Modele deosebite Viitoarele noastre proiecte ?
#31
Postat 17 September 2004 - 09:12 PM
#32
Postat 17 September 2004 - 09:56 PM
Telefon: 0721 385365
#33
Postat 18 September 2004 - 03:44 AM
#34
Postat 18 September 2004 - 03:54 PM
Telefon: 0721 385365
#35
Postat 18 September 2004 - 10:30 PM
In rest felicitari pentru modelele propuse! Cel mai mult m-a starnit modelul asimetric de la Voss&Bloom... cu adevarat inedit.
#36
Postat 18 September 2004 - 10:45 PM
Deci gasim undeva ?
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 18 September 2004 - 10:47 PM
#37
Postat 18 September 2004 - 10:52 PM
Telefon: 0721 385365
#38
Postat 18 September 2004 - 11:08 PM
Cand este propulsiva va impinge arborele in spate. Nu ? Deci si biela va freca da capacul din spate.
#39
Postat 18 September 2004 - 11:24 PM
La automodelul meu am roti conice, forta axiala exact asa cum zici si motorul e pozitionat exact cu spatele, adica merge in pozitia asta de prin 1985 si niciodata nu a atins ceva, capacul din spate.
Telefon: 0721 385365
#40
Postat 20 September 2004 - 11:58 AM
2. Pentru cei ce au CNC-uri ceva interesant
Multe modele cu programele CNC aferente!
3. Eu deocamdata continui sa cumpar pina o fi gata si CNC-ul meu!
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
#41
Postat 20 September 2004 - 12:24 PM
In rest, daca masurati cu o roata gradata (raportor cu 360 grd) veti vedea ca la acelasi motor, diagrama difera, in functie de sensul de rotatie...concluzie, nu se poate folosi in abmbele sensuri un motor cu admisie prin arbore sau cu valva de distributie! Daca are valva rotativa de distributie, se poate ca prin repozitionarea acesteia, motorul sa mearga si in sens invers. (exact cum spunea cineva mai sus, simetrizata in oglinda, nu diametral opus!!!!!)
In rest, un motor cu rulmenti merge in ambele sensuri fara sa uzeze biele sau capace, daca se fac modificarile de rigoare...si cred ca si cel cu cuzinet!
Problema majora este ca motorul care impinge se raceste mai greu decat cel care trage deoarece nu sta in suflul elicei...dar nici asta nu-i bai!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 20 September 2004 - 02:16 PM
Cu rabdare si ciocan.
#42
Postat 20 September 2004 - 02:03 PM
Daca nu esti din Canda sau mai bine zis daca esti din Bucuresti te pot ajuta cu un plan (pe hartie) al unui avion cu motor propulsiv. Sunt 4 coli A1 si aduce extrem de bine cu cel din poza de mai jos.
Nu e contra cost, modelismul pentru mine e un hobby si imi plac oamenii pasionati.
Toate cele bune.
Fisiere atasate
-
CGS_Hawk_II_Arrow.jpg (33.71K)
Number of downloads: 332
#43
Postat 20 September 2004 - 02:23 PM
#44
Postat 20 September 2004 - 08:55 PM
Nu mai stiu bine ce motor era, dar stiu ca facea k toti dracii de parca mergea innecat, apoi dupa o a treia incercare, am desfacut capacul de la biela si-am constatat ca aparusera urme de frecare pe el, dupa care ne-am calmat.... Tu ai dreptate, in mod normal n-ar fi trebuit sa apara, dar nu mi-am mai batut capul atunci cu intrebarea de ce si cum, mai ales ca nu era motorul meu....
#45
Postat 20 September 2004 - 10:16 PM
Telefon: 0721 385365
#46
Postat 20 September 2004 - 11:42 PM
Ma multumesc cu macheta mea statica...
K.
Fisiere atasate
-
BV141_a.jpg (69.4K)
Number of downloads: 277
Aceasta postare a fost editata de kerosen: 20 September 2004 - 11:47 PM
#47
Postat 20 September 2004 - 11:43 PM
Fisiere atasate
-
BV141_b.jpg (55.28K)
Number of downloads: 278
#48
Postat 21 September 2004 - 02:26 PM
#49
Postat 21 September 2004 - 02:53 PM
Cu rabdare si ciocan.
#50
Postat 21 September 2004 - 03:27 PM
Marinaru, la 21 Sep 2004, 14:53, a spus:
Inteleg ca oricarui inginer ii place simetria dar cu o farima de simt artistic poate fi apreciat...
Pe bune, mie mi se pare o realizare remarcabila dpdv tehnic, se zice chiar ca ar fi cistigat un contract ptr avion de recunoastere dar tot niste ingineri l-ar fi refuzat din motive estetice. Din varianta A s-au fabricat vreo 7 bucati iar B pina in 10. Ampenajul orizontal e asimetric nu atit pe criterii aerodinamice cit pentru a-l scoate din bataia mitraliorului din spate.
K.
#51
Postat 21 September 2004 - 07:27 PM
Marinaru, la 21 Sep 2004, 14:53, a spus:
Si pe urma daca stam stramb si judecam drept este mai normal un avion asimetric atunci cand avem un singur motor ce da un cuplu de torsiune maaaaaare......parerea mea. Ca sa nu mai vorbim de alte avantaje ca vizibilitate, unghi de tragere a mitralierei...
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 21 September 2004 - 07:28 PM
#52
Postat 22 September 2004 - 12:36 AM
#53
Postat 24 September 2004 - 02:13 PM
Dar modelul in sine ma intriga de numa-numa, poate ma voi apuce de ceva asa fo' data...
#54
Postat 24 September 2004 - 03:59 PM
Fisiere atasate
-
gannet.gif (81.82K)
Number of downloads: 328
#55
Postat 25 September 2004 - 07:27 AM
Fisiere atasate
-
Qv54847.jpg (67.26K)
Number of downloads: 352
#56
Postat 25 September 2004 - 07:28 AM
Fisiere atasate
-
Rk23892.jpg (65.46K)
Number of downloads: 309
#57
Postat 25 September 2004 - 05:44 PM
In subiectul nostru se incadraza cubul, ornitopterul....si ce mai vreti voi.
#59
Postat 26 September 2004 - 12:06 AM
ar fi o treaba sa coteasca din axul elicei
etajule la semafoare nu te-ai gindit ? stii cind da cotul sa nu se ciocneasca intre ele
#60
Postat 26 September 2004 - 12:15 AM
ice.age, la 26 Sep 2004, 00:06, a spus:
ar fi o treaba sa coteasca din axul elicei
etajule la semafoare nu te-ai gindit ? stii cind da cotul sa nu se ciocneasca intre ele
ice.age > ne cunoastem de undeva ?
io zic sa te abonezi