Piper J-3 Cub 40 ARF By Hangar 9
#31
Postat 17 May 2010 - 06:56 PM
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zburatorule.
#32
Postat 17 May 2010 - 07:06 PM
Bafta zburatoruleeeeeee.
#33
Postat 17 May 2010 - 07:46 PM
#34
Postat 17 May 2010 - 08:19 PM
Power 46 Brushless Outrunner Motor, 670Kv sau ceva echivalent
Product Specifications
Type: Brushless outrunner
Size: Replacement for 40- to 46-size glow engines
Bearings or Bushings: One 6 x 15 x 5mm Bearing, and Two 6 x 12 x 4mm Bearing
Wire Gauge: 14
Recommended Prop Range: 12x8 to 14x10
Voltage: 14.4 to 19.2
RPM/Volt (Kv): 670
Resistance (Ri): .04 ohms
Idle Current (Io): 3.90A @ 10V
Shaft Diameter: 6mm (.24 in)
Overall Length: 55mm (2.15 in)
Weight: 290 g (10.0 oz)
Overall Diameter: 50mm (2.00 in)
Diameter: 50mm (2 in)
Length: 55mm (2.15 in)
Continuous Current: 40A
Maximum Burst Current: 55A (15 sec)
Cells: 12–16 Ni-MH/Ni-Cd or 4–5S Li-Po
Speed Control: 60A brushless
#35
Postat 19 May 2010 - 09:33 PM
Fisiere atasate
-
_DSC0046.JPG (275.32K)
Number of downloads: 387 -
_DSC0045.JPG (282.04K)
Number of downloads: 398 -
_DSC0044.JPG (268.18K)
Number of downloads: 397
Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 19 May 2010 - 09:33 PM
#37
Postat 19 May 2010 - 10:51 PM
#38
Postat 21 May 2010 - 07:37 AM
Intrebarea mea este, pot inlocui tija de otel cu un cablu bowden care sa traca tot prin tubul acela din fuselaj?
#39
Postat 21 May 2010 - 11:46 AM
#40
Postat 21 May 2010 - 12:52 PM
#41
Postat 21 May 2010 - 01:19 PM
Teo-Costin, la May 21 2010, 07:37 AM, a spus:
Cand tragi cu mana de tija se misca usor (bineinteles cand este libera la ambele capete)?
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 21 May 2010 - 01:20 PM
#42
Postat 21 May 2010 - 02:30 PM
dan_mitea, la May 21 2010, 02:19 PM, a spus:
Nu prea se misca foarte usor, simt ca se freaca pe undeva dar nu-mi dau seama pe unde, poate prin tubul prin care trece tija dar acelasi lucru il simt si la tras si la impins iar fenomenul de nerevenire apare numai cind bratul servo-ului impinge tija si dupa aia revine la zero, invers nu face.
Am sa mai ma joc diseara sa vad ce-i fac.
#45
Postat 21 May 2010 - 11:47 PM
#46
Postat 22 May 2010 - 03:36 AM
#47
Postat 22 May 2010 - 08:17 AM
#48
Postat 22 May 2010 - 08:32 AM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#49
Postat 22 May 2010 - 12:20 PM
Teo-Costin, la May 22 2010, 12:47 AM, a spus:
Bineinteles ca motorul ales de tine nu intra in batiul ala pentru ca ai ales un motor mai mare decat recomandarile producatorului.
Acum ca vei fi nevoit sa il schimbi verifica daca batiul lor are pe mijlocul fiecarei laturi stantat sau marcat cumva cate un reper. Daca nu, marcheasa-l tu si transpune-l pe panoul de foc. Dupa ce demontezi batiul original (daca reusesti, vezi ca suruburile s-ar putea sa fie blocate bine cu lockttite sau ceva similar), uneste cele patru repere doua cate doua (diametral opuse) si asa obtii centrul.
Batiul pe care il vei pune, daca e din acela din fibra, are marcate repere pe mijloc.
#50
Postat 22 May 2010 - 01:32 PM
Teo-Costin, la May 22 2010, 12:47 AM, a spus:
Nu intra deoarece modelul este facut pt. motor de 7.5cc adica 46, cum si scrie in descriera modelului ,motorul de 10cc adica 61. fiind mai lat decat batiului . Am avut un Alpha Trainer 40 de la H9 cu acelas batiul .
Aceasta postare a fost editata de djandrey: 22 May 2010 - 01:36 PM
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric
OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
#51
Postat 22 May 2010 - 06:14 PM
O sa pun poze mai pe seara.
#52
Postat 25 May 2010 - 08:05 AM
Ieri cand mai aranjam pe la el cu TOMY, avionul era pus pe jos, el bricola pe la el iar eu am vrut sa ma asez linga avion si din neatentie m-am asezat cu dosul pe unul din jumatatile stabilizatorului si s-a auzut "crantz" dar problema nu a fost asa de mare, cu putina desfoliere si CA s-a reparat rapid.
Ne vedem la Alba
#53
Postat 25 May 2010 - 08:37 AM
in fine, bine ca nu e grav. si poate nu zbori cu el la laba ca te alerg cu paru!
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#54
Postat 25 May 2010 - 08:43 AM
Nu are nimic, bine ca s-a reparat repede.
Si uite ca o sa zbor la Alba nu la "laba" (hahaha) cum ai zis tu dar o sa am nevoie de asistenta.
Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 25 May 2010 - 08:43 AM
#55
Postat 22 June 2010 - 09:44 AM
#56
Postat 22 June 2010 - 03:18 PM
Numai bine,
Calin
#57
Postat 22 June 2010 - 03:58 PM
#58
Postat 22 June 2010 - 05:48 PM
Teo-Costin, la Jun 22 2010, 04:58 PM, a spus:
Nu iti prinde urechile in teorie ! Banuiesc ca vrei sa te distrezi nu sa proiectezi aeromodele.!?
Lasa cum pica el si la primele zboruri te dumiresti si vezi ce ai de facut .
1 - daca la decolare cand ruleaza pe pista o ia in stanga si in acelasi timp bechia si directia sun reglate bine inseamna ca ai cuplu si nu ai unghi suficient..
nu bagi in seama deocamdata si decolezi
2 - daca odata decolat cand dai blana si urci pe verticala trage iar stanga si trebuie sa corectezi mult din directie iar ai cuplu si nu ai unghi suficient.
Aterizezi si bagi cate o saiba ca distantier in stanga batiului si o iei de la capat.
Tot nu e bine mai bagi o saiba pana iese.
Inclinatia in jos o verifici si pe ea dar in plan orizontal ( zbor in linie )