Modelism - RHC Forum: Traxxas E-MAXX Brushless 3908R - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

Traxxas E-MAXX Brushless 3908R upgradeuri si alte probleme Evaluare topic: -----

#121 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 26 June 2010 - 10:06 AM

Preturile la ESC-uri sunt pe http://www.schulze-elektronik-gmbh.de/
Motoarele Pletternberg nu stiu daca se mai fabrica.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#122 Guest_Scooby Doo_*

  • Grup: Guests

Postat 26 June 2010 - 11:05 AM

modice preturi, ce sa zic... oamenii se vaita ca nu au 200 eur sa dea pe un esc Mamba Monster iar tu le recomanzi cu caldura sa ia esc-uri care costa peste 300 EUR - unele ajung si la 740... dar sigur... le-ai intins o mana de ajutor foarte utila.

Link-ul direct: http://www.schulze-e....de/prs24_d.htm
0

#123 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 27 June 2010 - 12:43 AM

Dai un leu dar stai in fata.
Apropo am gasit si pretul la un Plettenberg Bigmaxximum. OUCH !!!
Motorul este net superior unui Neu 1515 1.5Y dar asta se reflecta si in pret.
http://icare-rc.com/...g_pricelist.htm


Alte variante de ESC:
Quark 125A - necesita BEC extern. - http://www.horizonhobby.com/Products/Defau...odID=SQB0125BMP
MGM Compro 150A sau 250A - http://mgm-compro.com/index.php?cat=brushl...-for-cars-boats
Tekin RX8 - http://www.teamtekin.com/rx8.html - de preferat a se achizitiona cu tot cu motorul de 2250KV. Plecarea de pe loc este atat de fina incat efectiv zici ca ai motor cu perii pe masina. Acest sistem este inlocuitorul perfect pentru CC2200 pe E-maxx brushless.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#124 Guest_Scooby Doo_*

  • Grup: Guests

Postat 27 June 2010 - 01:37 AM

Vorbesti ca si cum le-ai fi testat personal pe toate. Asa sa fie oare?
Tu chiar crezi ca cineva care a dat 500 - 700 EUR din buzunar pe un automodel adus din afara tarii, asumandu-si pierderea garantiei, isi permite sa dea inca 700 pe un motor si 300-400 pe un ESC sau invers, doar ca sa "dea un leu" si sa "stea in fata"? Sa stea in fata unde, in care competitie? Si cu ce sponsor care sa le cumpere motorul, esc-ul, sasiul, etc?

Eu inchei interventiile mele pe acest topic cu doua sfaturi, vreti sa le urmati bine, nu, dupa cum vedeti, din pacate, consecintele sunt cam neplacute:
1. Luati din Romania, numai asa veti putea fi siguri de garantie.
2. Manualele TREBUIE citite si urmate intocmai.
0

#125 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 27 June 2010 - 02:43 AM

Tekin-ul l-am testat personal.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#126 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 July 2010 - 12:58 AM

Vezi postareaelbutchos, la Jun 27 2010, 03:43 AM, a spus:

Tekin-ul l-am testat personal.

Interesante combouri dar si pretul pe masura... cred ca imi iau esc'ul cel original de la monster mamba, practic eu lam ars ca a avut contact cu apa <_< acuma sa speram ca vor scoate si astia ceva care sa protejeze esc'ul de umeazeala eventual ceva cu care sa poti merge lejer iarna :rolleyes:
0

#127 Useril este offline   mariusr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 07-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 July 2010 - 07:34 PM

Buna ziua,

Doresc sa ii multumesc domnului Marius Sava pentru donatia facuta, si anume doua escuri busite,dar unul dintre ele cu mari sperante de a fi readus la viata. iar celalalta 50%. Inca o data multumesc.
Concluzia dupa ce mi-au ajuns escurile de la MariusS, acestea sunte identice la interior 100%, singura exceptie la exterior sunt mufele deans (la Hpi), iar la Traxxas sunt mufe de alimentare Traxxas

Vad ca v-ati ceratat ceva pe aici. Nu e bine.

Imi cer scuze pe cei care i-am deranjat cu afirmatiile mele gen "chinezarii" sau altele... asta erau parerile mele de atunci si unele raman chiar neschimbate.
In concluzie, hai sa nu ne certam, chiar daca unii dintre noi facem bani din automodelism si incercam sa ne aparam ceea ce vindem.

Bafta tuturor, am sa revin cu rezultate din proiectele pe care le-am inceput cu escurile acestea defecte...

Stima,
MariusR
Traxxas E-Revo VXL 1/16 DX3S

Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
0

#128 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 08 July 2010 - 12:26 PM

Eee, nu e nevoie chiar asa..... Ti le-am dat pentru ca mie nu imi foloseau la nimic, cel mult radiatoarele le mai foloseam, in rest zaceau in sertar parasite.....

Sper sa reusesti cu cel mai putin prajit. Ai si un privat cu ce cred eu ca a patit, poate iti e mai usor in depanare. Pe placa e o mufa mama alba de aprox 4-5 mm, acolo se lega coolerul, ca o sa iti trebuiasca un cooler, poate il pui pe cel de pe mamba.

Sa ne anunti cand reusesti, eventual si ceva poze din corcitura mamba-blur. :))

Bafta multa.
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#129 Useril este offline   mariusr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 07-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 July 2010 - 09:44 PM

Vezi postareaMarius Sava, la Jul 8 2010, 01:26 PM, a spus:

Eee, nu e nevoie chiar asa..... Ti le-am dat pentru ca mie nu imi foloseau la nimic, cel mult radiatoarele le mai foloseam, in rest zaceau in sertar parasite.....

Sper sa reusesti cu cel mai putin prajit. Ai si un privat cu ce cred eu ca a patit, poate iti e mai usor in depanare. Pe placa e o mufa mama alba de aprox 4-5 mm, acolo se lega coolerul, ca o sa iti trebuiasca un cooler, poate il pui pe cel de pe mamba.

Sa ne anunti cand reusesti, eventual si ceva poze din corcitura mamba-blur. :))

Bafta multa.


Salutare,

Ambele cablaje ale etajelor de control sunt exfoliate in profunzime si nu cred ca se mai pot repara. se pot dar este o munca de sisif, iar la sfarsit e posibil sa dai de un esec total.

Am sa iau din ce mi-a dat Marius Sava, etajul de putere de la unul din cele doua escuri si sa folosesc etajul de control de la escul meu, poate iese ceva, sper sa nu iasa fum.

Am sa repet inca o data ceea ce am scris in postul meu de mai sus, cele doua escuri sunt identice in interior, ma refer la cablaje, scheme, componente, radiator. Singura diferenta intre ele la exterior sunt mufele de alimentare si probabil carcasa, dar nu cred, ci doar ceva abtibilduri cu numele, unul mamba, iar celalalt blur.

Probabil ca maine voi avea si ceva rezultate. Cu proxima ocazie am sa pun si ceva poze.
Bafta tuturor!
Traxxas E-Revo VXL 1/16 DX3S

Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
0

#130 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 09 July 2010 - 05:20 PM

Cele 2 Esc-uri difera cel mult, cum spunea Radu, prin calitatea componentelor. Toate sunt facute in zona celor cu ochi mici si lungi, insa pot sa difere testele de calitate la care sunt supuse inainte de a ajunge in piata.
Sincer, ma indoiesc ca cele pentru Traxxas ar trebui sa depaseasca teste mai riguroase, dar nu e imposibil. In rest componentele cred ca sunt identice, pentru ca si specifiicatiile sunt identice.

Oricum, eu ma bucur ca am putut sa ajut pe cineva ca stiu cum e sa stai cu jucaria pe dreapta...:)

Astept vesti bune Marius...:)
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#131 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 July 2010 - 09:35 PM

Mariusr, ai reusit sa faci un esc bun din taote esc'urile de la SAVA?
0

#132 Useril este offline   mariusr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 07-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 July 2010 - 06:06 AM

Vezi postareaAdy., la Jul 25 2010, 10:35 PM, a spus:

Mariusr, ai reusit sa faci un esc bun din taote esc'urile de la SAVA?

Salut! Da, am reusit sa recuperez cablajul cu etajul de putere din escurile de la MariusS, iar etajul de control, il aveam functional de la escul meu. Functioneaza... am iesit in fiecare zi si i-am dat maxim si vad ca e ok. Dupa modificarile pe care i le-am adus am observat ca nici nu se mai incalzeste, asa cum se intampla inainte. Sper sa tina cat mai mult!
Bafta tuturor!
Traxxas E-Revo VXL 1/16 DX3S

Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
0

#133 Useril este offline   mariusr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 07-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 September 2010 - 06:43 AM

Salut,

A venit si escul de la hobbykink, despre care s-a vorbit mai sus si pare in regula, ba chiar mai in regula decat cel cu care vine masina, facand referire la temperatura radiatorului (temperatura cu 10-15 grade Celsius mai mica), deci implicit al tranzistorilor.

Bafta tuturor!
Traxxas E-Revo VXL 1/16 DX3S

Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
0

#134 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 13 September 2010 - 12:01 AM

Ati gasit solutii pentru esc'uri? Vine iarna, iar odata cu ea si zapada si doar nu o sa stam sa ne uitam cum ninge...

Eu am tot cautat, iar spre surprinderea mea am ramas oarecum surprins ... ca astia de la CC spun ca pun un fel de adeziv peste placa si pini la esc... dar cica nu sunt foarte siguri ca o pun pe toata suprafata (de aceea nu ofera garantie ) caci daca este facut din 2 bucati suprapuse nu poate sa puna adeziv si intre ele.

Pe de alta parte un tip spune ca putem sa ne dam lejer dar sa il lasam 4 zile sa se usuce natura, altul ca sa dat cu MM pe un e-revo pe zapada si n-a avut nici-o problema. Nu stiu ce sa zic acum ... Eu am observat ca ventilatorul de la esc nu porneste cand merg cu nimh'urile primite si ma gandeam sa bag esc'ul in balon si sa merg asa cu el chiar daca nu prinde mare viteza:D
0

#135 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 16 September 2010 - 09:05 AM

Da, normal, poti sa bag intr-o punga/balon, escul, dar s-a terminat si cu ventilatia lui. Adik o sa fie ventilat cu aer tot mai cald.
Eu nu inteleg alt aspect: pe forum s-a discutat mult despre izolarea electronicii pentru zapada, si una din solutiile cele mai simple era confectionarea din carton a unor aparatori, care, superior ajung pana la caroserie respectand conturul ei. Astfel este aproape imposibil sa intre zapada asa multa cat sa inunde esc-ul. Ca de la 2-3 fulgi nu se intampla nimic, hai sa fim seriosi...

Tinand escul intr-ul volum mic de aer, se va incalzi foarte usor, pentru ca ventilatorul lui va recircula aer din ce in ce mai cald. In final mai usor se ajunge la protectie termica sau poate chiar arderea escului. Si apoi ce facem cu receptorul sau motorul si restul electronicii...? Punem cate o punga pentru fiecare?http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Aceasta postare a fost editata de Marius Sava: 16 September 2010 - 09:10 AM

Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#136 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 October 2010 - 10:03 AM

Vezi postareaMarius Sava, la Sep 16 2010, 10:05 AM, a spus:

Da, normal, poti sa bag intr-o punga/balon, escul, dar s-a terminat si cu ventilatia lui. Adik o sa fie ventilat cu aer tot mai cald.
Eu nu inteleg alt aspect: pe forum s-a discutat mult despre izolarea electronicii pentru zapada, si una din solutiile cele mai simple era confectionarea din carton a unor aparatori, care, superior ajung pana la caroserie respectand conturul ei. Astfel este aproape imposibil sa intre zapada asa multa cat sa inunde esc-ul. Ca de la 2-3 fulgi nu se intampla nimic, hai sa fim seriosi...

Tinand escul intr-ul volum mic de aer, se va incalzi foarte usor, pentru ca ventilatorul lui va recircula aer din ce in ce mai cald. In final mai usor se ajunge la protectie termica sau poate chiar arderea escului. Si apoi ce facem cu receptorul sau motorul si restul electronicii...? Punem cate o punga pentru fiecare?:)



Am aflat eu o solutie pentru esc uri.

http://www.youtube.com/watch?v=6jpSW50cobs...player_embedded


E o solutie de la bosin asemanatoare. Eu voi incerca dar inca nu sunt sigur de reusita:D ma mai consult cu cei care ii cunosc:)

Bafta tuturor.
0

#137 Useril este offline   LYM 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 72
  • Inregistrat: 02-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 October 2010 - 11:56 AM

Foarte interesant, insa nu mi-e clar ce anume face acel corrosionX de ESC-ul devine waterproof?! Lasa un strat subtire din substanta pe ESC? Cat ar trebui sa tina faza asta, ca presupun ca trebuie s-o faci periodic, sa nu ai surprize.
In apa sarata nu prea pare sa aiba efect, so beware!
http://www.youtube.com/watch?v=NsWLvyJyMBM...feature=related

Aceasta postare a fost editata de LYM: 09 October 2010 - 12:00 PM

0

#138 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 October 2010 - 01:44 PM

Vezi postareaLYM, la Oct 9 2010, 12:56 PM, a spus:

Foarte interesant, insa nu mi-e clar ce anume face acel corrosionX de ESC-ul devine waterproof?! Lasa un strat subtire din substanta pe ESC? Cat ar trebui sa tina faza asta, ca presupun ca trebuie s-o faci periodic, sa nu ai surprize.
In apa sarata nu prea pare sa aiba efect, so beware!
http://www.youtube.com/watch?v=NsWLvyJyMBM...feature=related



O idee excelenta mi-ai dat:)

Voi incerca intai cu un servo si daca va tine faza voi baga si esc'ul:)

In al doilea rand, nu o sa ma dau cu masina in Marea Neagra ca sa intre sare in esc:D


Voi incerca sa fac experimentul saptamana asta, voi posta daca mi-a reusit cu servoul:)
0

#139 Useril este offline   LYM 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 72
  • Inregistrat: 02-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 October 2010 - 09:07 PM

Eu ti-as recomanda sa folosesti pt mai mult timp servo-ul cu care vei face testul, sa vezi cat timp tine acea solutie magica.
0

#140 Useril este offline   revo 3.3 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 15-September 10

Postat 10 October 2010 - 10:13 AM

prin romania am auzit ca, gama corosionx ar fi vanduta de firma rokura
0

#141 Useril este offline   mariusr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 07-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 December 2010 - 06:47 AM

Salutare,

A venit iarna...prilej de a iesi cu monstru afara pe zapada, bineinteles cu lanturi corespunzatoare, masina se comporta foarte bine. Am sa revin si cu cateva poze.

Referitor la ESC, este Ok si acum, luat de pe hk. La cat de ieftin e ma dau fara probleme pe zapada fara a-l proteja in vreun fel.

Bafta tuturor!
Traxxas E-Revo VXL 1/16 DX3S

Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
0

#142 Useril este offline   mariusr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 07-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 January 2011 - 06:33 PM

Am imprumutat de pe aici de pe forum o solutie pentru a proteja toate cele electronice de pe masina... anume am imbracat masina intr-un ciorap de dama, ca pe un caine scos afara sa-si faca si el nevoile. ..
In felul asta nu a intrat nici un pic de zapada. Abia astept sa mai ninga, sa fie mai multa zapada.
Bafta tuturor!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_5629_2.JPG
  • Imagine atasata: IMG_5626_1.JPG

Traxxas E-Revo VXL 1/16 DX3S

Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
0

#143 Useril este offline   Florin1up 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 09-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/ militari
  • Interests:Automodelism, electronica

Postat 02 January 2011 - 08:13 PM

Vazusem o discutie despre niste controllere de viteza.. eu cred ca multe se mai pot repara, se schimba tranzistoarele de putere, ba chiar se pot pune de puteri/tensiuni mai mari. Cablajul se poate repara si el.
Am reparat cateva cam acum un an. Merg bine si in prezent.
Traxxas Summit 1:10 & Stampede 1:10
0

#144 Useril este offline   Lev 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 January 2011 - 03:16 PM

Vezi postareaMarius Sava, la Sep 16 2010, 09:05 AM, a spus:

Da, normal, poti sa bag intr-o punga/balon, escul, dar s-a terminat si cu ventilatia lui. Adik o sa fie ventilat cu aer tot mai cald.


La minus 1 grad cel putin nu cred ca are de unde sa apara aer cald. Unde mai pui ca automodelul ruleaza pe zapda, aderenta mica rezulta rezistenta mica la inaintare rezulta consum mic, eu cred ca sta escul mai rece ca in camera.
0

#145 Useril este offline   revo 3.3 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 15-September 10

Postat 03 January 2011 - 03:40 PM

Vezi postareamariusr, la Jan 2 2011, 06:33 PM, a spus:

Am imprumutat de pe aici de pe forum o solutie pentru a proteja toate cele electronice de pe masina... anume am imbracat masina intr-un ciorap de dama, ca pe un caine scos afara sa-si faca si el nevoile. ..
In felul asta nu a intrat nici un pic de zapada. Abia astept sa mai ninga, sa fie mai multa zapada.
Bafta tuturor!



f tare frate

brAVO MOSULE
0

#146 Useril este offline   mariusr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 07-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 January 2011 - 07:03 PM

Am un senzor pus pe el si arata la -5 grade, parca erau pe 1.1.2011, cand am iesit eu, cam 20 de grade, daca ala minte , asta scria... Ideea e ca fara protectie , "cirapu" nevestei, cu doua zile inainte, cand am iesit afara, masina s-a opirit, iar in interior era complet alb, cu zapada.
Traxxas E-Revo VXL 1/16 DX3S

Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
0

#147 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 January 2011 - 04:15 PM

Eu cu un e-revo 1/10 avand pe el combo monster mamba am pus deasupra esc'ului un fund de sticla de 0.5l am decupar usor undeva ca sa poata face legatura firele de la motor cu cele de la esc, si am mai lasat putin loc ca sa pornesc esc'ul, dupa care la baza si pe fire peste tot l-am lipit cu moment a mai ramas doar butonul de pornire ne lipit care il pornesc cu un imbus ca sa nu fie gaura destul de mare incat sa intre apa.

Merge de minune, am umplut masina de zapada si pe afara si in interiorul carcasei si nu s-a oprit merge non stop, doar ca dupa ce m-am dat las masina cu rotile in sus pana la urmatoarea pornire a acesteia deoarece face condens si ca nu cunva sa se transforme acel condens intr-o picatura mare de apa si sa nu intre in esc, pana acuma nu am avut ghinionul si sper sa nu il mai am.
Dar acum pe timpul iernii verific mereu inainte de a ma juca sa nu cunva sa se fi format vro picatura de apa pe fundul sticlei.
0

#148 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 05 January 2011 - 04:27 PM

Vezi postareaAdy., la Jan 5 2011, 04:15 PM, a spus:

Eu cu un e-revo 1/10 avand pe el combo monster mamba am pus deasupra esc'ului un fund de sticla de 0.5l am decupar usor undeva ca sa poata face legatura firele de la motor cu cele de la esc, si am mai lasat putin loc ca sa pornesc esc'ul, dupa care la baza si pe fire peste tot l-am lipit cu moment a mai ramas doar butonul de pornire ne lipit care il pornesc cu un imbus ca sa nu fie gaura destul de mare incat sa intre apa.

Merge de minune, am umplut masina de zapada si pe afara si in interiorul carcasei si nu s-a oprit merge non stop, doar ca dupa ce m-am dat las masina cu rotile in sus pana la urmatoarea pornire a acesteia deoarece face condens si ca nu cunva sa se transforme acel condens intr-o picatura mare de apa si sa nu intre in esc, pana acuma nu am avut ghinionul si sper sa nu il mai am.
Dar acum pe timpul iernii verific mereu inainte de a ma juca sa nu cunva sa se fi format vro picatura de apa pe fundul sticlei.


Si pentru motor

stima ,Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 05 January 2011 - 04:27 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#149 Useril este offline   mariusr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 07-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 January 2011 - 07:22 PM

Salutare,

Am adaugat cateva poze cu lanturile care le am pe e-maxx, sunt super pe zapada, acum sa speram ca va si veni...

Bafta tuturor!

Vezi postareamariusr, la Jan 14 2011, 07:21 PM, a spus:

Salutare,

Am adaugat cateva poze cu lanturile care le am pe e-maxx, sunt super pe zapada, acum sa speram ca va si veni...

Bafta tuturor!

Pozele sunt pentru colegii care erau ff curioasi cum sunt...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_5646.jpg
  • Imagine atasata: IMG_5647.jpg
  • Imagine atasata: IMG_5648_1.JPG

Traxxas E-Revo VXL 1/16 DX3S

Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
0

#150 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 January 2011 - 10:00 PM

Vezi postareamariusr, la Jan 14 2011, 07:22 PM, a spus:

Salutare,

Am adaugat cateva poze cu lanturile care le am pe e-maxx, sunt super pe zapada, acum sa speram ca va si veni...

Bafta tuturor!


Pozele sunt pentru colegii care erau ff curioasi cum sunt...


Credeam ca tie ti-au iesit perfecte, si eu am facut o roata asa si mi-a iesit aiurea si m-am lasat pagubas, dar am in minte un model, dar il foi face in cazul in care va mai ninge:D
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6


Raspuns rapid

  

14 useri citesc topicul
0 membri, 14 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro