroups....ad.php?t=446282

Stima,

Aceasta postare a fost editata de domnu_doctor: 28 November 2005 - 10:27 AM

40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#309 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 November 2005 - 02:25 PM

Ce sa spun decat: Mare iti este gradina.....
Dar este fain de tot :D
0

#310 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 01 December 2005 - 08:46 PM

@Se poate si asa, se pare ca m-ai in_virusat cu propulsiva ta... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Ia uite ce am aici ...
Ansamblat de proba...

Fisiere atasate


40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#311 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 01 December 2005 - 08:47 PM

...si de sus...

Fisiere atasate


40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#312 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 December 2005 - 08:59 PM

http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif Bun venit in club :D
0

#313 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 01 December 2005 - 09:14 PM

M-am tot gandit de ce oare... ti-a placut si ai apelat la solutia propulsiva !! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/huh.gif
Si am incercat sa-mi raspund gandindu-ma la tot felul' de explicatii de ordin tehnic sau aero... :D
Da' dupa ce-am rupt cateva morishti, mi-a picat FISA... !! :D
Am gresit cumva ?? :(

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#314 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 December 2005 - 10:36 PM

http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Ai dreptate. Am cumparat moristi cu pachetul. Tanti de la magazin m-a intrebat daca le mananc.I-am zis ca da ca n-au calorii :D
De asemeni am farmat motoare si reductoare.
Dar sunt si alte avantaje.De ex. si aripa lucreaza mai bine daca nu sta in curentul elicii.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 01 December 2005 - 10:37 PM

0

#315 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 December 2005 - 11:36 PM

Din ciclul: "Mare iti este gradina....".Tanc cu aripi.
http://www.mo-na-ko....ntonovKM_01.jpg
Din ciclul: "Cu elice in coada":
http://www.mo-na-ko....aGO242B1_01.jpg
http://www.mo-na-ko....5/Saab21_04.jpg

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 04 December 2005 - 11:48 PM

0

#316 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 04 December 2005 - 11:47 PM

Se poate si asa ?, la 1 Dec 2005, 22:36, a spus:

...aripa lucreaza mai bine daca nu sta in curentul elicii...

Nu vreau sa fiu off topic dar cred ca e bine sa nu raspandim ideile mai putin verificate practic.

Se pare ca cel mai bine este ca elicea sa fie in fata si aripa sa fie jos. Deoarece viteza aerului pe extradosul aripii va fi mai mare ca pe intrados (mai mare decat diferenta de viteza data doar de profil si unghiul de incidenta) si asfel portanta va creste!!! Unde punem degetele, eu am avut cicatrici o perioada din cauza unei parascovenii cu elice propulsiva.

Chestia asta o stiu de aici de pe forum de undeva dar e tarziu si nu am mai cautat discutia originala.

Succes la zbor.
0

#317 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 December 2005 - 11:54 PM

Eu am spus ca imi este frica sa-l lansez cu elicea mare si pornita.
Lucrez la imbunatatirea proiectului -_-
Despre pozitia elicii. M-am referit la cazul (scuze ca nu am fost clar) cand axul elicei este in dreptul aripii. Atunci avem tubulente mari pe aripa si treaba nu este tocmai OK....zic si eu.
0

#318 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 07 December 2005 - 08:49 AM

Indiferent de pozitia motorului si a elicii (sunt aeromodele care se descurca bine mersi fara motor si elice), faptul ca ai piese care se deterioreaza arata carente de pilotaj sau de constructie. Dupa ce ai sa inveti sa pilotezi, elicea nu are sa se rupa. Asta e o realitate obiectiva (in sensul ca e adevarata si functioneaza indiferent de parerea mea sau a ta)
Te rog sa observi ca marea majoritate a aeromodelelor au motorul si elicea in fata si ampenaj normal (veritcal si orizontal). Te rog accepta aceasta realitate (ca e mai bine asa) macar ca o realitate statistica impusa de practica.
0

#319 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 07 December 2005 - 02:37 PM

Nu am contestat niciodata ca am carente uriase (ca sa nu folosesc termeni mai duri :) ) in materie de pilotaj.
De asemeni datorita lipsei unui teren bun de zbor utilizez ori un parc relativ mic ori un loc betonat.
Fiind singur....pana acum o luna....nu am invatat decat autodidact.
Si daca in aceste conditii vreau sa reduc riscul de a veni acasa cu sacosa plina.....care este problema?
Si ca ultima afirmatie: este o chestiune de gust.
Te rog sa observi ca nu te contrazic in nici un loc. Doar intaresc ceea ce ai spus.
0

#320 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 08 December 2005 - 05:33 PM

domnu_doctor, la 1 Dec 2005, 20:46, a spus:

... m-ai in_virusat cu propulsiva ta... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif ...

Pt cine cunoaste modelu', rog niste idei USOARE, pentru montarea trenului de aterizare...
Peretele de polistiren al corpului principal, are cam 7-8 mm grosime...,

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#321 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 20 December 2005 - 05:36 PM

A venit iarna !! :( Zapada = 15 cm, frig = -10 grade, vant = discret (m/s) :(
Zbor cu planoru' si aterizare pe zapada.
Test de tractiune la verticala = cam lesinat !! Abia, abia am reusit un loop !!
Astept sa mai creasca zapada...
Zbor la zapada cu planoru' !

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#322 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 20 December 2005 - 10:44 PM

Dom' Doctor, bulanjii astia de pe saitu' unde ai postat mi-au dat msg. ca trag prea multzi free si nu mai e loc ;)... deci n-am vazut filmuletzul, dar te intreb: motorizarea a fost de seria 400 + elica gunter? Ce greutate totala avea prototiptilul? N-am reusit sa fac o poza la trenul de aterizare, dar daca spui ca se misca greoi fara.... nu mai are rost sa-l pui...
...audaces fortuna iuvat...
0

#323 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 20 December 2005 - 10:56 PM

Acum ca am mai tras o dusca de vin, ma uitai si pe poza zburatoarei si vazui ca ai gresit (sper sa fie doar o aluzie optica :D) la montarea fuselajului dublu...
Ambele fuselaje au o laterala dreapta si una curba.... se monteaza cu curbura spre exterior , scuzata-mi fie cacofonia....
Eu eleroanele le-am actionat cu un singur servo pt. a mai usura modelul. Derivele le-am facut dintr-o bucate si aplicate pe laterala ampenajului spate, asta pentru o mai buna rezistenta. Nu uita ramforsarea fuselajului!!!! De obicei solicitarea maxima la aterizari se manifesta la imbinarea ampenajului spate cu fuselajul. La imbinarea semiaripilor este bine sa se strecoare niste tije mici intre ele (stiu acum sfatul nu mai e de nici un folos ;))
Corpul principal este bine a fi ramforsat cu banda de fibra... la aterizari un pic mai dure, se fisureaza.
Daca ash mai avea o kila de vin, ash mai spune, da asha se termina vinutzu' si odat' cu el si inspiratziunea mea... :D
Multa bafta!
...audaces fortuna iuvat...
0

#324 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 21 December 2005 - 07:16 AM

Silfax, la 20 Dec 2005, 22:44, a spus:

Dom' Doctor, bulanjii astia de pe saitu' unde ai postat mi-au dat msg. ca trag prea multzi free si nu mai e loc :D... deci n-am vazut filmuletzul, dar te intreb: motorizarea a fost de seria 400 + elica gunter? Ce greutate totala avea prototiptilul? N-am reusit sa fac o poza la trenul de aterizare, dar daca spui ca se misca greoi fara.... nu mai are rost sa-l pui...

Imi pare rau ca nu-l poti vedea... :D
Prototiptilu' nu e prototiptil de fapt, e un (moto)planorache si are 560g RTF, cu un 380 si elicea gunter... si pleaca doar din ... mana !!
Trenu' imi trebe' pentru bifuzelat... ;) :D

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#325 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 21 December 2005 - 07:55 AM

Silfax, la 20 Dec 2005, 22:56, a spus:

Acum ca am mai tras o dusca de vin, ma uitai si pe poza zburatoarei si vazui ca ai gresit (sper sa fie doar o aluzie optica :D) la montarea fuselajului dublu...
Ambele fuselaje au o laterala dreapta si una curba.... se monteaza cu curbura spre exterior , scuzata-mi fie cacofonia....
Eu eleroanele le-am actionat cu un singur servo pt. a mai usura modelul. Derivele le-am facut dintr-o bucate si aplicate pe laterala ampenajului spate, asta pentru o mai buna rezistenta. Nu uita ramforsarea fuselajului!!!! De obicei solicitarea maxima la aterizari se manifesta la imbinarea ampenajului spate cu fuselajul. La imbinarea semiaripilor este bine sa se strecoare niste tije mici intre ele (stiu acum sfatul nu mai e de nici un folos :D)
Corpul principal este bine a fi ramforsat cu banda de fibra... la aterizari un pic mai dure, se fisureaza.
Daca ash mai avea o kila de vin, ash mai spune, da asha se termina vinutzu' si odat' cu el si inspiratziunea mea... :D
Multa bafta!

Sa-ti fie de bine dushka de vin si regret ca s-a terminat momentan stocu' :( , da's convins ca vei rezolva problema !! :D Ca doar vine Craciunu'... si nobles oblij', nu ?

In poza postata nu este nika lipit. Sunt puse doar de proba, pentru a vedea cum arata ansamblu'.
Abia acum cele doo fuzelaje-s montate gata cu servoaiele pe ele. Am pus 4. 2 pentru eleroane si unu' pt profundor si unu' pt flapsuri. Nu m-am mai complicat cu artificii de montaj pt eleroane cu unu' singur ca mi s-a parut mai simplu asa.
Daca o sa am vreme, inainte de a le monta definitiv, le pun si niste becuri in bot, de ... fason !
Fuzelajele-s intarite cu balsa de 2 mm pe laterale, si-s scociuite bine de tot, cu scoci rosu... Si pentru ca nu eram hotarat pe ce parte sa pun comanda profundorului, am frezat pe ambele fuzelaje santuri pt tuburile de comanda, care consolideaza suplimentar fiecare structura, destul de tzapan. Am comparat, ... la mana rezistenta lor, inainte... si dupa si se pare ca e muuult mai bine, dupa. Pun poze cand sunt imbinate toate si lipite cu adeziv poliuretanic.
Directiile fixe sunt facute din depron (dublu) curbat, din care a iesit o forma simetrica aerodinamica faina de tot si va fi lipita pe pozitie cu niste ramforasari care vor prinde si directiile... inferioare !! :D
Hareapa cea mare, este imbinata din cele 3 bucati, si la imbinarile individuale sunt niste tije de lemn de 8-10 cm lungime si 3 mm diam, si o tija luuuunga de garbon de 4 mm dintr-o parte in cealalta si incastrata biiiine de tot in hareapa cu rasina bicomponent.
Corpul principal este superconsolidat atat sus cat si jos, pe toata lungimea, cu depron de 3 mm si voi trage si o banda de fibra... peste care o sa pun un pic de scoci, asa de ... aspect !

Acu' daca tot ai deschis vorba, spune-mi te rog, daca ai pus pack de 8 NiMH 1000 mAh, si cam cum se comporta la aer(e),... pasaroiu' ? ;) Merge cu... iepuras ?? Am unu' ratacit p-aici. L-am pus pa motor si i-am dat power din 7xNiMH, 1000 mAh si am masurat corentu' = 12 A si forta... destula, zic io! Sper sa termin si io un cantar d-ala de-o facut @Valterila sa pot masura fortza de tractiune per ansamblu' sa pot pune cifre, nu numa' aprecieri urekiometrice.

M-am mai consultat si cu ALTI zburatori, vis-a-vis de trenu' de aterizare, da' cel mai bine e sa vad o POZA sau mai multe, cu detaliile de montaj, ca peretele ala de polistiren de 7-8 mm mi se pare cam ... subtire... Desi l-am consolidat suplimentar cu depron de 3 mm.
Se pare ca o montura elastica este de preferat !

Astept neste poze... Multzam' fain... anticipat !!

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#326 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 December 2005 - 02:42 PM

Te rog sa fii atent la greutate......In entuziasmul nostru de a PUNE mai uitam de zeul in aviatie pre numele lui Greutatea sau, implicit, incarcarea alara.... ;)
Cat estimezi sa aiba incarcarea pe unitatea de suprafata?
0

#327 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 December 2005 - 03:04 PM

@dom'doctor
Vezi ca pack de 7 cu Gunther era standard la EZ*. Insa daca pui pack de 8, va fi si mai bine, cam la acelasi timp de zbor. Va avea oarece viteza ascensionala in plus. Cu un Hacker, nu vreau sa ma gandesc... Se topeste montura de plastic la elice cateodata.

Parere personala: flapsurile pe la zborul 5-6, mai bine...

Bafta mare!

Cu stima,
Costel

Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 21 December 2005 - 03:05 PM

35 MHz, canal 60,62,78.
0

#328 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 21 December 2005 - 03:44 PM

Se poate si asa ?, la 21 Dec 2005, 14:42, a spus:

Te rog sa fii atent la greutate.....
...
Cat estimezi sa aiba incarcarea pe unitatea de suprafata?

Pai la 550 g/16 dm2, iese cam 35 g / dm2...

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#329 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 21 December 2005 - 03:53 PM

MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULTTTTTTTTTTTTTT!
0

#330 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 21 December 2005 - 03:54 PM

pavcostel, la 21 Dec 2005, 15:04, a spus:

...
Insa daca pui pack de 8, va fi si mai bine, cam la acelasi timp de zbor. Va avea oarece viteza ascensionala in plus. Cu un Hacker, nu vreau sa ma gandesc... Se topeste montura de plastic la elice cateodata.

Parere personala: flapsurile pe la zborul 5-6, mai bine...

@pavcostel, saltu' de la 7 la 8 e... no comment !! :D Avand in vedere ca puterea debitata creste cu PATRATU' tensiunii... (8,4x8,4=70,54 si 9,6x9,6=92,16) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif ;) , e numa' cam 30% crestere de putere..., ceea ce inseamna CEVA !!
Iar cu flapsurile..., pentru inceput, vor fi doar de decor... :D , pana ma dumiresc cam ce si cum...
Oricum astept SUGESTII... de la cei ce se stiu cu ele...!!

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

Arata acest topic


  • 24 Pagini +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

15 useri citesc topicul
0 membri, 15 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro