Marius Sava, la Jun 10 2010, 11:02 PM, a spus:
E partea superioara, doar ca a fost indepartat radiatorul. Ca tot veni vorba de radiator, Marius cum ai facut sa il scoti intreg? Eu am 2 escuri arse si mi-ar fi de folos radiatoarele. Unul am incercat cu forta bruta la un colt dar da semne ca ar prefera sa se indoaie...si nici la incalzire nu da semne ca ar "colabora"...
Evident, daca poti sa imi dai un raspuns obiectiv si neironic.
Oricum, eu iti multumesc anticipat.
Ady, da ceva detalii despre noul ESC, eventual un link........daca merge pe motorul de Mamba chiar ar fi interesant...
Salut ,
Nu am de ce sa fiu ironic cu tine, nu am nimic cu tine.
Tot de un colt l-am luat si eu, am bagat un cuter pe latura unde luase foc, unde era mai copt si am folosit lama drept parghie, intre radiator si feturi (oricum erau varza). Poti folosi lama unui cutit subtire, ca lama. Cuterul meu este din metal, ma refer la maner,nu se poate sparge. Cei drept nu a iesit usor, pentru ca adezivul ala e ca un ciment. Dupa ce il vei desface vei vedea ce contact termic exista, deh, e mamba monster, e cel mai tare esc, nu sunt ironic la adresa ta, vreau sa subliniez, ci la adresa mizeriei de esc, de brand, castel p... O porcarie de esc din toate punctele de vedere. Sa inghesoi 36 de feturi, bine ca nu functionaeaza decat cate 18 feturi odata, dar suprafata e una mica pentru atata putere. Nu tu protectie la apa, la praf, la scurt, la temperatura mare, conductia termica e varza, nu e decat o chinezarie cu nume de brand mare, atat.
Acelasi lucru pot spune si despre escul si motorul de pe revo vxl 1/16. Respecti tot ce scrie prin manulal, folosesti masina azi, functioneaza impecabil, scoti acumulatorul de pe masina (escul nu mai alimentat), apoi a doua zi vrei sa mai dai o tura cu ea si iti intra in protectie termica escul dupa 1 secunda de la apasarea butonului pentru ON.
Concluzie: niste jucarii, chinezarii, mizerabile de foarte multi bani.
Bafta tuturor, si cat mai putin fum in escuri!