Ady., la May 31 2010, 09:59 AM, a spus:
Si mie mi-a luat foc ieri escul la e-revo mamba monster si eu am crezut ca a luat foc lipourile :rolleyes:).Eu am spalat bine masina sambata seara de tot apoi a doua zi am consumat 2 acumulatori 5200 2s si mergea perfect apoi dupa am zis sa pun nimh-urile mi se incingeau foarte tare firele si am renuntat ca unul era putin mia neincarcat:D. Am pus lipourile incarcate si cand am pornit-o iesea fum si esc :|, am tot pornit-o si oprit-o pana cand nu mai iesit fum, si cand am dat sa merg cu ea se auzea un carait urat si nu mesrsem nici 60 de cm si a si luat foc:|, am deconectat lipourile crezand ca au luat ele foc si am suflat repede si am stins focul si sa topit putin partea unde are niste beculete si sa smuls firul cand le-am decconectat ca eu unul cred ca am tras repede si probabil si tare:D. Va trebui sa il schimb ca cei de la garantie e posibil sa-mi spuna ca e nu a fost folosit in mod corespunzator, dar daca tot spun ca e waterpoof nu ar fi trebuit sa faca scut... voi ce spuneti?:-s
Marius tu ce ai facut?
Sigur, sigur cei de la traxxas nu ti-l vor schimba pe garantie. Mai dai si bani , 60 ron, pe transport, daca l-ai comandat din afara. Din moment ce zici ca i-ai facut o baie, ceea ce nu este recomandat, e clar ca a aparut o depunere din apa, o chestie care corodeaza si in acelasi timp la curenti mari provoaca scurturi intre pinii feturilor, tranzistorilor de putere.
Ceea ce am scris si mai sus: va sfatuiesc sa vi le izolati in vreun fel de apa, praf si pietricele!!! Nu este waterproof! Sau nu stiu, de fapt, ce inteleg ei prin waterproof? Dupa ce am desfacut escul m-am lamurit: nu are nici o protectie la apa. Componentele nu au decat un strat extrem de subtire de lac, dar pini nu e dat cu nimic. Pinii de fapt trebuiau acoperiti, nu carcasa componentelor, ca si cum sa nu vezi ce scrie pe componente....
Poate ai noroc si au uat foc doar condensatorii aia de pe intrare (prin zona aia sunt ledurile alea), daca zici ca s-a topit pe langa leduri.