dramida, la Jul 6 2010, 03:59 PM, a spus:
1- in momentul in care dai mansa de gaz la maxim, tricopter-ul isi pierde abilitatea de a se autoechilibra prin forta motoarelor. De aceea mi-am pastrat o rezerva de 25% configurand telecomandacu EPA 75%
Asta scrisesem si eu in #122, mesaj care l-am pierdut.
Se datoreaza nepotrivirii curbelor de raspuns ale celor 3 subansamble gyro - ESC - motor.
Cam toti care au incercat ascensiuni sau coborari rapide cu un copter au sfarsit cu "cracii" in sus.
Cu asta i-am raspuns si lui rad_gaby la unul din puncte.
Si tot de asta cu coptere nu se face 3D, si nu sunt recomandate tratamentele cu steriozi la coptere.
Alternativa la EPA este limitarea din pitch curve sau din pot limit al gyro. In special pe statiile Futaba, gyro-urile 401B nu suport pot limit la maxim. Eu am EPA inca la 100%, dar am maxim in pitch curve la 70% si pe gyro 110-120% in loc de 140% cat ar fi la maxim.
dramida, la Jul 6 2010, 03:59 PM, a spus:
2-tricopterul este foarte vulnerabil la glitch-uri intrucat gain-ul la giroscoape il primesc din telecomanda (cum ar fi un generator onboard de semnal pentru a elibera canalul 3(throtle pitch) si canalul 5) Am experimentat cu tricopterul in mana si cu intrerupatorul de la lumina in apropiere...efectul este maxim, daca nu esti atent, se rastoarna.
Poti inlocui acestea cu niste servo testere din cele mici, care le scoti din carcasa.
http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/u...?idProduct=8296
Sau poti vorbi cu charlie sa iti faca un design custom la divais-ul lui.
Dar nu stiu daca numai imunizarea gain-ului va rezolva problema, totusi vei continua sa ai glitch-uri pe motoare.
dramida, la Jul 6 2010, 03:59 PM, a spus:
3-Mecanismul de yaw realizat fara rulmenti (practic un suport de lemnpenetrat de un ax de otel) capata rapid joc in toate directiile posibile, producand astfel oscilatii nedorite.
Nici cu rulmenti nu vei rezolva, se va largi lemnul. Trebuie eliminate eforturile in lungul bratului.
O posibila solutie in postul #58
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 06 July 2010 - 03:21 PM
... cu picioarele pe pamant ...