TESTDRIVE CU LOGAN... si primul crash.
#1
Postat 12 September 2004 - 08:13 AM
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#3
Postat 12 September 2004 - 08:27 AM
SILVIU66, la 12 Sep 2004, 09:17, a spus:
sau e cum spune vorba:buturuga mica... :o
...mai tii minte ce polemica a fost despre Logan.... :angry: s-a cam adeverit ceea ce am dezbatut. :angry:
MATIZU'
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#4
Postat 12 September 2004 - 10:37 AM
D aca
A i
C ap
I a-ti
A lta
#5
Postat 12 September 2004 - 10:53 AM
Andyatf, la 12 Sep 2004, 11:37, a spus:
D aca
A i
C ap
I a-ti
A lta
....am mai purtat o discutie pe forum despre dealer auto si sunt de aceiasi parere... :) sau cheia de la logan care au distribuit-o cu Jurnalul National este o cacialma intrucat din cele 5 masini din cate am inteles ca au fost puse la bataie nu aveai sansa sa nimeresti masina la care sa se potriveasca cheia deoarece au trimis in provincie masinile de Bucuresti si viceversa cu celelealte. :lol: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif :lol:
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#6
Postat 12 September 2004 - 11:00 AM
Adevarat ca ti se pune pata pe dealeri..., saptamana trecuta am trecut pe la dealerii locali pt. a intreba de o Solentza.... Culmea tupeului pe capul meu sa intreb de asa ceva in ajunul prezentarii Loganului! Mai ca n-am fost scos in suturi de la un dealer, pe care promit dealtfel sa-l "ajut" in vanzari pe viitor, spunandu-mi-se peste umar ca daca nu am venit sa ma inscriu pt. Logan, sa revin peste o luna pt. Solenza!
Deci masina buna se pare ca au scos romanii, mai ramane de cernut si dealerii locali, fir'ar ei a dreaq de limitatzi... dar hai sa nu-i pun chiar pe totzi in oala si sa-i crutz pe cei 5% care fac eforturi de a-si multumi clientela....
Oricum in afara de spatele oribil, masina intruneste note de trecere la celelalte capitole, iar daca a fo' sa fie sa se probeze si testul crash-ului live si a tinut... cu atat mai mult ajuta la imagine!
Sincer eu astept sa culeg mai multe info. si apoi sa-mi cumpar una caci de test drive inca nu poate fi vorba la ce cozi sunt pe listele de la dealeri....
#7
Postat 12 September 2004 - 11:08 AM
INCERCAREA MOARTE N'ARE... DAR MAI ASTEAPTA SA VEZI CUM EVOLUEAZA PRETURILE SA NU FIE UN PUI DE ANL. :lol:
Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 12 September 2004 - 01:48 PM
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#8
Postat 12 September 2004 - 04:13 PM
@Silfax--Masina arata slabut, performantele sunt mediocre...la cat costa varful de gama ( fo` 8.000 de euroi) eu zic ca iti iei un cielo executiv care arata mult mai bine din toate punctele de vedere. Cred ca tipii de la colibasi merg pe principiul care-l vazui pe aicea pe forum putin modificat..."orice sut in fund este un pas inainte"...orice om normal care se intreaba de ce s-au schimbat 3 modele in cativa ani gaseste relativ repede raspunsul...pentru ca cel putin primele 2 modele au fost niste rateuri dupa parerea mea. Sa ti se rupa cablul de acceleratie la 4.000 de Km (lucru patit de tatal meu) este inadmisibil, acest lucru patind-ul si un prieten, cat despre trancanit usi ce trebuie trantite si apa care trebuie scoasa dupa fiecare ploaie nu cred ca vreti sa aflati...
In ciuda acestor lucruri apare tantos la TV un director de la Dacia Pitesti care afirma cu dezimvoltura ca domle`..ei au testat-o masina..da cat sa tot testeze...ca acuma odata ce au lansat-o pe piata si publicul trebuie sa vina cu semnalari referitoare la neregulile constatate
Dupa parerea mea cand cumperi o masina nu cumperi numai conglomeratul de fier si plastic...
#9
Postat 12 September 2004 - 04:28 PM
io tot sper (nu vreau sa tzin parte lu vivi)ca se imbunatatzesc lucrurile.dar se pare ca nu este asa.
oamenii zic ca-i bestiala solenza -dar cei care zic nu au pus mana pe alt volan decat pe dacie niciodata.
oamenii o sa zica ca loganu e super-idem ca mai sus.
omu sarac o ia ,se chinuie cu rate ani de zile dar tot plafon(nu de nori)se cheama.
au impresia ca cu noua masina o sa fie piesele gratis garantia o mie de ani si servisurile superfan sa te duci sa repari ca oricum e gratis.
HAI SA FIM SERIOSI!!!
mai avem mult pana sa ajungem la nivelul fabricilor de masini adevarate.
pana si acolo la acele fabrici(daca atzi citit rotile-arthur hailey-clientii cunoscatori cumparau masini fabricate in ziua de miercuri!!!)nu ies masinile de se invart dupa soare;au si ei destule rateuri.da au si tupeul sa retraga un model de pe piatza pentru modificari gratuite.
asta ar trebuii sa ne dea de gandit nu? :lol:
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 12 September 2004 - 04:29 PM
#10
Postat 12 September 2004 - 05:08 PM
Achizitia unui autoturism, produs ce inglobeaza o inalta tehnologie, presupune dobandirea de catre consumator (cumparator) a unor cunostinte detailate despre obiectul in speta masina.
ATENTIE!!! Nu va lasati influentati de reclama, deoarece reclama poate fi uneori inselatoare, nu contine un produs bun.
ATENTIE!!! Nu va lasati impresionati de anuntul cum ca marfa vanduta nu se schimba, intrucat aveti dreptul legal la schimbarea produsului necorespunzator sau restituirea contravalorii acestuia, si dupa caz, la despagubire.
Prestatorii vor asigura consumatorilor servicii,de intretinere sau reparare a autovehiculelor numai pe baza de contract, care trebuie sa cuprinda toate elementele de identificare si caracterizare necesare derularii corecte a acestei activitati, cu precizarea duratei de garantie a reparatiei respective.
Cumpararea unui serviciu difera sensibil de cumpararea unui produs fizic, iar faptul ca serviciul nu este platit, de regula, decat dupa furnizarea si consumarea lui, ofera consumatorului un grad de siguranta pentru partile prestatoare cat si pentru beneficiari- si gata cu mana intinsa la spaga!!!! :lol: :lol:
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#11
Postat 12 September 2004 - 05:21 PM
LEXXRDM, la 12 Sep 2004, 17:08, a spus:
nu cred ca restituirea c/val functioneaza la noi in tara.cel putin la autoturisme.
n-am auzit in viata mea ca cineva sa primeasca dacie noua la schimb pe una noua ca-i ploua inauntru.
de bani inapoi ce sa mai vorbim. :lol:
Citeaza
am mai zis:e importanta achizitia da dupa ce romanu a strans din c... ani de zile se duce unde vede cu ochii si cumpara masina de care-i ajung banii.
nu-i mai sta capu la servicii ,servisuri,etc.
p.s.in cat timp de azi incolo credetzi ca o sa-l vedem pa nea fane din triaj ca repara loganu la mine in fatza (spatele) blocului?
io pun banii pa 30 de zile.
care te bagi la pariu?
#12
Postat 12 September 2004 - 05:58 PM
Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 12 September 2004 - 06:00 PM
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#13
Postat 12 September 2004 - 06:51 PM
Mda...pana sa faca anul supernova lu` fatheru a ramas din motive obiective fara amortizoare...Surprize-Surprize....masina avea 18 luni garantie prevazuta prin contract, dar vezi doamne, amortizoarele doar 6...si atunci tata a debitat ceva foarte profund
F**u-l p`ala de o mai cumpara masina romaneasca
#14
Postat 13 September 2004 - 12:29 PM
SILVIU66, la 12 Sep 2004, 09:17, a spus:
sau e cum spune vorba:buturuga mica... :)
Din poza nu reiese ca masina ar fi fost rasturnata...o fi vre-un vechi obicei mioritic de a face din tzantzar armasar...a fost lovita unde ii e greu voinicului...din lateral, unde e moale orice masina!!
Dealtfel daca ar fi fost rasturnata, nu scapa luneta aia faina neciobita!!!
Cu rabdare si ciocan.
#15
Postat 13 September 2004 - 12:36 PM
Da scartaie si trosneste pentru ca materialele sunt proaste .De ce sunt proaste ? Ca sa fie ieftina masina. Sper ca la Logan sa nu mai trosneasca plasticurile in ea. Daca merge cel putin la fel ca DSN atunci o sa se vanda in draci.
PS : Motorul la mine nu a tusit niciodata in astia 3 ani.
#19
Postat 13 September 2004 - 01:53 PM
SILVIU66, la 13 Sep 2004, 13:25, a spus:
ZOD, la 13 Sep 2004, 12:36, a spus:
deja ma enervezi.
vrei sa-mi spuui ca motoru ala de pe masina ta e fabricat la colibashi?
nu?
e vezi!
d-aia n-a tusit niciodata.
Dar ce motorul de la Cielo-ul tau e facut la craiova ?
#20
Postat 13 September 2004 - 02:11 PM
da nici restu masinii nu e facuta acolo(norocu meu ca cica-s proaste)
da sa vedem cum stam la logan cu chedere,inchiderea usilor etc
plus ca am o mare presimtire ca o bucsa de logan nu o sa coste 50000 cu 50000 montatu' cum spui.
si apropo de supernova ta de trei ani.
cand cielo al meu avea 3 ani habar-naveam de undese deschide capota si aveam doo mese in oras si trei bilete la film in plus.
p.s. o revizie generala la un cielo la un mare service din buc-otp costa 750.000 lei. da GENERALA.
NU CRED CA 750.000 TE DAU PESTE CAP...
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 13 September 2004 - 02:13 PM
#21
Postat 13 September 2004 - 02:46 PM
SILVIU66, la 13 Sep 2004, 14:11, a spus:
da nici restu masinii nu e facuta acolo(norocu meu ca cica-s proaste)
da sa vedem cum stam la logan cu chedere,inchiderea usilor etc
plus ca am o mare presimtire ca o bucsa de logan nu o sa coste 50000 cu 50000 montatu' cum spui.
si apropo de supernova ta de trei ani.
cand cielo al meu avea 3 ani habar-naveam de undese deschide capota si aveam doo mese in oras si trei bilete la film in plus.
p.s. o revizie generala la un cielo la un mare service din buc-otp costa 750.000 lei. da GENERALA.
NU CRED CA 750.000 TE DAU PESTE CAP...
Nu pune la revizie constatarea ca numai uleiul costa 1 milion. Cum te costa pe tine 750.000 ? Cat cost filtrui de ulei , uleiul , filtrul de aer? Iti dau io 750 de mii si da mie astea ca platesc io manopera ? Revizie standard nu ? Nu mai pun ca poate iti completeaza freonul in instalatie sau placute de frana curatat de injectoare si alte alea ..asta suna a revizie standard.
Pai e frumos sa ma pacalesti asa ?
PS: La Unirii e 400 de mii numai constatarea. Vii iti spune daca ai ceva stricat si iti ia 400 mii. Nu e mult. Dar revizia nu costa atat.
PS la PS : Si io vorbeam de masini nu de Cielo si Dacia
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 13 September 2004 - 02:49 PM
#22
Postat 13 September 2004 - 03:00 PM
filtru aer cielo=60.000 la orice servis
sprai de frane=180.000 la orice servis.(si nu se duce tot)
etc.
problema este cu ce frecventza bagi bani in masina.
si oricum la cielo frecventa este muuuuuuuult mai mica decat la masinile autohtone.
#26
Postat 13 September 2004 - 03:30 PM
#27
Postat 13 September 2004 - 03:33 PM
schimb de ulei?
io n-am pus in motor decat ce ulei am dorit!!!
acelasi de multzi ani.
tu astepti de banii de revizie sa-ti dea masina gata.
nu-i adevarat-in loc de ulei baga argus etc.
revizia la mine inseamna asa:
pune masina pa rampa si calc-si vine cu lista.
asta,asta,bucsa,asta.....
si platesc ce se schimba.
atentie:masina mea nu mai e in garantie.
plus ca ai promis si nu te tzii de cuvant!
E FRUMOS ASA?
#28
Postat 13 September 2004 - 03:35 PM
Vivi, la 13 Sep 2004, 15:30, a spus:
lasa mai vivi ca nici zod nici fracsu nu-s straini de cielo
stiu ei ce spun.
#29
Postat 13 September 2004 - 03:40 PM
Revenind la logan facem pariu ca-i mai misto decat Cielo ? Dar sa te comporti obiectiv nu ca gigi contra .
La 8000 de eruo iti iei un Cielo Standard cu AC fara Airbag, cu un motor invechit de 75 cai.
La 8000 de euro la Dacia iti iei un Logan cu Abs , AC, Cu computer de bord cu Airbag cu un motor renult de 90 de cai. si ca parere pesonala interiorul e mult mai misto.
Exista diferenta si mai mult ca sigur nu seamna cu berlina. Avem si 3 stele euro in cap si usile se inchid frumos .Basca ca e l;a moda nu ?
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 13 September 2004 - 03:48 PM
#30
Postat 13 September 2004 - 03:48 PM
am vazut ca tu ii zici constatare.
eu ii zic revizie-
ADICA IA TOATA MASINA LA CONTROL.
asta e revizie.nu schimb de ulei si de filtru si daca are mecanicu chef dupe bauta poate se uita pa la frane...
NICIDECUM CA-MI SCHIMBA ULEIUL!!!!
ce trebe schimbat platesc.
daca nu crezi vino cu mine cand ma duc cu masina in servis