Eleroane easy star
#61
Postat 19 August 2010 - 07:56 AM
#62
Postat 19 August 2010 - 09:34 AM
Berty1985, la Aug 19 2010, 08:56 AM, a spus:
Personal as incerca cu acelasi tip de servo pe ambele ramuri.Si eu am luat cabluri de la bt si nu am avut niciodata vreo problema de genul asta.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#63
Postat 19 August 2010 - 01:12 PM
#64
Postat 19 August 2010 - 02:02 PM
dan_mitea, la Aug 19 2010, 02:12 PM, a spus:
Cand ajung acasa o sa verific, dar cred ca sunt puse corect, sau cel putin din 2 cabluri unul trebuia sa fie bun! Eu ma gandeam ca nu ajunge curent suficient la ele? Nu imi imaginez ce ar putea avea. A mai patit cineva asa ceva? Am telecomanda E-FLY ETC62 si receptorul care a venit cu ea + servo!
#65
Postat 19 August 2010 - 03:50 PM
Berty1985, la Aug 19 2010, 03:02 PM, a spus:
eu am avut aceasta telecomanda si am incercat acel cablu y cu 2 din servo art tech si a mers fara probleme.In ce canal bagi cablul?Banuiesc ca 1,pt eleroane vrei sa il folosesti?Totusi cred ca faci ceva gresit,nu imi dau seama dar ....Verifica culorile sa fie puse exact cum arata pe receptor.Cel mai bine verifici cablul y cu acelasi servo pe cele 2 ramuri,dc e ok,faci aceeasi miscare si cu al doilea servo pe ambele ramuri si apoi le cuplezi pe amandoua servourile.Dc totul e ok ar trebui sa mearga.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#66
Postat 19 August 2010 - 04:16 PM
oachidori, la Aug 19 2010, 04:50 PM, a spus:
exact
Asa am incercat, cum ai zis tu!!! Nu vrea sa mearga, am verificat daca cablu Y se potriveste in receptor la culori cu servourile si este exact, are si ghidaj, in sens invers nu intra. Am incercat mai multe servouri si la fel! Asta se intampla cu ambele cabluri, l-am bagat unde trebuie, scrie si pe receptor "Aileron"
#67
Postat 19 August 2010 - 06:19 PM
Te rog sa introduci cablul Y in receptor si apoi, cu atentie, sa masori daca ai 5V pe mufe. Intre negru si rosu.
#68
Postat 20 August 2010 - 06:16 AM
dan_mitea, la Aug 19 2010, 07:19 PM, a spus:
Te rog sa introduci cablul Y in receptor si apoi, cu atentie, sa masori daca ai 5V pe mufe. Intre negru si rosu.
Va multumesc la toti pentru idei si ajutor! Am rezolvat, ambele cabluri aveau probleme, nu le mergea mufa principala care intra in receptor (legaturi de proasta calitate). Chiar nu inteleg cum pot doua cabluri noi sa fie stricate, am rezolvat prin inlocuirea mufei principale cu mufele de la 2 servo stricate. Multumesc celor care mi-au dat idei si au incercat sa ma ajute!
#69
Postat 23 August 2010 - 10:24 AM
#70
Postat 27 August 2010 - 09:05 AM
Va multumesc anticipat ,
ALex
Aceasta postare a fost editata de Alexandru E-ZG: 27 August 2010 - 09:06 AM
#71
Postat 27 August 2010 - 09:17 AM
Profan vorbind, curentul de aer loveste o suprafata si incearca sa o impinga in directia in care trece mai usor de ea...adica eleronul sus, il impinge in jos...
Pe scurt, daca vrei viraj/inclinare pe stanga ca in cazul descris de tine "vazand din cabina", eleronul stanga se ridica, eleronul dreapta coboara...
Comparatia cu profundorul nu e chiar cea mai fericita.
Ridicarea profundorului, are ca efect coborarea cozii, nu urcarea botului!
Coborarea cozii duce la obtinerea un unghi de atac mai mare care face posibila urcarea compensat fiind cu o energie exterioara.
Energia obtinuta de la motor sau de la o picare anterioara...
Aceasta postare a fost editata de alexvid: 27 August 2010 - 09:21 AM
#72
Postat 27 August 2010 - 09:26 AM
alexvid, la Aug 27 2010, 10:17 AM, a spus:
Profan vorbind, curentul de aer loveste o suprafata si incearca sa o impinga in directia in care trece mai usor de ea...adica eleronul sus, il impinge in jos...
Pe scurt, daca vrei viraj/inclinare pe stanga ca in cazul descris de tine "vazand din cabina", eleronul stanga se ridica, eleronul dreapta coboara...
Comparatia cu profundorul nu e chiar cea mai fericita.
Ridicarea profundorului, are ca efect coborarea cozii, nu urcarea botului!
Coborarea cozii duce la obtinerea un unghi de atac mai mare care face posibila urcarea compensat fiind cu o energie exterioara.
Energia obtinuta de la motor sau de la o picare anterioara...
multumesc pt raspuns , incepe sa se faca lumina
#73
Postat 25 March 2011 - 03:24 PM
PS..orice aeromodel, daca are suprafetele aerodinamice bine dimensionate vor face gama completa de acrobatie. (figurile pe care un avion real le poate face....) Sper ca fostii mei instructori sa nu citeasca ce ati scris voi ..legat de tonoul executat din directie. Ce-i drept ca pentru executarea unui tonou corect e nevoie si de directie. (Vria intr-adevar se face din profundor si directie...dar aia e alta figura de cele mai multe ori neacrobatica pentru majoritatea dintre noi...adica facuta neintentionat...)