Modelism - RHC Forum: TESTDRIVE CU LOGAN... - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

TESTDRIVE CU LOGAN... si primul crash.

#31 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 September 2004 - 03:59 PM

Renunt... Uitatu la masina nu e revizie.
DT
0

#32 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 13 September 2004 - 04:01 PM

da ce e revizie?
nu de alta da data viitoare sa cer si eu ce va face voua la dacie...

nu a zis nimeni de uitatu la masina
ca si eu ma uit la ea de multe ori pe zi
am zis ca o pune pe rampa si supune masina la toate testele POSIBILE incluzand tot ce-ti trece prin cap si dupe aia vine si-mi spune ce am de schimbat
ASTA E REVIZIE

PIESELE COSTA.
nu numa la mine si la voi la dacie...

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 13 September 2004 - 04:06 PM

flying is my life...
0

#33 Useril este offline   One 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 192
  • Inregistrat: 22-July 03

Postat 13 September 2004 - 09:26 PM

Eu nu am inteles un lucru: In legatura cu cheile de la "Jurnalul National": cum naiba sa gasesti masina la care se se potriveasca cheia? Eu am zis ca o fi vreo chestie si am luat in ziua aia 3 ziare. Dupa ce am scos cheile, le-am suprapus, si am vazut ca sunt identice. Concluzia: 2 variante:
1. Toate cheile sunt la fel si se potrivesc la cateva masini, si deci cine se duce primul si verifica, castiga masina.
2. Cheile sunt la fel, cu exceptia cheilor castigatoare, care sunt diferite. Dar, in acest caz, ce sanse sa mai ai sa mai gasesti masina, dintre cele poate zeci sau sute aflate in tara? Cred ca mai multe sanse sunt dupa ce se vor vinde mai multe si poti sa incepi sa le verifici pe cele de pe strada.
Ar mai fi si varianta ca cheia ar avea in interior un chip, si deci nu conteaza ce forma are cheia, dar nu prea cred. Oricum, sansa e mica.

Cred ca am fost mult prea naiv ca am luat 3 ziare http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif dupa ce mi-am dat seama nici nu am mai incercat sa le probez.... :(

Aceasta postare a fost editata de One: 13 September 2004 - 09:28 PM

Pentru a inventa ceva ai nevoie de o imaginatie bogata si o gramada de gunoi. Thomas A. Edison (1847 - 1931)
0

#34 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2180
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 September 2004 - 07:04 AM

buna, proasta,(tehnic vorbind) ramine de vazut.
da URITAAAAA, vai de capul lor!
cit priveste pe directorii care au aparut la tuca in emisiune si au incercat sa raspunda la intrebari, au batut cimpii la orice chestiune incomoda.
nu-mi doresc sa ajung niciodata proprietarul unei astfel de masini.
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#35 Useril este offline   LEXXRDM 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 03-December 03

Postat 16 September 2004 - 05:53 PM

O incercare timida de a atrage atentia asupra unei comparatii calitate - pret dar o sa se duca o lupta apriga intre noul produs Dacia si celelalte modele(straine) existente deja pe piata, cu care va intra in competitie directa.
Asa ca - “Daca vrei muzica, trebuie sa ai ureche muzicala"- spune absolut tot.
:D

Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
0

#36 Useril este offline   Pletila 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-April 03

Postat 16 September 2004 - 06:25 PM

M-am urcat si eu in Logan azi la reprezentanta.Concluzia personala:

O masina cu mult mai buna decit ce s-a facut pina acum la uzinele Dacia.
Este undeva peste Cielo dar sub Clio.
Nu este prea frumoasa la exterior.(spatele e chiar nasol de tot)
Coloana volanului face cu podeaua un unghi foarte mic = dau cu genunchii in volan chiar daca ma dau in spate cu scaunu.
Citeva ornamente de plastic care sa fi ascuns balamalele capotei de la motor nu ar fi stricat.

Una peste alta....Costa cam mult pentru ce ofera.Poate sa cumperi modelul cel mai ieftin daca asta e plafonul maxim pe care vrei sa-l platesti pt. masina.

Banii pt. modelul de top ii poti investi insa intr-un produs de o calitate mai buna...



Asta deocamdata la prima vedere....
Homo Nauticus
0

#37 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 16 September 2004 - 07:00 PM

Pletila, la 16 Sep 2004, 18:25, a spus:

Este undeva peste Cielo dar sub Clio.

nush de ce da tare nu cred chestia asta.
sub care clio? ala uratu facut la turci? pai ala nu ajunge la nasu lu cielo...
deci daca e sub clio ,clio oricum e mult sub cielo asa ca...

da io inca nu m-am suit in logan
cand o sa ma sui o sa mai discutam.

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 16 September 2004 - 07:02 PM

flying is my life...
0

#38 Useril este offline   bebeto 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 16 September 2004 - 09:13 PM

Mai fratilor,l-am condus si pot spune ca este altceva !Motorul si cutia sunt de Megane facute in Franta si doar montate la noi;ansamblul fata adus complet din Franta;romanasii nu fac decat stantarea tablei,adusa si ea din Fr. Intr-un cuvant,la ora actuala este doar montata la noi,piesele extern.Altceva-la 130 Km/h consum 4,6-4,8l conform computerului de bord,se aseaza frumos in curbe,acceleratia destul de greoaie intre treapta 4 si 5.De cum arata nu ma leg.
0

#39 Useril este offline   Pletila 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-April 03

Postat 17 September 2004 - 11:19 AM

@silviu66: Esti asa de mindru de Cielo ala al tau de parca zici ca l-ai facut chiar tu.Afirmatia despre Cielo se referea numai la alte Cielo afara de al tau...E bine asa? Cielo-ul tau e cel mai bun si cel mai frumos, cel mai economic si cel mai fiabil...Nu exista masina mai minunata decit Cielo ala al tau.Dar vezi tu: Nu toti avem norocul sa avem un Cielo ca al tau....Ghinionul nostru.Nu avem noi astia muritorii de rind de unde sa stim noi ca Cielo e o masina din aceiasi clasa cu Jaguar, Aston Martin, Ferrari si Acura.Bravo tie...

Eu ramin la parerea mea despre Cielo: este un gunoi de masina de foarte mare serie ,foarte lenesa, foarte comuna, inexpresiva si foarte scumpa pentru performantele ei.Si nu incerca sa ma convingi ca am mers si eu cu Cielo. Este sub Clio chiar sub ala facut la turci si este si sub Logan.

Daca nu te-ai urcat in Logan inca, nu stiu de ce nu crezi ca ti se spune.Si oricum la cit esti tu de incintat de masina aia a ta care e ceva mai buna decit fosta berlina Dacia, nu vad cum ti-ar influenta parerea , urcatul in Logan.Dupa ce te vei urca in Logan vei spune si tu ca multi altii: E nasoala bah!!!!!

Asta stii cum e: E ca aia cu vulpea care nu ajunge la struguri, si zice ca sunt acrii.

Am mai zis : nu merita aproape 8000 de Euroi da sa dam Cezarului ce e al Cezarului, (si nu Cielo-ului).
Homo Nauticus
0

#40 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 17 September 2004 - 11:48 AM

Pletila, la 17 Sep 2004, 11:19, a spus:

Dar vezi tu: Nu toti avem norocul sa avem un Cielo

Eu ramin la parerea mea despre Cielo: este un gunoi de masina de foarte mare serie ,foarte lenesa, foarte comuna, inexpresiva si foarte scumpa pentru performantele ei.

Citeaza

Asta stii cum e: E ca aia cu vulpea care nu ajunge la struguri, si zice ca sunt acrii.


de unde probabil ca rezulta si parerea ta.
daca aveai si tu unu poate ca nu mai era chiar gunoi de masina!
flying is my life...
0

#41 Useril este offline   Pletila 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-April 03

Postat 17 September 2004 - 12:17 PM

Nu.Parerea mea rezulta din faptul ca am condus pina acum masini, incepind cu Dacia 1100 (care e o masina exceptionala)si trminind cu Porsche 928.De amintit dintre acestea: BMW 325,SAAB 900,Volvo s40, s80,Cielo,Tico,Espero,Ford Mondeo,Explore,Fiesta,Ka, toate tipurile de Dacie pina in 2002, si alte citeva.
Homo Nauticus
0

#42 Useril este offline   LEXXRDM 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 03-December 03

Postat 17 September 2004 - 12:20 PM

in loc de eseu:
multumitor comportamentul masinii,isi merita Cielo banii care ii dai, mai ales daca a fost ingrijit! :unsure:

Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 17 September 2004 - 12:21 PM


Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
0

#43 Useril este offline   Pletila 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-April 03

Postat 17 September 2004 - 01:03 PM

@silviu66: Culmea e ca am avut unu.

@LEXXRDM: Daca dai 15.000 de Euro , nu merita , oricit de ingrijit ar fi fost.
Homo Nauticus
0

#44 Useril este offline   LEXXRDM 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 03-December 03

Postat 17 September 2004 - 01:21 PM

@Pletila: autoturisme fiabile, economice si sigure alese de oameni intrucat este tipul de masina ce-i caracterizeaza.
Evident, este la indemana oricui sa emita pareri, sa dea verdicte cand participipa la o discutie, insa cand este vorba sa-ti achizitionezi propria masina totul devine o adevarata cursa dupa informatii. N'est pas?
:rolleyes: ;)

Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
0

#45 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 17 September 2004 - 06:15 PM

Pletila, la 17 Sep 2004, 13:03, a spus:

@silviu66:       Culmea e ca am avut unu.

   @LEXXRDM:    Daca dai 15.000 de Euro , nu merita , oricit de ingrijit ar fi fost.

daca dai 15000 de euro iei o toyota de mama mama...
si in afara de asta sunt foarte mandru de cielo al meu degeaba te lauzi ca ai condus toate masinile de pe lume.
ca sa-mi iau acest cielo am transpirat ceva asa ca bineinteles ca e cea mai buna masina(mai ales ca a fost 11900 usd in 1996)
tu daca ai primit de la taticu (sau de la firma,prieteni sau oricum nemuncite de tine) saab,forduri si alte masini bineinteles ca cielo este un gunoi.
ca sa dormim linistiti zine shi noua ce masina ai in proprietate ca presupun ca nici una din lista enumerata de tine ca p-alea le-ai fumat pa toate si toates jafuri.
si astea mi le-ai spus probabil ca multumire ca te-am ajutat atunci la muzeul aviatiei pentru macheta lu vuia,cu intrare ,POZE FACUTE IN MUZEU! s.a.m.d.

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 17 September 2004 - 06:22 PM

flying is my life...
0

#46 Useril este offline   Pletila 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-April 03

Postat 17 September 2004 - 08:39 PM

@ silviu66:
Era o parere personala, si nu am spus-o pe un ton amenintator sau cum ai crezut tu...Nu conteaza de unde ai masina.Condusul altor masini te ajuta sa iti formezi o parere.In categoria gunoaielor intra aproximativ toate masinile de serie foarte mare deoarece ele nu sunt nici pe departe ceea ce se lauda producatorii lor.

Clasificarea mea, poate este foarte dura dar eu asa vad lucrurile: Masinile sunt de doua feluri masinile ultracomune care nu sunt niste gramezi de fiare, bune doar ca sa iti faci traba cu ele, sa te duci de colo colo etc... E, astea sunt toate niste gunoaie de fier care merg cit merg si apoi de debarasezi de ele.]
Categoria a doua cuprinde masinile de serie redusa sau exclusiviste care intr-adevar sunt adevarate minuni ale tehnici , si care trebuie respectate ca atare.La cpitolul acesta insa strugurii sunt cu adevarat foarte acrii.

Masina mea am cumparat-o eu pe banii munciti de mine si cistigati in timp ce conduceam celelalte masini de la locul de munca.Probabil ca nu crezi asta dar nu conteaza.A... si sa stii ca e o Dacia, de care sunt foarte multumit.Cu siguranta ca nu este la fel de fiabila ca un Cielo la care nu schimbi nimic cale de 100.000 de km.(de asta sunt perfect constient, in 8 luni de zile la Cielo nu am facut practic nimic, ...poate un schimb de ulei) Dar in fond si la urma urmei de la interior atunci cind esti cu ochii in 4 la drum, cam toate masinile sunt la fel.
Copilaria si o parte din adolescenta mi-am petrecut-o in serviceul auto si sa stii ca acolo pe bancu de lucru sau pe rampa,toate masinile isi dezvaluie punctele slabe (unele au chiar foarte multe datorita solutiilor tehnice adoptate).Asa iti poti da seama de faptul ca toate masinile sunt de fapt niste fiare...

Si sa stii ca nu stau eu intr-o taxa de muzeu....


Parerea mea personala despre masini nu mi-o poate schimba nimeni fara argumente foarte solide.Poate ca m-am aprins un pic , datorita faptului ca tu continui sa sustii sus si tare aceasta masina.E mai grozava decit Dacia, dar cind stai la stop si in dreapta ta opreste sa zicem un X5 (cu vre-un etnic la volan, care sigur a muncit-o) sunt convins ca Cielo pare deja o masina mica si neinsemnata.Pe alta parte si in X5 daca esti , e posibil sa vina unu linga tine cu un Aston Martin si parca nici in X5 nu mai e asa bine.

Imi cer scuze ca te-am deranjat.Nu era un atac la persoana ci doar o incercare de a mai tempera adoratia asta catre o masina care nu e chiar asa.Cit despre parerea ca mea legat de faptul ca Renault Clio este peste Cielo...ramine de discutat.

@LEXXDRM: Pai asta am si facut am emis o parere.Treaba e ca atunci cind vrei masina nu le poti avea pe toate...Una e mai sigura, alta mai fiabila etc.Poti sa inglobezi citeva calitati in vre-un model, dar toate calitatile intr-o singura masina nu ai cum.Si te alegi pina la urma in limita bugetului tot cu o masina din prima categorie...Asta daca nu esti plin de bani.

@silviu66: daca vrei sa discutam pe tema asta putem sa discutam pe MI ca aici suntem off-topic rau de tot.

Am inteles ca o Toyota pick-up e cam 14.000 de Euro? Sau va refereati la alta Toyota?

Continuati va rog cu parerile despre Logan, ca sunt interesat.A zis tati ca imi cumpara si mie una daca sunt cuminte......Glumeam evident!

Aceasta postare a fost editata de Pletila: 17 September 2004 - 08:41 PM

Homo Nauticus
0

#47 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 17 September 2004 - 08:51 PM

@pletila
stai linistit ca nu m-am suparat doar poate m-am aprin un pic la fel ca si tine.
dupa cum am mai spus nu am condus loganu.
sunt absolut convins ca NU SE COMPARA cu ce s-a produs la uzinele Dacia pana acum.
chestia anti-reclama pentru ei a fost ca in prima zi o tabla autorizata sa circule pe sosele( a zis-o cineva paci -matiz) a reusit sa rastoarne un logan intr-o intersectie ceea ce nu este tocma in regula .
tu daca ai avea acu banii pt un logan nou full -ai lua?
sau ai lua altceva second-hand?
p.s.in categoria masinilor de serie f mare intra si volvo,si bmw,si mercedes ca sa nu mai spun de masinile americane...

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 17 September 2004 - 08:53 PM

flying is my life...
0

#48 Useril este offline   Pletila 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-April 03

Postat 17 September 2004 - 09:04 PM

Am mai spus-o si o repet : daca am baniide Logan full nu cumpar ca nu face...

Am un SAAB 900 cu 4700 E.Sau un WW Golf III TDI break cu 6000.Astea sunt optiuni la mina a doua. SAAB tinde sa iasa din prima categorie insa lipseste spatiul (e can scurta si asta se simte).Motorul are niste contrabalansuri puse pe circuitul curelei ,care sunt practic imposibil de ghicit, motorul e dificil de reparat si "coasta scump".In schimb nu rugineste nici daca dai cu lichid de frina pe ea.Ce vrei ...tabla zincata, vopsita cu supertehnologie.

Golful ala break e ok , consumul e excelent,spatiu destul, masina comuna fara brizbriz-uri etc.Nu este o supermasina dar e ok.Ofera mai multe decit SAAB, dar nu are piele la interior (Saab-ul are) si cred ca nici nu fuge asa tare...cred...Si e cam scumpa la piese, nu de alta da daca te loveste unu e cam nasol...acru rau!!!

Amindoua sunt peste Logan si cel putin la fel de fiabile ca si Cielo (as zice chiar mai fiabile dar iar te enervezi)

Cu optiunile astea Loganul e ca si uitat pentru mine.Mai ales ca tata nu vrea sa-mi cumpere.....Glumeam din nou.

Aceasta postare a fost editata de Pletila: 17 September 2004 - 09:05 PM

Homo Nauticus
0

#49 Useril este offline   Vivi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 665
  • Inregistrat: 06-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 20 September 2004 - 09:19 AM

Citeaza

chestia anti-reclama pentru ei a fost ca in prima zi o tabla autorizata sa circule pe sosele( a zis-o cineva paci -matiz) a reusit sa rastoarne un logan intr-o intersectie ceea ce nu este tocma in regula .

Silviule, nu judeca masina dupa accidentul ala pentru ca nu stii conditiile in care s-a facut. De unde stii ca Matizul ala n-a venit cu 90 la ora? Si oricum dupa presa nu te poti lua, asa cum zicea cineva pe un alt thread, ori face articolele la comanda, ori sunt politze, ori le umfla.
0

#50 Useril este offline   LEXXRDM 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 03-December 03

Postat 20 September 2004 - 10:41 AM

Multi se intreaba cum este aceasta masina. Cel mai adecvat raspuns ar fi: nici o surpriza! Este exact asa cum ne-am inchipuit. Un automobil, fara nici un fel de veleitati exagerate, care nu-si propune sa concureze prin performante, ci prin pret. Constructorul i-a asigurat lui Logan calitati decente pe care un om cu modeste surse financiare le va aprecia la greu. Logan va fi masina care poate merge oriunde, la munte si la mare in orice imprejurare. Nu vi se pare cunoscut sloganul cu merge oriunde la munte si la mare. Partea ciudata la un reportaj difuzat pe un post de televiziune(nu-l pomenesc ca-i fac reclama gratuita) un personaj important spunea citez" Cei captivati de Logan nu i-a interesat cum arata in realitate ci pur si simplu au cumparat autoturismul doar dupa poza". Nu vi se pare ca au mizat un pic pe naivitatea celor multi, obicei pastrat nealterat de atata timp? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_16.gif :D

Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 20 September 2004 - 10:42 AM


Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
0

#51 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 20 September 2004 - 09:27 PM

Mam' da ce disputa pe Cielo si alte cele....! Silviule, trebuia doar sa-l invitzi pe Pletila la o plimbare cu masina ta si sa-i aratzi ce se intampla pe autostrada atunci cand apesi tu botonul ala rosu de subt bord cu semnul lui batman pe el :)!
Acum cat e gluma e gluma, dar Cielo la viatza ei , cred ca a fost una dintre putinele masini comercializate in Europa care la un pretz nu prea piparat, aveau conditionare si geamuri electrice + ca dispunea de sisteme de securitate pasiva. Este si o masina robusta de altfel nimic de zis... se conduce comfortabil la viteze relativ mici, singura chestie care m-a deranjat la modelul sedan, a fost instabilitatea la testul elanului (poate cu alte amortizoare decat cele din fabrica se remediaza treaba). In rest despre masini straine ce mai stiu e ca un WV golf III mi-a salvat viatza, motorul plecand subt masina, cu un Nissan Patrol GR am urcat din Poiana BV pana la cabana Postavaru iar cu o Dacia 1310 am trecut muntii in luna Martie intre SantNicolau si lacul Uz, pe undeva pe unde numai urme de TAV-uri erau...
Iar Logan o sa imi iau pentru pretz , pentru spatiul interior si pentru consumul redus pe care-l are... dar asta doar dupa ce-l voi drive-testui si eu.....:)
Restul e doar proza....

Aceasta postare a fost editata de Silfax: 20 September 2004 - 09:30 PM

...audaces fortuna iuvat...
0

#52 Useril este offline   LooSeR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1108
  • Inregistrat: 14-May 04
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 20 September 2004 - 09:41 PM

na uite ceva amuzant :)
Noua Dacia Logan.

Caracteristici tehnice - Noua Dacia Logan.

- Masa: intre 1050 si 1245 kg, in functie de dotari (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.), masina noua. Dupa o perioada de 3 ani de folosire masa va fi de aproximativ 825 kg datorita coroziunii.
- Greutatea: variaza o data cu variatia masei, si in felul in care acceleratia gravitationala actioneaza asupra dotarilor optionale (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.) De asemenea, constanta g este variabila in functie de gradul de corodare al vehicolului.
- Capacitate cilindrica 1421 cmc in stare perfecta de functionare.
- Putere: 75 cp noua, 70 cp in garantie, 65 cp dupa 2 ani, 80 cp dupa 3 ani (scaderea greutatii datorita efectelor coroziunii).
- Demaraj 0-100 km: pana la serviciu - 18 s, pana la socrii - 28 s, pana la alimentara - 16 s, pana la alimentara pentru achizitionat o oarecare cantitate de bere - 9 s, cu nevasta la volan - 96 h, pana la tara - 17 s de la tara inapoi cu 1 buc. porc adult taiat in portbagaj - 26 s, cu nevasta + soacra + copii in masina - 32 s optional daca nevasta urla si soacra aproba - 46 s, la drum intins spre soacra in mijlocul strazii cu spatele spre masina - 7 s.
- Franare de la 90 km/h la 0: pe sosea uscata - 240m, sosea uda - 340m, piatra cubica umeda - 500 m, sosea asfaltata uscata cu soacra pe sosea cu spatele la directia de mers - in soacra, sosea fleasca cu praf si denivelari - in chioscul de la coltul strazii.
- Debit apa in habitaclu: 14l/h pe timp de ploaie, 20l/h la spalare.
- Debit antigel in habitaclu: 1 l / saptamana.
- Probabilitate inchidere portiere: fata 40 la suta , spate 15 la suta la o forta de inchidere de 800N/m.
- Jante: beton, dotate cu cauciucuri Montana New Asimetric Great Varza cu limitator de viteza prin saritura la 60 km/h.
- Aer conditionat: in habitaclu, portbagaj si torpedou, cu sistemul Damigean Anti Freeze.
- Hayon, bocanit(scartait)/min - 235.

Optionale:

- Airbag in portbagaj, versiunea Smooth Pork.
- Alarma antirelativar (protejeaza impotriva tiganilor relativari - care ciordesc relativ tot).
- Alarma preventiva la alarma - pornirea alarmei daca porneste alta alarma pe o raza de 1 km.
- Scaun sofer (versiunea standard e prevazuta cu 2 locuri de fixare a suruburilor pentru un taburet lemn).
- Veioza+sifonier spate.
- Semnalizare stanga (versiunea standard are doar semnalizare dreapta, spre stanga folosindu-se palma cu un deget intins).
- Volan rotund (versiunea standard este echipata cu ghidon).
- Aeroterma cu 21 viteze si schimbator Shimano.
- Turometru util (0-2500 rpm) si/sau fantezist (0-8000 rpm).
- Cric.
- Roata rezerva optional si janta.
- CD manele geam.
- Geamuri fumurii cu folie cu basici.
- Eleroane tip bengos.
- Proteza dentara universala in torpedou.
- 1 buc. tub superglue.
A pilota e un vis frumos..... dar devine greu o realitate
Galeria mea
0

#53 Useril este offline   VelociRaptor 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 14-May 03

Postat 20 September 2004 - 09:42 PM

Hai sa nu fim Mitica-Contra!

La faza cu accidentu' apreciez ca au fost destul de solide usile incat sa rastoarne masina si sa nu cedeze, astfel incat Matizul sa nu intre peste pasageri omorandu-i.

E un pas inainte. Si daca cineva este fan al unei marci (oricare ar fi aceea) il rog sa studieze un pic modelele care au facut acea marca sa ajunga la standardele pe care le apreciati. In general orice marca de renume (fie el Mercedes, BMW, Aston Martin, etc) au ajuns la un moment dat sa fie in stare (financiar, nu numai tehnologic) sa construiasca masini de lux (sau mai pe clar: de calitate). Asta pentru ca desi sti ca daca pui scaune de piele in 500 de masini faci masina mai de calitate (dau doar un exemplu; aci puteam mentiona orice: motor, suspensii, tabla, etc), dar exista o investitie mai mare, deci un risc mai ridicat. Dar ca sa revin, in marea majoritate dintre marcile consacrate ca fac masini de lux, acesti bani au fost stransi din modelele precedente care au fost putin mai "de serie", adica niste "gramezi de fiare" (cum plastic, si pe buna-dreptate se exprima pletila).

Eu nu zic ca intr-adevar Loganul ar fi o capodopera. Conteaza ca e un pas inainte. Sa nu fim nihilisti. E mai bine decat aceeasi Dacie cu designul din '60. Asa ca hai sa apreciem, si sa laudam fabrica si pe cumparatori, pentru ca ei sunt aceia care dau cu banu' pentru urmatorul model (speram cu totii, si mai bun decat Logan).

Si, in definitiv: la ce te astepti de la 7000 de euro (sau cat o mai fi costand Loganul)? A, da! Poti sa cumperi masina la mana a doua. Da, e o solutie. Insa nu toata lumea isi ia acest risc (pentru ca e un risc, indiferent ce masina cumperi): cum a fost condusa de catre proprietarul precedent, daca (sau nu) a fost cumva furata, samd.

Asadar, bravo Daciei (ma rog... sau lui Renault)! E un pas inainte. E tot ce conteaza!
Cine se astepta ca de la Colibasi o sa iasa Lamborghiniuri... please, wake up!

VR

A bicycle can't stand on its own because it's two-tired.
0

#54 Useril este offline   Pletila 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-April 03

Postat 21 September 2004 - 10:30 AM

Pina la urma am si mers cu Loganu,si este o senzatie placuta fata de vechea Dacia.Nu e zgomot in habitaclu',vizibilitate buna,usor cam tzeapan scaunul, destul loc pe bancheta din spate dar si aceasta e rigida,servodirectie elastica,sonorizare buna, inclusa in pret (casetofon Phillips)...excelenta la banii astia, ca masina noua....Garantie 18 luni si pentru inca 180 de E, inca 18 luni.




Alternativa romanului din clasa de mijloc, desi e inclusa tot in prima categorie:serie mare, performante medii,aspect cam nasol.

Aceasta postare a fost editata de Pletila: 21 September 2004 - 10:31 AM

Homo Nauticus
0

#55 Useril este offline   Olaf The Viking 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1259
  • Inregistrat: 17-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Machete statice, Feteasca Neagra

Postat 21 September 2004 - 12:02 PM

Am auzit ca exista cereri din Germania pentru ea.
Intai da cu toporu' si pe urma intreaba-l ce-a vrut!
sau ia-ti ceva dragut de aici www.machete.ro.
0

#56 Useril este offline   LEXXRDM 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 03-December 03

Postat 21 September 2004 - 12:45 PM

....problema cu pasul inainte este ca trebuie facut ca lumea, nu din pasi mai mici pana ajungi la perfectiune. Chestia cu nahilismul este si nu este valabila intrucat ori ne inscriem pe o panta optima, ori nu scoatem capul pana nu suntem competitivi.
INTREBARE: Care sunt argumentele(solide) de vor germani un alt tip de masina, nu mai au incredere in ale lor? Va invit sa discutam pe tema asta putem pe MI(sau YM) ca aici suntem off-topic rau de tot(citat). :D http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif :wacko:

Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
0

#57 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 21 September 2004 - 04:07 PM

apropo de calitatea germana

Mercedes si Bmw sunt masini mai de lux asa ca nu le mai punem la socoteala. Sa luam spre exemplu un Opel (Holden):
Care a fost ultimul model conceput fara geamuri electrice, servodirectie, A/C etc ? Ei nu au optiuni cu A/C SAU fara A/C ci numai upgrade-uri la motoare, culori pretentioase si altele care depind de gustul omului.
Eu as prefera o masina second-hand adusa din vest decat un produs facut (asamblat) in graba in Romania. Dacia e Dacie si va ramane Dacie...de unde si proverbul "Lupul isi schimba parul, dar naravul ba"...parerea mea!

P.S pentru mine Dacia a fost o adunatura de fiare cu care iti faci treaba...te duce si te aduce...nimic mai mult

Aceasta postare a fost editata de flying123: 21 September 2004 - 04:11 PM

0

#58 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 21 September 2004 - 04:10 PM

Pletila, la 21 Sep 2004, 10:30, a spus:

Pina la urma am si mers cu Loganu,si este o senzatie placuta fata de vechea Dacia.Nu e zgomot in habitaclu',vizibilitate buna,usor cam tzeapan scaunul, destul loc pe bancheta din spate dar si aceasta e rigida,servodirectie elastica,sonorizare buna, inclusa in pret (casetofon Phillips)...excelenta la banii astia, ca masina noua....Garantie 18 luni si pentru inca 180 de E, inca 18 luni.




Alternativa romanului din clasa de mijloc, desi e inclusa tot in prima categorie:serie mare, performante medii,aspect cam nasol.

pe mine tot nu ma convingi.
asta cu clasa de mijloc e discutabila-depinde ce intelegi prin clasa de mijloc in romania.
si garantia la ce se refera?

ca cu toata garantia pana nu dai spaga nu-ti schimba niminia planetara aflata in garantie.
flying is my life...
0

#59 Useril este offline   VelociRaptor 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 14-May 03

Postat 21 September 2004 - 04:20 PM

flying123, la 21 Sep 2004, 16:07, a spus:

Eu as prefera o masina second-hand adusa din vest decat un produs facut (asamblat) in graba in Romania. Dacia e Dacie si va ramane Dacie...de unde si proverbul "Lupul isi schimba parul, dar naravul ba"...parerea mea!

P.S pentru mine Dacia a fost o adunatura de fiare cu care iti faci treaba...te duce si te aduce...nimic mai mult

Da, sunt de acord cu tine. Chiar si eu am o masina vestica second-hand. Insa tot ce am spus este ca pe langa preferintele personale, acest model este mai bun decat precedentele de la Dacia. Nu ma leg de aspectul estetic aici (este pana la urma chestie de gusturi).

Cred ca desprea asta e vorba: daca aceasta noua Dacie e mai buna sau nu decat precedenta. Nu are rost sa comparam acest model nici cu Opel, nici cu Matiz, sau mai stiu ce. Stai sa treaca cel putin 10 ani, in care Dacia sa scape de imaginea asta de masina-tractor. Dupa ce a scapat de imaginea asta, abia atunci sunt binevenite aceste comparatii.

Si oricum, bine zice Silviu66, pana nu se rezolva problema cu spagile in romania (oriunde ar fi ele), pot sa se fabrice Lexus-uri, ca tot degeaba ai garantie (inclusiv la masini importate, pentru ca tot Mitica de la garaj ti-o repara, si nu Fritz din Germania).

VR

A bicycle can't stand on its own because it's two-tired.
0

#60 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 21 September 2004 - 04:29 PM

VelociRaptor, la 21 Sep 2004, 16:20, a spus:

Cred ca desprea asta e vorba: daca aceasta noua Dacie e mai buna sau nu decat precedenta. Nu are rost sa comparam acest model nici cu Opel, nici cu Matiz, sau mai stiu ce.


Pai te mai uiti si in stanga si in drepta...sau iti cumperi masina numai de dragul de a-ti cumpara masina romaneasca ?
Sunt sigur ca au facut un pas mare in fata dar gandeste-te si tu ca nu au cum sa dea lovitura dintr-o data!

P.S cu Matiz-ul o poti compara!

Aceasta postare a fost editata de flying123: 21 September 2004 - 04:36 PM

0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro