Modelism - RHC Forum: Traxxas E-MAXX Brushless 3908R - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

Traxxas E-MAXX Brushless 3908R upgradeuri si alte probleme Evaluare topic: -----

#31 Useril este offline   mariusr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 07-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 May 2010 - 10:41 AM

Vezi postareaelbutchos, la May 21 2010, 11:34 PM, a spus:

Apropo de pietricele.
Mie mi-au ajuns pietricele mici de tot in partea de jos de tot a ESC-ului. ( Sub placa electronica )

Cand am dat jos ESC-ul si l-am scuturat suna ca o cutie de bomboane CIP :)

A trebuit sa desfac ESC-ul ca sa scot pietricelele.

@Mariusr - daca nu e prea mult poti face un filmulet cu masina ta cu plecari cat se poate de fine de pe loc ?

Nu stiu de ce .... dar am o impresie paranoica, motorul de pe E-maxx Brushless nu e acelasi cu cel de pe savage Flux, chit ca ambele sunt copii dupa Neu 1515 1Y

http://www.youtube.c...h?v=3KnPXWvKR9U


Cu prima ocazie cand ies cu masina am sa-i fac un filmulet.
Eu nu cred ca motorul este acelasi pe maxx si savage flux. Nu au acelasi comportament.
Traxxas E-Revo VXL 1/16 DX3S

Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
0

#32 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 22 May 2010 - 04:09 PM

Hm...eu stiam ca e fix acelasi combo : motor + esc. ESC-urile sunt la fel, ambele facute de Castle creations, diferind doar etichetele. Pana si linkul de programare USB merge de la un ala alta, acelasi soft, si pe calculator ambele au exact aceeasi parametri de programat. Stiam ca si motoarele sunt la fel, insa nu va contrazic...
Ce vreoiam eu sa va spun e ca comportamentul aceluiasi motor se schimba radical functie de programarea esc-ului...va spun asta din propria experienta.

Ar fi foarte interesant de pus efectiv unu langa altul si testate, in aceleasi conditii de programare a esc-ului (sau chiar cu acelasi esc)
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#33 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 22 May 2010 - 04:19 PM

Cumva pe langa subiect, am sa adresez o intrebare pentru cei cu experienta...
Am un ESC ars de FLUX, coolerul functioneaza Ok , pe el scrie ca merge in 5V si ar consuma undeva in jur de 0.3A

Intentia mea e sa iau acest cooler si sa il adaptez sa imi raceasca ESC-ul de la un E-revo 1:16. Fizic de adaptat e floare la ureche...dilema mea ar fi cum sa il alimentez. As putea sa il pun cu un intrerupator direct pe pack-ul lipo(e de 7.4 dar in proba coolerul a mers 30 min alimentat de un pack, si doar s-a incazit nitel motorasul) sau sa il alimentez in paralel din circuitul de alimentare din ESC pentru receptor.
Ultima varianta ar fi cea mai eleganta pentru ca va porni si se va opri singur, odata cu esc-ul. Insa ma gandesc sa nu imi pape prea mult curent si sa ma trezesc ca servoul lucreaza lent, sau receiverul lucreaza aiurea.

Ce ma sfatuiti?
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#34 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 May 2010 - 08:49 PM

1. Parerea mea e ca e fix acelasi motor, dar intr-adevar ESC-urile sunt programate diferit din fabrica.

2. Pentru alimentarea ventilatorului poti sa verifici in documentatie cati amperi iti da ESC-ul. Daca e clasic 6V / 3A eu zic ca il poti alimenta de pe al treilea canal (nefolosit) al receptorului, daca acesta exista, sau cu un cablu Y, daca receptorul e in doua canale.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#35 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 23 May 2010 - 08:11 AM

Si mai e un aspect important:

In manualul de la Flux specifica faptul ca periodic trebuie facuta o calibrare a ESC0ului pentru comenzile primite de la statie. Cu esc-ul inchis si statia deschisa, se tine accelaratia la maxim apoi se deschide esc-ul, "invata" pozitia de acceleratie maxima a butonului din statie, da un beep, apoi trebe tinut reverse maxim...il invata si pe asta, apoi lasat pe neutru si invata si pozitia asta.

Prin urmare comportamentul motorului depinde de mai multi factori...ma refer aici numai la electronica...Daca mai punem la socoteala si diferentele "hardware" intre cele 2 masini, si aici ma refer la tot ce tine de trasmisie, de la pinionul motorului si pana la roti, va fi aproape imposibil sa obtinem acelasi comportament al motorului, evident, reflectat in modul cum misca jucaria...

Cred ca cel mai obiectiv mod de a compara motoarele este ca ambele sa fie testate pe aceeasi masina, cu acelasi ESC, cu aceeasi statie, aceleasi roti, aceleasi conditii de suprafata de rulare...
Abia apoi se vor putea trage concluziile...
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#36 Useril este offline   mariusr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 07-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 May 2010 - 09:12 AM

Vesti proste va aduc... Cred ca mi-am ars ESC-ul. Dupa o aterizare nereusita, masina s-a rasturnat, am ridicat-o si am dat sa accelerez, dar nimic. In fine, am gasit o problema la un acumulator, in interior, o lipitura imperfecta, pentru ca impingand intr-0 anume directie conectorii din baterie, escul pornea.
Apoi am pus alti acumulatori de 3s si nu mai pornea de nici un fel. Ajuns acasa am rezolvat problema acumulatorului , dar a escului ba.

Voi ce stiti are vreo dioda ceva pe intrare care s-a dus??? Masurand pe intrare escul, cu ohmetrul, am cativa zeci de Mohmi, deci in gol.
Voi ce parere aveti? Sa il desfac, oricum cred am pierdut garantia, nu???

Bafta tuturor!!
Traxxas E-Revo VXL 1/16 DX3S

Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
0

#37 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 29 May 2010 - 09:32 AM

Daca e inca in garantie ... trimite-l la garantie si vezi ce iese.
Pe urma daca nu-i chip sa-l inlocuiasca incearca sa-l desfaci.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#38 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 30 May 2010 - 10:15 AM

Daca nu ai rabdare sa astepti raspunsul de la garantie vezi pe forum, la servicii, era un tip care repara tot felul de electronice de pe jucariile astea cu reusite destul de bune...
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#39 Useril este offline   mariusr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 07-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 May 2010 - 01:45 PM

Am rezolvat-o!!! Culmea, erau doua defecte de acelasi tip. Doua contacte imperfecte: unul in esc pe una din surse si cealalalt la unul din acumulatori.
Am impresia ca din cauza problemei la acumulator au aparut varfuri de tensiune si a crapat prin esc unde a fost mai "slab". Am avut noroc de data asta. Astea sunt riscurile asumate atunci cand folosesti acumulatori facuti de chinezoi...
Traxxas E-Revo VXL 1/16 DX3S

Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
0

#40 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 30 May 2010 - 08:46 PM

Sa stii ca e ff probabil sa se fi datorat si acelei "aterizari"... Pe youtube sunt mai multe clipuri cu ESC-uri care efectiv fumega dupa socuri mai violente...
In general electronicele din ziua de azi sunt mai sensibile la socuri...
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#41 Useril este offline   mariusr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 07-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 May 2010 - 09:56 PM

Vezi postareaMarius Sava, la May 30 2010, 09:46 PM, a spus:

Sa stii ca e ff probabil sa se fi datorat si acelei "aterizari"... Pe youtube sunt mai multe clipuri cu ESC-uri care efectiv fumega dupa socuri mai violente...
In general electronicele din ziua de azi sunt mai sensibile la socuri...


Sigur din cauza socului aterizarii a aparut problema, dar te contrazic, problemele la electronica apar din cauza unor socuri electrice, spike-uri, contacte imperfecte sau la conectori, in locuri unde curentul este foarte mare. Componentele electrice nu au nici o problema cu socurile de genul aterizarilor.

Oricum, am desfacut ESC-ul si va sfatuiesc pe toti sa turnati plastic pe el (pe partea electronica), nu neaparat pentru protectia la apa, ci din cauza prafului, a pietricelelor este complet neprotejat, nu dureaza mult si se distruge; mai este si coolerul ala care trage in interior tot, stropi de apa, praf si pietricele.
Traxxas E-Revo VXL 1/16 DX3S

Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
0

#42 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2010 - 08:59 AM

Si mie mi-a luat foc ieri escul la e-revo mamba monster si eu am crezut ca a luat foc lipourile :rolleyes:).Eu am spalat bine masina sambata seara de tot apoi a doua zi am consumat 2 acumulatori 5200 2s si mergea perfect apoi dupa am zis sa pun nimh-urile mi se incingeau foarte tare firele si am renuntat ca unul era putin mia neincarcat:D. Am pus lipourile incarcate si cand am pornit-o iesea fum si esc :|, am tot pornit-o si oprit-o pana cand nu mai iesit fum, si cand am dat sa merg cu ea se auzea un carait urat si nu mesrsem nici 60 de cm si a si luat foc:|, am deconectat lipourile crezand ca au luat ele foc si am suflat repede si am stins focul si sa topit putin partea unde are niste beculete si sa smuls firul cand le-am decconectat ca eu unul cred ca am tras repede si probabil si tare:D. Va trebui sa il schimb ca cei de la garantie e posibil sa-mi spuna ca e nu a fost folosit in mod corespunzator, dar daca tot spun ca e waterpoof nu ar fi trebuit sa faca scut... voi ce spuneti?:-s



Marius tu ce ai facut?
0

#43 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 31 May 2010 - 09:24 AM

Mda...imi pare rau sincer...la cat costa ESC-ul.....:rolleyes:
Pe garantie ti-l vor trimite inapoi fara sa il schimbe, ca doar nu e deloc vina lor ca tu i-ai dat foc. Pe viitor cand vezi ca da sa iasa fum din ESC deconectezi intai bateriile... Si apo mai vezi ce mai faci. Cand iese fum ceva nu e Ok....
Nicidecum nu te apuci sa opresti si sa pornesti ESC-ul.....
In general in electronica, cand iese fum fie e un scurt undeva, fie un contact imperfect care se supraincalzeste de la curenti puternici.... In cazul tau cred ca a fost un scurt...
ne tii la curent cu evolutia situatiei...Bafta
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#44 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 31 May 2010 - 10:26 AM

Vezi postareaMarius Sava, la May 31 2010, 10:24 AM, a spus:

Mda...imi pare rau sincer...la cat costa ESC-ul.....:unsure:
Pe garantie ti-l vor trimite inapoi fara sa il schimbe, ca doar nu e deloc vina lor ca tu i-ai dat foc. Pe viitor cand vezi ca da sa iasa fum din ESC deconectezi intai bateriile... Si apo mai vezi ce mai faci. Cand iese fum ceva nu e Ok....
Nicidecum nu te apuci sa opresti si sa pornesti ESC-ul.....
In general in electronica, cand iese fum fie e un scurt undeva, fie un contact imperfect care se supraincalzeste de la curenti puternici.... In cazul tau cred ca a fost un scurt...
ne tii la curent cu evolutia situatiei...Bafta



Din cate am vazut un esc nou costa in jur de 160-170 E fara transport 8-| sa speram ca poate il pot repara pe acesta:-S :rolleyes:
0

#45 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 31 May 2010 - 10:54 AM

Sincer ma indoiesc ca se poate repara. Au o arhitectura pe 2 nivele, tip sandwitch, zicea un electronist.....Sunt 2 cablaje prinse bine intre ele, cu multe piese intre. Eu am 2 escuri de flux arse, si nici unul nu a putut fi reparat. Le-am tot trimis si toti au spus ca nu e reparabil din cauza acestei arhitecturi...
Astea is printre putinele ESC-uri care nu pot fi reparate decat in foarte putine cazuri.

Dar al tau cum se comporta? Se mai aprinde vre-un led? Sau e mort de tot? Mai scoate vreun sunet?
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#46 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2010 - 10:57 AM

Vezi postareaMarius Sava, la May 31 2010, 11:54 AM, a spus:

Sincer ma indoiesc ca se poate repara. Au o arhitectura pe 2 nivele, tip sandwitch, zicea un electronist.....Sunt 2 cablaje prinse bine intre ele, cu multe piese intre. Eu am 2 escuri de flux arse, si nici unul nu a putut fi reparat. Le-am tot trimis si toti au spus ca nu e reparabil din cauza acestei arhitecturi...
Astea is printre putinele ESC-uri care nu pot fi reparate decat in foarte putine cazuri.

Dar al tau cum se comporta? Se mai aprinde vre-un led? Sau e mort de tot? Mai scoate vreun sunet?



Imi este frica sa mai bag poate ard si bateriile poate sa incerc cu nimh-urile + ca sunt in casa poate imi ia foc casa:))

Totusi parca ma tenteaza sa incerc, Voi incerca mai pe seara sa imi raspunda aia daca se mai pote repara:)
0

#47 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2010 - 10:58 AM

Dar tu cu cat ai luat esc-ul pentru flux? Cred ca sar potrivi ca practic au aceeiasi motorizare
0

#48 Useril este offline   mariusr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 07-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2010 - 10:59 AM

Vezi postareaAdy., la May 31 2010, 09:59 AM, a spus:

Si mie mi-a luat foc ieri escul la e-revo mamba monster si eu am crezut ca a luat foc lipourile :rolleyes:).Eu am spalat bine masina sambata seara de tot apoi a doua zi am consumat 2 acumulatori 5200 2s si mergea perfect apoi dupa am zis sa pun nimh-urile mi se incingeau foarte tare firele si am renuntat ca unul era putin mia neincarcat:D. Am pus lipourile incarcate si cand am pornit-o iesea fum si esc :|, am tot pornit-o si oprit-o pana cand nu mai iesit fum, si cand am dat sa merg cu ea se auzea un carait urat si nu mesrsem nici 60 de cm si a si luat foc:|, am deconectat lipourile crezand ca au luat ele foc si am suflat repede si am stins focul si sa topit putin partea unde are niste beculete si sa smuls firul cand le-am decconectat ca eu unul cred ca am tras repede si probabil si tare:D. Va trebui sa il schimb ca cei de la garantie e posibil sa-mi spuna ca e nu a fost folosit in mod corespunzator, dar daca tot spun ca e waterpoof nu ar fi trebuit sa faca scut... voi ce spuneti?:-s



Marius tu ce ai facut?

Sigur, sigur cei de la traxxas nu ti-l vor schimba pe garantie. Mai dai si bani , 60 ron, pe transport, daca l-ai comandat din afara. Din moment ce zici ca i-ai facut o baie, ceea ce nu este recomandat, e clar ca a aparut o depunere din apa, o chestie care corodeaza si in acelasi timp la curenti mari provoaca scurturi intre pinii feturilor, tranzistorilor de putere.

Ceea ce am scris si mai sus: va sfatuiesc sa vi le izolati in vreun fel de apa, praf si pietricele!!! Nu este waterproof! Sau nu stiu, de fapt, ce inteleg ei prin waterproof? Dupa ce am desfacut escul m-am lamurit: nu are nici o protectie la apa. Componentele nu au decat un strat extrem de subtire de lac, dar pini nu e dat cu nimic. Pinii de fapt trebuiau acoperiti, nu carcasa componentelor, ca si cum sa nu vezi ce scrie pe componente....
Poate ai noroc si au uat foc doar condensatorii aia de pe intrare (prin zona aia sunt ledurile alea), daca zici ca s-a topit pe langa leduri.
Traxxas E-Revo VXL 1/16 DX3S

Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
0

#49 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2010 - 11:03 AM

Vezi postareamariusr, la May 31 2010, 11:59 AM, a spus:

Sigur, sigur cei de la traxxas nu ti-l vor schimba pe garantie. Mai dai si bani , 60 ron, pe transport, daca l-ai comandat din afara. Din moment ce zici ca i-ai facut o baie, ceea ce nu este recomandat, e clar ca a aparut o depunere din apa, o chestie care corodeaza si in acelasi timp la curenti mari provoaca scurturi intre pinii feturilor, tranzistorilor de putere.

Ceea ce am scris si mai sus: va sfatuiesc sa vi le izolati in vreun fel de apa, praf si pietricele!!! Nu este waterproof! Sau nu stiu, de fapt, ce inteleg ei prin waterproof? Dupa ce am desfacut escul m-am lamurit: nu are nici o protectie la apa. Componentele nu au decat un strat extrem de subtire de lac, dar pini nu e dat cu nimic. Pinii de fapt trebuiau acoperiti, nu carcasa componentelor, ca si cum sa nu vezi ce scrie pe componente....
Poate ai noroc si au uat foc doar condensatorii aia de pe intrare (prin zona aia sunt ledurile alea), daca zici ca s-a topit pe langa leduri.



Sper si eu sa fie asa, momentan astept raspuns de nu se poate rezolva nimik il voi demonta si ma voi uita prin el ce si cum
0

#50 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 31 May 2010 - 11:17 AM

Eu prima data am folosit un lipo stopper de la graupner. CIteste pe 2 circuite de balansare pana la 12 celule in total. Citeste individual fiecare celula, si taie alimentarea la 3.1 volt/celula.
In sinea lui e destept, nu zic ba, dar uneori face pe nebunul si mai scapa curent de 4S sau 6S in ESC pe circuitul de receptor, de 6 volti. Si imediat iese fum din ESC si pace cu el....Cum spuneam prima data a ars tot ce era electronic pe masina: esc, receptor, servo. Doar el a supravietuit :unsure:.

A doua oara, mi-a ars doar esc-ul ca am fost pe faza si l-am deconectat repede.

Iar apoi sincer, nu l-am mai pus pe masina. Am facut upgradeul la ESC-ul nou venit, si am setat cuttoful din linkul d eprogramare la 3.3 v/celula sa fiu sigur. ESC-ul "vede" tensiunea din celule doar facand media de tensiune. Si se poate intampla ca o celula sa se descarce mai usor, una mai greu si sa apara diferente destul de mari intre ele, mai ales ca vorbim de curenti de descarcare destul de mari.

Ady, ESC-ul de flux e undeva in jur de 145-150 euroi la noi in tara, la Cluj, la care se mai adauga doar cheltuielile de curier rapid, eventual ramburs.
Din ce am citit eu, dimensiunile la conectori difera la Mamba fata de Blur. Plus ca cel de Blur vine cu mufe deans, iar tu ai pe masina mufe TRX. Nu se vor potrivi nici conectorii de la motor.
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#51 Useril este offline   mariusr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 07-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2010 - 11:18 AM

Vezi postareaAdy., la May 31 2010, 12:03 PM, a spus:

Sper si eu sa fie asa, momentan astept raspuns de nu se poate rezolva nimik il voi demonta si ma voi uita prin el ce si cum

Am sa postez zilele urmatoare, poze cu porcaria asta de esc, desfacut, sa va convingeti si voi cat de waterproof este.
Traxxas E-Revo VXL 1/16 DX3S

Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
0

#52 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2010 - 11:25 AM

Cum spunea si Marius nu are rost sa il trimit inapoi din anglia de unde l-am luat dau 60 ron daca e sa trimit doar esc'ul si mi se pare ca nu merge sa is despart de motor, iar uc motor transportul dus intors e 100 ron + ca dureaza 2-3 saptamani pana ajunge la ei, iar 1-2 saptamani pana cand il repara si inca alte 2-3 saptamani pana cand vine inapoi. Deci ar trebui sa stau si sa ma uit cam toata vara cand eu deabea asteptam sa vina sa ma duc si eu cu ea la pista la palat. Off :unsure: chestia e ca nu se gasesc alte esc'uri compatibile pe e-revo si la scara 1/8 :D asta e ghinionul meu, Marius a reusit sa il faca sper sa reusesc sa il repar si eu 8-| acuma sa vedem ca imi e aiurea sa dau 160 E pe unul nou mai ales ca eu il am de 1 luna:)) si sa cam dus bugetul meu;))
0

#53 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 31 May 2010 - 11:25 AM

Stiu ca nu e waterproof... In rincipiu e cam la fel cu Blur-ul de pe Flux, am 2 desfacute in sertar...:unsure: Unul a donat coolerul pentru Revo 1/16 :D
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#54 Useril este offline   Mihai Stancu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 19-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 31 May 2010 - 04:32 PM

Salutare.

E-Maxx 3905 brushed s/h, luat de pe forum. Inlocuit motorizarea cu combo brushless Novak 6.5.
Cred ca cel mai "waterproof" ESC auto de la sau de pe Traxxas ramane EVX2-ul. L-am avut pe E-Maxx si pot sa va spun ca dupa o scufundare completa in apa marii (vreo 15 cm de apa peste) si iesire pe roti, n-am avut nici-o problema cu el :) In conditiile in care stiu ca nici macar fresh water nu trebuie sa-i dai sa bea, mai ales apa de mare..
Am vazut mai sus recomandarea pentru piese RPM. Subscriu.
Ca si "belele" cu truck-ul pana acum :
- burdufuri pivoti rupte. cauciucul destul de fin si cedeaza destul de usor. schimbate. luate de afara la 5 dolari setul de 4, se gasesc si la noi pe la eur 8 acelasi set.
- capacele de pivoti pe fata nu trebuiesc a fi stranse foarte tare, afecteaza directia si suprasolicita servo-urile. daca gresati pivotii nu strangeti tare.
In rest scula e ok, sunt extra multumit de ea. De la atata tavalit cojii ii lipseste jumatatea din spate dar e pe drum una clear si o Axial Betty B-17 http://www.wheelspinmodels.co.uk/car/item/...x-Savage__43f6/

Sal,
MS
Bunul simt ar trebui sa fie de "common sense'.
0

#55 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2010 - 04:37 PM

Vezi postareaMihai Stancu, la May 31 2010, 05:32 PM, a spus:

Salutare.

E-Maxx 3905 brushed s/h, luat de pe forum. Inlocuit motorizarea cu combo brushless Novak 6.5.
Cred ca cel mai "waterproof" ESC auto de la sau de pe Traxxas ramane EVX2-ul. L-am avut pe E-Maxx si pot sa va spun ca dupa o scufundare completa in apa marii (vreo 15 cm de apa peste) si iesire pe roti, n-am avut nici-o problema cu el :) In conditiile in care stiu ca nici macar fresh water nu trebuie sa-i dai sa bea, mai ales apa de mare..
Am vazut mai sus recomandarea pentru piese RPM. Subscriu.
Ca si "belele" cu truck-ul pana acum :
- burdufuri pivoti rupte. cauciucul destul de fin si cedeaza destul de usor. schimbate. luate de afara la 5 dolari setul de 4, se gasesc si la noi pe la eur 8 acelasi set.
- capacele de pivoti pe fata nu trebuiesc a fi stranse foarte tare, afecteaza directia si suprasolicita servo-urile. daca gresati pivotii nu strangeti tare.
In rest scula e ok, sunt extra multumit de ea. De la atata tavalit cojii ii lipseste jumatatea din spate dar e pe drum una clear si o Axial Betty B-17 http://www.wheelspinmodels.co.uk/car/item/...x-Savage__43f6/

Sal,
MS




Sa te bucuri de ea.
Tu nu sti un esc rezistent la apa care sa fie compatibil pe un e-revo brushless cu motor mamba monster?
0

#56 Useril este offline   Mihai Stancu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 19-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 31 May 2010 - 04:56 PM

Mersi asisderea. Pana in momentul de fata nu am vazut asa ceva dar nu neg ca ar exista. Oricum si motorul ar trebui protejat in acelasi timp dar mai ales bateriile. O alternativa ar putea fi capacele de protectie (over/under tray). Rolul lor e mai mult de protectie impotriva prafului/resturilor dar poate asigura si o minima rezistenta la mici baltoace.
Un dezavantaj ar fi ca nu mai asigura aceeasi ventilare a ESC-ului/motorului dar se poate compensa cu ventilatoare.

Sal,
MS
Bunul simt ar trebui sa fie de "common sense'.
0

#57 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 31 May 2010 - 05:03 PM

Ady....ESC waterproof de puterea asta nu cred sa gasesti , cel putin nu in preturi de bun simt. Gandeste-te ca in sarcina acest ESC genereaza o cantitate foarte mare de caldura, caldura care trebuie cedata rapid. De asta are cooler deasupra....Un ESC waterproof presupune o izolatie foarte buna, izolatie care impiedica disiparea caldurii generate. Toate materialele de hidroizolatie in linii mari sunt proaste conductoare termice...ma refer la materiale de pret rezonabil.

De fapt, tu nu vrei waterproof ci efectiv subacvatic. Nu inteleg la ce ai tu nevoie de asa ceva pe un automodel. Si oricum, presupunem ca gasesti un ESC subacvatic si ieftin si care sa se pupe cu motorul mamba....dar receptorul, servourile...ce faci cu ele? Le schimbi si pe ele sa le faci subacvatice?

Oare nu e mult mai simplu si mai ieftin, sa dai jos frumusel electronica, dai fuguta la o spalatorie auto cu jucarica, baga baietii o spuma, un turbojet si masinuta ca noua....
Vii frumusel acasa, usuci bine, gresezi ce trebe gresat, pui electronica si gata...

Si cu bateriile ce vei face? La 22 volti si 5 amperi fac electroliza mufele in apa si sa vezi ce frumosi se fac pacii apoi....asta daca nu se vor umfla de tot...

Alt aspect....scufunzi masina, o faci submarin......dar cu rulmentii ce te faci? Aia or sa rugineasca dupa cateva imersiuni....Apoi?
Sau cauti apoi si rulmenti subacvatici? :)
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#58 Useril este offline   Mihai Stancu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 19-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 31 May 2010 - 05:14 PM

Poate am pierdut eu ceva...Ady, tu cauti un absolut waterproof?? Atunci sigur nu gasesti. Dupa care, intr-adevar, mai pui si problemele + ridicate de Marius.
Bunul simt ar trebui sa fie de "common sense'.
0

#59 Useril este offline   mariusr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 07-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2010 - 10:01 PM

Uite aici se vorbeste de un esc mai ieftin: http://www.rhc.ro/fo...showtopic=31736
Traxxas E-Revo VXL 1/16 DX3S

Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
0

#60 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2010 - 10:31 PM

am primit raspuns de la cei de la garantie si mi-au spus ca e posibil sa il repare daca a fost folosit in mod corespunzator acum sa vedem. Daca ar fi sa trimit va trebui sa trimit motorul si esc-ul ca e posibil ca din cauza motorului sa fie problema, spun ei ori le dau motorul si esc-ul si mai dau eu 100 $ + inca 10$ transportul dar mi le dau noi noute si motorul si esc-ul.Dar numa transportul dus ma costa 100 ron :-S + 380 ron ca sa ii schimb intr-o 100 de dolari ar ajunge undeva pe la 5 milioane deci practic la-s lua la jumatate de pret. Dar chestia este si tipul pierdut a venit vara care deabea asteptam sa vina si stau sa ma uit :). Eu mas apuca sa il demontez si probabil sau ars firele din interiorul esc-ului si poate las putea repara dar tare imi este ca il desfac aiurea si pierd si garantia:(

Nu stiu ce sa fac voi ce ati face in locul meu toata operatiunea ar dura aprox 5-6 saptamani:(


Nu vruea sa fac submarin vruea sa fie ceva mai rezistent la apa ca iarna daca o bag prin zapada ce naiba fac? o ard iar:))
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro