Cessna 182 facut de la zero!!
#1
Postat 14 April 2010 - 06:55 PM
Avionul meu are aprox. 90 cm fuselaj cu aprox. 150 cm aripile, am sa atasez si cateva poze.
Va citesc topicurile cu placere si va admir, pentru cine vrea poze cu Cessna Stationair 206 astept sa ma contactati.
Toate cele bune...
#2
Postat 15 April 2010 - 07:24 AM
In mod sigur aripile trebuie sa aiba aceiasi lungime. Este totusi posibil ca diferenta de lungime pe care o reclami sa nu fie reala. Pune si tu o poza cu planul.. Daca sistemul de imbinare intre aripi este ceva de genul "coada de randunica" e normal ca una sa fie mai lunga. Dar fata de axa de simetrie a avionului musai sa fie egale.
Daca ai diferente fata de axa de simetrie verifica sa nu fi aparut probleme la printare (nu au fost printate la aceiasi scara) sau erori la imbinarea planurilor. Iti poti lua ca puncte de reper nervurile din aripa.
Bafta si spor la construit.
ps. totusi cel mai bine ar fi sa pui o poza cu planul sa te putem indruma intre ce puncte sa faci masuratorile.
#5
Postat 15 April 2010 - 07:26 PM
Aceasta postare a fost editata de on_off road: 15 April 2010 - 07:28 PM
#6
Postat 22 April 2010 - 10:26 PM
Am mai realizat intretimp si trenul de aterizare, un prototip, facut din titan de 1 mm , care a iesit interesant dupa arerea mea, o sa mai incerc sa fac bratele si din diferite materiale. Ca idee m-ar interesa si ce dimensiune sa pun rotile ca nu imi dau seama, 4-5 cm?!! Reamintesc ca fuselajul are ~ 90 cm.
Daca este cineva din apropiere si are de vanzare mici piese gen roti, trenuri , elici, planuri, etc , rog sa posteze aici. ma gandesc ca nu pot da comanda la botosani numa pentru 2 roti.
Pe final incerc sa adaug si cateva poze dar nu cred ca o sa reusec, nu merege si nu stiu din ce cauza.
...Toate cele bune, Ionut!
http://img62.imagesh...i/img1286r.jpg/
http://img690.images...i/img1295h.jpg/
http://img694.images...i/img1287z.jpg/
http://img99.imagesh...i/img1290u.jpg/
http://img714.images...i/img1284m.jpg/
#7
Postat 22 April 2010 - 11:33 PM
DreamFly, la Apr 14 2010, 07:55 PM, a spus:
Avionul meu are aprox. 90 cm fuselaj cu aprox. 150 cm aripile, am sa atasez si cateva poze.
Va citesc topicurile cu placere si va admir, pentru cine vrea poze cu Cessna Stationair 206 astept sa ma contactati.
Toate cele bune...
....mai este o situatie , cand aripile nu sant simetrice , uneori constructorul prefera sa mareasca portanta , greutatea unei aripi ca sa-l echilibreze ,....fenomenul de rotire al modelului in sensul de mers al motorului !
#8
Postat 23 April 2010 - 09:33 PM
Ai foarte mare dreptate, dar ceea ce spui este valabil la aeromdelele cu anvergura mica.....Cel mai simplu se poate verifica planul, lstind-ul pe un format A4. Luni cind ajung la serviciu, chiar am sa verific asta si, am sa va tin la curent cu informatiile pentru ca efectiv acest aspect ma intereseaza si pe mine.
#9
Postat 28 April 2010 - 09:21 PM
Aceasta postare a fost editata de DreamFly: 28 April 2010 - 09:22 PM
#10
Postat 28 April 2010 - 09:53 PM
DreamFly, la Apr 28 2010, 10:21 PM, a spus:
Pe Stefan cel Mare mai sus de Lizeanu mergand spre Victoriei pe partea stanga.
#13
Postat 02 May 2010 - 10:12 PM
A-si vrea sa va intreb daca trenul din fata este comandat de acelasi servo care misca directia, ca nu imi dau seama cum pe video-uri , la sol aceste avioane se misca mai ceva ca masinutele, si am marea nedumerire cum de iau ele un viraj pe sol? Ma gandesc ca ori roata este msica de acelasi servo cu directia, ori roata este liberea si prim miscarea directiei se misca tot avionul. Astept raspunsurile voastre.Va salut, Ionut!
#14
Postat 08 May 2010 - 03:06 PM
DreamFly, la May 2 2010, 11:12 PM, a spus:
A-si vrea sa va intreb daca trenul din fata este comandat de acelasi servo care misca directia, ca nu imi dau seama cum pe video-uri , la sol aceste avioane se misca mai ceva ca masinutele, si am marea nedumerire cum de iau ele un viraj pe sol? Ma gandesc ca ori roata este msica de acelasi servo cu directia, ori roata este liberea si prim miscarea directiei se misca tot avionul. Astept raspunsurile voastre.Va salut, Ionut!
Salut , sunt posesorul unu wing tiger si pot sa iti spun ca la acest model roata din fata se misca o data cu directia spate deci, sunt conectate la acelasi servo.Atat pot sa iti spun . Noroc in continuare!
#15
Postat 11 May 2010 - 07:44 PM
pozele:
http://img179.images...ografie0192.jpg
http://img243.images...ografie0196.jpg
#16
Postat 12 May 2010 - 07:44 PM
#17
Postat 30 May 2010 - 09:34 PM
Apropo de vopsire astept sfaturi cum si cu ce se poate vopsi , asta ca sa nu il ingreunez prea mult.
Astea-s pozele primise, astept pareri :
http://img205.images...grafie0230.jpg/
http://img63.imagesh...grafie0229.jpg/
http://img690.images...grafie0228.jpg/
asa cum arata in poze avionul cantareste pana in 600 grame si contine si 2 servo de 9 grame cu tije si camasa, receptor 6ch 35mhz si regulator brushless 30A.
#18
Postat 08 June 2010 - 09:20 PM
#21
Postat 09 June 2010 - 05:30 PM
Solarfilm este un tip de folie si o gasesti la Botosani, printre altele. Se aplica usor cu fierul de calcat (special pt asa ceva sau chiar ala de rufe, dar cu atentie). La sfarsit nu vopsesti nimic, este el deja colorat.
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.