Modelism - RHC Forum: Modele deosebite - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 24 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Modele deosebite Viitoarele noastre proiecte ?

#61 Useril este offline   ice.age 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 256
  • Inregistrat: 24-July 04

Postat 26 September 2004 - 08:36 PM

da etajule ne cunoastem
daca citeai mesajele pe care le-am scris pt tine intelegeai cit de bine ne cunoastem si cit de aproape sintem unu de altu ( ca distanta , nu ca si creier ), da un scan in retea
ultima oara in care nu ai avut net a fost ca ai sters aiurea de pe forum si doua zile oha net
inainte sa o dai cu dreptul de proprietate si alte aberatii , gindestete la consecintele pe care le genereaza ineptiile tale
pt a nu ne mai deranja cu stupizenii si alte prostii, atunci cind se va lua decizia de ip ban moderatorii acestui forum vor cunoaste atit ip-ul cu care te conectezi acum, cit si urmatorul cu care ai putea avea acces pe net,
si nu te gindii ca poti sa te conectezi de la alt calculator din retea pt ca va fi banata toata reteaua studenteasca dr taberei din Drumetzu, prea multi modelisti nu sint acolo.
moderatorii astia de pe forum sint baieti finutzi, poate prea finutzi si ei cred ca ai o sansa sa te indrepti, in schimb eu cred ca la tine e patologic si nu e nici o sansa, poate lobotomie

ps la ce sa ma abonez ?
ca esti confuz ca intodeauna si crezi ca poti sa ne iei prin invaluire,
daca chiar vrei asta baga un master la inginerie sociala , sociologie si mai vorbim dupa


Scuze Se Poate Si Asa? pt oftopic

Aceasta postare a fost editata de ice.age: 27 September 2004 - 10:30 AM

0

#62 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 September 2004 - 06:58 PM

Pace tuturor. Si sa nu plece nimeni suparat.
0

#63 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 10 October 2004 - 08:19 PM

Uite ceva care ar merge si la subiectu' " Cel mai ieftin..." Bineinteles construit si nu cumparat. Cu greu se poate gasi ceva mai simplu....parerea mea.

http://www.gws.com.tw/english/product/airf...y/airplane9.htm

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 10 October 2004 - 08:20 PM

0

#64 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 October 2004 - 05:00 AM

Am gasit ceva ieftin si bun pentru invatat.
Si video-urile sunt interesante.....parerea mea.

http://www.mantaplane.com/

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 25 October 2004 - 05:07 AM

0

#65 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 31 October 2004 - 04:58 PM

http://renderwurx.com/rc/SBD/
Model exceptional si explica detailat ce si cum.......parerea mea.
Gurile rele spun ca a muncit mai mult la sit de cat la model. Dar a meritat. Nu ?
Interesante si link-urile. De exemplu http://www.rcuniverse.com/magazine/

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 01 November 2004 - 02:39 AM

0

#66 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 10 November 2004 - 05:57 PM

Uitati-va la cateva bijuterii. Mie mi-a placut in special Challenger II. Am mai admirat noi acest model.

Fisiere atasate


0

#67 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 10 November 2004 - 06:02 PM

Ce le trece unora prin cap. Doar un cilindru este real. Celelalte sunt de decor ;)

Fisiere atasate


0

#68 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 10 November 2004 - 06:06 PM

S-a discutat si de autogire. Uite inca unul.

Fisiere atasate


0

#69 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 November 2004 - 07:29 AM

No comment.
http://www.m90.org/d...hp?image_id=289
0

#70 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 December 2004 - 05:05 PM

Off topic.
Un site interesant....parerea mea http://www.commlinx..../schematics.htm
0

#71 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 December 2004 - 10:30 PM

Azi am plans mult timp la standul lui Dremel.
Va doresc ca mosul sa va aduca tot ce-i aici http://www.dremel.co...cts/attach.html

PS. Interesante si frezele ( cea mai mica are 0.8 mm) care sunt perfecte pentru CNC-urile noastre si partea cu proiecte.....parerea mea.
PPS. Fara comentarii :

"I acquired this unit in 1948 or 1949, and it has been in use all this time.
I acquired this unit in 1948 or 1949, and it has been in use all this time. I installed new brushes twice and undercut the armature once. It's not a record, but I thought you might be interested. It's always been used with a variable-voltage DC supply and has given good service.
(I'm 74 years of age and still going strong also.)

E.G.
Bradenton, FL "

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 11 December 2004 - 10:57 PM

0

#72 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

  Postat 12 December 2004 - 01:26 AM

Referitor la motorul ala in stea cu cilindri de COX.49, este si functzional oare? ca stau si ma-ntreb cum face ala aspiratzia amestecului carburant in carter, si de asemeni cine-l inpinge pe fereastra de admisie??
0

#73 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 December 2004 - 05:37 PM

Pai din cate m-am priceput eu este un motor normal la care firma respectiva a atasat ceilalti cilindri falsi doar cu rol estetic. Motorul functioneaza normal ca doar nu au umblat la el.
0

#74 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 12 December 2004 - 11:43 PM

Dap cel mai de graba este asa cum spui tu, dar oare or fi modele stea in 2timpi functzionale in intregime???
De altfel este chiar aici la RHC un Motor Mvvs 23.5cmc Boxer caruia nu-i intzeleg principiul de functzionare, mai exact daca-i boxer ambele pistoane ajung in PMS simultan din cate stiu eu, pana aici ok aspira amestecul in carter, dar cum arata arborele acestui motor astfel incat sa permita deplasarea simultana a pistoanelor??
0

#75 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 13 December 2004 - 01:31 AM

Oare seamana cu motorul de Oltcit?
Poate nu ajung simultam in PMS.
Poate unul ajunge in PMS si unul in PMI, apoi se inverseaza...
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#76 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 December 2004 - 02:07 AM

Sunt si motoare in stea functionale. Doar ca sunt muuuuult mai scumpe. Cu trei si cu cinci cilindri. Uite un exemplu de firma serioasa http://www.horizonhobby.com/Shop/ByBrand/B...tion=ASC&Page=2
Si sunt in patru timpi.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 13 December 2004 - 02:09 AM

0

#77 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 December 2004 - 10:00 AM

GO TO http://www.robart.co...0construct.aspx
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#78 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 13 December 2004 - 06:25 PM

Salutare!
Motorul boxer ,cum a spus Bitex , e chiar asemenea celui de Olcit cu 2 cilindri. (la fel e si cel cu 4)
MUGUREL.
0

#79 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 13 December 2004 - 11:41 PM

Sunt lucruri minunate adevarate bijuterii as spune chiar, poate visul oricarui modelist, dar eu puneam problema motoarelor in 2T. Motorul 2T absoarbe amestecul carburant datorita depresiunii formate in carter pe timp ce pistonul urca spre PMS, lucru care nu intzeleg cum ar putea fi realizat la un motor multicilindru tip stea sau boxer acolo unde carterul nu poate fi separat in semicartere.
Mai exact daca la un boxer pistoanele s-ar misca in contra timp, cum spune Bitex, practic volumul carterului ar fi constant, cea ce inseamna ca si presiune in carter ar fi constanta indiferent de pozitzia pistoanelor. La motorul Stea cu orice Nr de cilindri, asemeni celui boxer, volumul carteruluiu ramane constant indiferent de pozitzia arborelui, Stiu totusi ca au existat si motoare stea 2t pe Niuport 11C daca-mi aduc bine aminte numele avionului, dar din pacate nu am suficienta documentatzie despre acel motor ca sa-mi pot face o idee despre principiul de functzionare al motorului stea in 2t, o alta particularitate ciudata a acelui motor ar fi ca se roteau cilindri impreuna cu elicea si arborele fix, cea ce ar putea duce la ipoteza ca fortza centrifuga ar realiza transferul amestecului carburant prin fereastra de admisie, dar sincer ma indoiesc profund ca aceasta solutzie ar fi si practica.
Daca cumva am deviat prea mult de la subiect imi cer scuze pt initziatorul lui si rog moderatorii sa-l mute unde cred de cuviintza, deja discutam aici de motoare deosebite, dar zic eu ca la modele deosebite trebuiesc si motoare pe masura
0

#80 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 14 December 2004 - 12:17 AM

Sincer sa va spun un motor stea nu cred ca am sa-mi permit sa cumpar vreodata, dar cred eu ca ar fi realizabil cu tehnologia din anumite ateliere un carter pe care sa montez mai multzi cilindri de la motoare obijnuite un arbore de la un motor mai mare si o piesa care sa permita conectarea mai multor biele pe acelasi maneton, dar toate astea doar pt un motor 2T, caci motoare 4t chiar daca am sa-mi permit vreunul, in nici un caz n-am sa-l sacrific pt o astfel de idee, asta daca am face abstractize de complicatziile constructive ce ar apare la axa cu came. Deci singura solutzie ar fi sa gasim un model de motor stea in 2T daca o exista asa ceva si sa incercam reproducerea principiului sau de functzionare. Stiu ca-st vise maretze aproape imposibil de realizat dar macar de visat sa ne permitem si noi.
0

#81 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 December 2004 - 01:56 AM

In primul rand iti multumesc pentru postarea in acest subiect. Acesta a fost si scopul. Sa discutam despre lucruri deosebite.
Daca stau si ma gandesc toate motoarele in stea pe care le-am vazut ( ma refer la cele mici ) sunt in patru timpi. Cred ca ai dreptate si nu merg cele in doi timpi. Mai sapam dar cred ca asa-i.
La cele cu cilindri in linie sau boxer este altceva. Avem exemple motoarele de motocicleta, de Trabant..... Fiecare carter este etansat cu semeringuri. Si cred ca si la motoarele mici in doi timpi este acelasi lucru. Nu am vazut nici unul desfacut dar asa cred. La cele in stea cred ca nu se poate.....parerea mea.
0

#82 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 14 December 2004 - 03:48 AM

La motoarele linie, da este carterul separat in 2, la boxer este un pik incurcata treaba, intrucat nu stiu exact daca ambele pistoane ajung simultan in PMS sau pe rand, normal ar fi pt echilibrul motorului sa ajunga simultan in PMS si sincer eu asa cred ca este, astfel se rezolva problema fara a fi necesara separarea carterului, dar atunci inseamna ca arborele ar trebui sa fie cu 2 manetoane, totusi cilindri par sa fie aliniatzi.
Posibil sa nu fie chiar aliniatzi dar din foto sa nu fie vizibila distantza dintre ei, care teoretic ar trebui sa fie egala cu distantza dintre manetoanele arborelui. Sa speram ca apar si cei mai experimentatzi intr- ale motoarelor pe aici cu cateva lamuriri. Referitor la motoare stea in 2T se pare ca si Fokkerul DR1 avea un astfel de motor.
0

#83 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 December 2004 - 04:38 AM

Un motor boxer asa lucreaza. Ambele pistoane la PMS sau ambele la PMI. Daca are patru cilindri atunci doua sunt la PMS si doua la PMI. Echilibrarea este foarte buna.
Pistoanele sunt decalate. Uite aici se vede mai bine http://www.desertaircraft.com/engines_deta...php?Page=DA-150 si anume la 3 Views . Dar se poate obsera si aici http://www.globalhob...lery/210825.asp sau http://www.mvvs.cz/hl_strana_cz.html vezi la Katalog dar si aici daca esti foarte atent http://www.osengines...s/airplane.html
La Olcict-ul Special asa lucrau. Era boxer normal. Sigur. Doar la super creatia Lastun au taiat motorul de club de au lasat doi cilindri de o parte. Nu am inteles niciodata de ce. Daca il taiau transversal aveau avantajele boxer-ului. Dar asa ?
Despre cele in doi timpi in stea cred ca doar la cele mari aveau un sistem necunoscut noua. Asteptam parerea specialistilor.
La cele mici cred ca totusi nu se poate.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 14 December 2004 - 04:52 AM

0

#84 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 14 December 2004 - 10:07 AM

Un sistem mare ar trebui sa functzioneze si la scara redusa, dar ma tem ca intre cele mari exista in 2T doar cele cu cilindri rotitori si arbore fix. Am cotrobait si eu un pic prin bilioteca aseara si am mai gasit o ciudatzenie de motor 2T diesel cu pompa de baleaj, care nu folosea variatzia de presiune din carter dar are admisia pe ferestre si evacuarea pe supapa antrenata de axa cu came, este folosit pe o masina ruseasca Kraz sau ceva de genul asta.
0

#85 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 December 2004 - 01:39 PM

Cred ca ai gasit una din solutii. Este posibil sa fie si altele....nu stiu.
In privinta cilindrilor rotitori. Cred ca nu ar fi nici o diferenta fata de varianta clasica. Stii cum se spune : " Ori Ionel este inaintea lui Vasilica ori Vasilica este in urma lui Ionel este acelasi lucru" ............parerea mea.
0

#86 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 14 December 2004 - 02:55 PM

La cele cu cilindri rotitori tot ansamblul motor ar putea actziona ca o pompa centrifugala pt amestecul carburant, asta ar fi singura explicatzie a functzionarii unui motor 2T in acea configuratzie, dar este destul de improbabil daca te gandesti la turatziile mici si regimurile de pornire
0

#87 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 December 2004 - 04:41 AM

Adaptarea, daca mi se permite, dupa un mare clasic din fericire in viata ar suna : Fortarea muschilor cleerului a scos din putul gandirii mele urmatoarea cugetare abisala :
Cred ca ar putea exista si posibil si sa existe un motor in stea in doi timpi. Dar ar necesita ceva artificii tehnice care ar distruge exact ceea ce are mai bun un motor in 2 timpi fata de unul in 4 timpi. Si anume simplitatea si lipsa multor piese in miscare si deci implicit greutate mica, fiabilitate....Deci la motoarele in stea ar fi mai eficient si practica o dovedeste ca s-au impus cele in 4 timpi......parerea mea.
http://www.horizonhobby.com/ProdInfo/SAI/250/SAIE325R5D-250.jpg http://www.osengines.com/engines/osmg1300.jpg http://www.robart.com/R780/images/engine.JPG
Reversul medaliei. Complexitatea http://www.robart.com/R780/images/EngPart6.JPG
Alte splendoari http://www.osengines.com/engines/osmg1320.jpg http://i6.ebayimg.com/03/i/03/07/96/ef_1_b.JPG

PS. Ceva se poate vedea si aici
http://www.technolab...-e/Section1.htm
http://www.robart.co...0construct.aspx Aici este si un video interesant.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 15 December 2004 - 05:52 AM

0

#88 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 December 2004 - 02:12 AM

Bantuind pe internet am dat peste un site cu planuri de vanzare. http://www.modelacti..._framesetpl.htm Ce spuneti despre modelele de mai jos ?
http://www.modelactivitypress.com/Assets/planpix/doodle.jpg http://www.modelactivitypress.com/Assets/planpix/M163Kome.jpg

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 16 December 2004 - 02:30 AM

0

#89 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 December 2004 - 02:35 AM

Si unul ciudat de tot:
http://www.modelactivitypress.com/Assets/planpix/Diamo4.jpg
0

#90 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 19 December 2004 - 06:10 PM

Un pitic atat de mic.....

Fisiere atasate


0

Arata acest topic


  • 24 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

25 useri citesc topicul
0 membri, 25 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro