Modelism - RHC Forum: Sukhoi 29s 2.2m - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Sukhoi 29s 2.2m Noutate de la SebArt

#121 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 23 February 2011 - 09:17 PM

Eu tija de acceleratie ( si cea de soc - am servo ) vin perfect drepte si le am facut din tija filetata de la un cap la altul bagata prin teava de carbon si cu articulatii sferice la AMBELE capete.
Mi-a fost tema sa prind pe servo doar prin presare cu surub sau stift filetat ca sa nu se deplaseze de la vibrattii .
In prima faza am facut-o din srma de otel cu articulatie sferica la motor si "Z" pe echia de la servo.

Nu stiam de bila aia mai mare .... de ce se pune ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#122 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 23 February 2011 - 09:33 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 23 February 2011 - 09:17 PM, a spus:

Eu tija de acceleratie ( si cea de soc - am servo ) vin perfect drepte si le am facut din tija filetata de la un cap la altul bagata prin teava de carbon si cu articulatii sferice la AMBELE capete.
Mi-a fost tema sa prind pe servo doar prin presare cu surub sau stift filetat ca sa nu se deplaseze de la vibrattii .
In prima faza am facut-o din srma de otel cu articulatie sferica la motor si "Z" pe echia de la servo.

Nu stiam de bila aia mai mare .... de ce se pune ?


Daca ai sa te uiti la posturile mele anterioare ai sa vezi ca si eu am facut la fel. Adica tija filetata dreapta de 2 bagata prin tzeava de carbon exterior 3, interior 2. Dar cum la Allen servoul actioneaza doar pe tras nu o sa aiba probleme. La mine functioneaza pe impins si daia am fost nevoit sa bag si carbon, ca altfel mergea si fara. Rolul bilei in plus la Allen e sa distanteze articulatia sferica de bratul carburatorului (sa nu frece).


Referitor la servouri. Eu sunt de parere ca de la 0,15 in jos e ok viteza. De exemplu la sbach am servo care lucreaza la 0,08 si nu prea e mare diferenta fata de cel dupa SU. Daca vrei sa iti raspunda motorul cat de cat liniar tot va trebui sa faci o curba de gaz. Depinde la ce vrei sa folosesti viteza dupa servoul de acceleratie. Eu prefer unul mai rapid pentru spritzuri, dar dupa cum am mai zis, pana in 0,15sec e super ok.


aaa..era sa uit. Allen, pune doua benzi velcro la rezervor cel putin, si strangele bine! Ca eu la primul snap era sa ma trezesc cu rezrvoru ejectat. Acum am pus 3 benzi si e suficient (ridic tot avionu daca tin de rezervor ;) )

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 23 February 2011 - 09:36 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#123 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 23 February 2011 - 09:34 PM

daca te uiti atent, bratul de la acceleratie de pe motor este in plan inclinat fata de axa motorului. ca sa evit frecarile, a trebuit sa inalt bratul. fix cu o bila.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#124 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 23 February 2011 - 09:37 PM

Florinel, la tine merge sa faci curba de gaz. teoretic si au as aputea, folosind unul din modurile de heli ale statiei, dar e prea complicat. de aceea am ales un servo care sa nu fie nici prea rapid, dar nici puturos.

aaa, si da, la mine acceleratia este pe tras.

PS, abia azi a plecat pachetul pre RO. sapt ce vine sper sa ajunga la noi.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#125 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 23 February 2011 - 11:19 PM

Vezi postareaALLEN, la 23 February 2011 - 09:03 PM, a spus:

in roportie de 70% este gata. oricum, pana nu pun toba, nu prea mai am ce sa fac.


Ba da, sa bagi simulator, ca model ca al lui Florinache ti-ai luat, dar stie sa faca la fel? :D
Hai nu te supara pe mine ca am glumit. Sa-l stapanesti cu bine bai nene. :)
0

#126 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 23 February 2011 - 11:24 PM

cum sa ma supar nene? ca doar o fo asa ca-ntre pretenari. si hai odat cu vremea aia buna, ca tare mi-i dor sa stam iar la o tacla intre zboruri.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#127 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 March 2011 - 11:10 AM

Am vrut sa ii dau un P.m lui Florin 100% dar nu se poate asa ca intreb aici :



Pe Extra eu deja am pus rezervorul de la ei ( ca cele de metanol cu dop ) patrat in sectiune nu butoias rotund.
si ca sa pun bidonas din Horbach ( il am deja multumita lui TEO ) m-a complic putin pentru ca deja am pus un velcro mare si lat sub rezervor pe care l-am lipit cu ciano si e greu sa il dau jos fara sa stric ceva.
Daca nu il dau jos nu prea am cum sa pun suportii de balsa pentru bidon ca ar trebui sa ii lipesc peste velcro nu pe placaj direct si cred ca nu e bine pe velcro.

Intrebare 1 :

am luat de la Botosani un sistem - dop + conducte + capac de la Sulivan. Dopul de gas este negru cel alb de metanol ( aveam tendinta sa cred ca este taman pe dos la culori ) si as vrea sa il pun pe asta caci are si tevi cu diametrul mai mare ( 4 mm ) dar am inteles ca Florin a avut si ca l-a "mancat" benzina .
Asa este ? sau pot sa il pun ...

Intrebare 2 :

Am vazut ca Florin 100% nu a pus "soricei " la furtunul negru din rezervor . Nu aluneca din cauza uleiului din benzina ? daca pun totusi il reteaza ?
Ma gandesc ca stuturile tale au opritor ( contrele alea de pe ele ) fata de teava de la Sulivan care este dreapta de la cap la cap si ar fi suficient de la uleiul din benzina sa alunece putin cat sa atinga sorbul de fund si sa ramana blocat in anumite pozitii sa nu mai penduleze liber.

Cam atat . Merci
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#128 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 March 2011 - 02:41 PM

Am uitat ... mai vroiam sa intreb ceva : voi ati montat filtru pe linia de la rezervor la carburator ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#129 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 17 March 2011 - 05:05 PM

Setul Sullivan este foarte bun. Asa am zis si eu la inceput, ca sunt invers dopurile alea, dar e cum zic ei, cel negru pt benzina. Al meu s-a ros din neatentie pt ca atunci cand am bagat dopul a prins urat cauciucul intre dop si gatul rezervorului. Din cauza asta de la vibratii cauciucul ala a inceput sa se manance pana s-a rupt. Deci trebuie avut grija cand bagi dopul si cand il strangi sa fie acolo pe pozitie. Inca ceva, cand bagi teava aia mai groasa ai grija sa nu rupi cauciucul pt ca intra un pic fortat, dar intra pana la urma.

La rezervorul dupa SU nu am pus sigurante la furtunul din rezervor pt ca si pe sorb si pe stutul din capac am rizuri pronuntate, iar diametrele sunt mari la ambele, intrand astfel fortat. Furtunul din rezervor trebuie sa fie special. Eu am pus unul de la 3W gros in carne, interior 3 sau 4 foarte flexibil. Ai mare grija cand sigurantezi furtunele ca daca pui soricei si strangi tare o sa iti taie furtunu. Cel mai bine e sa sigurantezi cu sarma de 1 mai moale si sa strangi pe furtun foate putin (cat sa nu dea voie sa iasa). Soricelul taie...

Poze cu setul Sullivand si cu rezervorul DUBRO sunt la subiectul cu Sbachul

Edit:
NU se pune filtru intre rezervor si motor. Conexiunea intre cele doua trebuie sa fie continua. Nici T-ul acela de alimentare nu este recomandat. Trebuie in schimb sa pui sorb special pt benzina cu pasla.

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 17 March 2011 - 05:07 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#130 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 March 2011 - 05:43 PM

O.K. asa fac .

Am intrare de alimentare separata deci fara " T " - nu imi era clar cu filtru insa desi eu nu am pus ( am pe pompa de alimentare )
Furtun negru am de la magazinul de la noi ( nu cred ca este 3W )
Sorb cu pasla aveam.
El era de fapt montat numai ca vroiam sa schimb cu tubulatura de 4 mm in loc de 3 mm si mi se parea si mai safe sistemul de la Sulivan decat
dopul de la chinez.

Multam mult .

P.S.

Am facut si din doua bucati furtunul din interior cu un racord de teava pe la mijloc ca sa nu se indoaie sa vina sorbul catre capac dar cred ca nu este nevoie asa ca o sa il schimb ca are prea multi soricei pe el si poate ceda oricand unul.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#131 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 17 March 2011 - 05:47 PM

daca diamentrul rezervorului nu e mare merge sa pui furtunul sorbului dintr-o bucata, fara teava la mijloc. Inca odata, ai grija cu soriceii aia. Eventual dai putin cu jmirghel sa le iei partea taioasa care o sa stea pe furtun si nu le strange tare.
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#132 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 17 March 2011 - 05:49 PM

Gigi, daca folosesti furtun negru la interior, nu cred ca este cazul sa mai pui teava. furtunul ala negru este destul de batos. poti eventual sa bagi o bucata de teava, cam de 15mm in interiorul furtunului, fara a taia furtunul, spre capatul cu sorb, desi, repet, nu cred ca este cazul. spor.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#133 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 March 2011 - 05:51 PM

Nu este mare - cat un rezervor de metanol de 550 cmc - sectiune patrata cu latura cam de 8 cm latime deci fac cum spuneti voi - bag o tija plina de carbon pe el ...... pe la jumatate ?!

Allen .... tu cand .... in aer ?

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 17 March 2011 - 05:52 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#134 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 17 March 2011 - 09:32 PM

Eu, sper, curand. deocamdata sunt in schimbare de job, deci prioritatea mea este alta in acest moment.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#135 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 18 March 2011 - 05:02 AM

Vezi postareaflorin100%, la 17 March 2011 - 05:05 PM, a spus:

Inca ceva, cand bagi teava aia mai groasa ai grija sa nu rupi cauciucul pt ca intra un pic fortat, dar intra pana la urma.

Un sfat, daca nu-i cu suparare. Unge teva cu detergent lichid pentru vesela. Va intra usor. Dupa ce se usuca se va fixa bine de tot.
Multa bafta.
0

#136 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 19 March 2011 - 06:09 PM

azi am facut o mica modificare la canopie. dupa ce am vazut we trecut cum trepideaza canopia lui Florin, am decis sa adopt solutia cu inca 2 captive pe fata. din ce am inteles si Costin a adoptat aceeasi metoda.

Fisier atasat  sebart 68.jpg (71.26K)
Number of downloads: 114Fisier atasat  sebart 69.jpg (58.64K)
Number of downloads: 86
Fisier atasat  sebart 70.jpg (55.67K)
Number of downloads: 93

arata un pic inestetic cele 2 gauri pe fatza, dar elimin mult din trepidatiile canopiei.

am scimbat si stutzul de alimentare cu unul 3W
Fisier atasat  sebart 66.jpg (77.41K)
Number of downloads: 92Fisier atasat  sebart 72.jpg (59.21K)
Number of downloads: 100

terminat si cu comenzile directiei, mi-a venit cablul si l-am schimbat pe cel vechi cu unul cu camasa siliconica (dubro)
Fisier atasat  sebart 71.jpg (84.54K)
Number of downloads: 111

mai ramane de sudat coturile la toba si gata, e apt de zbor. am pus totul: motor, coturi, toba acc, fiecare pe pozitie, provizoriu, si CG-ul este ca la manual.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#137 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 24 March 2011 - 10:33 PM

azi, nenea Costin a comis-o. nu in sensul rau ci in cel mai bun sens. a sudat coturile la mare arta, totul se potriveste la marele fix.

toba pe pozitie
Fisier atasat  sebart 74.jpg (56.77K)
Number of downloads: 110

coturile si motorul puse si ele pe pozitie
Fisier atasat  sebart 75.jpg (105.92K)
Number of downloads: 105 Fisier atasat  sebart 76.jpg (99.52K)
Number of downloads: 109

si elicea cu conul puse provizoiu, sa vad distanta finala intre flansa si capota. acceptabil, un pic cam in fata motorul, dar este ok.
Fisier atasat  sebart 78.jpg (74.16K)
Number of downloads: 103 Fisier atasat  sebart 79.jpg (57.1K)
Number of downloads: 103

sper ca maine sa am mai mult timp si sa finalizez, dar nu depinde de mine
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#138 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 25 March 2011 - 02:14 PM

Arata frumos. Conul nu are distanta care sa deranjeze vizual . Daca il dadeai mai in spate ( motorul ) trebuia sa pui mai multe pe fata pentru echilibrare.
Acum sa intelegem ca nu mai pui pilotul ? macar panoul de bord sa il faci ca nu cred ca iese asa de greu sa incurce la C.G.

Maine se deschide sezonul la "Club" am inteles ..... vreme buna ..... maiden ??

P.S.

Eu lucrez si daca plec dupa 14:00 pana ajung... se lasa seara - poate duminica dar am inteles ca se strica vremea duminica si
o sa trebuiasca sa dau si o fuga in provincie ( ca sa nu zic ca ma fac taran putin asa 1/2 din zi)
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#139 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 28 March 2011 - 07:17 PM

Gigi, momentan ramane fara pilot si/sau bord. nu prea mai am timp sa fac alt bord, iar cel vechi l-am dat.

daca duminica am lucrat zi lumina (mama lor de promotii de primavara), azi am fost liber, asa ca am purces la terminarea modelului.

l-am pus iar in balansoar si recentrat.
Fisier atasat  sebart 80.jpg (76.13K)
Number of downloads: 76 Fisier atasat  sebart 81.jpg (48.13K)
Number of downloads: 83

de data asta, pacurile de receptie au ajuns unde trebuiau sa ajunga Fisier atasat  sebart 84.jpg (90.29K)
Number of downloads: 112

am asigurat fiecare cablu Fisier atasat  sebart 82.jpg (104.96K)
Number of downloads: 113
la fel si rezervorul Fisier atasat  sebart 83.jpg (89.07K)
Number of downloads: 102
am pus si parghia de soc si totul este gata Fisier atasat  sebart 88.jpg (85.2K)
Number of downloads: 96

am facut si cursele, ca in manual:


acum astept vreme buna si un WE liber, sa scot oratania la aer.

Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 28 March 2011 - 07:18 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#140 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 11 October 2011 - 08:43 PM

saptamana trecuta am bagat sebart-ul in sala de operatie. dupa un dead-stick, a trebuit sa indrept trenul de aterizare si sa repar cateva crapaturi in balsa de pe burta. chestii minore. DAR...
cum intotdeauna exista un dar, modelul a primit un motor nou: DLA 56.
Fisier atasat  sebart 89.jpg (85.76K)
Number of downloads: 64
mare lucru nu am gasit despre el pe net, doar ca unii il lauda, altii il injura. chestii care tin de subiectivism pana la urma, motorul fiind destul de nou pe piata.

am refacut flansa de la toba ( sa traiesti Adrian),
Fisier atasat  sebart 95.jpg (63.94K)
Number of downloads: 58
a trebuit sa fac si o parghie pentru shock. de asemenea am pus si 2 tuburi de ghidaj catre cuiele de reglaj low si high (cum bine nea invatat Zod).
Fisier atasat  sebart 92.jpg (47.46K)
Number of downloads: 56Fisier atasat  sebart 94.jpg (99.59K)
Number of downloads: 64Fisier atasat  sebart 91.jpg (67.31K)
Number of downloads: 73

si daca tot am umblat la interior am refacut si suportul de ezervor.
Fisier atasat  sebart 90.jpg (54.06K)
Number of downloads: 72

Fisier atasat  sebart 96.jpg (66.9K)
Number of downloads: 74


despre motor nu pot sa spun decat ca, cu gazul la jumatate, trage de model la verticala f bine, are reprizele f bune. inca e in rodaj, cat oi mai apuca sa ii dau anul asta ca vremea deja se strica.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#141 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 October 2011 - 09:51 PM

Daca tot l-ai luat:
- sa faci si tu un review cu el la Motor Review ca suna interesant si pt altii
- sa-l zbori fara incidente
- cum s-a asezat CG-ul fata de Mintor?
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#142 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 11 October 2011 - 09:55 PM

Vezi postareaMaverick, la 11 October 2011 - 09:51 PM, a spus:

Daca tot l-ai luat:
- sa faci si tu un review cu el la Motor Review ca suna interesant si pt altii - cand o sa am ce scrie, de bine sau de rau, o fac
- sa-l zbori fara incidente - TKS
- cum s-a asezat CG-ul fata de Mintor? - pai a trebuit sa dau pacurile cam cu 2 cm mai in spate

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

14 useri citesc topicul
0 membri, 14 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro