Modele deosebite Viitoarele noastre proiecte ?
#361
Postat 28 January 2006 - 10:37 PM
Iti tin pumnii sa-l zbori fara incidente.
Felicitari.
#362
Postat 29 January 2006 - 10:10 AM
Silfax, la 28 Jan 2006, 21:42, a spus:
1. De ce ai pus ditamai trenu de aterizare? Cat are acum cu tot cu tren? Eu zic ca ar fi trebuit folosite niste roti spitzate din fibra gen GWS, sunt si usoare si sunt si mai aerodinamice.
2. Chiar daca tentatzia e mare, eu zic sa-l zbori intr-o zi linistita de preferat cu vant ff slab.
3. Ia de-i fa ceva modele pe derive\intrados\capetele aripilor caci parca vad ca daca-l ridici mai sus ai sa ai probleme de reper cu Tomy al tau... (cel putin asa patesc eu cu modelele intr-o singura culoare)
Sa-ti raspund punctual:
1. Masa a crescut suplimentar cu cele trei roate cu 21 g !! :D Cred ca e acceptabil !! Rotile-s de microporos... si-s usoara taaare !! Sarmele alea de spita ce mai trag la cantar, ca restu'... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif Oricum fiind detasabile se pot inlocui ORICAND !! Sau modifica !!
2. Pai ieri am fost la camp cu toata escadrila... Da' tragea un tzug... si era un MINUS, de n-am prea avut ... COURAGE !! :D
3. ITI DAU PERFECTA DREPTATE !! E, aici e aici !! Am cautat oarece autocolant ALB, da' ... !@#!$%#%%$*()(&%#$@$%@%$@%#$zda ma-si N-AM GASIT NICIUNDE !! :D POate-mi dau un sfat, o indicatie, un link, ... O COALA DE AUTOCOLANT ALB !! :D
Stai linistit ca e deja botezat !! Ca n-am scapat de ... STEWARDESSA... !!
Ia uita-te aici !!
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#363
Postat 29 January 2006 - 10:11 AM
Fisiere atasate
-
Steward.jpg (94.97K)
Number of downloads: 160
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#364
Postat 29 January 2006 - 10:14 AM
Daca te uiti in fundal printre fuzelajele bifu'lui o sa vezi cam ce tre' sa tin pe monitor, din aceleasi motive !!! :D
Aviz ... amatorilor !!
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#365
Postat 29 January 2006 - 10:15 AM
#366
Postat 29 January 2006 - 10:21 AM
Am cautat prin toate magazinele care au asa ceva, si se pare ca s-a epuizat stocu' peste tot !! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif
Alb ar fi de preferat !!
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#367
Postat 29 January 2006 - 10:30 AM
#368
Postat 29 January 2006 - 10:33 AM
numa ca e ceva mai greuta
#369
Postat 29 January 2006 - 10:34 AM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#370
Postat 29 January 2006 - 12:25 PM
Se poate si asa ?, la 28 Jan 2006, 22:37, a spus:
Iti tin pumnii sa-l zbori fara incidente.
Felicitari.
Daca l-ai vedea live, n-ai mai fi asa generos cu aprecierile !! :D E cam botzit putin scociu' in zonele rotunde... !! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/huh.gif Asa mi-a iesit... !! :(
Mersi pentu aprecieri !! :wub:
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#371
Postat 29 January 2006 - 06:55 PM
D3xt3r_Jr., la 29 Jan 2006, 10:33, a spus:
numa ca e ceva mai greuta
@Dexu'le, tre' sa studiez un PIC, problema !!
Sunt convins ca gasesc pe undeva, prin piata asa ceva !! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Cum de nu m-am gandit ?? :wub:
Vezi, CE UTIL E forumu' ?? Ca se mai documenteaza omu' !!
Sti ma,
Aceasta postare a fost editata de domnu_doctor: 29 January 2006 - 06:55 PM
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#372
Postat 11 February 2006 - 07:37 AM
http://www.alvinrc.c..._Cub_Floats.wmv
Sau cum decoleaza si aterizeaza un Cub cu flotoare de pe si pe uscat.
#373
Postat 19 February 2006 - 05:48 PM
Daca sunt interesati pot scana si restul articolului.
Fisiere atasate
-
Stabiloplan1.jpg (97.47K)
Number of downloads: 149
#374
Postat 19 February 2006 - 05:50 PM
In articol este si un plan mai sumar dar pentru entuziasti s-ar putea folosi.
Fisiere atasate
-
Stabiloplan_plan.jpg (77.4K)
Number of downloads: 125
#375
Postat 19 February 2006 - 07:20 PM
Se poate si asa ?, la 19 Feb 2006, 18:48, a spus:
Valterasu corespondeaza cu ei de ceva vreme...daca nu a renuntat deja!
Cu rabdare si ciocan.
#376
Postat 19 February 2006 - 08:35 PM
initial asta am vrut sa fie modelul meu de debut , dar... va urma !!!
Aceasta postare a fost editata de incepator rau: 19 February 2006 - 08:36 PM
http://modelmania.110mb.com/home.html
#377
Postat 20 February 2006 - 09:50 AM
Fisiere atasate
-
coperta.jpg (88.78K)
Number of downloads: 133
http://modelmania.110mb.com/home.html
#378
Postat 20 February 2006 - 09:53 AM
aici am pus 2 pagini bagate rau la "slabit" ca sa vedeti ca intr-adevar am http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif
Fisiere atasate
-
pag.4.jpg (82.73K)
Number of downloads: 143
http://modelmania.110mb.com/home.html
#379
Postat 20 February 2006 - 02:24 PM
#380
Postat 20 February 2006 - 03:51 PM
#381
Postat 06 March 2006 - 10:49 AM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#382
Postat 06 March 2006 - 11:32 AM
Marinaru, la 19 Feb 2006, 19:20, a spus:
Lasa-l nene, ca "Se poate si asa" nu citeste si articolul! Se uita decat la poze si la cifre, ca nu stie engleza:
Fisiere atasate
-
Stabiloplan1111.JPG (88.55K)
Number of downloads: 194
#383
Postat 06 March 2006 - 11:35 AM
Cu rabdare si ciocan.
#384
Postat 06 March 2006 - 02:07 PM
#386
Postat 06 March 2006 - 10:33 PM
Multzam,
cezar
P.S. in PDF-ul asta: http://www.countrysq...ges/SFFeb03.pdf
e un articol si niste desene fara detalii, dar suficient de clar sa se vada ca n-are diedru.
Aceasta postare a fost editata de ctotth: 06 March 2006 - 11:59 PM
#387
Postat 08 March 2006 - 09:09 AM
ctotth, la 6 Mar 2006, 22:33, a spus:
Raspunsesem la aceasta intrebare, dar cred ca mesajul meu a fost sters, avand niste referiri la faptul ca autorul articolului (Dick Miller) a scris, din eroare de gresheala de necunoastere, in cartushul planului, ceva de genul "Filip Mihail - Budapest". Faceam referire si la masurile de actiunile de luare de pozitie de fortza si mare finetze diplomatica pe care le-am exercitat asupra partzii americane. Cu succes si scuze internationale si oprit articolul (planul) de a fi tiparit pana la rectificarea erorii (fara mishto!).
Oricum, stergatorul putea sa lase (naibii) partea de mesaj in care iti raspundeam.
Reiau:
Nu, Stabiloplanul IV nu are diedru.
Io am primit de la Dick Miller, impreuna cu revista cu articolul si un CD cu planurile facute de el. Nu sunt planuri dupa care sa poti face o macheta cu pretentii ci sunt planuri de aeromodel semimacheta.
Care le vreti...
#388
Postat 08 March 2006 - 09:30 AM
domnu_doctor, la 6 Mar 2006, 10:49, a spus:
Domnu' docteur,
Numa acu' am vazut intrebarea lui matale.
Incerc un raspuns, desi nu stiu sigur, din patzite, daca e cel bun.
Parerea mea este ca daca poti sa faci virajele numai din eleroane si profundor tras, nu are rost sa-i mai pui directie.
O mare parte din planoarele rapide, gen F5B, nu mai au directie. La fel la F5D "Pylon Racing". Virajele se iau numai din eleron+prof. tras. Nu-i nici un bai.
Daca tot vrei sa-i pui directie lui biful tau, pune linistit numai pe un vertical. Singurul efect nedorit pe care-l vad ar fi ca atunci cand vrei sa virezi pe partea opusa fuselajului care are directia, s-ar putea ca botul sa vrea "sa iasa inafara virajului". Adica, daca de ex. ai directia pe fus. din dreapta si vrei sa faci viraj pe stanga, atunci directia bracata pe stanga, datorita rezistentei suplimentare generate, poa sa induca un cuplu de rotire a botului spre dreapta, sens opus virajului initiat pe stanga.
Dar discutia este doar de dragul exercitului mental. In realitate nu stii ce se poate intampla. Nu stii daca nu cumva efectele adverse sunt atat de mici incat nici nu merita luate in considerare. Stii cum e. E cu "depinde". Depinde de bracajul directiei, de bratzul AV care are directia pe el, de bracajul/mixarea eleroanelor cu directia, etc.
Exercitiul de gandire se poate face si pt. zborul "in cutit". Daca zbori in cutit (dar de ce?) a.i. "monodirectia" e pe partea cu pamantul, atunci probabil botul va tinde sa pice. Daca "monodirectia" e "spre cer", botul va tinde ca cabreze, ceea ce e de dorit.
Tot ce se poate sa apara si alte asanumite cuplaje aerodinamice intre comenzi efectuate simultan, dar e greu de prognosticat care ar fi acestea.
In concluzie, lasa-l fara directie. Dar tot asa de bine pot sa spun: Fa-i o directie si vezi ce se intampla...
Sper ca te-am lamurit beton!
#389
Postat 08 March 2006 - 09:56 AM
Valteras, la 8 Mar 2006, 09:30, a spus:
Sper ca te-am lamurit beton!
Multumesc pentru ... dizertatia BETON, pro si contra ! :D
O sa-i fac primu' zbor fara..., si dup-aia daca resimt niste ... nevoi suplimentare, o sa incerc, de amoru' artei o modificare la unu' din ampenaje ! Asta daca o sa mai am la ... ce ! :)
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#390
Postat 08 March 2006 - 11:59 AM
domnu_doctor, la 8 Mar 2006, 09:56, a spus:
Pai vezi ca da coltzul graului in curand si o sa ai la ce!