Modelism - RHC Forum: Eleroane easy star - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Eleroane easy star

#61 Useril este offline   Berty1985 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 19 August 2010 - 07:56 AM

Asa am incercat si eu! Nu merge si pace, nici pasul 3, nici 4. Am pus un servo ales ca martor direct in receptor si a mers, apoi am pus cablu Y la receptor si am conectat servo-ul martor la fiecare ramura in parte si nu merge,mentionez ca legaturile au fost facute corect mufele avand ghidaj! Am 2 tipuri de servo-uri GWS si Art-Tech,nu cred ca este asa important acest aspect. Mentionez ca am 2 cabluri Y noi, nu cred ca sunt stricate!
0

#62 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 19 August 2010 - 09:34 AM

Vezi postareaBerty1985, la Aug 19 2010, 08:56 AM, a spus:

Asa am incercat si eu! Nu merge si pace, nici pasul 3, nici 4. Am pus un servo ales ca martor direct in receptor si a mers, apoi am pus cablu Y la receptor si am conectat servo-ul martor la fiecare ramura in parte si nu merge,mentionez ca legaturile au fost facute corect mufele avand ghidaj! Am 2 tipuri de servo-uri GWS si Art-Tech,nu cred ca este asa important acest aspect. Mentionez ca am 2 cabluri Y noi, nu cred ca sunt stricate!

Personal as incerca cu acelasi tip de servo pe ambele ramuri.Si eu am luat cabluri de la bt si nu am avut niciodata vreo problema de genul asta.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#63 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 19 August 2010 - 01:12 PM

Stiu ca pare o aberatie, dar ai verificat daca acea cheita de la mufa este ok? Verifica culorile firelor, poate, zic si eu, poate, cheita este pusa gresit.
0

#64 Useril este offline   Berty1985 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 19 August 2010 - 02:02 PM

Vezi postareadan_mitea, la Aug 19 2010, 02:12 PM, a spus:

Stiu ca pare o aberatie, dar ai verificat daca acea cheita de la mufa este ok? Verifica culorile firelor, poate, zic si eu, poate, cheita este pusa gresit.



Cand ajung acasa o sa verific, dar cred ca sunt puse corect, sau cel putin din 2 cabluri unul trebuia sa fie bun! Eu ma gandeam ca nu ajunge curent suficient la ele? Nu imi imaginez ce ar putea avea. A mai patit cineva asa ceva? Am telecomanda E-FLY ETC62 si receptorul care a venit cu ea + servo!
0

#65 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 19 August 2010 - 03:50 PM

Vezi postareaBerty1985, la Aug 19 2010, 03:02 PM, a spus:

Cand ajung acasa o sa verific, dar cred ca sunt puse corect, sau cel putin din 2 cabluri unul trebuia sa fie bun! Eu ma gandeam ca nu ajunge curent suficient la ele? Nu imi imaginez ce ar putea avea. A mai patit cineva asa ceva? Am telecomanda E-FLY ETC62 si receptorul care a venit cu ea + servo!

eu am avut aceasta telecomanda si am incercat acel cablu y cu 2 din servo art tech si a mers fara probleme.In ce canal bagi cablul?Banuiesc ca 1,pt eleroane vrei sa il folosesti?Totusi cred ca faci ceva gresit,nu imi dau seama dar ....Verifica culorile sa fie puse exact cum arata pe receptor.Cel mai bine verifici cablul y cu acelasi servo pe cele 2 ramuri,dc e ok,faci aceeasi miscare si cu al doilea servo pe ambele ramuri si apoi le cuplezi pe amandoua servourile.Dc totul e ok ar trebui sa mearga.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#66 Useril este offline   Berty1985 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 19 August 2010 - 04:16 PM

Vezi postareaoachidori, la Aug 19 2010, 04:50 PM, a spus:

eu am avut aceasta telecomanda si am incercat acel cablu y cu 2 din servo art tech si a mers fara probleme.In ce canal bagi cablul?Banuiesc ca 1,pt eleroane vrei sa il folosesti?Totusi cred ca faci ceva gresit,nu imi dau seama dar ....Verifica culorile sa fie puse exact cum arata pe receptor.Cel mai bine verifici cablul y cu acelasi servo pe cele 2 ramuri,dc e ok,faci aceeasi miscare si cu al doilea servo pe ambele ramuri si apoi le cuplezi pe amandoua servourile.Dc totul e ok ar trebui sa mearga.


exact
Asa am incercat, cum ai zis tu!!! Nu vrea sa mearga, am verificat daca cablu Y se potriveste in receptor la culori cu servourile si este exact, are si ghidaj, in sens invers nu intra. Am incercat mai multe servouri si la fel! Asta se intampla cu ambele cabluri, l-am bagat unde trebuie, scrie si pe receptor "Aileron"
0

#67 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 19 August 2010 - 06:19 PM

Dosarele X.
Te rog sa introduci cablul Y in receptor si apoi, cu atentie, sa masori daca ai 5V pe mufe. Intre negru si rosu.
0

#68 Useril este offline   Berty1985 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 20 August 2010 - 06:16 AM

Vezi postareadan_mitea, la Aug 19 2010, 07:19 PM, a spus:

Dosarele X.
Te rog sa introduci cablul Y in receptor si apoi, cu atentie, sa masori daca ai 5V pe mufe. Intre negru si rosu.



Va multumesc la toti pentru idei si ajutor! Am rezolvat, ambele cabluri aveau probleme, nu le mergea mufa principala care intra in receptor (legaturi de proasta calitate). Chiar nu inteleg cum pot doua cabluri noi sa fie stricate, am rezolvat prin inlocuirea mufei principale cu mufele de la 2 servo stricate. Multumesc celor care mi-au dat idei si au incercat sa ma ajute!
0

#69 Useril este offline   Berty1985 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 23 August 2010 - 10:24 AM

Weekend-ul asta am fost la tara si am facut primul zbor cu Easy Star-ul. Zboara excelent, nu am avut nici un crash, doar mi-a ramas in pom la 15m cateva ore bune (sunt incepator). Acum urmeaza un upgrade, vreau sa-i pun eleroane si motor brushless, i-am marit de prima data directia si profundorul, citisem pe forum ca nu se comporata foarte bine cu cele originale. In concluzie am avut un weekend de nota 10 alaturi de Easy Star, saptamana asta ii fac upgrade si weekend-ul viitor din nou la zbor! Saluturi si zboruri placute!
0

#70 Useril este offline   Alexandru E-ZG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 12-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Piata1 Mai
  • Interests:Aviation , Aeromodelism , Electronics

Postat 27 August 2010 - 09:05 AM

Este o intrebare tampita cred pt multi dar nu inteleg cum functioneaza eleroanele acestea . Dupa mine ar trebui ca fiecare semiaripa sa actioneze ca un profundor asadar cand as vrea sa dau mansa la stanga`` din cabina `` eleronul din semiaripa dreapta ( ma uit dinspre coada spre bot adica din cabina ... ) sa urce ca sa imi ridice semiplanul drept iar cel din stanga sa coboare ca sa imi coboare seminplanul stang asadar sa obtin efectul de mansa la stanga . Din cate am inteles se pare ca ar fi invers dar nu inteleg de ce . Daca ma puteti lamuri as fi recunoscator

Va multumesc anticipat ,
ALex

Aceasta postare a fost editata de Alexandru E-ZG: 27 August 2010 - 09:06 AM

Ez1,2&Fc1,xl&Cl&Trex450Sport,ZOHD Drift,ExplorerLR4,B.Mcps - H.A9xTaranis/RM/Zorro-CRSF
0

#71 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 August 2010 - 09:17 AM

daca ridici eleronul de pe aripa dreapta, fortele aerodinamice vor impinge acea aripa in jos, deci vei obtine inclinare in dreapta...
Profan vorbind, curentul de aer loveste o suprafata si incearca sa o impinga in directia in care trece mai usor de ea...adica eleronul sus, il impinge in jos...

Pe scurt, daca vrei viraj/inclinare pe stanga ca in cazul descris de tine "vazand din cabina", eleronul stanga se ridica, eleronul dreapta coboara...

Comparatia cu profundorul nu e chiar cea mai fericita.
Ridicarea profundorului, are ca efect coborarea cozii, nu urcarea botului!
Coborarea cozii duce la obtinerea un unghi de atac mai mare care face posibila urcarea compensat fiind cu o energie exterioara.
Energia obtinuta de la motor sau de la o picare anterioara...

Aceasta postare a fost editata de alexvid: 27 August 2010 - 09:21 AM

0

#72 Useril este offline   Alexandru E-ZG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 12-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Piata1 Mai
  • Interests:Aviation , Aeromodelism , Electronics

Postat 27 August 2010 - 09:26 AM

Vezi postareaalexvid, la Aug 27 2010, 10:17 AM, a spus:

daca ridici eleronul de pe aripa dreapta, fortele aerodinamice vor impinge acea aripa in jos, deci vei obtine inclinare in dreapta...
Profan vorbind, curentul de aer loveste o suprafata si incearca sa o impinga in directia in care trece mai usor de ea...adica eleronul sus, il impinge in jos...

Pe scurt, daca vrei viraj/inclinare pe stanga ca in cazul descris de tine "vazand din cabina", eleronul stanga se ridica, eleronul dreapta coboara...

Comparatia cu profundorul nu e chiar cea mai fericita.
Ridicarea profundorului, are ca efect coborarea cozii, nu urcarea botului!
Coborarea cozii duce la obtinerea un unghi de atac mai mare care face posibila urcarea compensat fiind cu o energie exterioara.
Energia obtinuta de la motor sau de la o picare anterioara...



multumesc pt raspuns , incepe sa se faca lumina
Ez1,2&Fc1,xl&Cl&Trex450Sport,ZOHD Drift,ExplorerLR4,B.Mcps - H.A9xTaranis/RM/Zorro-CRSF
0

#73 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 25 March 2011 - 03:24 PM

Complicata mai este aerodinamica asta. Acuma o sa deviem in discutii privind coeficientii de portanta sau de rezistenta la inaintare Cx si Cz,...si in cele din urma de legea lui Bernulli. Pentru exemplificarea efectului eleronului..scoateti mana pe geamul masini, in mers...veti gasi explicatia...

PS..orice aeromodel, daca are suprafetele aerodinamice bine dimensionate vor face gama completa de acrobatie. (figurile pe care un avion real le poate face....) Sper ca fostii mei instructori sa nu citeasca ce ati scris voi ..legat de tonoul executat din directie. Ce-i drept ca pentru executarea unui tonou corect e nevoie si de directie. (Vria intr-adevar se face din profundor si directie...dar aia e alta figura de cele mai multe ori neacrobatica pentru majoritatea dintre noi...adica facuta neintentionat...)
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro