Sukhoi 29s 2.2m Noutate de la SebArt
#121
Postat 23 February 2011 - 09:17 PM
Mi-a fost tema sa prind pe servo doar prin presare cu surub sau stift filetat ca sa nu se deplaseze de la vibrattii .
In prima faza am facut-o din srma de otel cu articulatie sferica la motor si "Z" pe echia de la servo.
Nu stiam de bila aia mai mare .... de ce se pune ?
#122
Postat 23 February 2011 - 09:33 PM
REAL DESIGN, la 23 February 2011 - 09:17 PM, a spus:
Mi-a fost tema sa prind pe servo doar prin presare cu surub sau stift filetat ca sa nu se deplaseze de la vibrattii .
In prima faza am facut-o din srma de otel cu articulatie sferica la motor si "Z" pe echia de la servo.
Nu stiam de bila aia mai mare .... de ce se pune ?
Daca ai sa te uiti la posturile mele anterioare ai sa vezi ca si eu am facut la fel. Adica tija filetata dreapta de 2 bagata prin tzeava de carbon exterior 3, interior 2. Dar cum la Allen servoul actioneaza doar pe tras nu o sa aiba probleme. La mine functioneaza pe impins si daia am fost nevoit sa bag si carbon, ca altfel mergea si fara. Rolul bilei in plus la Allen e sa distanteze articulatia sferica de bratul carburatorului (sa nu frece).
Referitor la servouri. Eu sunt de parere ca de la 0,15 in jos e ok viteza. De exemplu la sbach am servo care lucreaza la 0,08 si nu prea e mare diferenta fata de cel dupa SU. Daca vrei sa iti raspunda motorul cat de cat liniar tot va trebui sa faci o curba de gaz. Depinde la ce vrei sa folosesti viteza dupa servoul de acceleratie. Eu prefer unul mai rapid pentru spritzuri, dar dupa cum am mai zis, pana in 0,15sec e super ok.
aaa..era sa uit. Allen, pune doua benzi velcro la rezervor cel putin, si strangele bine! Ca eu la primul snap era sa ma trezesc cu rezrvoru ejectat. Acum am pus 3 benzi si e suficient (ridic tot avionu daca tin de rezervor ;) )
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 23 February 2011 - 09:36 PM
#123
Postat 23 February 2011 - 09:34 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#124
Postat 23 February 2011 - 09:37 PM
aaa, si da, la mine acceleratia este pe tras.
PS, abia azi a plecat pachetul pre RO. sapt ce vine sper sa ajunga la noi.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#125
Postat 23 February 2011 - 11:19 PM
ALLEN, la 23 February 2011 - 09:03 PM, a spus:
Ba da, sa bagi simulator, ca model ca al lui Florinache ti-ai luat, dar stie sa faca la fel? :D
Hai nu te supara pe mine ca am glumit. Sa-l stapanesti cu bine bai nene. :)
#126
Postat 23 February 2011 - 11:24 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#127
Postat 17 March 2011 - 11:10 AM
Pe Extra eu deja am pus rezervorul de la ei ( ca cele de metanol cu dop ) patrat in sectiune nu butoias rotund.
si ca sa pun bidonas din Horbach ( il am deja multumita lui TEO ) m-a complic putin pentru ca deja am pus un velcro mare si lat sub rezervor pe care l-am lipit cu ciano si e greu sa il dau jos fara sa stric ceva.
Daca nu il dau jos nu prea am cum sa pun suportii de balsa pentru bidon ca ar trebui sa ii lipesc peste velcro nu pe placaj direct si cred ca nu e bine pe velcro.
Intrebare 1 :
am luat de la Botosani un sistem - dop + conducte + capac de la Sulivan. Dopul de gas este negru cel alb de metanol ( aveam tendinta sa cred ca este taman pe dos la culori ) si as vrea sa il pun pe asta caci are si tevi cu diametrul mai mare ( 4 mm ) dar am inteles ca Florin a avut si ca l-a "mancat" benzina .
Asa este ? sau pot sa il pun ...
Intrebare 2 :
Am vazut ca Florin 100% nu a pus "soricei " la furtunul negru din rezervor . Nu aluneca din cauza uleiului din benzina ? daca pun totusi il reteaza ?
Ma gandesc ca stuturile tale au opritor ( contrele alea de pe ele ) fata de teava de la Sulivan care este dreapta de la cap la cap si ar fi suficient de la uleiul din benzina sa alunece putin cat sa atinga sorbul de fund si sa ramana blocat in anumite pozitii sa nu mai penduleze liber.
Cam atat . Merci
#128
Postat 17 March 2011 - 02:41 PM
#129
Postat 17 March 2011 - 05:05 PM
La rezervorul dupa SU nu am pus sigurante la furtunul din rezervor pt ca si pe sorb si pe stutul din capac am rizuri pronuntate, iar diametrele sunt mari la ambele, intrand astfel fortat. Furtunul din rezervor trebuie sa fie special. Eu am pus unul de la 3W gros in carne, interior 3 sau 4 foarte flexibil. Ai mare grija cand sigurantezi furtunele ca daca pui soricei si strangi tare o sa iti taie furtunu. Cel mai bine e sa sigurantezi cu sarma de 1 mai moale si sa strangi pe furtun foate putin (cat sa nu dea voie sa iasa). Soricelul taie...
Poze cu setul Sullivand si cu rezervorul DUBRO sunt la subiectul cu Sbachul
Edit:
NU se pune filtru intre rezervor si motor. Conexiunea intre cele doua trebuie sa fie continua. Nici T-ul acela de alimentare nu este recomandat. Trebuie in schimb sa pui sorb special pt benzina cu pasla.
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 17 March 2011 - 05:07 PM
#130
Postat 17 March 2011 - 05:43 PM
Am intrare de alimentare separata deci fara " T " - nu imi era clar cu filtru insa desi eu nu am pus ( am pe pompa de alimentare )
Furtun negru am de la magazinul de la noi ( nu cred ca este 3W )
Sorb cu pasla aveam.
El era de fapt montat numai ca vroiam sa schimb cu tubulatura de 4 mm in loc de 3 mm si mi se parea si mai safe sistemul de la Sulivan decat
dopul de la chinez.
Multam mult .
P.S.
Am facut si din doua bucati furtunul din interior cu un racord de teava pe la mijloc ca sa nu se indoaie sa vina sorbul catre capac dar cred ca nu este nevoie asa ca o sa il schimb ca are prea multi soricei pe el si poate ceda oricand unul.
#131
Postat 17 March 2011 - 05:47 PM
#132
Postat 17 March 2011 - 05:49 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#133
Postat 17 March 2011 - 05:51 PM
Allen .... tu cand .... in aer ?
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 17 March 2011 - 05:52 PM
#134
Postat 17 March 2011 - 09:32 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#135
Postat 18 March 2011 - 05:02 AM
florin100%, la 17 March 2011 - 05:05 PM, a spus:
Un sfat, daca nu-i cu suparare. Unge teva cu detergent lichid pentru vesela. Va intra usor. Dupa ce se usuca se va fixa bine de tot.
Multa bafta.
#136
Postat 19 March 2011 - 06:09 PM
sebart 68.jpg (71.26K)
Number of downloads: 114 sebart 69.jpg (58.64K)
Number of downloads: 86
sebart 70.jpg (55.67K)
Number of downloads: 93
arata un pic inestetic cele 2 gauri pe fatza, dar elimin mult din trepidatiile canopiei.
am scimbat si stutzul de alimentare cu unul 3W
sebart 66.jpg (77.41K)
Number of downloads: 92 sebart 72.jpg (59.21K)
Number of downloads: 100
terminat si cu comenzile directiei, mi-a venit cablul si l-am schimbat pe cel vechi cu unul cu camasa siliconica (dubro)
sebart 71.jpg (84.54K)
Number of downloads: 111
mai ramane de sudat coturile la toba si gata, e apt de zbor. am pus totul: motor, coturi, toba acc, fiecare pe pozitie, provizoriu, si CG-ul este ca la manual.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#137
Postat 24 March 2011 - 10:33 PM
toba pe pozitie
sebart 74.jpg (56.77K)
Number of downloads: 110
coturile si motorul puse si ele pe pozitie
sebart 75.jpg (105.92K)
Number of downloads: 105 sebart 76.jpg (99.52K)
Number of downloads: 109
si elicea cu conul puse provizoiu, sa vad distanta finala intre flansa si capota. acceptabil, un pic cam in fata motorul, dar este ok.
sebart 78.jpg (74.16K)
Number of downloads: 103 sebart 79.jpg (57.1K)
Number of downloads: 103
sper ca maine sa am mai mult timp si sa finalizez, dar nu depinde de mine
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#138
Postat 25 March 2011 - 02:14 PM
Acum sa intelegem ca nu mai pui pilotul ? macar panoul de bord sa il faci ca nu cred ca iese asa de greu sa incurce la C.G.
Maine se deschide sezonul la "Club" am inteles ..... vreme buna ..... maiden ??
P.S.
Eu lucrez si daca plec dupa 14:00 pana ajung... se lasa seara - poate duminica dar am inteles ca se strica vremea duminica si
o sa trebuiasca sa dau si o fuga in provincie ( ca sa nu zic ca ma fac taran putin asa 1/2 din zi)
#139
Postat 28 March 2011 - 07:17 PM
daca duminica am lucrat zi lumina (mama lor de promotii de primavara), azi am fost liber, asa ca am purces la terminarea modelului.
l-am pus iar in balansoar si recentrat.
sebart 80.jpg (76.13K)
Number of downloads: 76 sebart 81.jpg (48.13K)
Number of downloads: 83
de data asta, pacurile de receptie au ajuns unde trebuiau sa ajunga sebart 84.jpg (90.29K)
Number of downloads: 112
am asigurat fiecare cablu sebart 82.jpg (104.96K)
Number of downloads: 113
la fel si rezervorul sebart 83.jpg (89.07K)
Number of downloads: 102
am pus si parghia de soc si totul este gata sebart 88.jpg (85.2K)
Number of downloads: 96
am facut si cursele, ca in manual:
acum astept vreme buna si un WE liber, sa scot oratania la aer.
Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 28 March 2011 - 07:18 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#140
Postat 11 October 2011 - 08:43 PM
cum intotdeauna exista un dar, modelul a primit un motor nou: DLA 56.
sebart 89.jpg (85.76K)
Number of downloads: 64
mare lucru nu am gasit despre el pe net, doar ca unii il lauda, altii il injura. chestii care tin de subiectivism pana la urma, motorul fiind destul de nou pe piata.
am refacut flansa de la toba ( sa traiesti Adrian),
sebart 95.jpg (63.94K)
Number of downloads: 58
a trebuit sa fac si o parghie pentru shock. de asemenea am pus si 2 tuburi de ghidaj catre cuiele de reglaj low si high (cum bine nea invatat Zod).
sebart 92.jpg (47.46K)
Number of downloads: 56 sebart 94.jpg (99.59K)
Number of downloads: 64 sebart 91.jpg (67.31K)
Number of downloads: 73
si daca tot am umblat la interior am refacut si suportul de ezervor.
sebart 90.jpg (54.06K)
Number of downloads: 72
sebart 96.jpg (66.9K)
Number of downloads: 74
despre motor nu pot sa spun decat ca, cu gazul la jumatate, trage de model la verticala f bine, are reprizele f bune. inca e in rodaj, cat oi mai apuca sa ii dau anul asta ca vremea deja se strica.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#141
Postat 11 October 2011 - 09:51 PM
- sa faci si tu un review cu el la Motor Review ca suna interesant si pt altii
- sa-l zbori fara incidente
- cum s-a asezat CG-ul fata de Mintor?
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#142
Postat 11 October 2011 - 09:55 PM
Maverick, la 11 October 2011 - 09:51 PM, a spus:
- sa faci si tu un review cu el la Motor Review ca suna interesant si pt altii - cand o sa am ce scrie, de bine sau de rau, o fac
- sa-l zbori fara incidente - TKS
- cum s-a asezat CG-ul fata de Mintor? - pai a trebuit sa dau pacurile cam cu 2 cm mai in spate
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________