Traxxas E-MAXX Brushless 3908R upgradeuri si alte probleme
#121
Postat 26 June 2010 - 10:06 AM
Motoarele Pletternberg nu stiu daca se mai fabrica.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#122 Guest_Scooby Doo_*
Postat 26 June 2010 - 11:05 AM
Link-ul direct: http://www.schulze-e....de/prs24_d.htm
#123
Postat 27 June 2010 - 12:43 AM
Apropo am gasit si pretul la un Plettenberg Bigmaxximum. OUCH !!!
Motorul este net superior unui Neu 1515 1.5Y dar asta se reflecta si in pret.
http://icare-rc.com/...g_pricelist.htm
Alte variante de ESC:
Quark 125A - necesita BEC extern. - http://www.horizonhobby.com/Products/Defau...odID=SQB0125BMP
MGM Compro 150A sau 250A - http://mgm-compro.com/index.php?cat=brushl...-for-cars-boats
Tekin RX8 - http://www.teamtekin.com/rx8.html - de preferat a se achizitiona cu tot cu motorul de 2250KV. Plecarea de pe loc este atat de fina incat efectiv zici ca ai motor cu perii pe masina. Acest sistem este inlocuitorul perfect pentru CC2200 pe E-maxx brushless.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#124 Guest_Scooby Doo_*
Postat 27 June 2010 - 01:37 AM
Tu chiar crezi ca cineva care a dat 500 - 700 EUR din buzunar pe un automodel adus din afara tarii, asumandu-si pierderea garantiei, isi permite sa dea inca 700 pe un motor si 300-400 pe un ESC sau invers, doar ca sa "dea un leu" si sa "stea in fata"? Sa stea in fata unde, in care competitie? Si cu ce sponsor care sa le cumpere motorul, esc-ul, sasiul, etc?
Eu inchei interventiile mele pe acest topic cu doua sfaturi, vreti sa le urmati bine, nu, dupa cum vedeti, din pacate, consecintele sunt cam neplacute:
1. Luati din Romania, numai asa veti putea fi siguri de garantie.
2. Manualele TREBUIE citite si urmate intocmai.
#125
Postat 27 June 2010 - 02:43 AM
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#126
Postat 05 July 2010 - 12:58 AM
elbutchos, la Jun 27 2010, 03:43 AM, a spus:
Interesante combouri dar si pretul pe masura... cred ca imi iau esc'ul cel original de la monster mamba, practic eu lam ars ca a avut contact cu apa <_< acuma sa speram ca vor scoate si astia ceva care sa protejeze esc'ul de umeazeala eventual ceva cu care sa poti merge lejer iarna :rolleyes:
#127
Postat 07 July 2010 - 07:34 PM
Doresc sa ii multumesc domnului Marius Sava pentru donatia facuta, si anume doua escuri busite,dar unul dintre ele cu mari sperante de a fi readus la viata. iar celalalta 50%. Inca o data multumesc.
Concluzia dupa ce mi-au ajuns escurile de la MariusS, acestea sunte identice la interior 100%, singura exceptie la exterior sunt mufele deans (la Hpi), iar la Traxxas sunt mufe de alimentare Traxxas
Vad ca v-ati ceratat ceva pe aici. Nu e bine.
Imi cer scuze pe cei care i-am deranjat cu afirmatiile mele gen "chinezarii" sau altele... asta erau parerile mele de atunci si unele raman chiar neschimbate.
In concluzie, hai sa nu ne certam, chiar daca unii dintre noi facem bani din automodelism si incercam sa ne aparam ceea ce vindem.
Bafta tuturor, am sa revin cu rezultate din proiectele pe care le-am inceput cu escurile acestea defecte...
Stima,
MariusR
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#128
Postat 08 July 2010 - 12:26 PM
Sper sa reusesti cu cel mai putin prajit. Ai si un privat cu ce cred eu ca a patit, poate iti e mai usor in depanare. Pe placa e o mufa mama alba de aprox 4-5 mm, acolo se lega coolerul, ca o sa iti trebuiasca un cooler, poate il pui pe cel de pe mamba.
Sa ne anunti cand reusesti, eventual si ceva poze din corcitura mamba-blur. :))
Bafta multa.
Art-tech Cessna 182
#129
Postat 08 July 2010 - 09:44 PM
Marius Sava, la Jul 8 2010, 01:26 PM, a spus:
Sper sa reusesti cu cel mai putin prajit. Ai si un privat cu ce cred eu ca a patit, poate iti e mai usor in depanare. Pe placa e o mufa mama alba de aprox 4-5 mm, acolo se lega coolerul, ca o sa iti trebuiasca un cooler, poate il pui pe cel de pe mamba.
Sa ne anunti cand reusesti, eventual si ceva poze din corcitura mamba-blur. :))
Bafta multa.
Salutare,
Ambele cablaje ale etajelor de control sunt exfoliate in profunzime si nu cred ca se mai pot repara. se pot dar este o munca de sisif, iar la sfarsit e posibil sa dai de un esec total.
Am sa iau din ce mi-a dat Marius Sava, etajul de putere de la unul din cele doua escuri si sa folosesc etajul de control de la escul meu, poate iese ceva, sper sa nu iasa fum.
Am sa repet inca o data ceea ce am scris in postul meu de mai sus, cele doua escuri sunt identice in interior, ma refer la cablaje, scheme, componente, radiator. Singura diferenta intre ele la exterior sunt mufele de alimentare si probabil carcasa, dar nu cred, ci doar ceva abtibilduri cu numele, unul mamba, iar celalalt blur.
Probabil ca maine voi avea si ceva rezultate. Cu proxima ocazie am sa pun si ceva poze.
Bafta tuturor!
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#130
Postat 09 July 2010 - 05:20 PM
Sincer, ma indoiesc ca cele pentru Traxxas ar trebui sa depaseasca teste mai riguroase, dar nu e imposibil. In rest componentele cred ca sunt identice, pentru ca si specifiicatiile sunt identice.
Oricum, eu ma bucur ca am putut sa ajut pe cineva ca stiu cum e sa stai cu jucaria pe dreapta...:)
Astept vesti bune Marius...:)
Art-tech Cessna 182
#132
Postat 26 July 2010 - 06:06 AM
Ady., la Jul 25 2010, 10:35 PM, a spus:
Salut! Da, am reusit sa recuperez cablajul cu etajul de putere din escurile de la MariusS, iar etajul de control, il aveam functional de la escul meu. Functioneaza... am iesit in fiecare zi si i-am dat maxim si vad ca e ok. Dupa modificarile pe care i le-am adus am observat ca nici nu se mai incalzeste, asa cum se intampla inainte. Sper sa tina cat mai mult!
Bafta tuturor!
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#133
Postat 03 September 2010 - 06:43 AM
A venit si escul de la hobbykink, despre care s-a vorbit mai sus si pare in regula, ba chiar mai in regula decat cel cu care vine masina, facand referire la temperatura radiatorului (temperatura cu 10-15 grade Celsius mai mica), deci implicit al tranzistorilor.
Bafta tuturor!
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#134
Postat 13 September 2010 - 12:01 AM
Eu am tot cautat, iar spre surprinderea mea am ramas oarecum surprins ... ca astia de la CC spun ca pun un fel de adeziv peste placa si pini la esc... dar cica nu sunt foarte siguri ca o pun pe toata suprafata (de aceea nu ofera garantie ) caci daca este facut din 2 bucati suprapuse nu poate sa puna adeziv si intre ele.
Pe de alta parte un tip spune ca putem sa ne dam lejer dar sa il lasam 4 zile sa se usuce natura, altul ca sa dat cu MM pe un e-revo pe zapada si n-a avut nici-o problema. Nu stiu ce sa zic acum ... Eu am observat ca ventilatorul de la esc nu porneste cand merg cu nimh'urile primite si ma gandeam sa bag esc'ul in balon si sa merg asa cu el chiar daca nu prinde mare viteza:D
#135
Postat 16 September 2010 - 09:05 AM
Eu nu inteleg alt aspect: pe forum s-a discutat mult despre izolarea electronicii pentru zapada, si una din solutiile cele mai simple era confectionarea din carton a unor aparatori, care, superior ajung pana la caroserie respectand conturul ei. Astfel este aproape imposibil sa intre zapada asa multa cat sa inunde esc-ul. Ca de la 2-3 fulgi nu se intampla nimic, hai sa fim seriosi...
Tinand escul intr-ul volum mic de aer, se va incalzi foarte usor, pentru ca ventilatorul lui va recircula aer din ce in ce mai cald. In final mai usor se ajunge la protectie termica sau poate chiar arderea escului. Si apoi ce facem cu receptorul sau motorul si restul electronicii...? Punem cate o punga pentru fiecare?http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/biggrin.gif
Aceasta postare a fost editata de Marius Sava: 16 September 2010 - 09:10 AM
Art-tech Cessna 182
#136
Postat 09 October 2010 - 10:03 AM
Marius Sava, la Sep 16 2010, 10:05 AM, a spus:
Eu nu inteleg alt aspect: pe forum s-a discutat mult despre izolarea electronicii pentru zapada, si una din solutiile cele mai simple era confectionarea din carton a unor aparatori, care, superior ajung pana la caroserie respectand conturul ei. Astfel este aproape imposibil sa intre zapada asa multa cat sa inunde esc-ul. Ca de la 2-3 fulgi nu se intampla nimic, hai sa fim seriosi...
Tinand escul intr-ul volum mic de aer, se va incalzi foarte usor, pentru ca ventilatorul lui va recircula aer din ce in ce mai cald. In final mai usor se ajunge la protectie termica sau poate chiar arderea escului. Si apoi ce facem cu receptorul sau motorul si restul electronicii...? Punem cate o punga pentru fiecare?:)
Am aflat eu o solutie pentru esc uri.
http://www.youtube.com/watch?v=6jpSW50cobs...player_embedded
E o solutie de la bosin asemanatoare. Eu voi incerca dar inca nu sunt sigur de reusita:D ma mai consult cu cei care ii cunosc:)
Bafta tuturor.
#137
Postat 09 October 2010 - 11:56 AM
In apa sarata nu prea pare sa aiba efect, so beware!
http://www.youtube.com/watch?v=NsWLvyJyMBM...feature=related
Aceasta postare a fost editata de LYM: 09 October 2010 - 12:00 PM
#138
Postat 09 October 2010 - 01:44 PM
LYM, la Oct 9 2010, 12:56 PM, a spus:
In apa sarata nu prea pare sa aiba efect, so beware!
http://www.youtube.com/watch?v=NsWLvyJyMBM...feature=related
O idee excelenta mi-ai dat:)
Voi incerca intai cu un servo si daca va tine faza voi baga si esc'ul:)
In al doilea rand, nu o sa ma dau cu masina in Marea Neagra ca sa intre sare in esc:D
Voi incerca sa fac experimentul saptamana asta, voi posta daca mi-a reusit cu servoul:)
#141
Postat 30 December 2010 - 06:47 AM
A venit iarna...prilej de a iesi cu monstru afara pe zapada, bineinteles cu lanturi corespunzatoare, masina se comporta foarte bine. Am sa revin si cu cateva poze.
Referitor la ESC, este Ok si acum, luat de pe hk. La cat de ieftin e ma dau fara probleme pe zapada fara a-l proteja in vreun fel.
Bafta tuturor!
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#142
Postat 02 January 2011 - 06:33 PM
In felul asta nu a intrat nici un pic de zapada. Abia astept sa mai ninga, sa fie mai multa zapada.
Bafta tuturor!
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#143
Postat 02 January 2011 - 08:13 PM
Am reparat cateva cam acum un an. Merg bine si in prezent.
#144
Postat 03 January 2011 - 03:16 PM
Marius Sava, la Sep 16 2010, 09:05 AM, a spus:
La minus 1 grad cel putin nu cred ca are de unde sa apara aer cald. Unde mai pui ca automodelul ruleaza pe zapda, aderenta mica rezulta rezistenta mica la inaintare rezulta consum mic, eu cred ca sta escul mai rece ca in camera.
#145
Postat 03 January 2011 - 03:40 PM
mariusr, la Jan 2 2011, 06:33 PM, a spus:
In felul asta nu a intrat nici un pic de zapada. Abia astept sa mai ninga, sa fie mai multa zapada.
Bafta tuturor!
f tare frate
brAVO MOSULE
#146
Postat 03 January 2011 - 07:03 PM
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#147
Postat 05 January 2011 - 04:15 PM
Merge de minune, am umplut masina de zapada si pe afara si in interiorul carcasei si nu s-a oprit merge non stop, doar ca dupa ce m-am dat las masina cu rotile in sus pana la urmatoarea pornire a acesteia deoarece face condens si ca nu cunva sa se transforme acel condens intr-o picatura mare de apa si sa nu intre in esc, pana acuma nu am avut ghinionul si sper sa nu il mai am.
Dar acum pe timpul iernii verific mereu inainte de a ma juca sa nu cunva sa se fi format vro picatura de apa pe fundul sticlei.
#148
Postat 05 January 2011 - 04:27 PM
Ady., la Jan 5 2011, 04:15 PM, a spus:
Merge de minune, am umplut masina de zapada si pe afara si in interiorul carcasei si nu s-a oprit merge non stop, doar ca dupa ce m-am dat las masina cu rotile in sus pana la urmatoarea pornire a acesteia deoarece face condens si ca nu cunva sa se transforme acel condens intr-o picatura mare de apa si sa nu intre in esc, pana acuma nu am avut ghinionul si sper sa nu il mai am.
Dar acum pe timpul iernii verific mereu inainte de a ma juca sa nu cunva sa se fi format vro picatura de apa pe fundul sticlei.
Si pentru motor
stima ,Radu
Aceasta postare a fost editata de radugns: 05 January 2011 - 04:27 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#149
Postat 14 January 2011 - 07:22 PM
Am adaugat cateva poze cu lanturile care le am pe e-maxx, sunt super pe zapada, acum sa speram ca va si veni...
Bafta tuturor!
mariusr, la Jan 14 2011, 07:21 PM, a spus:
Am adaugat cateva poze cu lanturile care le am pe e-maxx, sunt super pe zapada, acum sa speram ca va si veni...
Bafta tuturor!
Pozele sunt pentru colegii care erau ff curioasi cum sunt...
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#150
Postat 14 January 2011 - 10:00 PM
mariusr, la Jan 14 2011, 07:22 PM, a spus:
Am adaugat cateva poze cu lanturile care le am pe e-maxx, sunt super pe zapada, acum sa speram ca va si veni...
Bafta tuturor!
Pozele sunt pentru colegii care erau ff curioasi cum sunt...
Credeam ca tie ti-au iesit perfecte, si eu am facut o roata asa si mi-a iesit aiurea si m-am lasat pagubas, dar am in minte un model, dar il foi face in cazul in care va mai ninge:D