Traxxas E-MAXX Brushless 3908R upgradeuri si alte probleme
#1
Postat 18 April 2010 - 12:48 PM
In curand voi fi noul posesor al modelului Traxxas E-MAXX Brushless 2.4GHz editia 3908R.
As vrea sa va intreb pe cei care aveti deja acest model la ce v-ati facut upgradeuri?
Ori daca masina stock, exact asa cum vine , are ceva probleme, trebuie schimbat din prima ceva la ea (amortizoare, arcuri, cauciucuri etc)?
Voi ce acumulatori aveti pentru Traxxas E-MAXX Brushless?
Si nu stiu... alte pareri despre aceasta masina?
De unde comandati voi piese...?
Bafta multa!
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#3
Postat 20 April 2010 - 10:26 PM
mariusr, la Apr 20 2010, 11:22 PM, a spus:
Prima modificare pe care o voi face va fi sa fac Esc-ul waterprof, am gasit ceva filmulte pe youtube cu chestia asta.
Apoi mai vedem...
Multa bafta!
salut,
nu prea stiu mare lucru de traxxas e-max, dar m-ar interesa de la traxxas sunnit-ul. ce zici? sti cumca ce-i poate pielea?
#4
Postat 20 April 2010 - 10:56 PM
Nonasing, la Apr 20 2010, 11:26 PM, a spus:
nu prea stiu mare lucru de traxxas e-max, dar m-ar interesa de la traxxas sunnit-ul. ce zici? sti cumca ce-i poate pielea?
Nu, din pacate nu stiu, imi pare rau. Eu mai am un mini e-revo vxl si astept acest e-maxx.
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#6
Postat 24 April 2010 - 05:50 AM
mariusr, la Apr 18 2010, 01:48 PM, a spus:
In curand voi fi noul posesor al modelului Traxxas E-MAXX Brushless 2.4GHz editia 3908R.
As vrea sa va intreb pe cei care aveti deja acest model la ce v-ati facut upgradeuri?
Ori daca masina stock, exact asa cum vine , are ceva probleme, trebuie schimbat din prima ceva la ea (amortizoare, arcuri, cauciucuri etc)?
Voi ce acumulatori aveti pentru Traxxas E-MAXX Brushless?
Si nu stiu... alte pareri despre aceasta masina?
De unde comandati voi piese...?
Bafta multa!
Mie 1 mi`sau rupt prima oara skid plate`urile fata/spate ; dupaia 2 bascule si cel mai greu poate mi sa rupt 1 suport de diferential pe fata ... asta din cauza ca deja era rupt skidplate`u si a dat direct in el ... dupaia am facut niste upgrade de aluminiu la skidplate`uri si bascule RPM si inca nu a mai cedat nimic.
Dimensiunile sunt standard pt pachetele de 6 celule nimh/nicd deci masoara 1 pack si o sa le afli http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif ; in rest ce sa zik ... Have Fun!
p.s. piese am luat de pe tower iar upgrade am facut 70% stok au mai ramas : shasiu(cutia de viteze),planetarele care duc la diferentiale ,suporturile de amortizoare si amortizoarele .
Tin sa precizez ca masina mea e primul model de la e-maxx
Aceasta postare a fost editata de stefymaso: 24 April 2010 - 05:56 AM
#7
Postat 24 April 2010 - 01:34 PM
stefymaso, la Apr 24 2010, 06:50 AM, a spus:
Dimensiunile sunt standard pt pachetele de 6 celule nimh/nicd deci masoara 1 pack si o sa le afli :) ; in rest ce sa zik ... Have Fun!
p.s. piese am luat de pe tower iar upgrade am facut 70% stok au mai ramas : shasiu(cutia de viteze),planetarele care duc la diferentiale ,suporturile de amortizoare si amortizoarele .
Tin sa precizez ca masina mea e primul model de la e-maxx
Multumesc pentru raspuns. In sfarsit cineva cu e-maxx...
In legatura cu dimensiunile compartimentului pentru acumulatori, cred ca pentru versiunea 3908 se va face masurarea packului: http://modelsport.co.uk/index.php?CallFunc...mp;ItemID=34596 cu 7 celule,nu?
Rog moderatorii, daca se poate, sa stearga din numele topicului versiunea 3908r. Sa fie un topic al tuturor celor cu e-maxx indiferent de versiune, sasiul si multe altele fiind aceleasi, cu exceptia motorului si a esc-ului (din ce stiu eu).
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#8
Postat 29 April 2010 - 11:15 PM
Esti din Bucuresti? Poate ne vedem la pista:D
Aceasta postare a fost editata de Ady.: 29 April 2010 - 11:17 PM
#9
Postat 30 April 2010 - 10:56 AM
Brate , bulkheads , shock tower, skid plates, eventual seturile de planetare metalice.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#10
Postat 02 May 2010 - 07:21 PM
Am primit E-Maxxul... prima impresie cand l-am vazut a fost ceva de genul :) am ramas mut cat de imensa este. Din diverse cauze unul dintre servouri a cedat inainde de a iesi cu ea afara. Atunci cand am iesit cu ea pe pista dezamagire mare... parca pluteste, nu are aderenta deloc, nu se aseaza deloc bine pe sol... vrei sa iei o curba cu viteza, ea face drifting, ce sa mai nu are aderenta deloc.
Am sa mai fac ceva setari la suspensie, daca asta va rezolva in vreun fel situatia...daca nu, probabil caucicurile astea cu care vine masina sunt varza.
Astept sa imi ziceti parerile voastre!
P.S. Recunosc nici eu nu am prea mare experienta, cred ca e a treia oara cand vin pe pista din Tineretului, concluzionez din nou maxxul pe offroad mi se pare ca ar merge ca pe zapada.
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#11
Postat 02 May 2010 - 08:36 PM
Gumele stock erau ceva allroad, ei le laudau ca ar merge bine si pe asfalt si pe offroad....
Pentru aderenta pe asfalt incearca niste gume de asfalt, si lasa suspensia cat de jos poti.Ideal ar fi sa o si intaresti cumva. Va fi cu totul alta masina, ai sa vezi.
Pe offroad, legat de stabilitate si comportament, intai niste gume bune de offroad, apoi te joci in setari la suspensii. Automat o suspensie joasa si dura in offroad duce in drifting imediat. Aici trebuie o suspensie mai moale care sa compenseze neregularitatile terenului.
Din ce stiu eu....masinuta ta e mult mai inchegata si mai precisa decat Fluxul. Nu ai jocuri asa mari la roti, mai ales la cele din fata. Dupa cateva zile de reglaje si teste ai sa rusesti sa o faci sa mearga foarte bine. Eventual si un link USB sa poti seta cum trebuie si ESC-ul, stock acceleratia e liniara, motorul destul de puternic, cu cuplu mare.....alte cauze de instabilitate...
Bafta multa si zile de "joaca" fara evenimente neplacute sa ai...:rolleyes:
Art-tech Cessna 182
#12
Postat 02 May 2010 - 09:38 PM
Marius Sava, la May 2 2010, 09:36 PM, a spus:
Gumele stock erau ceva allroad, ei le laudau ca ar merge bine si pe asfalt si pe offroad....
Pentru aderenta pe asfalt incearca niste gume de asfalt, si lasa suspensia cat de jos poti.Ideal ar fi sa o si intaresti cumva. Va fi cu totul alta masina, ai sa vezi.
Pe offroad, legat de stabilitate si comportament, intai niste gume bune de offroad, apoi te joci in setari la suspensii. Automat o suspensie joasa si dura in offroad duce in drifting imediat. Aici trebuie o suspensie mai moale care sa compenseze neregularitatile terenului.
Din ce stiu eu....masinuta ta e mult mai inchegata si mai precisa decat Fluxul. Nu ai jocuri asa mari la roti, mai ales la cele din fata. Dupa cateva zile de reglaje si teste ai sa rusesti sa o faci sa mearga foarte bine. Eventual si un link USB sa poti seta cum trebuie si ESC-ul, stock acceleratia e liniara, motorul destul de puternic, cu cuplu mare.....alte cauze de instabilitate...
Bafta multa si zile de "joaca" fara evenimente neplacute sa ai...:rolleyes:
Exact asta e motorul e prea puternic (cu acumulatori cu care a venit, nimh 3000ma), pentru cauciucurile pe care le are din fabrica.
Ce cauciucuri ati recomanda, pt offroad??? Care sa se potriveasca bine inteles.
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#13
Postat 02 May 2010 - 11:05 PM
Proline Badlands.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#14
Postat 03 May 2010 - 10:16 AM
Am sa va spun dupa o iesire cu ea pe pista cum se mai comporta.
P.S.Cei de la Traxxas lasa de dorit, ce sa mai zic... am crezut ca prima masinuta de la ei a fost o intamplare, dar se pare ca si asta are aceleasi probleme (amortizoare fara folos si cauciucuri deformate, din cutie)
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#15
Postat 03 May 2010 - 11:10 AM
La mine la flux, amortizoarele de plastic oricat le strangeam tot pierdeau ulei. Acum am de Al si sunt efectiv alt lucru.
Art-tech Cessna 182
#16
Postat 03 May 2010 - 12:24 PM
Am sa imi cumpar si amortizoare din Al, dar pai trb sa astept sa se mai aseze portofelul, pentru ca s-a scuturat cam rau. Ce amortizoare ma sfatuiesti sa iau.
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#17
Postat 03 May 2010 - 01:22 PM
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#18
Postat 03 May 2010 - 01:28 PM
Marius Sava, la May 3 2010, 12:10 PM, a spus:
La mine la flux, amortizoarele de plastic oricat le strangeam tot pierdeau ulei. Acum am de Al si sunt efectiv alt lucru.
@Marius Sava
Desfa amortizoarele si unge O-ringurile cu Team Associated Green Slime. ( E ceva hranitor de cauciuc care la mai umfla putin )
Dupa ce le dai bine cu Slime de ala lasa-le cam o ora sa stea si dupa aia baga-le inapoi.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#19
Postat 06 May 2010 - 09:30 AM
Are cineva un servo de la traxxas (trx 2075, daca se poate) cu electronica defecta? M-ar interesa motorasul, ala sa fie bun. La unul din servourile de la maxxul meu s-a pus in scurt.
Bafta multa
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#21
Postat 09 May 2010 - 04:12 PM
Ady., la May 7 2010, 09:54 PM, a spus:
Salutare,
1. Nu, nu mi-am rezolvat problema cu servo. Dar am vorbit deja pentru unul nou blue bird 620dmg sau mg. Nu stiu pe care dintre ele sa il iau (avand in vedere ca diferenta de pret nu este asa de mare), asa ca vin cu o intrebare: diferenta dintre cel digital si cel analogic este mare (la precizie ma refer)?
Oricum, repet ceea ce am zi si mai sus, in cazul in care aveti vreun servo de traxxas defect...fac cinste cu o bere.
2. As vrea sa stiu din ce material este facuta "imbracamintea" pentru arcuri (pentru protejarea lor si a amortizoarelor de praf si altele)? Am vazut mai zilele trecute in Tineretului la cineva cu o termica, arcurile erau acoperite cu chestie, ceva de genul cauciuc de la manusa, nu stiu poate gresesc. Ma gandesc ca acel cauciuc ar fi destul de tare si in felul asta la revedere suspensie fiabila.
3. Pe Maxx am esc mamba monster si am gasit pe alte siteuri din afara cum ca nu este rezistent la apa si l-au izolat cu niste solutii gen Liquid tape, ceea ce pe la noi nu prea am vazut. As vrea sa stiu in cazul in care voi v-ati izolat escurile, cu ce material ati facut-o?
Numai bine!
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#22
Postat 09 May 2010 - 05:04 PM
Pentru zapada, baietii din cluj au conceput pentru flux, un soi de cofraj de carton ca re impiedice zapada sa ajunga pe esc. Cofrajul e facut cumva pe sasiu, decupat putin in dreptul rotilor si facut inalt pana in caroserie...astfel escul ramane liber, coolerul putand sa ventileze eficient si sa asigure racirea....
Pe savage.com au mai fost isteti care si-au izolat escul intr-o folie de nylon, pana cand s-a prajit......
Eu, mai precaut, pe zapada am stat pe dreapta. Vis-a-vis de protectia din carton...a fost conceputa pentru flux, dar cu siguranta se poate adapta ceva de genu si pentru e-max. Acum sincer sa fiu, cu fluxul am scapat usor si cate o baltutza si nus-a intamplat nimic. La apa mai mare insa nu am fost curios...:)
Art-tech Cessna 182
#23
Postat 09 May 2010 - 06:39 PM
Coolerul, da-l in mama lui, ala ramane pe afara, nu conteaza, electronica de sub el e mai importanta.
Nu vreau sa il izolez de apa pentru al baga in nu stiu ce baltoaca adanca, dar se intapla sa il mai scapi usor prin apa sau atunci cand il speli, e mult mai facil sa pui dusul pe masina si sa o speli fara probleme, asa fac eu laa revo si nu am avut probleme.
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#24
Postat 09 May 2010 - 06:51 PM
Mai problematic e cand te dai prin zone umede, cu multa apa, sau pe zapada cand poate sa ajunga ceva zapada pe esc , sa se topeasca si sa patrunda in el....Eu personal nu prea sunt de acord cu metoda folosita de acel tip cu sprayul ala. Daca cutia esc-ului a fost prevazuta cu fante de aerisire, si mai e si un cooler acolo...inseamna clar ca riscul de a se incinge e destul de mare. Acel spray depune o pelicula de ceva material plastic/siliconic. De regula aceste materiale sunt si bune izolatoare termice. Dar ma rog, asta e parerea mea....fiecare e liber sa faca cum crede el....
Daca nu era problema cu supraincalzirea escului, cu siguranta producatorul ii gasea un loc in cutia de protectie pentru receiver...
Art-tech Cessna 182
#25
Postat 11 May 2010 - 08:58 PM
elbutchos, la May 3 2010, 02:28 PM, a spus:
Desfa amortizoarele si unge O-ringurile cu Team Associated Green Slime. ( E ceva hranitor de cauciuc care la mai umfla putin )
Dupa ce le dai bine cu Slime de ala lasa-le cam o ora sa stea si dupa aia baga-le inapoi.
Salut,
Am facut exact cum ai zis tu, cu Green Slime-u si tot nu au mers, sunt in aceiasi situatie. Am folosit pentru amortizoarele de la e-revo, dar tot iau aer, probabil ca o-ringurile nu mai sunt bune sau nu stiu am sa le mai iau inca o data sa le sa le dau cu green slime si apoi le incarc iarasi.
Am sa incerc zilele urmatoarele si amortizoarele de pe e-maxx.
Bafta, numai bine
!
P.S. Stiti cumva cand va fi urmatorul concurs pentru electrice in Tineretului?
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#26
Postat 17 May 2010 - 01:14 PM
Am cautat sa vad pe unde a intrat si am gasit un orificiu in partea stanga, sub motor, din pacate nu am mai apucat sa mai fac vreo poza cum era atunci cand era noua.
Solutia pe care am gaasit-o eu a fost sa astup acel orificiu cu plastic, se vede in poza 1, iar in cea de-a doua este partea din fata cu capacul care protejeaza spurul.
Nu stiu daca voi ati patit-o, dar intrebarea la care ma tot gandesc este: de ce oare au facut (lasat descoperit) ei orificiul acela, din moment ce au acoperit angrenajele acelea cu capacul tocmai pentru a nu intra mizerie??
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#27
Postat 18 May 2010 - 09:35 PM
Acum ce sa zic...Daca ai pretentia ca masina sa fie complet protejata de pietricele, praf, zapada, picuri de apa....etc.......cred ca exagerezi putin... Daca ar fi asa, unde ar mai fi placerea de a desface, de a curata, de a ingriji....?
Plus ca e absurd sa nu accepti o piatra nimerita fix in spur....parerea mea...
Adik, daca vrei sa nu intre pietre, e simplu, te dai doar pe asfalt curat si gata....dar unde mai e fun-ul derapajelor?
Art-tech Cessna 182
#28
Postat 20 May 2010 - 08:42 AM
Marius Sava, la May 18 2010, 10:35 PM, a spus:
Acum ce sa zic...Daca ai pretentia ca masina sa fie complet protejata de pietricele, praf, zapada, picuri de apa....etc.......cred ca exagerezi putin... Daca ar fi asa, unde ar mai fi placerea de a desface, de a curata, de a ingriji....?
Plus ca e absurd sa nu accepti o piatra nimerita fix in spur....parerea mea...
Adik, daca vrei sa nu intre pietre, e simplu, te dai doar pe asfalt curat si gata....dar unde mai e fun-ul derapajelor?
1. Referitor la primul paragraf scris de tine: ma distram atat de bine incat nu m-as fi oprit, iar in prima faza masina era destul de departe si nu se auzea, era intr-un nor de praf, rotindu-se in nisip, piatra...
2. ...al II-lea... Protectia in plus pe care o doresc se datoreaza lipsei de bani sau mai bine zis grija de a proteja cat mai bine anumite componente gen ESC, motor si alte cateva chestii, care costa ff mult si cu un pic de rabdare si ceva idei vei reusi sa rezolvi aceasta problema fara a mai risipi bani pe ele. Mult mai bine fiind investitia in schimbarea plasticelor de pe ea. Iar parerea ta mi se pare tare nepotrivita referitoare la piatra nimerita in spur... si stii de ce? Am mai scris si mai sus, de a mai fost nevoie de acel capac din fata???
3. Derapaje pot face si pe asfalt, dar si pe offroad.
In concluzie, tocmai pentru acest motiv am deschis acest topic pentru rezolvarea anumitor probleme la acest model. Tu nici nu ai maxx, deci nici nu ai ideie despre problema asta. Iti multumesc pentru postarile tale anterioare, cu ideile tale obiective, dar de data asta nu ai dreptate.
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#29
Postat 21 May 2010 - 09:43 PM
Spurul are drept protectie in partea superioara o aparatoare de plastic (ceva in genul unei aripi pe o roata de bicicleta)...atat....iat cablul dintre receptor si ESC trece fix pe acesta aparatoare.
Fluxul as putea spune ca e destul de "aerisit" , toate la vedere, neprotejate. Si l-am tavalit pe toate genurile de teren, de la asfalt pana la prundis, iarba... Am incercat chiar ca urc pe o movila de nisip, unde nu a urcat pentru ca rotile au patinat si au sapat efectiv in nisip. iti inchipui cum arata fluxul dupa asta....
Curat bine, si merge de rupe.
Ce sa zic, pana acum nu am avut nici o problema cu pietre sau altele de genul asta... pe zapada nu l-am scos ca mi-a fost frica, in rest a cam trecut prin de toate...
Nu am vrut sa fiu rautacios cu postul anterior.....nu asta a fost intentia.... Personal cred ca cu cat ii acorzi mai multa atentie, cu atat mai des o sa ti se para ca ceva nu in regula.... dar nici sa treci in extrema cealalta si sa tii blana pana crapa ceva in ea...
Cu cat incerci ca o izolezi mai bine, cu atat cred ca vei avea mai multa bataie de cap...
Art-tech Cessna 182
#30
Postat 21 May 2010 - 10:34 PM
Mie mi-au ajuns pietricele mici de tot in partea de jos de tot a ESC-ului. ( Sub placa electronica )
Cand am dat jos ESC-ul si l-am scuturat suna ca o cutie de bomboane CIP :rolleyes:
A trebuit sa desfac ESC-ul ca sa scot pietricelele.
@Mariusr - daca nu e prea mult poti face un filmulet cu masina ta cu plecari cat se poate de fine de pe loc ?
Nu stiu de ce .... dar am o impresie paranoica, motorul de pe E-maxx Brushless nu e acelasi cu cel de pe savage Flux, chit ca ambele sunt copii dupa Neu 1515 1Y
http://www.youtube.c...h?v=3KnPXWvKR9U
Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 21 May 2010 - 10:45 PM
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.