Am mai facut cate ceva ... de fapt este gata . MlGore a sudat ( argintat ) coturile de la toba - super meserie , profi, cum vreti sa spuneti .
Iar eu am terminat de ehipat - motorizare si electronica .
Problema a fost cu C.G. - ul in sensul ca toate pack-urile si regulatorul au ajuns cat de inspre bot s-a putut.
Asta m-a obligat insa la :
1 - prelungire cabluri pack-uri si ar trebui sa prelungesc si cabluri mufa egalizare ... desi as putea sa le incarc fara egalizare ( sunt de doar 2S ) si sa faca o egalizare o data la cateva saptamani pentru ca altfel trebuie sa demontez : con, elice, capota .. naspa.
2 - deoarece si regulatorul este pozitionat foarte in fata nu aveam vizibilitate cu canopia pusa asupra Led-urilor care arata diverse ( grad de incarcare, care pack lucreaza etc ).
Pentru asta mi-a venit o idee si anume : aveam in casa un cablu din fibra optica ramas de la un P.C.
Am incropit repede o "piesa" din balsa cu gauri in dreptul Led-urilor pe care am pus-o peste regulator iar din cablul optic am taiat bucati pe care le am fixat cu un capat in piesa de balsa in dreptul tuturor Led-urilor iar celalalt capat in alta placuta de balsa fixata pe laterala fuselaj-ului .
Astfel am pe exterior niste puncte verzi stralucitoare foarte vizibile.
3 - pentru ca inca nu s-a echilibrat cu aceste pozitionari si ar mai trebui cam 100 grame plumb am comandat si o elice carbon Mejzlik 23x8 in speranta ca poate este ceva mai grea decat cea de lemn si fiind si mult mai in fata decat as putea eu sa pun plumbul sper sa se echilibreze.
Pana acum are cam 8,5 Kg plus/minus cateva zeci de grame deci max 8,6 Kg caci am cantar de pana la max 7 Kg si l-am cantarit pe bucati , posibil fiind sa apara ceva abateri fata de o cantarire per total.
Urmeaza maiden-ul dupa sarbatori.
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 19 April 2011 - 03:01 PM
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !